Karen…een dag te laat :oops: maar alsnog gefeliciteerd met jullie meisje!!! Alweer 1 jaar oud…nu zijn we uit de baby;s geloof ik he?
Was het leuk dit weekend??? Foto’s!!!
Hendrika…zoooo lekker gescoord dus! Ik ken ze wel, vind ze alleen zo duur voor rompers!!! MAar idd de kwaliteit is super!
Klinkt lekker zo’n dagje!!!
Zo vandaag even flink huis gehouden…het hele huis gepoetst en kasten uitgeruimd. Meteen een hoop op MP gegooid…
Dusse als jullie willen snuffelen…
http://link.marktplaats.nl/313353677
Ga lekker naar bed, morgen weer arbeiten!
hallo hall o
zoo het weekend weer achter de rug.
het was erg gezellig
en ooo wat is ze verwend zeg
echt asociaal
daarom hebben we sommige dingen ook weg gezet zodat ze later nog wat leuks krijgt
ze heeft van ons
een slaapzak van simply colors gehad
een activiteiten tafeltje
en een driewieler
van mijn ouders zussen en zwagers
een loop auto voor verschillende fases in haar leeftijd naar mate ze ouder word dan haal je weer wat van de auto af
mijn schoonouders
een boererij van little people met allemaal beestje
van mijn schoonzus en zwager een eetsetje van woezel en pip
van min andere schoonzus en zwager een vormhuisje van woezel en pip
mijn zwager een draai boom van v tech
mijn andere schoonzus en zwager een jurk en een paar knuffels
mijn tante en oom twee truitjes van bakkaboe
mijn nichtje en neef een rok
vrienden van ons een nijntje boekje een draai tvtje duplo een fototoestel van v-tech met allemaal leuke geluidjes
en een heel mooi setje van c en a
en een paar boekjes
dus asociaal verwend.
maar heb gistere alles weggehaald noëmi was er toch wel behoorlijk van van slag
dus alles gelijk weg gehaald en weer gewoon doen
ooo men ze is nu al 4 avonden s`avonds wakker
dan gaat ze eerst lekker slapen en word ze rond half 11 wakker om even twee uur de gaan janken en waarom heb geen idee??
ze is echt dood op
maar snap niet waarom.
eerst haalden we haar er nog even uit omdat we dachten dat het van de verjaardag kwam maar gister had ze het ook
ik heb haar laten liggen en ben 3 keer even binnen geweest om toch even te laten weten dat mama in de buurt was.
hoest bij jullie allemaal
vullen jullie ook nog even de data in wanneer jullie kunnen meeten???
zodat we een datum kunnen prikken
Noemi dus heerlijk verwend! Helpt het niet als je haar ff wat te drinken geeft? of last van tandjes??
Nou, het beter zijn van Lolatie was van korte duur…
mevrouw heeft de waterpokken :wall: mijn kleine krentebolletje…we zien er ieder uur pokjes bijkomen en vanavond was ze ook wel heeeeel zielug …nu maar hopen dat ze lekker gaat slapen en vanacht doorslaap
Ik kan me namelijk nog heeeeeel goed herinneren dat Nien nachten wakker was van de jeuk…
Karen, kan idd tandjes zijn of doorkomende kiezen…vooral van de kiezen kunnen ze heel veel last krijgen!! Voor de zekerheid misschien druppeltjes chamodent geven???
Lisajoy, las op hyves al iets over krentebolletje :hug: Wassen met havermout schijnt te helpen??
oh heeft lola de waterpokken wat zielig hebben hier beide kids nog niet gehad :think:
en tandjes die gaan hier niet echt snel meneer heeft er 4 en dat is het op het moment, morgen moeten we weer na ziekenhuis ben benieuwd.
vandaag het kado voor mijn zus klaar gemaakt ze loopt op het einde van haar zwangerschap en vindt het nu echt spannend worden mag van mij nu wel komen
oh en dames heb zn leuke site gevonden met leren slofjes heb al wat in bestelling :oops:
verveel me dus ga de badkamer nog maar even schoonmaken hebben we dat weer gehad.
wat leuk!! bijna dus tante!! SPannend hoor! Zijn dat net zulke slofjes als zootjes? Vind ik namelijk echt niet mooi…
nou bijna voor 2e x tante :inlove:
en nee zijn niet het zelfde als zootjes is echt helemaal apart en kan na eigen ontwerp en zo super!!! heb een paar besteld als pantoffels
had je trouwens al een zwembroekje gevonden? en mag ik vragen van waar een zwembroekje en geen badpakje?
suzanne kijkt nog ff! Heb al meer kleding bij haar weg! Krijg er wel 1 via marktplaats. Zwembroekje omdat het me makkelijker lijkt, maar badpakjes zijn ook :inlove:
enne doe toch maar link in pb tje!
Ik ga ff wii-en!
hallo hallo
@lisajoy ooo je meisje waterpokken. hoe gaat het kan ze er een beetje van af blijven??
ik hoop dat ze er snel van af is.
@hendrika ooo heb je geenv oorbeeld van die slofjes??? kunnen we ze ff zien ben erg benieuwd namelijk je hebt me nieuwsgierig gemaakt.,
ooo bijna weer tante geweldig, leuk he tante zijn.
ben al drie keer tante erg leuk.
@casiska ik heb eigenlijk ook nog maar alleen zwembroekjes. heb ngo geen badpakje geprobeerd.
ooo morgen mijn trouwjurk weer aan
en ik ben flink afgevallen dus hij past weer helemala dicht
hij paste op 1 cm niet dicht en ik frustreerde me daaraan terwijl niemand het zag oor
maar ik wist het
dus heb even flink mijn best gedaan
en nu kan hij dicht
ooo en morgen komt de kapper een vriendin van me
die komt me knippen en ze bood gelijk aan om mijn haar op te steken dus helemaal leuk
hoef ik me daar gen zorgen over te maken
want ik zat al te bedenken hoe ik het moest gaan opsteken
dus bene helemaal blij
nou vandaag mijn nichtje jarig ze word 4
heb een bon gehaald van bart smit
want ze kan nooit eens iets voor de zomer halen om te spelen
en heb er een lekker kadotje bij gekocht een grote spek met hoera
erg leuk
ooo ben met vakantie bezig
mar ooo wat is dat moeilijk zeg
heb er nog nooit zoveel moeite mee gehad maar dit jaar men was gisteren gewoon een beetje teleur gestle
ben vandaag naar de anwb winkel gegaan heb de campinggids gekocht en ben aar een reibureau geweest voor camping gidsen.
en ben nu alles aan hetdoobladeren.
en gaan jullie ngo op vakantie dit jaar?? en zo ja waar heen. of hebben jullie nog geen idee
ik ben nog aan het twijfelen! Hele leuke gezien in tunesie maar hoorde nu weer dat je daar niet gewoon over straat kan :think:
Krijgen we een foto karen? Als je je jurk aanhebt???
Karen, misschien heb ik wat gemist hoor…maar waarom ga je morgen je trouwjurk aandoen???
Wij blijven dit jr in Nederland…wil mijn woonkamer verbouwen, nieuwe meubels etc…dus even een iets goedkopere vakantie dit jaar. We zitten nu namelijk aan schoolvakanties gebonden en dat scheelt zoveel…2 weken buitenland zoals canarische eilanden of italie kost ons gewoon ruim 3000 euro!
Cariska, ik ben in 2004 naar Tunesie geweest…je kan gewoon de straat op hoor, maar bijv in de marakesh zijn de vrouwen wel gesluierd en het is een streng moslimland. Dat merk je eigenlijk niet, totdat je met de bevolking zelf praat.
Ikzelf vond het niks…ons complex was super, maar Tunesie zelf is een arm land, nog niet ingesteld op toerisme…geen restaurantjes, geen boulevard, geen winkeltjes…maarja, dan hebben we het over 2004, dus wie weet is er in 6 jr een hoop gebouwd…
Lola is nu echt een krentebol…zo’n zielig gezicht. zal vanavond eens proberen een foto te maken van d’r hahahaha
ff mijn krentebolletje showen :inlove:
ohhh lola Ze heeft er in ieder geval wel plezier om!
Bij het hotel die ik had gevonden is iedereen op zoover.nl heel enthousiast en schijnen er wel winkeltjes e.d. te zijn…
och jee wat een foto van lola
maar gelukkig is ze nog wel vrolijk of heb ik dat mis.
waarom ik mijn jurk aan mag
in het verzorgingstehuis doet mijn tante vrijwillergs werk
en daar hebben ze om de oudjes een avondje van de straat te hebben :lol: :lol: :lol: :lol: een avond georganiseerd dus een bruidsmodeshow
dus dan gaan allemaal bruidjes een rondje lopen
dus erg leuk
mijn moeder gaat foto’s maken
dus ik zal een foto plaatsen
nou ik ga slapen
Veel plezier karen! (het was toch vandaag?)
ja vanavaond.
straks komt de kapper mijn haar eindelijk knippen want die is zo dood als maar kan
moet echt een heel stuk af zo dood. ben al heel lang niet meer geweest
kijken of zij nog een leuk modeltje weet heb het al jaren lang in laagjes.
vanmorgen naar het concentratiebureau gweest
ze woog 10 kilo en 280 gram.
dus helemaal goed.
en ze is 76 cm als ik het goed heb onthouden
dus helemaal goed
en weer twee prikken gehad.
of ze er al niet genoeg gehad heeft afgelopen tijd
nou ik ga ff opruimen
Karen, nou uitgebreid showen hoor, je jurk en je kapsel :mrgreen:
Is Amy van Kim niet nu ergens jarig :think: ? Zal zo ff kijken :mrgreen:
Lisajoy, arme Lola! Waterpokken, Nina heeft het al gehad toch? Haha toen je die foto met waterpokken van Nina had geshowd toen Lola zo oud was :naughty: En ik wacht met smart op de vestjes :inlove:
Hendrika, en ben je al tante :inlove: ? En die site met die slofjes wil ik natuurlijk ook wel ff sjekken :mrgreen:
Hier eindelijk weekend! Poeh he, heb de afgelopen 3 dagen voor 5 gerend…haha maar nu wel echt weekend :mrgreen: gesport en al!
Gisteravond naar de bios (‘komt een vrouw…’) geweest, was leuk! Had het boek heel lang geleden al gelezen, miste wel het eea hoor! Haha maarja zo gedetailleerd als in een boek kan de film natuurlijk niet.
Ben nu trouwens ‘haar naam was Sarah’ aan het lezen, kennen jullie die? Heftig boek hoor!
Vandaag lekker een koeteldagje thuis, vanmorgen naar de markt geweest, het huis lijkt wel een wasserette op het moment :oops: haha maarja hebben we dat ook weer gehad! Ik wil de was nooit boven hangen, maar in de bijkeuken droogt het nu voor geen meter, dus maar in de kamer gezet :mrgreen:
Ff dikke knuffel voor Joli, lees op dr hyves RIP Rocky… :hug:
ahhh Rocky is dr hondje?
Ga zo ook ff kijken!