Nou, de kledingbeurs was dus niks… er was veel te weinig reclame voor gemaakt, dus er kwamen 10 mensen en dat was het! Heb vrijwel niets verkocht. Maar nog wel een leuk spijkersjasje, broek en zomershirt voor Roos gekocht, dus ach! Maar wel jammer, want het kan echt wel leuk worden. Volgende keer ga ik me maar eens met de organisatie bemoeien
Roos ligt te slapen ( :dance: ) Ze was niet helemaal fit, dus fijn dat ze dan slaapt, dan wordt ze hopelijk niet ziek!!
Hoe is het bij jullie? Jemig, wat is het hier rustig zeg. Heb ik eens tijd om te kletsen, is er niemand :think:
balen zeg joli!!! Hier morgen weer werken … geen zin maar goed. Contact gehad met het werk over veranderingen bij clienten, als ik er ben is het wel weer goed denk ik!
mijn wasje hangt lekker buiten, heerlijk!! Heb andere wasverzachter, ruikt zo lekker!!
hallo dames.
@cariska ten eerste voor jou een hele dikke knuffel. jeetje meid wat vervelend allemaal zeg
en wat ongeloofelijk verdrietig. onwijs veel sterkte. en idd gewoon lekker door gaan en laat ze maar een echo maken.
sterkte meid. en ik hoop voor jou op een positieve test die ook lekker positief blijft
sterkte denk aan je
@honing joehoe joehoe joehoe
gefeleiciteerd meid geweldig harstikke fijn voor je.
ik hoop dat alles goed met je gaat.
en dat je lekker kan genieten.
oooo wat een geshop allemaal
ik moet nog beginnen. heb nog niks gekocht.
kwam ook door de vakantie.
dus ik ga nu lekker rond kijken en kijken of ik wat kan vinden.
maar wat een leuke laarsjes allemaal.
erg mooi en gewoon toch netjes maar toch sportief.
zoiets zoek ik ook.
hier een hele fijne vakantie gehad lekker genoten en lekker uitgerust en lekker bruin geworden
maar na goed geklust te hebben niet zwanger.
dus op voor de volgende ronde
maar ik maak me een beetje zorgen misschien stom maar bij noëmi en bij de miskraam had ik gewoon gelijk een positieve test in handen.
zal die operatie of misschien de klachten die ik heb met mijn eisprong en menstruatie toch endometriose zijn.
ik weet het niet maar goed we zien wel.
misschien maak ik me gewoon veel te druk daarom.
zal ff ons toppic naam aan passen.
karen, niet zwanger :hug: :hug: :hug:
Karen, wat leuk dat je er weer bent! En helaas niet zwanger , nou ja t was de 1e ronde pas he
Sereph, hoe is het met jou?
@tanja idd het is de eerste ronde. dus we gaan er weer deze maand voor. en we zien wel
maar ik heb wel met jacco afgesproken dat als het deze ronde of volgende ronde niet lukt we naar de huisarts gaan. ook omdat het bij noëmi en ons eerste :vlinder: kindje het wel is gelukt in 1 keer.
@cariska hoe gaat het met je…a
kort gezegd… kut… kan deze dag steeds maar in huilen uitbarsten… ben nu lekker aan de scrap, ff hoofd leeg maken. Zie steeds meer zwangeren lopen met mooie dikke buiken … maar goed … dat zit er op dit moment dus voor mij ff niet in …
Hopenlijk snel wel weer… en dat het dan goed mag gaan.
Merk wel dat het op het werk wel lastig is. Iedereen weet het daar en doet super lief, probeert het niet aan te halen om mij het niet lastiger te maken. maar een opmerking van een collega vandaag “denk je goed om jezelf” doet al genoeg om tranen in de ogen te krijgen…
ooo dat zal best ja, dat je door iets kleins al in tranen uit kan barsten of na het even heel moeilijk hebt.
en al weer lekker aan het klussen (heb je nog wel een gevoel van ooo het is wel leuk of is het al een opoffering)
ben er gewoon even benieuwd
nee hoor genieten er nog wel van! Dus dat zit wel goed!
ooo gelukkig maar
want het lijkt mij ook zo dat als je het als een verplichting ziet het ook niet meer leuk is.
en weer lekker aan het klussen???
ooo meid ik hoop zo voor je dat het nu goed mag gaan.
ja hoor, klussen er rustig op los haha wie weet …
@cariska idd wie weet. spannend weer hoor meid.
ik hoop het voor je.
hier alles bijna weer op orde alleen de was nog. en dat is nog wel een berg hihih.
dus heb nog ff te gaan.
hallo hallo
wat vinden jullie van deze winterjas???
wil ff jullie mening horen
hopen dat hij nu wat groter is
want dit was niet te zien
super gaaf!!
Leuke jas!!!
Hier twee zware nachten achter de rug. Roos was vrijdag wakker en huilen huilen huilen van 00.45 tot 02.30 uur. Ik was kapot! En vannacht was het weer raak, van 00 tot 01.30. En wat er nou precies aan de hand is? Ik vermoed hoofdpijn, maar ik weet het niet zeker :think: Zo lastig! We hebben vannacht maar paracetamol gegeven, ze bleef maar huilen steeds als we haar in bed neerlegde. Maar ik denk toch niet dat het de oren waren. Maar ja, het blijft een raadsel! Ben nu dus best moe… Maar hopen dat het vannacht beter zal gaan!
Pff Joli, dat valt niet mee he van die gebroken nachten?! Hopelijk een betere nacht vannacht Zakte het af nadat je paracetamol had gegeven? Die oren maar goed in de gaten houden! Misschien komen de achterste kiezen door? Die krijgen ze volgens mij rond het tweede jaar :think: , het schijnt dat kiezen ook oorpijn kunnen geven.
Karin, leuke jas!! Het zijn niet helemaal mijn kleuren, maar het model en die ruit :thumbup: . Voor Jara heb ik zoiets in paars/bruin gekocht van Mexx.
@tanja nou ik ben ook heel benieuwd hoe het noëmi staat.
vorig jaar had ze ook een best wel harde kleur.
maar goed we zien wel.
nu nog schoenen. ga ik van de week voor kijken.
joli, hopenlijk slaapt ze vanacht goed! En jullie ook!
hallo hallo
wat een rust hiero.
@joli hoest met jullie meisje en haar nachten gegaan
hier de afgelopen dagen een erg moeilijk inslaap komend kindje. veel huilen echt krijsen
dus ze moet weer echt ff wennen denk ik aan het niet vakantie ritme.
en ze is ook zo verkouden maar wat wil je
van uit 28 naar 16 graden hier
dat is echt wel een verschil.
verder gaat het wel prima.
hoest verders met de andere dames??
@cariska en al zwanger gevoelens.
ik hoop het zo voor je he en dat het ook goed mag gaan.
sterkte met afwachten