leuk hoor! Veel plezier!! (had ik dat eerder geweten was ik ook gekomen haha, ben vandaag vrij!) Maar nu al weer vol plannen!
hallo hallo
@cariska das wel jammer ja.
het was gezellig. en erg leuk de kids hebben zich echt vermaakt.
voldaan en moe noëmi net naar bed gebracht.
dus die ligt wel ff te slapen.
vond het erg gezellig Tanja.
wel heel appart dat je elkaar eigenlijk best wel kent maar nog nooit hebt gezien.
dus de volgende meeting laat maar komen
en vooral de grote. wanneer???
nu ff aanrommelen in mijn huis en daarna weer lekker naar buiten ff wandelen denk ik.
:mrgreen: wij zijn ook weer thuis!!! Jara sliep op de parkeerplaats al :lol: , net een broodje gegeten en weer naar bed. Ze heeft alleen nog praatjes voor 10! Haha even dr avonturen van vanmorgen aan dr popje vertellen :inlove:
ik vodn het ook supergezellig! Grappig idd hoe makkelijk het evengoed ‘praat’, we kennen elkaar natuurlijk al even
Ga nu even foto’s uploaden, zal ik ff spammen!!!
heb ze gezien! Ze zijn leuk!!!
hoi meiden,
Wat leuk dat jullie elkaar nu echt gezien en gesproken hebben!!! En grappig he dat het dan ook nog zo makkelijk praat! Ja, we moeten echt een grote meeting gaan doen hoor, nu ben ik ook nieuwsgierig naar iedereen :mrgreen:
Houten is voor mij ook een uur reistijd, en voor joli en tanja dus ook?!
Is trouwens boven Utrecht Tanja :lol: Dus ik weet niet of je deze bedoelde?? hihi
Weinig nieuws onder de zon…tja, lekker aan het genieten van de zon hahahaha
Vandaag lekker op mijn werk in de tuin gezeten! We hebben namelijk een hele grote (speel)tuin en Nina vind het altijd gezellig om met alle kinderen te spelen, dus een keer in de zoveel tijd, ga ik een middagje langs met d’r! Was heerlijk vertoeven in het zonnetje 8)
Lolatie is weer “goedgekeurd” bij het CB…viel me mee hoe weinig ze was aangekomen, als je bedenkt wat mijn bootwerkertje weg eet op een dag :mrgreen: Ze woog nu 11,7 kilo en was 82 cm lang.
Ik had ook een zorgwekkende preek verwacht over het niet-lopen, maar ze waren het eigenlijk helemaal met mij eens. Ze kan het, ze durft het gewoon niet, dus geen reden tot zorgen. Gelukkig…hihi
En dan staat er een heerlijk weekend voor d’r deur, oooooh hebben jullie die temperaturen gehoord??? heeeeeeeeerlijk!!
Morgen dagje speeltuinen en zondag lekker naar het bos met vrienden! Gezellie!
Jullie nog plannen???
Lola dus weer goedgekeurd. En 11,7 kilo :lol: Roos weegt nu 10,2 op onze weegschaal. Best een verschil! Maar dun is Roos zeker niet. En Lola is toch niet fors? Welke kledingmaat draagt ze nu? Roos zit in 86.
Ooo, de meeting! Lijkt mij ook leuk hoor. En het is dus voor iedereen een uur? Maar voor Cariska en Karen zal het wel wat verder zijn, denk ik? Maar wel echt het midden dus! Hadden we al een datum/dag? Dat wordt vast nog lastig Ik kan ma-di-do.
Roos moest vanmiddag opeens overgeven! Ik was onderweg om een terrasje te gaan doen op het strand met een vriendin, komt opeens heel haar middageten eruit! 's Middags eten ze altijd warm op het kdv. Moet dus echt vragen wat de ingredienten waren, want ik heb nog altijd het idee dat Roos ergens op reageert. Ik weet alleen niet wat! Dus ik houd het nu heel goed bij. Na spaghette met verse saus is het ook mis, dus dat hebben we al van het menu geschrapt.
Ooooo ik ga morgen naar een s@mple s@le!! Ik heb er zo’n zin in. Hoop echt dat ik even goed kan gaan scoren voor mijn meisje. Het gaat om de merken c@kewalk, j@ttum, B@rbaraF@rber en B@dgirls. Het schijnt echt een goede (goedkope) s@le te zijn. Ik ben benieuwd!
En het wordt een superzonnig weekend! Helemaal zin in! Ben zoooo toe aan zonnn!
T@nj@, ben je nu weer helemaal pleuritisvrij??
hallo hallo
@lisajoy ooo wat fijn dat je geen donderpreek hebt gahad
en anders ene oor in ander oor uit.
en een grote meeting kom maar op.
ik ben er klaar voor
allee nu nog wanneer hihih
de weekend plannen.
morgen ga ik met een schoonzusje van mijn schoonzusje (snappen jullie het nog) ga ik naar urk.
mijn schoonzusje gaat dus trouwen, en onze kindjes zijn bruidsmeisjes
dus we gaan op urk kijken of we daar wat leuks kunne vinden voor de meisjes.
en zaterdagmiddag ga ik lekker in de zon met noëmi
zondag word mijn neefje 1 dus verjaardag
en hij word opgedragen in de kerk.
dus een leuk weekend voor de boeg.
en de andere meiden wat gaan jullie doen??
LOLA LOOOOOOOOOPT
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
EN MAMA IS ZOOOOOOOOOOOOOOO TROTS :inlove: :inlove: :inlove:
MORGENAVOND VERSLAG ERVAN :mrgreen:
hihi had het al gelezen op hyves! Was niet duidelijk hoor dat je trots bent!!
karen, en nog wat leuks gevonden voor noemi?
hallo hallo
@lisajoy oooo wat vet… gaaf hoor.
helemaal een trotse moeder heerlijk meid
geniet er van
@cariska ja we hebben wat gevonden.
een wit jurkje met belijnen en trikjes aan de zijkant met een roze rood vestje bolero erover heen
helemaal geweldig.
heb een foto maar ben nu aan het werk zit in de nacht
bleehhhhh
maar goed bijna VAKANTIE!!! JOEHOEEEE.
lekker joh bijna vakantie! gaan jullie nog wat leuks doen?
@cariska jaja zoals elk jaar gaan we samen met fam op vakantie.
vorig jaar was noëmi net 3 maanden
en dat jaar daarvoor had ik positief getest in die vakantie.
we gaan donderdag morgen weg
en komen zondag 9 mei s`middags weer terug
heb er echt zin in.
hopend op net zo mooi weer als nu heerlijk
ooo zit ik in de nacht ben ik toch om kwart over 1 al klaar wakker
ben er maar uit gegaan.
heb weer wat tassen ingepakt en wat gestreken
ga vanavond nog wel even drie uur slapen.
noëmi is vandaag bij mijn zus, nu is onze oma jarig die woont ander half uu hier vandaan
is mijn zus samen met haar jongste zoon en noëmi naar haar toe
zo leuk
alleen ik had ze al thuis verwacht maar ze zijn er nog niet.
ooo nog 1 nachtje en dan ben ik er weer klaar mee.
hoop dat het weer rustig is.
maar dat zien we dan wel weer.
hoest met de andere dames???
karen, fijne vakantie dan maar!
hier 6 dagen vrij!! heerlijk dus! Enne … t.anisha heeft dr eerste losse stappen gezet!!!
Wat is het rustig hier zeg!!! Enneh wat een lopertjes
Karen alleen Noemi nog zeker?
Hier heerlijke dagen gehad! Het is hier in de straat altijd groot feest met Koninginnedag en luv is jarig 1 mei, dus dat vieren we met een een tap op het pad ed. Erg gezellig weer, dit jaar hadden we een luchtkussen gekocht, groot succes :thumbup: . Gisteren natuurlijk weer iedereen op visite gehad, haha. Maar erg leuk en Jara doet het super met al die aandacht! Gisteren alleen wat moeite met slapen, maar das niet zo gek natuurlijk!
Vrij-chtend ben ik met Jara nog ff over de vrijmarkt hier gelopen, ff kijken of ik een poppenhuis van Little People kon scoren, en gelukt :mrgreen: Voor 13 euro helemaal compleet!! Wel super smerig, maar das inmiddels opgelost
Vadaag een daggie bijkomen en wéér puinruimen…
hier niets gekocht op de vrijmarkt, was nog ff op zoek naar ijsbeer van wnf (slaapknuffel t.anisha) maar niet gevonden.
Ben nu bekleding tobi aan het wassen! Was wel nodig haha
Cariska, bedoel je niet die ijsbeer van Kika? Als T.anisha niet zonder kan, hebben wij die nog wel liggen? Zag je filmpje op hyves knappe meid!!
Hier wéér een ziek meisje ze was al ruim een week snotterig, maar het leek erop dat ze er nu (voor het eerst) zelf bovenop kwam…maar nee hoor! Dikke koorts en ze ziet er zo uit:
Morgen maar weer de ha bellen :roll:
ohhh jara :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
hmm kika ijsbeer… hoe ziet die eruit? Hij moet wit zijn, klein/makkelijk vast te houden en een neus om op te sabbelen :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87911
deze dus, wij hebben bruine ogen maar denk dat die kleur niet uit maakt…
Ships, nee die van ons ziet er anders uit…
shit…haha