*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

Cariska, succes/ sterkte strax :hug:

Hier een meisje dat het tegenwoordig presteert om zich uit te kleden in bed…al twee keer een plas in bed en gisteren op het kdv zelfs gepoept :sick: :oops:

Heeft er iemand tips? Slaapzak zit al achterstevoren met de rits naar binnen…Het is gewoon een soort missie geworden…Ik dacht eigenlijk meer aan bijv een zacht speelgoedje in bed zodat ze daaraan kan friemelen :think:

oei tanja lastig…wellicht vind ze het vies om een volle luier aan te hebben? maar ja … daar is natuurlijk niet echt een oplossing voor…

ik had het nog maar net uitgesproken dat ik een echo wou en ze zat al te bellen naar het zkh voor het maken van afspraak van de echo. Morgen om 9.40 kan ik al terecht…

O wat fijn Cariska! Hopelijk is het snel morgen!

En dames kijk eens (ik was even benieuwd naar Honing, dus ik keek wanneer ze voor het laatst gepost had, dat was nog steeds jan 09, maar zie haar banner): :inlove: :inlove:

Heb dr ff een pb gestuurd :inlove: :inlove:

honing wat gaaf!!! Gefeliciteerd meid! Lekker genieten!!

(??? Mijn hele forum is roze!! Bij jullie ook??)

Ja hier ook roze, ik geloof dat ik dit niet helemaal aankan :lol:

Jemig, wat is dat zoet, dat roze! Daar moet ik echt wel ff aan wennen hoor!

Oo Cariska meid! Ik hoop toch zo dat het toch allemaal goed is! Het kan wel, weet ik van mijn schoonzus. Zij had ook veel bloedverlies en dacht dat ze een mk had gehad, maar toen bleek het toch goed te zijn. Duimen dus dat dat bij jullie ook het geval is!!

Honing, wat leuk/geweldig! Ik dacht dat je niet meer actief was op het forum!!! O, lees nu dat je post nog steeds van jan 09 is. Hopelijk kom je gezellig meekletsen!! Jij woonde toch in het buitenland??

Ik heb gister flink geshopt voor Roos! Normaal vind ik het bij de VD niks aan, maar nu hadden ze echt allemaal leuke dingen. Ik zit nu natuurlijk ook in mt 92 en dan ben je uit het ‘babyspul’. Wel nog wat groot, 92, maar 86 is weer echt te klein! Hopelijk heeft ze voor de winter nog een groeispurtje :wink:

T@nj@, lastig dat Jara zich steeds uitkleedt. Haha, een missie, hihi. Roos is ook lekker bezig de laatste dagen. Ze gaat 's middags ook steeds niet slapen. Van de week ging ze opeens heel hard huilen. Dus ik ga kijken, zie ik haar niet meteen. Was ze onder het hoeslaken gekropen (ik zag opeens een bult, haha). En toen kon ze er natuurlijk niet meer onder vandaag. Helemaal in paniek was ze. Toen ik moest lachen, lachte ze gelukkig wel mee. Haha. Misschien kun je Jara idd een knuffel geven. Of een pyjama met knoopjes aan de achterkant? Of heb je die niet? En ik denk zo weinig mogelijk aandacht eraan besteden, maar ja…

Hier ook een probleem. Roos knijpt af en toe. En dat doet zéér. Ze doet het vooral met naar bed gaan. Ik heb het idee dat ze gewoon niet wil slapen en dat niet kan uiten en daarom dan knijpt. Of boos is dat ik wegga ofzo. Maar lastig is het wel!!

Nou, ik ga wat doen!!! Cariska, hoop snel van je te horen, ik duim voor je meid :-*

Echo gehad, was helaas niet goed. Nog klein beetje bloed te zien maar verder niets. Dus gewoon niet zwanger, nog een test gedaan in ziekenhuis, straks bellen voor uitslag, maar boeit mij niet …

Laat jo wel bellen voor uitslag. als hij nog positief is dan na het weekend weer een test.

Was wel weer een nieuwe eitje te zien…

ben er kapot van …

O Cariska, jullie krijgen het zwaar te verduren!! Vind het echt zo ontzettend rot voor jullie :hug: :hug:

Moet je nog terug voor verder onderzoek (omdat het nu voor de tweede keer mis is gegaan?).

Veel sterkte meid!!

Getverderrie, vind het zo rot!

:hug:

nee geen onderzoek nodig, zie onderstaande wat ik elders had getypt…

echo was bij de gyn. Geen reden om naar de gyn te gaan aangezien we een gezond kind hebben. Ze vertelde meerdere malen dat het gewoon (!!) dikke pech is en dat het heel vaak voorkomt. 2x was niet schokkend voor haar, kwam ook wel voor dat men 3 of 4 keer achter mekaar een miskraam krijgt… Ze deed het naar mijn idee een beetje af alsof het niet erg is… Ging verhalen vertellen over dat er ook gehandicapte kindjes zijn en dat het vaak om chromosoomafwijkingen gaat. Zat niet te wachten op die verhalen. pfff…

Daar zit je idd lekker op te wachten! Maar voor jou is het nu de tweede keer en elke keer is er eentje te veel en doet je gewoon veel verdriet! Kan me wel voorstellen dat je een volgende zw nu niet meer zo ‘makkelijk’ in gaat. Blijft toch de eerste weken extra spannend.

Bah, vind het zo rot :hug:

Cariska, hoe is het nu met je? Ik zie dat je alweer bijna in je groene dagen zit. Gaan jullie daar gebruik van maken? Of even rust?

Joli, al bezig met de voorbereidingen voor Roos’ tweede verjaardag? Wat gaat het hard he?

Hendrika, Lisajoy en Sereph waar zijn jullie :snooty: :think: ?

Wat een onverwacht lekker dagje he? We zijn vanmorgen naar het streekbos geweest en vanmiddag op verjaardag, lekker met de fiets :thumbup:

We zitten weer een doc over 11 sept te kijken, het blijft echt bizar dat dit gebeurd is…

zolang men er niet over begint tegen mij gaat het goed, anders moet ik weer huilen… maar gaan er gelijk weer voor. Is opzich geen reden om te wachten en we willen gewoon graag 2de kindje… dus hopenlijk mag het nu goed gaan! Heb liever dat ik dan langer niet zwanger wordt dan weer een miskraam.

Ben nu spulletjes aan het uitzoeken, volgende week zaterdag is er bij vrienden een kleedjesmarkt, kan je daar gewoon spulletjes verkopen. Zou leuk zijn als ik iets verkopen kan natuurlijk!

Oo Cariska, even een dikke knuffel voor jou :hug: Wisten veel mensen dat je zwanger was? Had je het al verteld, bedoel ik? Heeft de arts nog iets gezegd over het opnieuw zwanger worden? Of hebben jullie gelijk weer ‘groen licht’? Kleedjesmarkt, leuk!!

Ik ga dinsdag kleertjes verkopen op een tweedehands kledingbeurs op de creche van Roos. Het wordt voor het eerst georganiseerd, dus geen idee of het zal ‘verkopen’ of druk zal worden. Hoop het wel! Heb afgelopen week de hele wintergarderobe voor Roos bij elkaar geshopt!! Dus wat geld terug zou wel fijn zijn :wink:

Lisajoy, waar ben je?!?!

Hier nog niet echt plannen aan het maken voor Roos d’r verjaradag. Ik weet alleen dat ik het niet zo wil als vorig jaar (te veel mensen, te druk, ik helemaal overspannen). Maar hoe dan wel?? Pff, vind het lastig! En ze is ook nog op zaterdag jarig! Leuk wel, maar als ik al aan al die mensen en drukte denk. Iemand nog een suggestie hoe het voor ons en voor Roos leuk is?!

ja best veel mensen wisten het al. Familie natuurlijk, beste vrienden, lieve overbuurtjes en mijn collega’s. Ja collega’s… moest het toen vertellen omdat we een meisje hebben die je niet mag verzorgen als je zwanger bent… Heb ze maar vast mailtje gestuurd, heb geen zin om het mondeling te vertellen.

hebben groen licht gekregen. Werd wel bij verteld dat het voor hun handiger was om een cyclus af te wachten. Mocht ik meteen zwanger raken is er geen 1e dag van de laatste menstruatie en kunnen ze de datum moeilijker berekenen. pff dat is dus echt geen reden voor mij om te wachten, doen ze maar lekker meer echo’s!

Leuk kledingbeurs! Hopenlijk loopt het een beetje voor je!! Verjaardag, 'sochtends een clubje, roos op bed, 's middags een clubje?

Hai meiden, ik zag dat jullie me al gespot hadden… :mrgreen:

Ja, ik ben inderdaad zwanger! Zomaar spontaan! Echt een verassing en we zijn natuurlijk heeel blij!

We hadden e.e.a. even proberen los te laten, zijn inmiddels verhuisd naar een andere stad en ik heb een nieuwe baan. Ben ook heel lang niet op het forum geweest; op de een of andere manier was dat gewoon te moeilijk.

Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met jullie kindjes! :inlove: En ze worden al zo groot!

Cariska, wat vind ik het erg voor je dat je weer een miskraam hebt gehad. :cry: Ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag zijn!

Ik vind deze eerste weken ook heel eng; had vorige week een beetje bruinverlies en zat meteen in de stress. Ik hoop dat ik over een paar weken wat meer kan gaan genieten! Verder voel ik me ontzettend misselijk echt de heeele dag! Alleen cola drinken helpt soms :think: . Heb anderhalve week thuis gezeten omdat ik echt bijna niets meer binnen kon houden, nu werk ik halve dagen want een hele dag trek ik niet; het eerste wat ik dan doe als ik thuiskom is spugen :sick: .

Wat geweldig trouwens Sereph dat jij ook zwanger bent! Proficiat! Dus jij wordt ook een april mama? Als ik me wat zekerder voel en ik zit wat beter in m’n vel dan kom ik daar ook kletsen.

:-* Honing

honing, vervelend zeg dat je zo misselijk bent! En wat goed dat het zomaar spontaan kwam! Dus ook een april mama! Leuk man!!

Joepie! Daar is Honing weer! We zijn compleet :mrgreen: :mrgreen:

Balen meid dat je zo misselijk bent! Hopelijk ben je daar snel vanaf. En tsjee verhuisd en een andere baan! Je deed toch iets met weeskinderen? Doe je dan nu weer, of iets heel anders?

Hoe is het met de rest?

Honing, leuk van je te horen! En vooral super om te horen dat je zwanger bent! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je weer gezellig mee komt kletsen.

O o o, Roos ligt te slapen, maar ik hoor alleen maar gehoest. Arm meisje!! Hopelijk wordt ze niet ziek… Van de week had ze al last van haar oren, maar het leek alsof het snel weer over was. Maar als ik dat hoesten nu hoor, pfff!!

Vanavond is er een kledingbeurs op het kdv van Roos. Ik ga verkopen, hopelijk verkoop ik veel!! Kan ik nog meer nieuwe kleren kopen :slight_smile:

Verder alles z’n gangetje hier!

Lisajoy, waar ben je toch?!?!

Cariska, hoe is het nu?

verkoopze joli!

hier snel weg naar mijn eerste kleding cursus avond!