nou ze is vanavond nog niet wakker geworden
dus ik laat haar lekker slapen en ga niet aan haar zitten.
ik ben eigenlijk gewoon een beetje bang je weet gewoon niet wat er is.
en zo’n koorst
ik ben het gewoon niet van haar gewend.
sorry voor mijn ongerust heid.
ik hoop dat ik morgen vroeg terecht kan
ga gelijk om half 9 bellen.
nou bij mijn vader was alles goed gegaan,
kijk als er nou iemand anders kwam dan was is niet gegaan naar die vergadering maar mijn vader. dat kan wel dacht ik die vertrouw ik gewoon volledig dat als het niet gaat hij ook gewoon belt en niet doorzet
en het is gelukkig allemaal goed gegaan.
slaap doet ze idd goed! maar ik zou wel ff met jou hand voelen op haar hoofdje of ze erg gloeid. Zo ja … zou ik toch tempen denk ik…
hoe is het nu met noëmi???
Tanisha ligt sinds 3 dagen onder een dekbed! ja ik weet het mag niet officieel maar het kind bleef koud (temperatuur regelmatig in de 35 en super koude voeten in slaapzak) dus ik dacht, we proberen dit eens. De eerste 2 nachten lag ze er steeds boven, maar vanmorgen vond ik haar nog lekker warm onder haar dekbedje met … WARME VOETEN!! Tanisha blijft dus gewoon lekker onder een dekbed liggen! Naar beneden kruipen doet ze niet dus daar ben ik niet bang voor.
Karen, hoe is het met Noemi??
Cariska, wij hebben inmiddels ook weer een dekentje hoor (dekbedhoes over het dekentje) Maar het is meer voor het idee, Jara kruipt naar boven :? Heb dr idd nog nooit onder de dekens aangetroffen, wel erop. Heb hem trouwens wel nog steeds kort opgemaakt.
Wij zijn zwemmen :mrgreen: !
nou vanmorge temp 38.6 dus toch nog wel wat verhoging maar goed dat loopt in de loop van de dag toch weer flink op was gister ook zo
dus ben om 10 uur een afspraak me de HA.
kijken wat hij te zeggen heeft
oo meiden wat moet ik doen
ze is wel levendig
eet redelijk drinkt ook redelijk kan allemaal wel beter maar goed
ik wou eerst even het oordeel van de HA afwachten voordat ik alles afbel
of zouden jullie dat anders doen???
ik kom straks wel even verslag uitbrengen
nou
bijn de HA was op zich alles goed
maar ze had wat rode oren een wat opgezette klieren en een wat rode schrale keel
dus op zich geen ernstige dingen
goed drinken en pcm was het advies.
nou ze ligt nu lekker te slapen bij mijn zus want ik ga boodschappen doen en vond het zielig om haar mee tenmene terwijl ze zo niet lekker is.
dus eigenlijk geen ernstige dingen gelukkig
Tanja, ja dekentje oké Maar een dekbed? mag pas vanaf 2 jaar (zeggen ze) Hier niet kort opgemaakt, mevrouw zakt absoluut niet naar beneden. Als ik hem kort opmaak gaat ze helemaal bovenin liggen. Dus gewoon opgemaakt als een “normaal” bed.
Karen, wanneer ze het aankan kan je het gewoon door laten gaan! En is ze moe? Lekker naar bedje!
hoi hoi,
Ben er weer hoor!!! Wij hadden heel fijn de buikgriep op visite :? Ik begon zaterdagnacht opeens te spugen en heb zondag de hele dag op bed gelegen…
Maandagmiddag kwam manlief spugend thuis en diezelfde nacht begon Nina ook gezellig mee te spugen!
En natuurlijk kon Lola niet uitblijven…niet gespuugd, maar wel drie dagen waterdunne luiers…tuttie.
Maarja, we zijn weer allemaal opgeknapt gelukkig!
Gisteren toch Lola laten inenten, omdat ze niet meer last had van d’r dunne luiers…ze heeft er een beetje last van, is wat huilerig. MAar van de BMR kunnen ze 5 tot 10 dgn later echt ziek worden, dus ik hou er maar rekening mee dat ze volgende wk weer ziek is.
Ze woog nu 10,8 kilo en was 80 cm lang. Groeit lekker dus!
Lolaatje komt nu in de fase dat ze eten gaat weigeren…gezellig aan tafel! leuk…Ze gaat nu al 2 dagen zonder avondeten naar bed… maarja, gelukkig weet ik dat het een fase is.
Cariska, dat je dat durft zeg een dekbed…ik zou dat eerlijk gezegd niet zo snel doen. Kan ze niet gewoon met sokjes aan slapen in een slaapzak en dan een deken erover heen???
Karen…ooooooh meid, hoe krijgt ze het voor elkaar om 1 dag voor d’r eerste verjaardag ziek te worden!!! Tuttie…
Hopelijk staat ze morgen koortsvrij op en heeft ze een super leuke verjaardag!!! Veel plezier alvast morgen!!!
Tanja, jeetje wat gaat Jara snel!!! knappe meid!!! Ga die truc ook eens uitproberen met wasknijpers, want Lola is nog vrij angstig. Loopt heeeeel graag aan je handen, maar als we 1 hand loslaten vind ze het al eng en gaat meteen zitten.
Nou ga ff lekker in bad, heb het koud…
Lisajoy, allemaal ziek dus! Maar nu gelukkig weer beter!
Nee sokjes werkt niet, heeft ze het nog koud, majo werkt ook niet, nog koud. Deken erover werkt ook niet, nog koud…dekbed is warm! Vond het in het begin idd eng maar ze kruipt er niet onder!
hallo hallo
@lisajoy ooo wat leuk om weer wat van je te horen.
goh allen de buikgriep jeetje niemand kan dan ook uitblijven he.
nog gelukkig zijn jullie nu weer beter.
ooo meiden vorig jaar was ik bezig met bevallen en de pijnlijke rugweeen opvangen.
moet en wel geregeld aan denken hoor.
zeker nu in de avond om dat ik toen zo bezig was
nou net de huiskamer versiert
en de wc’s schoongemaakt de huiskamer netjes gemaakt
dus laat het morgen maar beginnen.
morgen nog even taart halen en kijken of ik een 1 kaarsje kan vinden heb wel andere gekocht maar zo’n mooie 1 kon ik niet vinden
en dan lekker verjaardag vieren.
heb er wel veel zin in maar het zal wel even raar zijn.
NOËMI VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
Noemi, gefeliciteerd met je 1e verjaardag :dance:
Een hele fijne dag gewenst!
Tsjee, Lisajoy allemaal buikgriep gehad :sick: Hopelijk wordt Lola niet ziek van de prik…maar idd je kunt beter uitgaan van het ergste…
En ja Jara loopt, zo dapper…heb een filmpje, even kijken of ie goedgekeurd is en dan plaats ik em hier ff :inlove:
oooooo wat leuk leuk leuk
tanja heerlijk jou meid
nou hier de morgen alweer voorbij
ze werd om 9 uur wakker (zo kon gistern moeilijk in slaap komen)
toen op bed gezongen en kadotjes gegeven
daarna naar beneden en broodje eten ik ondertussen naar de markt en hema taart halen
en toen ik terug kwam lag ze alweer op bed te slapen.
vanmiddag komen een nicht een aangetrouwde neef van mij en mijn ouders even langs
vanvavond vrienden
en morgen fam en die blijven eten.
zo is het allemaal te overzien en blijft het gewoon rustig en word het niet te gek.
vanmorgen had ze geen koorst meer joehoeeee
helemaal gelukkig.
gelukkig heeft noemi geen koorts meer!
noemi meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag
cariska ik zou dat ook niet durven een dekbed ons mannetje slaapt nu nog steeds zonder deken dikke pyjama majo dikke slaapzak maar hij draait alle kanten op in bed dus ik durf het niet aan.
lisajoy jouw meissie is dus al groter dan ons ventje :thumbup:
moeten deze week wwer na het ziekenhuis gaan ze hem weer helemaal nakijken en ben benieuwd wat de volgende stap is.
hoe gaat het nu met roos en haar kma mag ze nu wel alles hebben?
had van der week nog een paar schoentjes voor meneer gekocht maar zijn nog veelste groot en heb weer een partij rompers gescoord bij de groothandel waren nu in de aanbieding en oh ze zijn zo fijn wil niet anders meer :oops:
wat voor rompers heb jij dan? Tanisha ligt waar ze ligt in bedje. Het enige wat ze doet is omhoog kruipen of schuin gaan liggen. Maar nooit onder de dekens dus durf het wel aan! En ze blijft in ieder geval lekker warm!
zo wat een heerlijk mama zoon dagje vandaag oudste is bij mijn zus lekker spelen en man lief is daar aan het helpen dus heb ik een heerlijke dag thuis vandaag, heb een heerlijke pan groente soep gemaakt :drool:
ik heb de rompers van petit bateau oh en die zijn zo geweldig :inlove:
een lekker dagje dus hendrika! Hmm die rompers ken ik niet!
ja echt een heerlijk dagje net op de bank in slaap gevallen en nu au mn nek :evil: het is een frans merk die rompers en echt super kwaliteit zat steeds dat de rompers van zeeman hema of waar dan ook niet mooi zaten bij ons mannetje toen maar eens deze geprobeerd en ze zijn super :inlove:
http://webshop.coccinelle.nl/ArticleBrowser/7910858753931/L1__Baby/L2__Meisjes/L3__Petit-Bateau/L4__
hier staan ze tussen moet je maar eens kijken dit is dan wel de meiden afdeling, trouwens dit is een leuke online winkel :thumbup:
ga nog een beetje soep pakken en dan optijd na bedje morgen begint de nieuwe week weer