hallo hallo
wat een stilte hier
hoe is het met iedereen.
jongens weten jullie dat het bijna maart is
gaan we nog daten???
met ons gaat het goed hoor.
morgen gaat noëmi afzwemmen voor teddybeer brons
zo leuk he heb er echt zin in.
ik moet morgen naar de cardioloog voor en echo en voor een fietstest
het gaat namekiujk nog niet beter met mijn hart.
en ben wel bijna 13 kilo afgevallen en ben meer gaan sporten
dus ben heel benieuwe eigenlijk hoop ik dat er wat uitkomt maar natuurlijkhoop ik het ook niet
want hoop gewoon dat het niet iets ernstigs is.
maar het dat het wel verholpen kan worden
want ik heb er gewoon last van en vind het vervelend
nou zo lekker slapen
want morgen zwemmen
brr karen, met je hart? wat heb je dan??? Heb het ff gemist geloof ik!
Wij gaan morgen ook zwemmen, maar neit afzwemmen. En dan snel aankleden en naar de creche voor een babbel! SPannend dus!!
mijn hart slaat gewoon slagen over.
en ik heb er behoorlijk last van.
en dat is voordeel dat je in het ziekenhuis werkt en dat je gewoon ff langs kan wippen.
spannend cariska. hoop dat je daar terrecht kan.
en dat je een fijn gevoel hebt voor je kleine meid
Karen, dat heb ik ook helemaal gemist! Succes strax! Hou je ons op de hoogte?
Hier vanmorgen een meisje met waterpokken uit dr bedje gehaald, dacht overigens al 2 dagen plekjes te zien, maar niet echt de tijd genomen om te kijken waar en hoeveel… :oops: Ze heeft er volgens mij (tot nu toe) niet zoveel last van! Wat kan ik halen om erop te smeren?
Morgen hebben we (eindelijk) een afspraak bij de KNO, zal ik bellen en vragen of ze mag komen? Of gewoon gaan? (ik zal nl goed balen als we de afspraak moeten verzetten…)
Zal ff een fotootje in het SF zetten.
karen, jeetje dat is niet niks zeg!
tanja, ik zou gewoon gaan morgen! Schijnt dat je ze in een badje met havermout moet zetten? en verder iets van poxicin (ofzo) bij etos/da halen.
Hier ging het bij de creche niet door. De leidster is ziek en ze wil het graag zelf doen. Morgen om 15.30 kunnen we nu komen,
om 12.10 met tanisha naar de ha. ze is weer een zeehondje… vanmorgen wel heerlijk gezwommen!
oh jee karin daar schrik ik van wat gaan ze doen weet je dat al?
tanja ik zou toch echt wel even contact opnemen hoor want ik denk dat je morgen voor niks zult gaan ivm dat er meer kindjes in het ziekenhuis komen, zo zielig lijkt me dat wij hadden hier van de oudste ook gehoopt dat ze vroeg waterpokken zou krijgen nu is ze bijna 5 en nog niet gehad
cariska gaat ze bij gastouder weg dan?
vandaag na de dokter geweest meneer krijgt een dikke kies erdoor, kontje helemaal stuk tot bloedens aan toe nog steeds veel poepluiers en verkouden.
voor zn uitslag hebben we zinkolie gekregen hopelijk helpt het olijfolie en zalfjes werkt gewoon niet gister avond werdt hij gierens wakker luier was aan zn wondje gaan plakken zijn ontlasting wordt nu getest kijken of daar iets uit komt :? en kwa verkoudheid ik zou het niet meer durven te zeggen hij heeft producten met melk gehad van der week durf nu helemaal niet meer te proberen
zo even de aardappels schillen gaan lekker stampotje eten echt weer voor.
oja dames er is een nieuwtje :lol: sinds gisteren zit meneer in de autostoel hebben een stoel een tobi voor tijdelijk gekocht zodat als zijn stoel bekleed is met leer hij in zijn eigen kan en dan kan ik deze altijd weer verkopen.
hoe gaat het met lola??? nog ziekjes?
oh en ben zo trots mijn meisje die sinds 3 maandjes bij een andere zwemschool zwemt mag nu al door na een andere groep om te leren duiken en helemaal zonder bandjes te gaan probern :inlove:
hendrika, ja ze gaat weg bij de gastouder. Het bevalt super hoor maar b.v. op woensdag kan ze tanisha niet opvangen door de strenge regels! Het bureau heeft wel een andere gastouder maar goed, mochten we volgend jaar ofzo voor een 2de gaan zit je dan weer!
Deze creche gaat het dochtertje van onze beste vrienden ook heen en bevalt goed! morgen dus nu gesprek want ze is ziek…
hallo hallo
hier vanuit de nachtdienst
vandaag voor echo en voor fietstest geweest
was bij de echo en toen sloeg hij over (of een extra slag) en toen zeiden ze de dames he wat is dat nou en toen zei ik van daar heb ik nou last van
en word er gewoon helemaal moe van.
na de echo gefiest dat ging wel goed tijdens het fietsen geen overslagen maar daarna wel 12 in een minuut
werd daarna ook ff helemaal niet lekker een bloeddruk dip gehad
maar trok daarna wel weer bij.
net bloed laten prikken
nou krijg ik volgende week een kastje voor 24 uur en dna gaan ze de hele tijd mijn hart in de gaten houden.
en dan die week daarna terug bij de carioloog.
dus een heel traject
diegene die die fietst test deed vroeg aan mij of mijn hart gauw sneller gaat kloppen,
toen zei ik van ja want met werken loop ik bijv 1 trap op ben ik helemaal buiten adem.
niet normaal dus
nou zei zij van misschien een tabletje gebruiken waar mijn hartslag iets van na beneden gaat en waar dan waarschijnlijk het overslaan ook mee ophoud
maar goed at moet ik allemaal met de carioloog bespreken.
dus heel heel verhaal.
maar houd jullie op de hoogte
nou noëmi is geslaagd hoor voor haar afzwemmen hihihih
zo leuk he
we kregen een echte diploma en een mooie poster
was erg leuk.
nou morgen met mijn vader naar het ziekenhuis
en een begravenis van iemand bij ons uit de kerk
dus weer een drukke dag
eigenlijk moet ik daar ook gewoon mee ophouden met druk zijn is ook niet goed voor je hart
nou dames slaap nog even lekker
ga ik morgen vroeg even doen hihih
pff jeetje karen, een heel traject dus!
Tsjee, Karen! M’n sm heeft dat ook gehad, maarja zij is wat ouder dan jij…Hopelijk kan het ‘simpel’ verholpen worden en is t niks ernstigs.
Cariska, hoe was t op het KDV? Hopelijk komen jullie eruit, want jullie zijn afhankelijk van wisselende dagen en tijden toch?
Joli, we hebben al véél te lang niks van je gehoord :naughty: Kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan KOK :hug:
Hendrika, arme Maurice :hug: hopelijk is de kies snel door! En sinds gister in de autostoel :shock: , blijft een klein mannetje he…
Nou vandaag naar de KNO-arts geweest. D’r neusamandel moet er dus uit…18 feb al :shock: Had dit echt totaal niet verwacht :oops: dacht we gaan omdat luv he zo graag wilde, ik d8 dat ze toch niks zouden doen bij die kleintjes… :shifty:
Maar nu lees ik net in de folders die we hebben gekregen, en daar staat dat we contact op moeten nemen met de poli kindergeneeskunde als ze 3 weken voor de operatie een kinderziekte (bijv waterpokken) heeft doorgemaakt :wall:
ja zijn eruit gekomen! Tanisha gaat naar de creche toe! 17de voor het eerst! Spannend dus maar hebben er een goed gevoel over!
@tanja ooo meid, je kleine meisje onder het mes :hug: voor jou meisje
maar tanja het is maar beter want zo door gaan kan niet hoor want dan word je meisje allemaal zieker.
maar zo snel ik hoop dat alles goed mag gaan
en de waterpokken het zit ook niet mee he met je meisje
ik hoop dat ze zich gauw weer beter voelt
@cariska je meisje naar het KDV gelukkig heb je er een goed gevoel over.
maar gaat ze nu dan vaste dagen naar het KDV of verschillend.
wel spannend hoor.
nou hier gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje
vanmorgen druk gehad en dan merk ik gelijk dat mijn hart meer overslaat.
aankomende donderdag krijg ik het kastje ben heel benieuwd wat het gaat doen.
en wat ze gaan zien.
en misshcien kunnen we ook wat aan mijn hartritme doen want als ik loop gaat hij behoorlijk snel omhoog.
maar goed we zien het wel.
@joli hoe gaat het meid. kan je het allemaal een beetje hendelen.
ik hoop gauw weer wat van je te horen.
hoi meiden,
Zo ff bijgelezen hoor…ik kreeg geen meldingen meer van nieuwe berichtjes, dus ik dacht dat het nog steeds zo stil was hier…
Karen, he bah, is toch wel eng lijkt mij, als je hart zo gek doet!!! Gelukkig nemen ze je wel serieus meid!! Dat hoor je wel eens anders als je zo ‘jong’ bent…! Hoop idd dat het met iets simpels als een tabletje verholpen kan worden.
Hendrika, ach gossie die arme Maurice…ja die spuitluiers zijn soms echter vreselijk!! Weet je wat ook heel goed helpt tegen luieruitslag…Maizena! Is echt uit grootmoeders tijd, maar het werkt echt!!!
Tanja…jeetje, ik ben er ook wel een beetje verbaasd over dat ze Jara al zo jong helpen…Ik weet nog bij Nina dat ze het maar bleven uitstellen omdat ze haar te jong vonden! Uiteindelijk is ze met 1 jaar en 9 maanden pas geholpen…ook neusamandel en buisjes…
Kan je vertellen dat die dag zelf vreselijk is…je meisje onder narcose enzo…Maar na 3 uurtjes slapen kreeg Nientje alweer kleur en de volgende dag was er niks meer aan de hand…appeltje eitje!!!
Hier alles zijn gangetje…Lola is weer helemaal de oude. Nouja, er zit wel een vreselijke kop op sinds een paar dagen! Vreselijk gefrustreerd, huilen, gillen, boos zijn, slaan…
Denk dat madam een beetje gefrustreerd is door het niet kunnen lopen…en gewoon haar eigen willetje ontdekt.
Eten bijv…boterhammetjes weigert ze nu. Zodra we zeggen dat ze gaat eten, kruipt ze snel weg en begint al te gillen…dramaqueen… :roll:
Die ligt over een jaar echt op de grond in de AH te gillen om snoepjes!!! hahahahahahahahaha
Joli :hug: hoop dat je snel weer de zin krijgt om mee te schrijven meid! Ben toch wel benieuwd hoe het met Roosje gaat en natuurlijk met jullie, sinds het overlijden van je schoonvader!!!
groetjessssssss
karen steeds verschillende dagen!
Mijn laatste berichtje hier ff voorlopig! Morgen lekker een week naar centerparcs!!
hallo hallo hallo
nou zit weer in de nacht voor 1 nachtje.
hoop dat het lekker rustig blijft heb geen zin in drukte lelijk he dit eigenlijk te zeggen.
@lisajou oo wat een meid is jou dondersteen zeg. noëmi begint ook al behoorlijk echt boos zijn en gefrustreerd als ze geen aandacht krijgt of als ze iets niet mag.
en ook met eten niet willen eten maar als er wat in de mond zit vind ze het goed.
@cariska meid geniet lekker van je vakantie en ik hoop dat je lekker bij kan komen en lekker kan genieten van elkaar.
nou hier gaat eigenlijk verder alles wel goed op mijn hart na natuurlijk
die blijft raar doen.
word er ook gewoon moe van en ben gauw buiten adem
net zoals met zwemmen mijn hoofd wil echt maar lichaam kan gewoon niet harder.
en daar baal ik zo van he.
heb wel 2300 meter gezwommen maar wel bijna alles gefrustreerd.
maar goed nog ff en dan weten we de uitslagen enzo.
donderdag het kastje om en dan zien we wel verder
ik ga ff aan het werk
moet ook gebeuren he.
Hallo dames,
tijd om weer eens wat van me te laten horen.
Nog steeds niet zwanger, maar hebben vandaag te horen gekregen dat we mogen starten met ivf.
Ik hoop dat dat resultaat heeft. Bovendien heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd en gaan we over een paar maandjes trouwen.
Even wat anders aan het hoofd en een leuk vooruitzicht om naar uit te kijken.
2010 wordt ons jaar!!!
Liefs Sereph
Sereph,
Wat fijn om wat van je te horen! En dubbel gefeliciteerd! Trouwen :inlove: Wanneer is de grote dag? Wanneer start de IVF?
Dit MOET jullie jaar zijn :-*
oooo sereph
wat fijn om wat van je te horen.
en wat leuk trouwen heerlijk meid en wat kan je daar na uitkijkne
en ivf spannen hoor.
ik hoop voor jullie dat dit jullie mag worden.
en dat jullie ons traks kunnen vertellen dat je een kleintje in jou buik mag groeien.
oooo meid ik hoop met je mee
Jaa ik hoop echt dat het nu gaat lukken.
Ik moet over een paar weken beginnen met hormonen spuiten. In totaal vanaf de eerste cyclusdag duurt het 2 maanden voordat je weet of je zwanger bent. In de tussentijd wordt je cyclus stilgelegd (overgang) en weer opgebouwd. Extra eicellen opgewekt en eruitgehaald en bevrucht. En daarna weer teruggeplaatst.
Dat is maar even snel een korte uitleg maar zo gaat het ongeveer.
Het is de bedoeling dat we in juni trouwen.
Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd omdat we eigenlijk altijd zeiden trouwen kkomt nog wel een keer. Maar het zwanger worden gaat voor. En nu dat zo lang duurt dacht hij, we kunnen ook wel eerst gaan trouwen. En dat gaan we zo snel doen omdat het dan voorjaar is en dus kans op mooi weer en mochten we starten (wat we dus nu mogen) dan bestaat de kans dat ik maximaal 3.5 maand zwanger ben rond die tijd.
Doe je het veel later dan is het niet zo handig met een zwangere buik (en ik ben van mezelf ook niet zo dun) en het feit dat het superleuk is om naar uit te kijken en te regelen.
Maar goed zo gebeurt er van alles, ivf, trouwen, schoonzusje zwanger, vriendin zwanger, andere vriendin ook trouwen, andere vriendin begint met een eigen zaak, jarig dit weekend.
Het is een grote achtbaan op het moment. Maar goed, laten we het spannend houden.
Ik ga nu ook weer een beetje meekletsen op het ivfforum van kok.
Dus ik zal wel weer wat vaker te vinden zijn.
Wat een mooie foto´s in het showforum, wat een mooie kindjes!!!
Ben dr weer!!!
Sereph, gaaf zeg trouwen!!! En hoop dat de ivf gaat lukken!!