Karen, (haha ik kom je monoloog ff onderbreken) gefeliciteerd met de tweeling van je vriendin! Leuk hoor! Met hoeveel weken zwangerschap zijn ze geboren? En een 1 of 2 eiige tweeling?
Wij zijn nog lekker vakantie aan het vieren, hoewel het weer het vakantiegevoel aardig onderdrukt :roll: . Gisteren een dagje opgeruimd in huis, Jara was naar het kdv. Echt zo lekker, de zolder is weer helemaal ruim en het dressoir in de kamer half leeg, hahaha ruimte over dus Twee kofferbakken zooi weggebracht!
Vanmiddag zijn we even met Jara naar SPWL geweest, voor het eerst zonder buggy, maar ging prima! De scholen zijn ook hier weer begonnen dus het was lekker rustig.
Morgen gaat Jara weer naar t kdv en gaan wij even met zn 2tjes shoppen :mrgreen:
Uhm…nou Cariska, het heeft weinig zin meer om je een fijne vakantie te wensen he! Je zit waarschijnlijk al heeeerlijk aan de pizza ofzo :drool:
Ben helemaaaaaal niet jaloers hoor, dat je daar zit :liar:
Tanja…SPWL??? :mrgreen:
Balen van het weer idd, maarja je bent toch lekker vrij!!! En heerlijk kan dat zijn he als ze lekker naar het kdv zijn en je ff thuis aan de slag kan!!!
Shopse morgen he, lekker hoor!!! Enne…niet alleen voor Jara shoppen he :lol:
Karen, wat leuk een tweeling!!! Gefeliciteerd hoor!
Mijn buuf heeft ook een tweeling, net zo oud als Lola…Wat een meiden zijn dat, heerlijk!!! Ze wachten ook echt op de ander, ondernemen alles samen :inlove: Maar bij een ander is het leuk…moet er zelf niet aan denken :mrgreen: :mrgreen:
Wat een baggerweer vandaag he! Wordt er helemaal loom van, bleh!!!
Dus maar alles weggestreken, beetje opgeruimd vandaag. Lola was duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt…bloedchagrijnig en overal om huilen…pff Heeft ze wel vaker op donderdag, na twee dagen kdv! Maar gezellig is anders :roll: Tegen 17.00 uur kon ze eindelijk lachen…hahahahaha
Wat ze ook zo erg heeft is dat ze echt in 1 minuut wel 60 keer mama kan zeggen!!! GEK wordt ik ervan!!! :wall: mama,mama, mama, mama, mama, mama, mama, mama aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Zucht…
Oke, uitgeklaagd hahahahahahaha
Verder vandaag veel inkopen gedaan voor Nina’s verjaardag! Bordjes, vorkjes, bekers, slingers, balonnen, servetjes, etc etc…allemaal van prinsessen! Ook uitdeelzakjes en kleine cadeautjes gehaald, voor haar kinderfeestje en volgende wk maar eens bedenken wat we gaan trakteren op school.
Drukke bedoeling dus, maarja ze is maar een keer per jaar jarig, gelukkig!!!
Zo, ben gesloopt na zo’n lola-heeft-d’r-bui-niet-aan-fase, dus ga lekker bankhangen!
heee dames
tot over drie weken…
fijne weken en spreek jullie dan weer
en misschien wel zwanger…
jee de eerste school week zit erbij weer op was wel even wennen vooral meneertje moet er aan wennen moet eerder uitzn bedje
de winterkleding is bijna allemaal binen op natuurlijk altijd wel iets na wat we nog zien en leuk vinden.
vandaag vreselijk hebben ze de winterjassen al aan in de regen en wind vondt dat het wel kon.
en lisajoy die fiets :inlove: onze meid heeft :inlove: een iets ander model ook hello kitty maar dan 18 inch ze is groot voor leeftijd is 5 en zit in kleding broeken 122 en boven 128/134
de kleine man zit met boven kleding in 80 had natuurlijk al dingen in 86 gekocht maar te klein.
en nu de winter er aan komt voel ik me net zn hamster van de ah huggies in de aanbieding hup ik de wereld gehaald kontdoekjes in de aanbieding kast ligt vol ben ik de enige of zijn er meer die dit doet?
ons meisje moet vandaag voor het eerst ook op vrijdag morgen na school in groep 1 zijn ze vrijdags vrij en daar na kan ze gelijk door na verjaardagsfeestje hoe druk kan je het hebben
ook is ze met zwemles weer begonnen ze gaat nu verder voor B :inlove:
ga even verder met schoonmaken pff straks rennen en vliegen in de regen maar vanavond lekker stampot :drool:
Fijne vakantie Karen!! En klus’se!!
Lisajoy, spwl = sprookjeswonderland :mrgreen: Lola een beter hummetje dan gister? Enneh ze valt in herhaling? mama mama mama…verwacht ze dan ook echt antwoord van je? Dat ‘beurtnemen’ begint Jara nu ook doen: J: “mama”, ik “Jara” J “mama” etc etc etc. Beurtnemen is een voorwaarde voor communicatie, om de beurt iets zeggen en wachten tot de ander reageert. sorry, spraakjuffenmodus weer uit :oops: .
Hendrika, lekker stamppot :drool: Wij hebben gisteren ook stamppot rauwe andijvie gegeten :drool: (is luv ‘fan’ van en Jara ook zo blijkt :mrgreen: ) Tsjee zeg, Maurice in maat 86, die heb ik net opgeruimd van Jara, een aantal broeken heeft ze nog wel aan trouwens. Haha ja wat kunnen kinderen het druk hebben he? Spelen bij vriendinnetjes, feestjes, strax misschien ook nog een sport…
Joli, van jou ook véél te lang niks gehoord :naughty: waar ben je?
Afgelopen woensdag Hennes, V&D en Lief! leeggekocht, voor onze kleine meid! Nu nog een stel laarsjes en een winterjas!
Jaaa, hier ben ik!! Even bijgelezen, ben veel te lang niet geweest :oops:
Heb het nu eindelijk wat rustiger qua werk en daar geniet ik nu even met volle teugen van. Nou ja, ben wel al weer bezig met ‘nieuw werk vergaren’, maar deze week in ieder geval even rustig!
Lisajoy, hoe is het met het bijten? Lijkt me zo lastig! Roos die knijpt mij af en toe heel hard in mijn nek en dan gaat ze lachen. Vind ik ook heel lastig om mee om te gaan. Want het doet écht zeer, dus rustig blijven is dan niet altijd makkelijk :lol: Maar ik probeer haar direct te corrigeren of weg van haar te lopen. En die laarsjes, té leuk! Zijn die bruine van Bardossa? Ik zoek ook nog zulke! Maar pff, wat is alles duur zeg! Ik vind die laarsjes van Clic ook erg leuk, maar jeming, 100 euro!! Dat is toch niet normaal, of ligt dat aan mij :roll: Vandaag leuke laarsjes gekocht bij Van Haren, die waren 24,90 (en wel van leer, want dat is een vereiste!)
Luisteren, ook zo’n ‘dingetje’ bij Roos. Roos, kom hier. Roos, nu kom je hier. Roos, een, twee en dan zegt ze vrolijk zelf ‘drie’. Maar komen, ho maar. Dus haal ik haar aan haar arm dan maar mee. Hoe kan je dat anders oplossen?? Iemand een idee? Of is ze gewoon nog te klein om zo direct te luisteren??
Karen, jullie dus ook voor de tweede! Zet 'm op he! Lekker vakantie nu, geniet ervan!!
Cariska, jij dus ook al met vakantie!! En hopelijk geen last van kwalen.
T@nj@, jullie zijn ook lekker aan het shoppen he!! Leuk he. Ik ben nu langzaam aan ook van alles aan het kopen. En dat kletsen, zo leuk! Toevallig net met Roos een heel JA - NEE - JA - NEE ritueel gedaan. En dat is dus goed, als ik het zo lees bij jou
Maar jullie hebben allemaal dus al veel gekocht voor de winter? Welke maat? Voor Roos 92 en schoenmaat 22.
Verder gaat alles z’n gangetje hier. Roos is over het algemeen erg lief, alleen af en toe ondeugend, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Afleiden werkt nog steeds erg goed. Maar zoals ik al zei, als ze echt niet luistert en gaat lachen terwijl ik echt boos ben, dan vind ik het wel eens lastig hoor!
Ik ga proberen weer wat vaker te komen kletsen!!
Joli, leuk om weer even van je te lezen! Fijn dat je het even rustig hebt!
Dat weglopen, of eigenlijk gewoon niet komen :roll: doet Jara ook…Laatst hielp het toen ik haar uitlegde dat als ze niet kwam ik haar ging tillen (vind ze vaak niet leuk), dus steeds als ze juist van me af loopt dan zeg ik: “moet mama je tillen?” dan komt ze eraan :mrgreen: maarja voor hoelang dat werkt… :think:
Zojuist 2 winterjassen op mp gescoord :dance: 1tje van Mexx en 1tje van Prenatal :mrgreen: Nu nog op zoek naar laarsjes :mrgreen:
Er is hoofdlluis op het kdv…ik krijg al jeuk als ik eraan denk :twisted:
Sereph, hoe is het met jou en je zwangerschap?
Dat weglopen is lastig, hoor. Ik zeg vaak, moet mama zonder je gaan? Dan zegt ze doodleuk ja en gaat gewoon haar eigen zin doen. En Roos vindt tillen juist wel fijn, hahaha. Dus ik tel nu tot drie en ga haar dan boos halen. Maar de uitleg (op ooghoogte ) is wel slim om toch elke keer weer te doen. Roos is ook erg van de uitleg.
En nog een vraagje, hoe slapen jullie kindjes nu? Roos slaapt 's middags nog, meestal van 13 tot 15,30. Maar ik merk dat het de laatste tijd korter wordt. En vandaag sliep ze helemaal niet. Wel heeft ze ruim een uur in bed ‘gezeten’. Lekker kletsen en spelen. Dus wel een rustmomentje. Maar ik was benieuwd hoe het slapen bij jullie gaat!
Mijn schoonmoeder heeft echt een te lieve poncho voor Roos gebreid!! En ik heb leuke laarsjes gezien bij Obaibi. Morgen dus maar weer even op ‘jacht’. En nu nog even ‘struinen’ op MP!
:-*
Jara slaapt ongeveer van 13u tot 15u/ 15:30. Soms zelfs tot 16:30 (maar soms is ze ook om 14u weer wakker)
Obaibi, dat ken ik niet, ik zal ff googlen :mrgreen: En leuk een poncho! Staat altijd zo dapper bij die kleintjes!
Het is een Frans merk en heeft maar 2 winkels in NL! Collectie is te zien op obaibi.fr! Ik heb laarsjes gekocht voor Roos en van de week ga ik paar 2 ophalen (ik heb de leren en de laarsjes met franjes, die lijken er op die Lisajoy ook heeft :mrgreen: ) Ben helemaal blij. Heb nu drie paar laarsjes voor nog net geen 100 eurie!
Ohw echt? Ik heb gisteren een rib achter gelaten in de schoenenwinkel :roll: maar wel superleuke laarsjes! Gelukkig nog een beetje korting met de jongegezinnenpas.
Jara wilde net niet slapen, nog grote praatjes in bed…Roept ze net een beetje pieperig: “mama” dus ik denk, toch maar ff kijken…zit ze in dr blote kont :shock: “kijk, luier!” :twisted: :inlove: en natuurlijk al een plas in bed.
Van de week had ze het ook op het kdv, maar die dag droeg ze een hempje en een onderbroek, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Maar nee hoor, nu dr romper ook gewoon los :naughty:
Ja, duur he die laarsjes? Ik show de mijne even :mrgreen:
Laat de herfst maar komen
Hier ook een kind wat nu al voor de tweede keer niet gaat slapen als ze op het kdv is geweest. Je zou denken dat ze dan juist moe is, maar volgens mij is ze er gewoon zo vol van, dat ze niet gaat slapen. Ze blijft wel in bed, maar na een uur kletsen is het wel klaar. Dus tja. Ze is wel heel lief, dus ach.
O, nu ik toch aan het showen ben, hier ook maar even Roos haar winterjas :dance:
Nou, genoeg geshowed!!
T@nj@, we zijn echt alleen maar met z’n twee aan het kletsen :lol: Gezellig hoor, maar waar is de rest? Vakantie zeker allemaal! Nou, wij kletsen vrolijk door, toch
Die jas is echt super! En die laarsjes natuurlijk ook! Die bovenste zijn paars? Zie ik dat goed?
Hier Jara’s laarzen:
Leuke laarsjes!!
En de kleur van die eerste laarsjes is een beetje oud-roze achtig. Niet echt paars, niet echt roze, maar echt ertussenin! En het leuke is dat de kleur van de poncho er heel goed bij past, dus net een setje
Met die jas ben ik echt zooo blij! Staat super bij Roos haar rode haartjes. Heb er ook een sjaal en muts bij, maar daar kan ik ff geen goed plaatje van vinden :o
Karen, gefeliciteerd met de 2ling van je vriendin! Leuke namen zeg!!
tanja, ik dacht ook spwl?? :mrgreen: Hoe is het afgelopen met de hoofdluis?
Ook leuke laarzen!!
joli, knijpen heeft tl ook een paar keer gedaan in de vakantie, en dan echt hard. Als ik er wat van zij begon ze me gewoon uit te lachen. Dus haar ook een keer geknepen … zij huilen (was niet heel hard hoor, meer schrik) en tot op heden is het nog niet weer gebeurd!
tl slaapt altijd 2 uurtjes tussen de middag.
gave laarsjes!!! Jas kan ik niet zien
Hier een super leuke vakantie gehad. Helaas werd ik op 29-8 wakker en zag ik bloed in het toilet liggen. En bleef ik bloeden. Ook veel stolsels/weefsel verloren. Was toen 7 week en 2 dagen zwanger. We snappen er niets van en zijn er heel erg verdrietig om, maar wel besloten om te blijven. Had ik beetje afleiding, maar miste dit forum en google wel heel erg. Ben echt heel veel grote stukken stolsel/weefsel verloren.
Maadang 13-9 telefonische afspraak met vk, voor stellen van vragen e.d. Gaan ook vragen of ik een echo mag om te kijken of alles wel weg is. Voel me nog erg zwanger, heb gedroomd dat het een 2ling was en dan 1 de miskraam was… (hoe maak je jezelf gek… )
Ooo Cariska!! Wat rot voor je zeg :hug: Is er niet nog een kans dat je toch nog zwanger bent?? Getsiederrie wat een rotnieuws zeg!! En jeetje, de 13de pas een afspraak… kun je niet bellen dat je je er zo rot bij voelt met de vraag of het eerder kan? Ik zou gek worden als ik zo langs moest wachten!
Hier alles goed. Roos gaat echt zo lief kletsen! Ze probeert al zinnetjes te maken! Pap maken, papa bouwen huis! Zo schattig. En ze gaat me nu ook echt bewust roepen. Gister zag ze zo’n groot ijsje (zo’n nepper bij de ijstent). Zegt ze eerst Mama! En ik reageerde niet, dus nog een keer MAMA! Dus ik kijk haar aan, zegt ze ijsje. :inlove:
Oo en ik baal! Die laarsjes met die roezeltjes hadden ze toch niet meer. Ik had ze besteld, maar ze hadden ze dubbel besteld. Pff, ben zo pissig!! Ik vond ze zooo leuk! Ben wel ook al wat winterkleertjes aan het inslaan. Maar ik verbaas me er steeds over wat het kost. Het gaat niet eens zozeer om dat ik het niet kan betalen, maar meer dat ik het belachelijk vind wat sommige dingen kosten. Ben ik nou de enige??
Hoe is het verder bij jullie? Lisajoy, hoe was de verjaardag van Nina?? Ze is natuurlijk weer gruwelijk verwend
Ik snap niet hoe het nu kan dat die jas niet meer zichtbaar is, nog maar een keer proberen dan:
wat een super jas!!!
Ik heb het gevoel dat ik wel zwanger ben … ben maar 1.5 kilo aangekomen en geen broek die meer past … dat is ook raar toch??? maandag dus maar ff afwachten (en zo zoeken op google!)
test gedaan, is positief, maar niet duidelijk … dus denk dat het dan toch mis is…
ga zo ha bellen of ik een echo kan krijgen…
morgen om 10.40 kan ik terecht bij ha
oh meis… :hug: :hug: :hug: Fijn dat je morgen bij de ha terecht kan!
Ik zit op mn werk, maar ik moest even reageren. Vnvd kom ik weer kletsen!