*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

tanja, ja idd houdt me ook veel bezig… maar goed… niets aan te doen…

en jara doet het dus goed op 1 slaapje! Super!

Karen, hmm nee zwanger worden met buikpijn lijkt me ook niet alles. Maa ridd die andere kwijt raken …brr niet aan denken!

euhm… deze week ongi worden…spannend dus!

oh meiden jee wat is er weer veel gebeurd met ons groepje.

karen jee wat vreselijk meid heb het met je te doen en inderdaad nu misschien niet in de planning maar denk dat ik op dit punt ook zou zeggen we nemen geen risico we stoppen gelijk met de pil kan lichaam wat ontgiften en we zien dan wel je moet er toch niet aan denken dat je andere eileider ook.

lisajoy je meiden hebben het wel te voorduren he alweer een virus de lente mag nu wel beginnen lekker die zon en de batterijtjes weer lekker bij tanken na die vieze winter en sneeuw wat er hier trouwens alweer ligt.

cariska dit wordt dus spannend meid we wachten met je af, en beterschap voor je mannetje.

jara dus ook al wat moeilijker met slapen vervelend he, ons mannetje ook die slaapt hoog uit een keer 1 uurtje overdag en s avonds half7 a 7 uur wil die ook echt na bed.

nou hij was vandaag niet zo heel lekker hoop niet dat ie een griepje krijgt want dan kunnen we woensdag niet heen en de sneeuw moet aub ook wel weg blijven anders stellen we het nog even uit.

meneer was vandaag hangerig warm of kiesjes of toch echt griepje ligt nu alweer te jeuzelen op bedje.

Jaartje in het SF :inlove: kom morgen weer kletsen :mrgreen:

hallo hallo

hier ons krakkerige dame hihihi

het gaat wel redelijk

alleen gaat nu 1 wondje ontsteken.

en dat doet echt wel pijn.

maar goed alles komt wel weer goed

ben alleen wel erg gauw moe maar goed dat mag ook wel

hoest met de andere dames.

en de kindjes.

gaat alles goed

met noëmi gaat ook alles goed vandaag haar derde tandje ontdekt.

op het ondergebitje zooo leuk.

en boven gaat het ook niet meer lang duren hoor

en ooo wat kwijlen. echt erg

Ha meiden, na een lange tijd stilte van mijn kant, meld ik me weer! Ik heb de afgelopen twee weken het nieuwe topic even vluchtig doorgelezen. Wat worden onze kindjes al groot! En wat is er veel gebeurd! Hier gaat het allemaal goed. Na een heftig begin van het nieuwe jaar, zijn we nu in een wat rustiger vaarwater beland. Het blijft onwerkelijk dat mijn schoonvader er echt niet meer is, maar met zo’n kleintje moet (en ga) je door. Gelukkig maar! Het hoort bij het leven, maar gek is het wel.

Met Roos gaat het op dit moment helemaal super :smiley: . Na een virus (hand, mond, voetziekte, had er nog nooit van gehoord) is ze nu weer helemaal beter. Het enige wat maar niet over gaat is het ‘zagen’. Maar daar heeft ze zelf geen last van. Ze was deze afgelopen week superlief! Helemaal gezellig en leuk. Maar ook had ze haar eerste echte driftbui gisteren. Ik wist niet wat ik meemaakte joh! Helemaal hysterisch en ik heb er een half uur over gedaan om haar uiteindelijk (met hulp) in de autostoel te krijgen. Welkom peuterpuberteit :twisted: Nu maar hopen dat het niet al te vaak gaat voorkomen.

En ja, wat zal ik verder nog melden? Roos loopt als een trein en het gaat gewoon lekker. Het enige wat nog maar niet zo vlot is het praten. Hoe is dat bij jullie kindjes? Hoeveel woordjes kennen ze al?? O en ze zit nu in maatje 86! Ik heb van de week zo’n gaaf jurkje gekocht! Met roosje :inlove: Het is van het merk WILD, dat is vrij nieuw en volgens mij helemaal hip. Ik zag het in de etalage en kon het niet laten. Was wel duur, 30 eurie. Vond ik best prijzig voor een zomerjurkje met spaghettibandjes… Kan nu dus niet wachten tot ze het aan kan. En sinds een tijdje ga ik zwemmen. Ik deed echt nul aan sport, nu dus 1 tot 2 keer per week zwemmen, samen met mijn moeder. En van de week was Roos ook mee! Zo leuk!

Hebben jullie ook zo’n zin in het voorjaar?? Ik kan echt niet wachten!

Overigens was een van de redenen dat ik niet meer mee kwam schrijven dat ik het ook erg druk heb gehad met mijn werk. Soms heb ik het gevoel dat ik alleen maar aan het werk ben of met Roos bezig ben. Niet eens tijd om hier dus iets te schrijven. Er zijn nog zoveel dingen die ik ‘moet’ doen en waar ik niet aan toe kom! Om van die berg strijkwerk maar niet te spreken :think: Maar goed, nu wil ik dus echt weer even tijd maken voor bepaalde dingen. Hebben jullie nooit het idee dat je aan bepaalde dingen maar niet toe komt?

En nu nog even reageren op jullie allemaal! Sorry als ik dingen vergeet!!

Karen, wat zal je geschrokken zijn meid! Zag je www en ben toen meteen hier gaan lezen wat er aan de hand was. Herstel je wel goed? En heb je al de uitslag van die harttest? Of had je dat kastje vandaag?

Lisajoy, pff, heb heel wat virussen voorbij zien komen op je www’s. Hopelijk snel voorjaar, dan zijn je meiden hopelijk ook niet meer zo vaak ziek!

Cariska, weet je al meer! Jeetje zeg, het zal toch waar zijn!! En als het niet zo is, ga je er dan gelijk weer voor? Kan me voorstellen dat het nu dan gewoon weer kriebelt, hahaha. Hier kriebelt er nog niks hoor :wink: En bij de anderen?

T@nj@, lastig dat slapen op het kdv! En ze slaapt dus 1x per dag? Roos ook. Die gaat meestal rond 13 uur naar bed en dan wordt ze ergens tussen 15 en 16 wakker. Verschilt per dag.

Sereph, wat fijn van je te horen!! Hopelijk wordt 2010 echt jouw jaar! Trouwen in het vooruitzicht is natuurlijk wel super.

Hendrika, goed dat je toch zo volhardend bent hoor, met Maurice. Je moedergevoel moet je gewoon altijd volgen!! Was je nou deze week in het zkh geweest?? Ben benieuwd!

Het is een lang verhaal geworden! Ik probeer weer regelmatig even langs te komen! :-*

Joli, wat fijn om weer wat van je te horen! Ik was even bang dat je hier niet meer zou komen :oops: . Jullie hebben een heftige tijd (gehad) he :hug: en Roos hand, mond voetziekte :think: daar heb ik ook nog nooit van gehoord! Wat houdt het in? En hoe komt ze eraan?

En Roos dr eerste driftbui!! Ik las het al op je Hyves, poeh he! Jara zegt al behoorlijk wat woordjes (oa bah, papa, mama, da (dag), , die, poeh (poes), bumba, tata (nijntje/ konijn), boem, pop, tutte (weltrusten of kusje? ze zegt het als ze dr pop in dr bedje legt en een kusje geeft :inlove: ) Maar maak je geen zorgen, als kindjes 1,6 jaar zijn moeten ze tenminste 5 woordjes kennen, die niet goed uitgesproken hoeven te worden.

Karen, tsjee nu ook nog een ontsteking :hug: Fijn dat het met Noemi goed gaat! En een derde tandje :dance: Haha idd dat kwijlen :drool: Jara krijgt nu een kies (die is echt al 2 maanden in aantocht!) en sinds de operatie vorige week begon ze ineens erger te kwijlen, dus luv zegt: volgens mij hebben ze dr ‘kwijlophaalspier’ ook weggehaald :lol:

Vandaag met Jara naar het cb geweest, goedgekeurd (uiteraard :wink: ). Ze is 79 cm en weegt 10,2 kg. Deze keer de prikjes in dr arm gehad.

Vanmiddag na lange tijd weer eens een stukje gefietst…en ja hoor…viel ze wéér op de fiets in slaap :roll: dus gelijk maar naar de fietsenwinkel gefietst en zo’n steunrol gekocht :lol: !

Trouwens nog wat grappigs (ik mag er eigenlijk niet om lachen :oops: ): Jara liep in de fietsenwinkel rond. Loopt ze langs de schuifdeuren (die natuurlijk opengingen) schrikt ze zich wezenloos :lol: , dat hele bassie schokte :shifty: …

Joli fijn weer wat van je te horen, hmm dat virus ook nooit van gehoord! Dus dr eerste driftbui, ben benieuwd wanneer hij hier komen gaat haha.

Nee weet nog niet meer… blijft dus spannend. Heb cyclus nooit echt goed bijgehouden … dus geen idee hoe en wat nu… maar test die we gedaan hebben was negatief, maar goed ook nog geen bloed dus … kan nog alle kanten op.

Mocht ik ongi worden gaan we er (nog) niet voor. Dan is de kans op weer een dec kindje groter, dus mochten we ervoor gaan dan pas vanaf juni (feb kindje) haha overal rekening mee houden dus …

hier zegt ze mama papa apa (als ze wil, is opa) aaaaa (aai) en verder probeert ze ons na te doen met klanken e.d.

Ga nu echt proberen om weer regelmatig mee te schrijven :lol:

En ja, Roos en haar praten. Ik hoop dat ze snel wat meer gaat zeggen. Nu zeg ze papa (al heeeel lang), mama ook wel af en toe. Woef, die, dat en als ze zin heeft kan ze ook blublbublubl voor de vis doen. Maar mevrouw redt het prima met gebarentaal, dus tja. Mijn nichtje kon al heel vroeg praten, dus vandaar dat ik er misschien zo bovenop zit! Ach, Roos praat straks natuurlijk gelijk in volzinnen :mrgreen:

Cariska, nog spannend dus! En hahaha, nadenken over de maand! Daar zou ik nou echt totaal niet bij stil staan, volgens mij… maar goed, ik denk nog niet na over een tweede 8)

T@nj@, jij weet natuurlijk precies wanneer kindjes moeten praten vanuit je werk. Hm, heb je nog tips hoe ik het paten kan stimuleren? Of moet ik het gewoon maar laten en Roos haar eigen gang laten gaan? Soms denk ik wel eens dat ik gewoon te veel praat, dus dat ze gewoon helemaal niet de kans krijgt om wat te zeggen :oops: Daar let ik nu dus wel op. En is het niet zo dat het belangrijker is dat ze een grote woordenschat heeft (dus wel weet wat dingen zijn als je ze benoemt?) ipv dat ze het wel kunnen zeggen maar niet weten wat het is?

Ik ga nu snel aan het werk! Straks lekker lunchen met een collega!!

JOLI wat fijn om je hier weer zien meid. geweldig

en wat fijn om te horen dat het beter met je gaat.

ooo ben echt wel blij om weer wat van je te horen

en is nu al zolang geleden.

afgelopen maandag had ik eigelijk voor alle uitslagen naar de cardioloog gemoeten maar door deze operatie kon dat niet dus heb nu een nieuwe afspraak.

maar goed eerst hiervan bekomen en herstellen.

vandaag naar de paradontholoog geweest echt je hebt dan ook alles tegeleijk he.

maar ik wou er eigenlijk heel graag naar toe had wat pijn in mijn mond

maar alles was goed

dus opzich had ik het wel ff uit kunnen stellen,

want het heeft veel energie gekost.

@cariska nog steeds niks, oooo meid wat houd je ons in spanning leuk leuk leuk.

oooo meiden zal ik jullie eens wat vertellen ik ben gewoon 17.5 kilo afgevallen.

ben zo blij he.

maar goed nog even doorzetten wil eigenlijk 20 tot 25 kilo kwijt

maar dan moet ik nog ff doorzetten

ik ben er klaar mee, vanmorgen weer getest en weer negatief. snap er neits van waarom ik maar niet ongi wordt. Ga er nu gewoon vanuit dat ik gewoon echt NIET zwanger ben, hoop dat die ongi dan maar snel komt! (kan me niet herinneren dat het andere maanden ook zo lang duurde maar ben er nu natuurlijk wel steeds mee bezig, dus ga het nu wat los laten!!!)

Karen, goed hoor zoveel afgevallen, voor en na foto??

Joli, ik zou roos gewoon haar gang laten gaan hoor! praten komt vanzelf!

Karen, zoohoo 17,5 kg :thumbup: knap hoor :clap: Vast al (een paar keer) lekker geshopt voor nieuwe kleren? Fijn dat het goed gaat bij de paradontholoog! Hoe gaat het verder met je?

Joli, Roos zal idd beginnen met praten als ze er zelf aan toe is! Tot die tijd kun je er zo nu en dan opletten dat je zelf ook in 1 a 2-woorduitingen tegen haar praat (oa “die”, “die ook”, “sok aan”, “bal” etc) en dan vooral heel veel herhalen :wink: .

Cariska, idd waarschijnlijk ben je er toch teveel mee bezig :hug: jammer van je neg test! Laat die ongi dan maar komen!

Hier vandaag een lekker dagje gehad! Luv had de berging geisoleerd en nu hebben we van die stellingkasten gekocht, vanmiddag ingericht :thumbup: echt heerlijk, als die bende op een plek :mrgreen:

Nu is luv opweg naar barendrecht voor velgen :wall: als ik íets niet snap…wát is er mis met wieldoppen?? :lol:

tanja VERTEL!!! hoe wat waar en zo met isoleren berging? Wat heb je er allemaal voor nodig? hier ook een ijskoude berging! (ik wil hem isoleren, johan vindt het wel prima zo…)

:lol: ehm…ik heb me er weinig mee bemoeid, maar iig houten balken tegen de muur, isolatie ertussen, folie en dan hout :smiley:

zal het hier nog eens in de groep gooien… :mrgreen:

Hahaha, mannen en velgen :wink: Mijn vader is van de week ook nog naar weet ik waar gereden voor een paar nieuwe velgen.

Cariska, balen joh! Laat die ongi dan nu maar komen idd. Want dit is ook niks!!

Hier alles goed! Heb schoentjes voor Roos besteld bij de schoenwinkel van Geox. Erg leuk! En ik heb ook nog leuke gezien bij Scapino. Dus dan heb ik al twee paar!

hallo hallo

ik zal op zoek naar foto’s

ik hoop dat jullie het dan zien hihih

het gaat redelijk met mij alleen blijft dat ene wondje ontstoken

ik hoop dat het met goede verzorging over gaat.

ooo meiden heb een nieuwe BH gekocht ooo zo leuk.

roze met zwart van sapph zoo mooi.

ik was na hem op zoek maar kan allen de ander kleur vinden zwart met roze

en ik kan hem niet kopieren hier naar toe dus das wel balen

@cariska ooo mied nog steeds niet ongi.

en een negatieve test ooo wat balen hoor.

toch nog maar afwachten

@tanja ooo klussen.

en echt mannen he. de auto moet mooi zijn

en nee heb nog niet geshopt voor nieuwe kleren ja heb 1 keer een nieuw truitje gekocht.

maar verder ik had nog veel kleren die me nu weer passen, allemaal bewaard

maar ik wil nu nog eigenlijk 5 kilo kwijt.

mijn schoonzusje gaat in mei trouwen dus heb nog even en dat wil ik eigenlijk een mooi jurkje kopen maar ben helemaal geen jurkjes mens maar wil het eigenlijk toch proberen.

@joli heb je geen foto van de schoentjes?? ben erg benieuwd namelijk

hier verlies is momenteel wat troepjes!!! Dus word gewoon ongi. We vinden het helemaal goed zo!!! Ben blij dat ik gewoon ongi wordt!!

De pc is kapot, staat bij maker, ze denken nu aan moederbord… Ben nu bij mijn ouders op pc maar als jullie mij hier dus missen… heb ik geen pc…

ooo gewoon ongi.

he wel jammer hoor hihih.

maar wel goed dat jullie het goed vinden.

en de pc kapot balen…

hier alles wel oke

alleen erg moe

gisteren de verjaardag van mijn zus

en toe we thuis waren noëmi op bed gelegd. na een uur huilen huilen huil

geen idee wat er aan de hand was

ja denk dat het een beetje te druk is geweest op de verjaardag

maar op een gegeven moment maar een paracetamol gegeven.

dus uit eindelijk sliepen we pas om kwart voor 1 ooo men.

hopen dat het vannacht wat beter gaat.

hier ik weer ff! Ben nu bij schoonouders… pc nog niet terug! Kom dus zo snel mogelijk bijlezen!!

ben ongi, maar heeeel weinig :think:

Wat is het hier rustig :shock:

Hendrika, ben jij er ook nog?

Karen, hoe is het met je?

Cariska, je houdt het spannend hoor! Is jullie PC alweer gemaakt?

Lisajoy, hoe is het bij jullie?

Joli, nog gefeliciteerd met het 7 jarig bestaan van je bedrijfje :clap:

Hier een meisje dat vanaf zaterdagavond buikgriep had/heeft…ze heeft vandaag voor het eerst weer een beetje gegeten. Poeh, ik ben wel slecht in zieke kindjes hoor! Ik wordt erg onrustig van stilzitten en een kindje dat niet weet wat ze wil (op schoot, van schoot, spelen, mama mag NIET opstaan). Ik zou vnadaag thuisblijven van mn werk, want zo kon ze nog niet naar t KDV, maar vannacht werd luv ziek :? dus die lagen met zn tweeen op bank vandaag… :pray: blijft het mij bespaard!