Tanja…aaaaaah wat ziet Jara er ziekig uit :hug: Arme tut kijkt helemaal lodderig uit d’r oogjes!!!
Cariska…mp misschien een idee?? Of ff op de site van wnf kijken??
Hier alles goe! Lekker aan het genieten van een weekje vakantie met mijn tutties…beetje jammer dat het weer zo verschrikkelijk tegenzit :evil: Zo vervelend voor al die kinderen die nu vakantie hebben…Maarja, we maken er maar het beste van he!
Vandaag met de meiden en een vriendinnetje van Nien naar Ballorig geweest! Lolatie was er al een tijd niet geweest, en het is zo’n meutje he! Ze heeft de eerste anderhalf uur op mijn schoot doorgebracht! Duimpje veilig in haar mond en maar rondkijken…al die indrukken zijn vaak teveel voor d;r! En na anderhalf uur ontdooide ze eindelijk en liep ze vrolijk in de rondte…en op het laatst heeft ze zelfs gespeeld :lol: hahahaha muts!!!
Lopen gaat echt :thumbup: Zo’n heerlijk gezicht om mijn wijffie lekker in de rondte te zien lopen, heerlijk! :inlove: Ze lijkt dan alweer zo groot…zucht! Kletsen gaat ook steeds beter, ze praat zoveel woordjes na, zo leuk!!!
Morgen gaat ze lekker gewoon naar het dagverblijf en hebben ik en nina, een meiden-dagje! Zoveel alleen-tijd heeft ze niet meer, dus soms nemen we het er even van! Het wordt of de ontdekhoek met z’n tweetjes, of Madurodam…! Wilde eerst naar de pannekoekenboot gaan, maar dat kost me 40 euries :naughty: En 2,5 uur varen, en ik weet niet of ze dat nou wel zo lang leuk vind…hahahahahaha
Dus we kijken morgen wel even, nien mag het zeggen!
site wnf doet het niet, tenminste niet de webwinkel. marktplaats gekeken stond 1 op maar geen reactie. Had het hier nog ff geprobeerd maar mevrouw accepteert nu ook een andere knuffel. Wel moet ijsbeer erbij liggen maar hebben hoor dat ooit nog goed komt (en dan terwijl ik iedere week een andere knuffel in het bedje heb gelegd, helpt dus ook niet haha)
lisajoy, lola 1.5 uur op jou schoot haha. En zo goed lopen! Als we t.anisha nu op dr voetjes neerzet blijft ze staan waar ze staan, ze kijkt ons aan van hallo hier sta ik maar kan niet vooruit :mrgreen:
Hallo hallo hier even vanaf de camping. De eerste paar dagen zijn we weggeregend en heel koud maar nu weer een wat betere dag. Noemi geniet dus wij ook. Tot zondag.
karen, veel plezier nog ff!!!
Karen, hopelijk hebben jullie beter weer gehad!!
Vanmorgen met Jaartje bij de ha geweest. ‘Gelukkig’ geen ooronsteking, alleen een fikse verkoudheid en ‘lijmoren’…We hebben de antibiotica deze keer maar afgeslagen (ha was ook niet ‘voor’ ivm resistentie) we wachten het gewoon nog even af en hopen dat ze er deze keer zelf bovenop komt
De ha zei: “ze is zeker ook goed doof nu?” wij “nee hoor, alleen oost-indisch!” Test ik het net even…wel dus!! We hadden al het gevoel de laatste dagen contstant ‘achter dr aan’ te lopen. Maar het geschoven op gedrag :oops: :oops:
tanja, Jara dus doof, haha oostindisch hier ook! Hoe is het nu met dr? nog koorts?
FOEI wat is het rustig hier :naughty: :snooty: kann iet hoor :mrgreen:
Vandaag Cariska ontmoet bij de dec 08 mama-meeting. Het was supergezellig! We hadden in Ballorig afgesproken, kids en wij vermaakte ons prima :mrgreen:
Met Jara gaat het gelukkig weer beter, geen koorts mee, alleen zo nu en dan wat verhoging… hopelijk blijft het goed gaan! Ik heb vanmiddag maar multi-vitamine voor dr gekocht, baadt het niet schaadt het niet denk ik dan :think: bij mij helpt een overdosis vitamine c ook altijd erg goed als ik verkouden ben.
Wilde ik dr bij het eten een tabletje geven, móet ze het niet, “bah!” zei ze en ik kreeg het zo terug…loste ook niet op in yoghurt ofzo, dus maar ff een trucje bedenken hoe ze dat binnen krijgt :think:
haha die jara. vitamine c alleen smaakt wel lekker!! Als het dochtertje van onze vrienden multivitamine krijgt en je zegt wil je de beer wil ze niets anders meer (vitamine’s in vorm van beer haha)
enne, ja wij gaan voor nr 2 , hoe is het met de rest? Al erover aan het nadenken??
Wow Cariska, voor nr. 2!!! Zet 'm op meid! Dat wordt weer spannend!
Hier nog geen plannen voor een tweede. Ik vind het ook een erg gevoelig onderwerp. Ik denk namelijk dat ik het niet wil, maar ik vind het ook een heel raar idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn. Maar als ik zie hoe het nu gaat, denk ik, nee, het is goed zo. Ik vind Roos geweldig, fantastisch, maar ook best druk. En wil ik dan nog een kindje? Roos is een heel makkelijk kind… en dat is soms al ‘veel’. Dus nee, voor ons voorlopig nog niet aan de orde, een tweede.
Wanneer gaan wij nou ‘meeten’? We waren bezig een datum te prikke, zeker?
En meiden, zijn jullie nog een beetje verwend vandaag? Ik kreeg ontbijt op bed! Had er wel op aangestuurd, maar ik had het toch niet verwacht Was dus erg leuk!
Verder gaat het hier momenteel helemaal lekker. Roos is lief en ‘beter’ en dus gaan de nachten ook weer supertjes! Super dus. En gister op de vrijmarkt Lego Duplo gekocht, de opvolger van die babylego. Roos vindt het helemaal leuk. Ook het kletsen begint nu echt! Meer gerichte klanken en ze doet ook echt haar best. Zo leuk!
Ik kan ook zo niet wachten tot we lekker naar strand kunnen! Ik heb zo’n zin in de zomer. We gaan hemelvaartweekend een weekendje weg, maar pf, als het weer nou eens mee zit!
yep idd spannend! En moederdag? Ben net thuis van werken dus … nog ff afwachten!! Ze is net wakker dus haal dr zo lekker uit bed.
Cariska :dance: wat SPANNEND!!! hihi Ben benieuwd meid, hoop dat het jullie gegund is!!! Wel heel leuk een brusje voor Tanisha!!!
Joli, ik begrijp je gevoel helemaal! Na de geboorte van Nina dacht ik ook zeker te weten dat het er bij eentje zou blijven! En dan zoveel mensen die vragen wanneer de 2e komt?! Alsof het hoort…
Maar opeens ging het toen toch kriebelen!
Ik vind de overgang van 0 naar 1 kind ook veler malen heftiger dan van 1 naar 2 kinderen!
Maarre…als jullie er voor kiezen om gewoon lekker van Roos te genieten, is dat toch hartstikke goed?!
Tanja, wij hebben die kauwtabletjes van Davitamon! Eigenlijk pas vanaf 2 jaar, maar Lola kan ook wel wat extra weerstand gebruiken! En ze ziet dat nina er iedere dag eentje krijgt, en ja…wat zus heeft, wil Lola ook :mrgreen:
Lijmoortjes??? ik weet niet wat ik erbij moet voorstellen hoor?! Zelfde als loopoortjes of niet??
Hier lekker een weekje vakantie gehad. Nouja, het weer zat goed tegen :twisted: heel vervelend! Maar desondanks een leuke week gehad met mijn meiden. Nu heeft mijn man een week vrij…moeten het wel op deze manier doen met al die schoolvakanties :roll:
Lolatie wordt steeds groter, en leuker, en knapper hahahahaha
Loopt als een kievit nu, en kletst steeds vaker en duidelijker! heeeerlijk!
En zoals ik al zei…ALLES doen wat Nina doet!!! Alles willen, wat Nina wilt…gek wordt ik er af en toe van! hihi Maar ze krijgen wel steeds meer een band met elkaar, spelen steeds meer samen, en dat is toch wel een geweldig gezicht :inlove:
Vanmorgen natuurlijk heerlijk verwend met ontbijt op bed, een zelfgemaakte armband van Nina en een beschilderde haarborstel van Lola…wat is het toch heeeeerlijk om moeder te zijn en verwend te worden met zelfgemaakte cadeautjes :inlove: :inlove:
Jullie ook een leuke moederdag gehad???
Hier ook een leuke moederdag (ondanks dat ik moest werken, er een client van de buren flauw viel, niet meer op zijn been stond en naar ziekenhuis moest en er niets aan de hand bleek en thuis weer gewoon liep :roll: ) Kreeg een tijdschriften pakket (4 tijdschriften) 3 repen chocolade en een zelfgemaakte tekening van T.L. Hartstikke super dus! En net gegourmet bij mijn ouders! Prima dagje dus.
Morgen BMR prik halen en o o o wat ben ik wat voor een eventuele toeval. Aangezien veel kindjes ziek worden van die prik en koorts krijgen… En koorts en epilepsie gaat niet goed samen waardoor er sneller toevallen komen. Nu heeft ze natuurlijk nog geen toevallen gehad maar… wat niet is …
Hopen dus dat het meevalt…
Lisajoy, ja idd heel erg balen dat het zo *** weer was in de vakantie! En lola dus alles willen wat nina doet! Volgens mij kan het geen kwaad hoor die vitamines!
Joli, als je gevoel dat zegt moet je je er lekker bij houden, en niet teveel naar anderen luisteren! Je moet je erzelf goed bij voelen, het is jullie gezinnetje!
Cariska, tsjee dat van die client :lol: Herken het wel van mijn werk hoor…En lekker verwend, gourmetten :drool: hebben wij echt al superlang niet meer gedaan.
Lisajoy, leuk he die kinderknutsels :inlove: balen van het weer he? Hier ook hoor! Allemaal kinderen die ‘toch maar naar logopedie komen’, er is verder toch weinig te doen) Jullie ook twee weken dus? Tis hier erg verschillend, veel scholen zijn nu ook weer 3 dagen open.
Joli, prima toch? Roos is ook nog hartstikke klein! Lekker ontbijt op bed gehad :mrgreen:
Hier vanmorgen cadeautjes in bed, een zelfgemaakte boekenlegger met gedicht van Jara (kdv), een luchtje (van luv en Jara) en
een partypack condooms :oops: was een ‘grapje’ van luv, ze waren op. Hij had ze helemaal mooi laten inpakken :lol: :lol: Een brusje is hier dus nog niet bespreekbaar :silenced:
Daarna naar mijn ouders, s’middags een verjaardag en langs m’n schonouders. Had voor de moeders een snoeppot, met inhoud, bij Jamin gekocht :inlove:
En ja, hoe zit dat met de meeting :think: ??? Ik vindt het echt superleuk om af te spreken! Zaterdag was het 1 1/2 uur rijden, maar prima te doen voor Jara! Dus Utrecht is wat mij betreft prima :thumbup:
:lol: :lol: :lol: Tanja, geweldig moederdagcadeau!!! hahahahahaha
Cariska, mag ik vragen waarom je initialen gebruikt??? Wil je dat wij dat ook voortaan doen? Misschien meelezers?? :think: Dan weet ik dat ik daar rekening mee moet houden!
Ja meeting, ik ben ervoor hoor!!! Zaterdagje in juni plannen??
Enne, vinden jullie het dan goed als ik Nina ook meeneem?? Of doen we een beebie-meeting? Nina vind Ballorig natuuuuurlijk altijd leuk!
Ga slapen, morgen gaat het wekkertje weer om 06.00 uur :wall:
gebruik het idd voor eventuele meelezers (collega’s enzo!). aangezien wij voor nr 2 willen gaan en niet iedere keer gevraagd willen worden en??? Al zwanger??? Maar mocht je het vergeten is het niet erg hoor!
Ik ben ook voor een meeting! Was super gezellig afgelopen zaterdag!
Tanja, geweldig zeg je meoderdagkado hmm dus nog geen 2de bij jullie, zou je al wel willen? Ik zeg verwen hem en gooi het dan in de groep :mrgreen:
Haha, leuk cadeau T@nj@! Ik had tegen luv gezegd dat ik dat wel wilde, maar hij haalt ze echt niet hoor, dat moet ik doen :mrgreen: :mrgreen: Maar zou jij al wel willen dan?
En ja, natuurlijk doen we wat we zelf willen, wat de tweede betreft. Maar het knaagt aan me. Alsof ik het goed moet praten tegenover de hele wereld als ik besluit dat er geen tweede komt. Onzin, weet ik wel, maar ja, toch voel ik dat zo. Maar voorlopig vind ik het in ieder geval wel prima zo. Komt het gevoel, dan komt het. Zo niet, ook goed. Ik ben zelf namelijk enig kind en dat heb ik altijd prima gevonden. Daarom is het misschien ook wel gek om mezelf als moeder van twee voor te stellen.
Cariska, spannend die BMR-prik zeg! Hopelijk krijgt T.L. 'm smorgens? Dan kun je haar in ieder geval goed in de gaten houden! Enneh, je mag al bijna aan de klus he, hihii.
Lisajoy, lekker verwend door je meiden :inlove: Leuk he! Roos had een mooie tulp gemaakt in een met vingerverf beschilderd potje. Zo schattig! En jammer dan he, dat jullie om en om vakantie moeten nemen. Kun je in de zomervakantie wel samen vrij nemen?
En de meeting, laten we een datum plannen! Ik zeg: 12 juni!
nee helaas ze krijgt het begin van de middag, inloopspreekuur is van 13.15 tot 13.45… Ben voor vandaag nog niet echt bang, ze krijgen vaak pas koorts bij 4de/5de dag … of jullie kids eerder?
Cariska, Lola kreeg ruim een week later pas last van die BMR prik, en flink ook! Koorts, uitslag…
Nina kreeg het zelfs pas 10 dagen later, ook een flinke reactie…
Dusssssse, sterkte alvast!!!
12 juni kan ik hoor, dus wat mij betreft prikken we die datum! Isdat op een zaterdag trouwens??? :think:
Vandaag met mijn werk naar Drievliet geweest! TOPdagje geweest, maar ooooh wat ben ik moe nu!!!
Lekker vroeg slapen dus!
12 juni is idd op zaterdag! En ik ben vrij (johan moet werken maar wil toch niet mee, mijn ouders zijn dan op vakantie dus kan ik mooi met hun auto :mrgreen: )
hier een meisje die slaapt, en gillend/krijsend wakker wordt… door de prikken???
Ja, 12 juni is zaterdag. Ik zou eigenlijk liever doordeweeks gaan, maar ik denk niet dat er een dag is waarop we dan allemaal kunnen? Of wel?
Ik kan dan op maandag, dinsdag of donderdag!
Hier alles prima. Wel heeft Roos een blauwe wang! Ging haar vanmiddag ophalen van het kdv en ze was tegen het konijnenhok aangelopen (dachten ze…) grrrr! Vind ik dan toch wel moeilijk hoor. Kan gebeuren, maar toch kan ik dan het gevoel van ‘let dan op’ niet laten.
We gaan komend weekend een paar dagen naar het vakantiehuis van mijn schoonouders. Zie er een beetje tegenop (inpakken, rit ernaartoe) Maar het wordt vast gezellig!
Jullie nog plannen met Hemelvaart?