nee papegaai!
joli het jaar begint niet echt super he meid, was het jullie gaai en wat voor 1 was het en jonge of een oude? mijn ouders hebben er ook 1 en die is al 26 en houdt zn snavel niet met praten.
karen ben ook wel benieuwd vanwaar de trouwjurk weer???
gisteren na ziekenhuis geweest meneer mag als die weer beter is nu beetje verkouden proberen met zure melk producten en kijken hoe dat gaat dan hebben we volgende maand weer een afspraak met de kinderarts en jee ze begon gelijk maar even dan meneer nu maar van de fles af moet :shock: nou dus niet he zolang meneertje die wil krijg hij hem zie er niks verkeerds aan is toch alleen maar de extra weerstand die ze door de fles/bv binnen krijgen???
oja en gisteren met de kinderarts overleg gehad omdat meneer altijd zo veel poepluiers heeft per dag en dat was waarschijnlijk peuter diarree wat ie als van baby af aan heeft :think:
las op hyves dat lola een spook nachtje heeft gehad die arme meid zal wel ontzetten jeuken en mag je er ook wat voor gebruiken bv talkpoeder of zo???
vandaag een heerlijk dagje schoonmaken gehad kamer en keuken weer lekker fris de vloer gedweilt maar dat ging wat minder meneer liep er de hele tijd door en kwam op een gegeven moment erachter van hee als ik op mijn buik ga liggen kan ik met mijn handen lekker kliederen soort zwem idee :evil: :inlove:
ga zo maar even bij de leenbakker kijk is koopavond en verveel me en anders ben ik bang dat ik de hal ga schoonmaken :?
link na de slofjes is made4kids en bekende www en nl maar aub nog niet verder zetten hier op het forum ivm eerder genoemde reden.
haha hij wou je gewoon helpen met dweilen :mrgreen: En dus een poetsdagje gehad, ga ik hier morgen doen!
En van de fles af? Waarom ?? krijgt hij er nog veel?? (soms moet je gewoon denken 1e oor in …)
hallo hallo
@joli heel veel sterkte meid. en wat een begin van het jaar hebben jullie zeg.
ik hoop dat het gauw beter gaat.
lukt het allemaal een beetje???
en met je kindje naar de huisartsenpost oo meid meid meid. wat moet je veel mee maken in het begin van dit jaar ff een dikke :hug: voor jou
@hendrika soms heb je zo’n schoonmaak woede komt bij mij niet veel voor hoor hihihihi
@joli oooo meid wat een nacht las ik. ik hoop dat het gauw beter gaat met je meisje en dat jij ook lekker kunt gaan slapen.
ooo het was leuk gisteren heb eerst de jurk van mijn zus aan gehad en daarna die van mij zelf maar ooo het was echt mega leuk.
heb echt genoten
mijn zus heeft foto’s gemaakt en een kennis van mij met een proffesionele camera maar die foto’s krijgen we nog.
maar echt het was echt heel leuk.
ik zal gauw ff de foto klein maken en dan hierop zetten.
foto al kleiner??? :mrgreen:
Wat is het rustig hier?!
Hier weer een pak sneeuw, dus wij gaan ff sleeen zo! Gisteren naar Ballorig geweest, leuk joh!
Zal binnenkort weer ff wat foto’s plaatsen :mrgreen:
hier helemaal geen sneeuw… tanisha heeft goed geslapen, gister steeds wat verhoging enzo, duidelijk niet fit. Nu nog wel hangerig dus ze komt hier alweer naartoe. Maar ze speelt gelukkig wel weer!
hallo hallo
hier ook weer een pak sneeuw gevallen.
wel leuk maar ik wil eigenlijk schaatsen dus van mij mag het wel weer weg
was er eigenlijk wel een klein beetje klaar mee.
@cariska gelukkig dat je meisje wat opknapt. ze zal toch wel last hebben van die schimmel.
hopend is ze gauw weer beter.
lekker genieten van de zondag
hoi hoi
Hier ook geen sneeuw hoor…gelukkig :oops: heb het wel een beetje gehad met de winterkou…
Karen, waar blijven die foto;s nou??? hihi
Cariska…vervelend meid dat Tanisha verhoging heeft! Misschien doorkomende tandjes? Altijd zo gissen he wat ze mankeren. Wat dat betreft is het zoveel makkelijker als ze kunnen praten! Dan weet je tenminste wat er aan de hand is!
Tanja, leuk he Ballorig!!! Lola vind het ook helemaal geweldig!!! Kruipt van hot naar her, en gilt de hele boel bij elkaar van plezier!!!
Hoe gaat het met het lopen???
Hier nog geen lopertje trouwens hoor…tuttebel blijft het allemaal wel erg spannend vinden. Ze mist gewoon zelfvertrouwen want soms staat ze los, terwijl ze het niet doorheeft. Maar aan 1 handje lopen vind ze eng en laat ze zich meteen op d’r billen vallen. hihi. Ach, komt vanzelf wel!
Nou na 5 ellendige dagen lijkt Lolaatje eindelijk weer aan de betere hand. Arme kind zat/zit van top tot teen onder de pokken…op de gekste plekken, zoals in d’r mond, op d’r tong, in d’r handpalmen, onder d’r voeten en heeeeeeel veel bij d’r tum (muts, fluf, hoe je het ook wil noemen :lol: )…
Gisteren had ze opeens hoge koorts erbij, maar waarschijnlijk was dat nog even de bijwerking van de BMR prik, arme tuttebel.
MAarja, vandaag koortsvrij en weer praatjes! Dus lekker naar buiten geweest, even de stad in gegaan.
Zijn jullie al aan het shoppen voor de zomer??? Ik kan het niet laten, alles is zoooo leuk! Voor Lola koop ik niet zoveel, want als je haar kast ziet :oops: ik heb nog zoveel mooie kleren van Nien, dat het zonde is om er veel bij te kopen…maarja wel wat nieuwe dingetjes natuurlijk, ze hoeft niet alleen maar in d’r zus de kleren te lopen…
Zal ff kijken of ik een plaatje kan vinden van d’r zomerjas en een heel schetig shirtje…
Nou het shirtje kan ik niet vinden op internet, maar hier de zomerjas die ik voor de meiden heb gekocht!!! Zo leuk, Lola gaat nu naar mt 92, dus zij heeft nu dezelfde collectie als Nina!
Jullie begrijpen dus, dat ik het errrrrg leuk vind om dezelfde dingen voor ze te kopen,…hihi
haha showen lisajoy! Nee hier nog geen zomerkleding gekocht!
Denk dat ze gewoon wat grieperig was + die schimmel. Vandaag alweer een gezellige meid, goed geslapen en redelijk gedronken. En geen verhoging meer dus dat scheelt. Donderdag moet ze de 11 maanden prik nog hebben maar … als ze zo is … wil ik hem nog niet hoor!
hallo hallo
ik zal kijken of ik ze morgen kleiner kan krijgen.
heb er nu niet zoveel zin meer in.
je kan ook op mijn hyves kijken daar heb ik ook een trouwfoto staan dat is van de trouwdag zelf.
@lisajoy ooo leuke kleren kopen.
maar ik weet niet zo geod welke maat
noëmi zit qua lengte in sommige dingen in 68 maar in de breedte zit hal weer in 74 80
dus ik vind het zo moeilijk om wat te halen nu omdat ik dan bang ben dat het veel te groot is of weer te klein.
wat zouden jullie doen
gewoon 86 kopen voor de zomer???
@cariska gelukkig is je meisje weer aan de betere hand
ooo meiden wanneer gaan we afspreken voor de meeting
dan kan ik dat doorgeven dat ik dan niet kan werken.
want heeft iedereen nu ingevuld wanneer zij kan???
Leuk Lisajoy! We zijn btw erg blij met de vestjes! En arme Lola, pokken op dr ‘tum’ hahaha die kende ik nog niet! Lopen blijft eigenlijk hetzelfde, ze heeft liefst onze vinger vast (terwijl ze hier totaal geen steun aan houdt, tis om het idee denk ik :think: ) Verder losse stapjes en oversteken. Had eigenlijk wel verwacht dat het veel sneller zou gaan.
Cariska, fijn dat Tanischa weer gezellig was! Jara heeft afgelopen donderdag dr 11 maanden prik gehad, gelukkig had ze nergens last van!Volgende maand gelijk voor dr BMR, dan is ze dr weer ff vanaf.
Karen, ik ga vnvd ff op je hyves kijken!
Op mijn hyves staan trouwens ook al Ballorig foto’s :mrgreen:
Ben aan het werk, ga snel weer een verslag schrijven!
hallo hallo
wij hebben traphekjes waar je verlengstukken bij moet kopen en zo doende past bij bij ons wel.
kan ff niet meer op het merk komen maar ze waren wel duur
maar je hoeft ook geen gaten in de muur te boren
kan wel maar hoeft niet
dus dat is altijd beter zeker in onze situatie dat wij ons huis nog willne verkopen en dan van die gaten in de muur is geen gezicht
zijn jullie nu al zomerkleding aan het kopen :shock: ik doe dat nog niet doe het altijd pas als het echt warm wordt heb in het verleden vaak gekocht en wat dan bijna niet werdt gedragen dus ik wacht ook mede omdat ik niet weet welke maat kleding dan nodig is.
traphekjes heb ik echt geen verstand van die zijn we niet nodig maar heb wel gehoord dat die van de ikea heel goed zijn :thumbup:
van der week hebben we een andere kinderstoel gekocht een stokke de oude was stuk gegaan.
Joehoe!!!
Het showforum stond ook al op pagina 2, dus ik heb weer ff wat geplaatst :inlove:
Lisajoy, hoe is het met Lola en dr waterpokken?
Hendrika, hoe bevalt de nieuwe kinderstoel? Of hadden jullie dezelfde?
Cariska, t was dus nog gelukt met het traphekje begreep ik? Wij hebben er een bij pren@tal gekocht, past perfect (we hebben em alleen iets hoger dan geadviseerd bevestigd, want anders zat ie op de plint…)
Vandaag een zwaan-kleefaan hier, poeh he, ze kroop bijna in me…erg vermoeiend want ik kon geen kant op (en als ik dat wel deed ging de sirene…)
Tanja, ja klopt is idd gelukt! Wij hebben er 1 ook hoger geplaatst (op de 2de tree) anders kon het niet! Maar dat is toch boven en zijn we er altijd wel bij!
pff hier opvang probleem op de woensdag. Ons gastoudergezin zit dan vol (dankzij de nieuwe regels) en kan tanisha er niet bijhebben. Pff net mail gestuurd naar het bureau, hopen dat ze er iets mee kunnen!
halloooooo
Oooooh wij hebben toch een week achter de rug :wall: :wall: Vrijdags knapte Lola langzaam een beetje op van de waterpokken, zaterdag had ze opeens weer hoge koorts…39,5 - 40 graden de hele dag…Zondag koortsvrij, maandag ook maar 's avonds opeens weer verhoging. Dinsdagochtend toch naar het kdv gebracht, ondekten ze daar opeens dat ze helemaal onder de vlekken zat! Werd ik in de middag gebelt, dat ze heel hangerig, huilerig was en weeeeeeer koorts. :wall:
Inmiddels zat ze van top tot teen onder de vuurrode vlekken en die nacht heeft ze tot 02.30 uur liggen brullen van de jeuk…en maar krabben op d’r hoofd, zo zielig
Woensdag naar de dokter geweest en volgens hem heeft ze een virusje erbij…door de buikgriep en waterpokken heeft haar weerstand een flinke klap gehad, waardoor ze nu erg vatbaar is voor van alles…En dit virusje kwam er dus via haar huidje uit.
Lola heeft dit al 2x eerder gehad, en wij dachten de 5e en 6e ziekte, maar waarschijnlijk werkt het gewoon zo bij ons meiske. Nu hebben we hormoonzalf, een koelgel en een nachtcreme, en langzaam aan trekkken de vlekken weg…
En nu zijn we wel even klaar met al dat ziek zijn :wall: :wall: Echt, je kon me opvegen van de week. Nu slapen we gelukkig al weer 2 nachten lekker door, en dat doet een mens goed kan ik je vertellen!!
Lola lijkt nu weer helemaal de oude, alleen weigert ze opeens brood! Tut…ik laat het maar even zo, zal wel een fase zijn.
Wat ook een “leuke” fase is, is dat als het niet gaat zoals mevrouw het wil, ze begint te krijsen en te slaan!!! Draakje van me!!! We moeten dus echt nu een beetje boos worden op haar, want ze doet het heel bewust en kan er ook heeeeel lelijk bij kijken :evil: duiveltje! hahahahahaha
Vandaag al 3x nat geregend, wat een pokke-weer! Bleh!!! Net nieuwe badlakens gekocht bij Ikea. Straks ff met Nina naar de kapper en vanavond lekker patatjes eten mmmmm
jeetje lola alweer ziek! Hopenlijk nu snel beter en … blijft ze beter!
hendrika, gefeliciteerd met je kleine neefje!!!
Hier heb ik w.s. een creche gevonden! Creche waar dochtertje van onze beste vrienden ook heen gaat! hoop dus dat het wat word, heb ik daar geen stress meer om in ieder geval!