hallo hallo
hier weer met een goed werkende pc.
we hadden een virus op de pc dus de computer heeft twee dagen bij mijn zwager gelegen.
die heeft het weer helemaal in orde gemaakt.
maar het is nog zo rustig hiero
@tanja ooo geweldig zeg wat een leuke dingen allemaal
wij hebben hier niet zo veel van die leuke dingen mijn zus woont in lunteren en die hebben straks de zomer markten en later de lunterse dagen.
dus ook van di eleuke dinge.
noëmi heeft het vliegtuig ondekt “tietui” erg grappig.
hoest met de anderen???
hier alles prima, tl gisteren in het potje gepoept!! Ze was met water aan het spelen en begon te plassen. Ik meteen potje eronder en haar erop gezet. Zij ging zitten en verder spelen met water, we horen wat geknetter en tadaaaa een poepje in het potje!!!
@cariska ooo leuk leuk leuk.
wat goed zeg.
geweldig.
nou hopen dat ze het lekker door gaat krijgen.
en lekker aan het klussen :lol: :lol:
Cariska, je ‘groenste’ dag vandaag, klus’se maar weer En wat knap van TL
Ik moet zeggen dat wij (nu al) niet erg concequent meer zijn, ze heeft er vnvd voor het eerst weer heel even opgezeten voor ze onder de douche ging.
Karin, hier ook een ietuig- fan haha, gaat dat vingertje omhoog, ‘hoor?!’ ietuig!!! :inlove: Lees net op je msn dat de auto (eindelijk) weer voor de deur staat :thumbup: .
Gisteren nog met JAra naar de ha geweest ivm dr oortjes, maar gelukkig geen oorontsteking Wel nog vocht achter beide trommelvliezen en 1 ‘dicht’ oor, dus kan wat klachten geven. De ha zei nog dat we het bij de kno konden laten uitspuiten. Maar daar bedank ik nog ff voor hoor!! Ze gaat nog steeds keurig zitten om in dr oortjes te laten kijken, ik denk dat dat na het uitspuiten wel een drama zal worden!!! We zijn dus maar even aan het druppelen met zoete olie, hopelijk komt die prop er dan vanzelf uit
Hoe is het met de rest?
hier ook niet consequent hoor tanja! Als ze in dr blote kont loopt en ik zie het dan gaat ze erop, en als ze zeg ah bah :inlove:
brr uitspuiten lijkt me ook niets!! Hopenlijk doet zoete olie zijn werk!
Zucht… wordt moe van mijn lichaam…Luister en huiver:
-moe (maar moest 5 werken, 1 vrij, 4 werken dus dat kan)
-opeens weer melk uit tepels (had ik bij ma ook, vorige maand niet :shock: )
-misselijk
-veel afscheiding
Maar … kijk naar mijn ticker, het kan toch nog niet??? Ik snap er geen biet meer van, heb geen testen meer liggen dus helaas…
@Cariska wrote:
Zucht… wordt moe van mijn lichaam…Luister en huiver:
-moe (maar moest 5 werken, 1 vrij, 4 werken dus dat kan)
-opeens weer melk uit tepels (had ik bij ma ook, vorige maand niet :shock: )
-misselijk
-veel afscheiding
Maar … kijk naar mijn ticker, het kan toch nog niet??? Ik snap er geen biet meer van, heb geen testen meer liggen dus helaas…
:think: :think: ja idd, wellicht onder invloed van je eisprong, maar dat zou wel heel voorbarig zijn…Heb je je ticker misschien op een extra lange cyclus gezet? Dat je eisprong al geweest is?
ticker staat op 32 dagen (heb ik meestal). Heb nu natuurlijk ook nog langer gevloeid dan normaal … dus weet het allemaal niet … wat ik wel weet is dat ik hier erg onzeker van wordt… houdt mijn lichaam me nu (weer) voor de gek?
Vreemd Cariska :think:
Lisajoy, heb je foto’s van E.Disney bekeken op je hyves, echt superleuk!! Wat een heerlijke meiden heb je toch :inlove: Sliepen jullie in een hotel? Of zag ik nou een stacaravan?
Wij hebben vanmorgen lekker gezwommen! Het Leeghwaterbad in Purmerend, een stukje rijden voor ons, maar echt heel erg leuk voor kleintjes.
Helaas is Jara van8 wel ziek geworden…Ze werd huilend wakker, hele hoge koorts (39.7), en zei ‘au’ maar ze kon niet aangeven waar :think: Zetpil gegeven even wat water gedronken en heel even bij ons in bed een boekje gelezen (tot de pil ging werken) en toen weer in dr eigen bedje, ze bleef om het half uur zo’n beetje, wat huilen (riep ook 1x ‘mama’ :inlove: ). Vanmorgen weer helemaal gezellig en vrolijk, geen koorts meer, wel verkouden…Gek he dat koorts ineens zo kan oplopen en dan weer weg is :think:
hallo hallo
@cariska ooo meid toch wat vervelend, maar ik zou als ik jou was gewoon gaan testen dan weet je wel waar je aan toe bent.
want dit is ook erg vervelend.
en wat ik doe is mijn dagen tellen hoelang mijn cyclus duurt.
dus misschien is dat wat dat je gewoon even kijkt en zeker weet hoe lang hij duurt.
maar ik zou het even nakijken dan weet je wel waar je aan toe bent.
@tanja wel fijn dat het redelijk gaat met de oortjes. maar toch nog wel wat klachten.
en lekker wezen zwemmen geweldig.
leuk he met kindjes zwemmen.
maar idd de auto staat weer voor de deur helemaal top hij rijd echt stukken beter.
dus ben helemaal blij.
nu nog een trekhaak er onder laten zetten en dan is hij ook helemaal vakantie klaar.
want hij moet de vouwwagen trekken.
hier gaat het wel oke.
donderdag samen met mijn mannetje weze uit eten
noëmi was bij mijn zus want ik moest werken en mijn zus ging met de kids naar mijn andere zus in lunteren en ze waren laat thuis dus zei ik van oke dan kunnen wij wel uit eten
maar ze wisten niet hoe laat ze thuis waren toen zei ik van kan ze niet bij jou blijven slapen dan en dat was oke
dus helemaal geweldig joh jacco en ik hebben echt genoten.
echt dit was de eerste keer dat noëmi er is dat wij weer samen uit eten gaan erg he.
maar goed we hebebn er echt van genoten.
hier lekker een paar daagjes vrij morgen komt een vriendin een bakkie doen.
wel zin in ff bij kleppen en morgen avond verjaardag van een andere vriendin.
@lisajoy hoe was disney was het leuk en hebben de kids ook genoten???
tanja, gek hé dat ze zo opeens koorts kunnen hebben! Gelukkig weer redelijk opgeknapt, tl is ook verkouden en maar weer gestart met de pufjes…
Karen, met z’n 2tjes uit eten, hebben wij nu ook 2 keer gedaan! Geniet ervan!!!
Weet dat cyclus 32 dagen is. Wacht het nog ff af en wellicht eind van de week (verjaardag) testen…
@cariska vind het wel spannend hoor.
maar idd anders gewoon maar testen en wat zou het tof gaaf zijn als je op je verjaardag een positieve test in je handen krijgt een mooier kado kan je je toch niet wensen.
spannend hoor.
en idd even met zijn tweeen uit eten is echt helemaal heerlijk hoor.
we hebben echt genoten.
hier vannacht weer een huiler…
we hadden een verjaardag en daarom een oppas in huis en alles was goed gegaan maar ik ging bij haar kijken en toen werd ze wakker en begon te huilen dus wij zo van oke haal er maar even uit misschien is ze blij ons weer te zien of zo iets
dus na een kwartier weer terug nou geen succes dus dus om half 1 haal een fles met waterige roosvicee gegeven en ze heeft zo ff 200 ml naar binnen geklokt
en is daarna lief gaan slapen
ooooo had ik dat nou maar eerder gedaan.
maar verder wel een schat van een kind…
@tanja ga je nog op vakantie ik zal het wel gevraagd hebben maar kan het me niet meer heugen
@cariska ga jij ook nog op vakantie kan het me niet meer heugen.
en de anderen???
@lisajoy hoe was disney???
hier pas eind augustus maar ben wel bezig al hoor ff wat dingen bekijken waar we evt kunnen overnachten tijdens onze reis en exact kijken waar het ligt erg leuk om zo ff een beetje voor te warmen…
maar goed moet eerst nog een maand werken.
Karen, accepteert ze geen water? Hier snachts alleen een fles water, vind ze dan erg lekker om zich in slaap te drinken…
Net nog ff geklust, je weet maar nooit. Had ik onder de douche opeens hele erge steken… brr hou daar niet van, ben zo bang om toch ongi te worden…
ja wij gaan nog op vakantie naar Italië. 22-8 tot 14 uur werken en dan op naar Italië!!
nee ze houd niet van water. ze vind het echt niet te drinken
dus daarom maar erge waterige limonade.
normaal krijgt ze ook niks hoor maar met die warmte heeft ze wel vaker wat drinken nodig snachts.<br /> <br /> maar nu ook vanavond drie kwartier liggen jammeren huilen boos zijn.<br /> en toen gaf ze het op.<br /> <br /> dus misschien heeft ze toch wat onder de leden. ze is wel verkouden erge loop neus en veel groene snot (Vies onderwerp hihihhi).<br /> <br /> maar goed kijken wel hoe het gaat<br /> <br /> maar nog ff geklust. ben benieuwd hoe het loopt maar goed dat weet je al.<br /> <br /> ooo meid ik hoop niet dat je ongi doorkomt.<br /> laat het weer raak zijn dat zou toch zo fijn en leuk zijn,<br /> <br /> ooo lekker naar italie.<br /> je gaat dus eerst nog werken en dan gelijk daarna rijden.<br /> rijd je dan door s
nachts ofzo of stop je ergens.
wij gaan naar frankrijk wij vertrekken een week later wij gaan 27 aug weg en komen 28 aug aan.
jacco kan er geowon echt niet tegen om s`nachts te gaan rijden.
waar ga je heen??? welk gebied??
leuk hoor. en misschien wel zwanger er heen…
hoiiiii
We zijn er weer!! hihi
Disney was ge-wel-dig!!! Ik ben blij dat we 5 dagen zijn gegaan, met twee kleintjes is dat echt een aanrader! De 1e en laatste dag hebben we puur gebruikt voor de reis, en dan 3 volle dagen in het park gelopen! Maar oooh wat is dat vermoeiend! Niks vakantie! hahahahahaha
Nina vond het allemaal zoooo mooi en zoooo gaaf, en onze stoere meid is echt overal in geweest, op de space mountain na! Knappe meid, en nergens bang voor he!
Zoiezo was ik supertrots op mijn meiden…Nina was superlief tijdens het wachten in de rijen (soms echt een uur wachttijd :roll: ) en Lolatie heeft zich ook zooo super gedragen! Heeft die drie dagen in het park niet tot nauwelijks geslapen, ging 's avonds pas rond 21.00 - 22.00 uur naar bed, en toch zo gezellig en lief :inlove: :inlove:
Ze sliepen ook samen op een kamer, nou dat vonden de dames toch gezellig!!! Hele gesprekken in de ochtend met elkaar!!! :mrgreen:
Lola was verder nog wel te klein voor alles, maar dat wisten we op voorhand al. Ze vond het allemaal reuze spannend, en keek met grote ogen en duimpje in haar mond naar alles! En als we uitstapten ging ze klappen! :lol: gek kind…
Nee, was top :thumbup: we gaan zeker nog een keer, als Lola een jaartje of 4 is!!!
En oooh ze heeft me toch een ontwikkeling doorstaan…klets de oren van onze kop!!! Vanochtend zei ze: mama, botammetje kaas? Boterham met pindakaas dus…
En liedjes van K3 zingen he! Biijjjjjjjj de poitie, of: hadjes daaie :lol: Lekker ding!
Nu lekker aan het genieten van mijn laatste weekje vakantie alweer Beetje balen van het weer, maar ach…we ondernemen genoeg!
Ga vanaf nu weer meelezen hoor…!!!
lisajoy, klinkt geweldig!!
karen, nee we rijden zover mogelijk en gaan dan ergens een hotel pakken. En dan volgende dag laatste stukkie! Zouden eerst op maandag weg, maar willen zo snel mogelijk weg! HEbben er zo’n zin in!!
Hier wilde ze eerst ook geen water hoor! Maar steeds waterige ranja gemaakt en nu accepteert ze het!
@lisajoy oooo wat geweldig om te lezen hoe jullie het hebben gehad. geweldig om te lezen.
en wat heeft lola het goed gedaan zeg. echt woaw
en idd wel jammer van je laatste week vakantie met toch wat minder weer
maar geniet er nog even van.
@cariska ja misschien moeten wij dat ook echt gaan doen ze krijgt altijd al waterige limonade op pakjes drinken na natuurlijk
maar misschien krijgen we dan wel water erin.
vind het soms ook gewoon praktische als je wat vergeten ben ik heb eigenlijk altijd water bij mij.
maar waar ga je naar toe in italie.
en julie ook gewoon lekker rustig aan doen met rijden heel goed plan.
leuk he om naar zo iets uit te kunnen kijken.
vlakbij venetië :inlove: :inlove: :inlove:
oooo lekker hoor cariska heerlijk heerlijk heerlijk.
ooo meiden vandaag echt ene bud dag
op het werk ging het wel
maar toen in thuis kwam met noëmi
niks was goed ze zat alleen maar te huilen en te zeuren
en wou alleen maar bij mij op de arm maar toch ook weer niet.
echt ik was er echt klaar mee
eten ging ook niet was ook. alelen maar drama
ik was echt helemaal boos en ja ik weet het eigenlijk niet
dus ik ben in overleg met jacco gaan zwemmen even de deur uit.
dat lucht echt op.
hebben jullie dat ook wel eens???
voel me wel wat schuldig, maar ik kon het geowon even niet meer aanhoren
is normaal hoor karen :hug: :hug: :hug:
nou ik voelde me echt een ontaarde moeder
maar ik kon gewoon niet anders ik was er echt klaar mee
thanks cariska…
geeft met toch wat rust