*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

leuk gehad op vakantie.

lekker genoten en bijgekomen???

ja het was heerlijk!! Gewoon alles doen waar je zin in hebt, en verder niets. Dus heerlijk gezwommen en nu … begint het “gewone” leven weer…

De dag voor ons vertrek is er hier nog wel iets gebeurd…

ff gekopieerd vanaf ander topic!

Wordt hier een spannende maand! Gisteren euh… heel gezellig gehad met vriendlief en … rubber gescheurd. En vandaag is volgens de berekeningen de vruchtbare dag! Oké hij was nog niet klaar maar toch … van het voorspul kan het ook. haha toch stiekem wel spannend!!!

Eergisteren een “zwaar” gevoel in onderbuik, vandaag hele dag zeurende kramp… ik word nu al gek van de spanning!!!

oooo spannend hoor.

nou leef met je mee

ben wel heel benieuwd

oh cariska dat zijn spannende tijden zeg…hmm wat moeten we hopen moeilijk te zeggen kan alleen zeggen leef met jullie mee.

hier ook een spannende dag na dat ons mannetje weer zich zelf was heeft hij een danoontje gehad en… binnen korte tijd werdt hij helemaal bont in het gezicht werdt warm wat verhooging en werdt stil en in zich zelf.

dus contact opgenomen met de kinderarts ze belde snel terug dus kon ik mijn verhaal doen nou zei ze je moet je niet zo druk maken hij heeft gewoon een virus te pakken jaa daaaaaaaag net na een danoontje zeker dat geloof ik niet meer en heb ook gezegt dat ze dat steeds zegt en dat ik nu een keer wil dat ze het seriues nemen en niet steeds zeggen toevallig dus nu weer een maand km vrij ( leek me nog al normaal) en dan volgende maand wil ze hem weer zien en wil ze een opnamen van een paar dagen plannen :cry: en dan daar km proberen ik vindt het best wil nu toch wel eens weten van hoe of wat ondanks dat het pijn doet het vooruitzicht dat mijn mannetje opgenomen zal moeten worden.

verder hebben we de uitslag van zijn ontlasting test was niks te vinden dus zoveel poep luiers per dat zou wel normaal zijn maar is wederom een voorkomend iets bij kma m

net als roggelen luchtwegen aandoening, traan ogen, loopneus, rodeuitslag in het gezicht, galbulten, trage groei.

vindt het zo vreemd alles wat hij heeft en geen kma wordt er zo wanhoopig van dat ik vandaag contact heb genomen met een prive kliniek die onderzoek doen na allergien onder andere bij kinderen en moet morgen toch contact opnemen met huisarts dus wil dit ook maar eens voorleggen.

het is net een toverbal dan is die rood in het gezicht trekt langszaam weg en binnen korte tijd zo weer rood.

oja en ben wel benieuwd in welke maat kledig zitten jullie kindjes???

Tanisha heeft maat 80 aan!

Hendrika vervelend zeg dat je word afgedaan met een virusje! Wel heel toevallig dat hij reageert op het danoontje

ben misselijk na het avondeten…

Cariska, jeeeetje wat spannend!!! Weet je inmiddels al meer???

Zou je het stiekem wel leuk vinden??? :wink:

Sereph, wat fijn om weer eens wat van je te horen!!! Spannende tijd ga je tegemoed zeg! En gefeliciteerd met je verloving!!!

Wordt vast een SUPER jaar voor jullie…het is je gegund meid!!!

Hendrika…ooh meid die kleine man van jou blijft ook maar door tobben he!!! Je hebt groot gelijk hoor, gewoon er achter aan blijven zitten!!! Je moederinstinct is heeeeeel sterk, moet je altijd naar luisteren!!!

Lola heeft nu maatje 86.

Verder eigenlijk weinig te melden hihi…lekker weekend nu, heerlijk!

lisajoy, JAAAA zou het stiekem leuk vinden! Toen hij dus scheurde barste ik in lachen uit en zei goh morgen is DD. Toen zeiden we samen ach als het zo is dan is het zo is het niet zo is het niet zo! Maar nu je er weer veel mee bezig bent …

Maar weet verder nog niet meer dus blijft nog ff spannend!

cariska en ??? spannend ben benieuwd zou leuk zijn een extra dec 2007 beeb :lol:

vandaag weer contact met de huisarts en kon me verhaal doen na danoontje rode vlekken verhooging en sinds 2 weken kontje bloedens aan toe door de vele poep luier per dag dat zijn er gemakkelijk 5 of meer.

de huisarts niet kwaad bedoel is een buitenlandse vrouw met gebrekking ned en sinds bijna 1 jaar de plek heeft over genomen van de oude arts.

ze zei dat we ons niet te veel zorgen moesten maken was gewoon toevallig dat er nu een virus is los gebroken en kwa het kontje het werdt tijd dat de luiers niet meer nodig zijn ja daag een kindje van 16 maand hoe moet je die nu al zinderlijk krijgen weet nog niet eens wat het in houdt ja oke dat snapte ze en na een heel lang gesprek gaf ze toe dat het wel steeds raar was en na aandringen van mijn kant krijgen we een secent opinon (hmm hoe schrijf ik het :oops: ) we gaan aankomende woensdag na utrecht na het allergie ziekenhuis daar nemen ze de zaak zeer serieus en willen ze hem graag onderzoeken wat ons een beetje hoop geeft.

vandaag was meneer ook niet echt heel vrolijk heeft vannacht bij ons geslapen vertrouwde het niet echt en heeft ook kokhals neigingen gehad en was vanmorgen grauw gevlekt winterhuid idee niet zijn gaaf huidje wat hij altijd heeft ook heeft ie op zijn boven been vreemde bulten en nog steeds ene moment dikke rode wangen en in korte tijd ook zo weer weg dus woensdag gaan wij na utrecht en niet zoals de kinderarts zei we nemen hem een paar dagen op om dat weer te horen toevallig.

vandaag wezen shoppen voor een nieuwe broek voor meneer het is al zo moeilijk hij is zo small iel klein we hebben een stoere broek bij de hema gevonden en bij de maat shrok ik wel even 74 voor ons heel wat is groter dan hij had maar wel een maat voor een kindje van 4 tot 8 maand en hij is bijna 16 maand :shock:

oh dames ik vindt het spannend en twijvel veel is dit wel de juiste stap zal de kinderarts ons nog wel serieus nemen stel ik me aan zie ik dingen die er niet zijn :cry: :cry: :cry:

morgen moeten we eerst na u m c g onze meid krijgt oog test en meneer ook gelijk omdat de artsen willen weten of hij ook oogafwijking heeft en voor onze meid om te meten of haar c ontactlens aangepast moet worden kwa sterkte.

nou dames ik ga nog even tv kijken en dan zo op bedje is hier vies weer buiten ijzel.

fijne donderdag allemaal :-*

hendrika, nog ff geduld haha

en gewoon je gevoel volgen hoor! Ik had het ook met die absence’s van tanisha iedereen had zoiets van je ziet spoken maar ik wilde dit gewoon uitgezocht hebben! eeg is dus nu goed (maar ze doet het nog soms…) dus moeders is nog niet helemaal gerust gesteld. Maar goed wie weet is ze gewoon een heerlijk dromertje!

Ik ga straks met mams en tanisha naar de hhb/9mb. Dacht goh laten we een testje ertegenaan gooien, was negatief. Natuurlijk nog wel te vroeg want moet het ergens begin volgende week worden. Maar met Tanisha teste ik 3 dagen van tevoren een hele vage lijn dus dacht, we proberen het gewoon! Wie weet volgende week nog maar 1 doen, mocht ik dan niet ongi zijn.

En mocht ik niet zwanger zijn? Ook niet erg! Gingen natuurlijk niet voor het eggie, dus dan is het prima!(maar vind het wel spannend :roll: :wink: )

Hendrika, hoe was het bij de kinderarts vandaag? Daar moest je toch heen? Arme Maurice, en wat vervelend dat je er zelf zo achteraan moet! Hopelijk kunnen ze bij het allergie ziekenhuis wat voor jullie betekenen :pray:

wij zijn weer terug uit het ziekenhuis. Heb het verhaal even uit dr dagboek gekopieeerd:

Hey dapper prinsesje,

Vandaag was het dan zover, op naar het ziekenhuis! Mama heeft je vanmorgen om 6:30 wakker gemaakt, je mocht niks eten, alleen een beetje water of roosvicee. Daarna gelijk in de auto naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis waren nog meer kindjes, wel acht! Jij was de kleinste (nou ja kleinste, jongste!) Om half acht werden we opgehaald door een zuster en gingen we naar een kamer met allemaal bedjes, jou bedje stond helemaal achterin. Een mevrouw stelde nog allemaal vragen aan mama en daarna werd er verteld wat er allemaal gaat gebeuren, jij kreeg daar niet zoveel van mee, de spulletjes en de foto’s waren wel heel interessant!

Daarna mocht je je operatieschort aan en mocht je met 3 andere kindjes nog even spelen in een kamertje. Toen jij bijna aan de beurt was moest mama ook een schort aan en een haarnetje op, dat zag er gek uit!!

Een zuster kwam ons halen om naar de dokter te gaan. Jij mocht bij mama op schoot en toen kreeg je het kapje op, heel even was het wel leuk maar toen werd je toch wel boos! Mama vond het vreselijk , met zn drieen hielden ze je vast en na ruim een minuut viel je in slaap. Daarna werd je op de operatietafel gelegd en mocht mama je nog een dikke kus geven. Gelukkig zag je niet mama ook moest huilen . wat een naar moment om jou daar achter te laten!! De dokter beloofde heel goed voor jou te zorgen.

Na ongeveer 15 minuten kwam de dokter vertellen dat de operatie goed was verlopen en 5 minuten later mocht mama weer naar je toe. Helaas was je al helemaal overstuur tegen de tijd dat mama bij je was , mama had bij je willen zijn toen je wakker werd, dat hadden de dokters ook beloofd…Gelukkig was het bij mama snel weer goed! We gingen weer terug naar de zaal waar inmiddels alweer 2 kindjes terug waren. Je deed het supergoed! Je wilde gelijk wel wat drinken. Af en toe huilde je even, je keeltje deed ook zeer, de zusters vonden jou een dapper meisje. Je lag heerlijk bij mama op schoot (dat doe je niet zo vaak meer, dus dat was wel ff genieten voor mama ) wel bleef je erg koud, je hebt tot twee keer aan toe nieuwe warme dekens gekregen.

Na ongeveer een uur (je had inmiddels ook wat appelmoes gegeten) mochten we weer naar huis. Lekker je warme kleren weer aan! Je kreeg nog een mooie ballon, omdat je zo dapper was! Nog even gezwaaid en de lieve zusters bedankt! Eenmaal in de wagen was je zo vertrokken.

Net heb je 2 broodjes gegeten en melk gedronken. Opa en oma kwamen ook nog even kijken hoe het met je gaat. Daarna lekker naar bed! We moeten je elk uur even wakker maken om wat te drinken.

Nou, dat hebben we weer gehad lieffie! Hopelijk zijn we nu een tijdje af van die snot en die zere oortjes!

Ga nog ff wat opruimen en dr dan wakker maken om te drinken :?

hallo hallo

@tanja goh meid wat een verhaal maar wat fijn om tehoren dat he zo is afgelopen

nou iki heb toch ook wat meegemaakt.

dinsdag avond had ik wat pijn in mijn zij ik dacht misschien moet ik wel naar de wc of zo dus twee paracetamolletjes ingenomen en heb opzich redelijk geslapen

woensdag morgen nog geschaats met noëmi maar om half 12 oooo men wat kreeg in een pijn in mijn zij

echt niet te houden,

om 3 uur naar de huisarts die dacht een ontstoken dikkedarm dus bloed laten prikken men wat had ik een pijn.

weer naar huis met diclofenac zetpillen

maar de pijn werd alleen maar erger

jacco helemaal overstuur opgebeld van je moet naar huis komen (zat in rotterdam) gaan neit zo maar he

mijn moeder gebeld die was aan het werk

van je moet nu naar huis komen want ik houd het niet meer

om 5 uur weer naar de huisarts noëmi gedumpt letterlijk bij de overburen helemaal huilen het kon me allemaal niks schelen het deed zo pijn.

hij zei ik ga je doorsturen naar het ziekenhuis

ondetussen kwam mijn vader om noëmi op te halen

dus die aan haar gegeven en toen wachten om mijn moder maar ooo wat duurt dat dan lnag

nou toen naar de spoed eindelijk pijn medicatie gehad

en gesproken met de arts

die dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerscap omdat ik een paar de pil was vergeten

dus naar de gyn

die deed inwendig onderzoek en die stuite op een custe van 8 cm om mijn eileider

dus naar de afdeling waar ik zelf ook veel werk

daar wachten en wachten en wachten en uiteidenlijk naar heel veel pijnmedicatie en veel veel veel pijn ging om kwart voro 12 naar ok en om kwart over 2 was ik terug.

ben nu 1 eileider kwijt hierdoor

ik ben gister middag thuis gekomen en moet nu aansterken

maaar ooooo wat doet dat pijn echt je kan nog beter bevallen want daar krijg je nog wat voor terug

maar het deedc zo zeer omdat de cyste is gaan draaien en daardoor om de eileider is gaan draaien dus de cyste heeft de hele eileider kapot gemaakt

dus een hele ervaring weer

@hendrika wat een slimme huisarts heb je zindelijk worden met 16 maanden heefrt ze zelf wel kinderen

@cariska je houd osn wel in spanning hoor. hihihih

spannend hoor we wachten af

ik ga weer ff liggen ben nu al helemaal moe

karen jeetje meid dat is ook wat zeg! pff, maar dus geen buitenbaarmoederlijke? En 1 eileider kwijt :hug: Nu dus rustig aansterken!

Tsjee Karen, ik miste je al hier! Wat een ervaring! En nu 1 eileider kwijt, poeh he! doe maar ff rustig aan meid :hug:

hallo hallo

gisteren even 10 min beneden geweest maar begin dan gelijk te zweten en word moe dus maar weer gauw naar boven.

in bed voel ik me best behoorlijk goed. maar goed

maandag gaat noëmi nog een dag naar mijn zus want jacco moet weer werken hij is al twee dagen thuis geweest.

en dan zien we het wel weer.

vind het allemaal wel spannend en jacco helemaal die is bang dat het bij die andere ook gebeurt

dus van hem hoef ik eigenlijk niet meer met de pil te starten

hij wil gewoon echt niet dat noëmi alleen blijft qua kind.

maar goed we zien het allemaal wel

gisteren gehoord dat vrienden van ons zwanger zijn van de eerste kinderen want ze krijgen een tweeling.

echt lache ben echt zo blij voor ze.

helemaal geweldig

heeft noëmi straks mooi speel kameraadjes in de straat.

nou ik ga ff douchen zweet nog al behoorlijk in bed.

jacco is naar de kerk. dus ff bijkomen.

rustig aandoen karen! denk om jezelf, en gaan jullie ervoor een brusje voor Irene? Spannend hoor!!

IRENE??? :think: :think:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Karen, wat heftig meid!!! Jeetje, wat zal je geschrokken zijn! Rustig aan doen he!!! En idd die pil meteen de prullenbak in smijten!! :lol:

pfffff We hebben er weer eentje hoor…een virus!! Alsof we er nog niet genoeg gehad hebben :roll:

Nina vanacht lopen spugen en vandaag de hele dag waterdunne diarree…tuuuuurlijk! Mijn meisjes zijn natuurlijk nog niet genoeg ziek geweest :twisted: :twisted: :twisted:

GEK wordt ik ervan!!! grrrrr

Gelukkig is ze hartstikke gezellie, dus we laten ons niet gek maken…

oeps bedoelde noemi natuurlijk!

zat ff met mijn hoofd bij ander topic!

en weer een virus lisajoy :hug:

hier is johan ziek, w.s. voedselvergiftiging. hij heeft een toastje gehad met huzarensalade, collega zei nog weet niet of je dat wel moet doen ligt al lang buiten koeling maar rook en smaakte nog goed, en nu dus ziek…

Lisajoy, tsjee er blijft jullie geen virus gespaard he? :hug: Ik zag leuke filmpjes op je hyves :inlove: Wat een heerlijke meiden heb je toch!

Cariska, ik heb ook meer ‘last’ van dat andere topic dan ik zou willen… :o En Johan ziek, kan hard gaan als het buiten de koelkast ligt.

Nog lekker gegourmet?

Jara doet het tot nu toe goed op 1 slaapje, vanmiddag 1 uur en 45 minuten geslapen…tijdens het eten was ze wel héél moe hoor! Hihi ik wacht op de dag dat ze tijdens het eten in slaap valt :lol:

Zucht en nu morgen op het kdv maar weer zien…het slapen daar gaat nog/ wéér niet goed…soms halen ze dr naar 15 minuten alweer uit omdat ze zo overstuur raakt… :twisted: (en paar keer zelfs na 5 min al, maar dat doen ze natuurlijk niet voor Jara maar voor de andere kinderen) Thuis slaapt ze altijd gelijk!! Ze huilt nooit!

een brusje voor noëmi

jacco wil wel maar ik eigenlijk nog niet

het liefst zou ik rond om juni of onze vakantie

maar wat jacco betreft gewoon nu ik snap hem wel hoor wnat ik vind het ook wel heel spannen en een beetje eng.

ben bang dat ik die andere ook kwijt raak

maar ik denk dat er nu zeker nog wel een pilstrip ik gaat want om nu bezig te zijn met zwanger worden met de pijn in mijn buik nee ik denk het nog niet

maar goed ik weet het nog niet hoe of wat

maar vind het wel spannend allemaal net zoals jacco

@lisajoy ooo weer ziek oo meid wanneer houd het op.

worden jou meisje nou nooit eens bespaard van alle virusjes enzo.

heel veel sterkte en laat het maar gauw lente worden lekker warm worden en lekker naar buiten met de kids

dan gaat het gauw beter

@cariska wanneer moet je ongi worden???