:hug: :hug: :hug:
Karen, voel je niet ontaard! Volgens mij heeft elke moeder dat wel eens! En dan is het juist goed om de zorg even ‘over te dragen’ en wat voor jezelf te doen. Wij hebben dat hier ook wel eens, soms is het lontje even wat korter, dan neemt de ander het gewoon even over.
:hug:
Hier alles ok! Vandaag met een vriendin en haar kids naar Ballorig geweest. Morgen met Jara naar de oogarts.
hallo hallo
nou hier is het weer helemaal goed.
noëmi is echt gezellig erg vrolijk.
ben helemaal blij
maar waar ik wat minder blij mee ben
ik heb een dikke print gehad
ik reed 76 waar je 50 mag
dus een dikke boete
maar ik ben heel rustig gewoon ik ben gewoon fout geweest ik wou heel graag noëmi ophalen na mijn werk
dus fout geweest maar goed je doet er nu niks aan.
dus betalen…maar
dan weet ik waar ik vandaag voor gewerkt heb.
@cariska gefeliciteerd met je verjaardag
(nog getest!!!)
ja nog getest, hopenlijk te vroeg want negatief.
ben je aangehouden dan?? balen zeg!!! :hug:
Tanja, waarom moest je vandaag naar de oogarts??? En hoe is het gegaan??
Moest zo lachen om jou www op hyves, over de nee-fase van Jara :lol: leuk he!!!
Lola is ook zoooo erg!!! Die gaat nu (en dat voorspelde ik een jaar geleden al…) dramatisch op de grond zitten als madam d’r zin niet krijgt, en verzet geen stap meer. Boos kijkend naar de grond, en het enige antwoord dat je nog krijgt is: NEE of NOU! :roll:
Ze kan ook echt zo meisjes-achtig kattig “nouuuuuuuuuuuuuuuuuu” zeggen op werkelijk alles…
meiden…zucht… :mrgreen:
Karen, dat is juist zo fijn van een forum als dit. Dat je erachter komt dat je helemaal niet ontaard bent, en wij dit allemaal wel eens hebben!!
Believe me, ik kan Lola ook wel eens achter het behang plakken!!!
Niks ontaard aan, ze halen soms gewoon het slechtste in je boven! Gewoon erkennen en idd lekker even weggaan!
Enne…balen van je boete meid, zonde geld!!!
Cariska, gefeliciteeeeerd!!!
En balen van die negatieve test meid :hug:
Nog verwend vandaag???
Wat een onverwachts lekker weertje vandaag he! Heerlijk, toch nog een zonnige dag op een van mijn laatste vakantiedagen :mrgreen:
We zijn lekker de hele dag naar het strand geweest! Was super!!! Alleen zo verradelijk, want het voelde helemaal niet warm aan, en nu is Lolatie verbrand in d’r gezicht… Stom he, dan vergeet ik gewoon te smeren…schaam schaam…
Verder veel op stap geweest met de meiden, dagje speeltuin, dagje varen met de SPido, dagje jeugdvakantieland in Ahoy (errug leuk voor Nien!), dagje kinderboerderij!!! druk druk druk…
Morgen lekker bbqén bij vrienden, zondag rustig dagje en dan…
weer aan de arbeit
Normaal gesproken heb ik altijd wel weer zin om aan de slag te gaan, maar ben nu begonnen met 2 nieuwe collega’s, en dan is ‘bijpraten’ er nog niet bij…jammer.
En mijn meiden en hubbie zijn nog vrij…niks is irritanter dan als enige vroeg je bedje uit moeten!!! hihi
Iemand trouwens al net zo gek als ik, om al te kijken naar de wintercollectie???
Heb net een winterjas en jurk voor Nina besteld…eigenlijk te gek voor woorden, maarja…alles is over een maand ofzo al uitverkocht! :oops:
hallo
@lisajoy oo wat een leuke dingen heb je allemaal nog gedaan met je meiden.
en winterjassen heb ik ook al na gekeken.
we hebben een leuke gezien bij de H en M.
maar ooo jou kleine meid ook al zo gezellige meid als ze haar zin niet krijgt.
@tanja hoe was het bij de oogarts waarom moest je daar naar toe.
hier zometeen werken. niet zoveel zin in maar goed moet toch maar he.
ooo ik heb weer pijn in mijn zij net zo’n zeurende pijn toen het begon met die cyste op mijn eileider.
ik weet niet wat ik er va moet deken
misschien heeft het ook wel met mijn eisprong te maken maar ik dacht dat ik die drie dagen geleden al had gehad.
ik wacht nog ff af
als het echt wel zo is dan breekt de hel wel weer los.
maar vind het wel een beetje eng.
karen, brr snap dat je het eng vindt!! Niet te lang mee blijven lopen hoor!! Als je het niet vertrouwd, naar ha gaan!
Ohw Karen, kan me voorstellen dat je met ‘kromme tenen’ zit!! Hopelijk zakt het af en heeft het te maken met je eisprong :hug:
Cariska, nog verwend vandaag?
Lisajoy, maandag weer aan het werk dus? Lijkt me idd balen als de rest van het gezin nog lekker vakantie heeft.
Enneh ik probeer me ertoe te zetten om al winterkleertjes voor Jara te kopen, maar ik ben steeds niet echt in de ‘mood’ :? Vanmiddag waren we naar Bataviastad, maar natuurlijk alles zomeroutlet, en om nu al voor volgend jaar te kopen (ze hadden echt superleuk spul bij Vingino)
We moesten naar de oogarts omdat er aan luv’s kant luie ogen voorkomen en Jara al een behoorlijke tijd bleef ‘stuntelen’ bij drempels, deurmatten, strapjes op en af stappen e.d. Ik d8 dat het te maken had met de oorproblemen (zit bij t evenwichtsorgaan) Maar het cb adviseerde om er even naar te laten kijken.
Alles was gelukkig goed (de optimetriste was verbaasd over hoeveel plaatjes ze al kon benoemen :inlove: ) We moeten wel over een jaar terugkomen omdat ze een cillinderafwijking heeft. Dus misschien wel een brilletje als ze wat groter is.
tanja, vanavond komt zusje nog langs, verder straks beginnen aan het taartje die ik van vriendin heb gekregen (met marsepijn…)
gelukkig jara haar oogjes dus goed, later misschien een brilletje maar dat is niet het einde van de wereld!
hallo hallo
gister moest ik werken op de kraam
dus heb even een gyn aangesproken over mijn pijn.
en ze heeft in mijn dienst een echo gemaakt en alles was goed.
ze zei dat het van mijn eisprong afkomt dat je het tweede cemester van je cylcus last van kan hebben.
ik vroeg maar waarom doen het dan zo’n pijn toen ze ze ik ben gestopt met de pil en alles moet weer goed gaan werken.
maar ik heb bij de vorige keer dat ik stopte met pil helemaal geen last gehad.
dus ik denk toch wel dat het wel te maken heeft met de operatie
maar alles was goed
en ze zei ook als ik weer zo pijn had dat ik gewoon weer een echo mog laten maken bij haar.
dus helemaal gelukkig.
dat alles nog werkt.
@tanja ooo fijn dat alles goed was. en idd een bril is echt niet het einde ik leef er ook al jaaaaaaarrrrrreeeeen mee.
maar goed in de gaten houden
karen, wat fijn dat ze een echo wilde maken!! Jij beetje gerustgesteld??
Karen, wat fijn dat je een echo kon laten maken!!
Jara in het sf :inlove:
hallo hallo
@tanja wat en popje zeg heerlijk.
hier geen pijn meer in mijn buik. dus echt mijn eisprong geeft zulke nare na klachten.
wel handig om in het ziekenhuis te werken je kan zo tussen door of ff als de arts tijd heeft. echt fijn.
ze zei ook als ik weer pijn heb en het niet vertrouw wil ze zo weer een echo maken. (geeft wel een rustgevevend gevoel)
hier vandaag naar het CB geweest
noëmi weegt 11.2 kilo en is 82 cm lang.
en ze deed netjes wat ze moest toen torentje bouwen van twee blokjes (doet ze al heel lang).
dus ze waren te vreden.
had gelukkig de assistent die arts is namelijk echt niet tof.
@lisajoy heb ff je foto’s op hyves door gesnuffeld erg leuk hoor.
geweldig. zoals ik zag hebben jullie het erg leuk gehad…
karen goed van noemi zeg!!
Enne wat las ik nou bij andere stoppers???
Zie ticker!! Hopen dat het nu wel goed mag gaan!! :inlove:
cariska super meid we duimen dat het goed gaat :thumbup:
hier een mannetje die af en toe met buiten spelen gefrustreerd is hij wil samen met de kindjes spelen en dat gaat super alleen is er geen vervoers middel voor hem wat ie leuk vindt en goed passend is :twisted:
we zijn heerlijk aan het genieten van de school vakantie trut die lekker met vriendinnen speelt en broer die als leventige pop gebruikt wordt super.
en het weer gebruiken we maar om alles heerlijk te poetsen en schoon te maken.
en winterkleding zijn wij ook al mee bezig alleen men wat moeilijk om sprijkerbroekjes te scoren voor meneer dus dames jullie nog effen spijkerbroekjes in maat 86 die small vallen in de aanbieding.
ja ja meiden broeken die zitten mooier ben ik nu wel achter :oops:
en zelfs maat 86broek is te groot maar voor de winter moet dat wel lukken denk ik.
nou gaat even poetsen hub ligt op bed nacht dienst gehad.
Cariska, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
En Karen ook voor de 2e? Succes meid :thumbup: Wellicht weer een positieve test op vakantie?
Hendrika, een vervoersmiddel dat past :think: ? Je bedoelt een loopautootje ofzo? Lekker he als ze zo spelen :inlove: Jara draagt broeken 80/86 zelf nog (shirtjes al 92, vaak wel lastig want ik heb wat setjes van een vriendin en op mp koop ik ook geregeld setjes…) Heeft de Hema ze niet al? Hier waren ze toevallig vanmorgen bezig met de wintercollectie.
We hebben lekker VAKANTIE :mrgreen: (nou ja, Jara en ik, luv werkt vandaag en morgen nog). Maandag vertrekken we richting Eindhoven (Mierlo) Zit al ff te kijken wat we daar kunnen doen, Plopsaland Hasselt is niet zo heel ver weg, dus daar belanden we wel een dagje denk ik . Morgenavodn gaan we lekker met zn 2tjes uit eten, ff quality time met zn 2en om de vakantie in te luiden.
hendrika, ook al bezig met winterkleding, ik nog niet hoor!
tanja, lekker vakantie! Geniet ervan!!
Cariska, super!! Duimen dat alles goed gaat! En ben je nu extra voorzichtig op je werk?
En lees ik nou dat Karen ook voor de 2de gaat??!!
Nou, hier nog geen kriebels hoor 8) Wel volop aan het genieten van Roos. Ze is zo gezellig!! Het gaat ook al weken lekker. Zo super is dat!! En ze gaat steeds meer kletsen. Auto, a-ke-jen (aankleden), mee, ook, mama, papa, opa, neus, hahaha en nog veel meer! Vind het zo gaaf!
Verder lekker vakantie, alleen ben ik ook nog aan het werk. Pff, dat is dan wel het nadeel van freelancen hoor. Maar goed, het lukt allemaal nog.
En we hebben een nieuwe kast gekocht en een vloerkleed. We zijn lekker bezig!
Hier al een winterjas gekocht! Vorig jaar was ik echt te laat, heb me rot moeten zoeken voor een leuk jasje. Nu dus al eentje gekocht (gekregen van opa en oma alvast voor Roos d’r verjaardag )
Morgen naar de rommelmarkt in Santpoort, hopelijk nog leuke dingen voor mijn meisje scoren!!
Ik mag dat ene clientje nu niet meer doen tot ik 20 weken zwanger ben. En moet bij het bloedprikken (wat altijd moet in begin zwangerschap) ook geprikt worden op antistoffen of ik ze toevallig toch heb opgelopen…
hallo hallo
CARISKA WAUWWWWWW GEFELICITEERD MEID
EN IK :thumbup: VOOR JE MEE DAT ALLES GOED MAG GAAN.
oke ik biecht het maar op,
wij willen wel voor een tweede gaan
maar we zijn deze maand nog gewoon netjes met de condoom aan de gang omdat ik mijn cyclus wil leren kennen.
maar we gaan wel zonder condooms op vakantie.
dus nee nog niet zwanger voordat we weg gaan.
jullie mogen het allemaal wel weten maar verder hebben we het nog niemand verteld.
wil het gewoon voor mij zelf houden ook omdat het nog zo pril allemaal dat we er aan zijn gaan denken
@cariska goede ogen heb je hihihihih.
@Tanja ooo meid lekker vakantie ga lekker onwijs genieten en lekker uitgerust terug komen. heerlijk meid lekker met je kleine meid opstap en je mannetje.
@joli ooo wat een lekker kind en al zoveel vertellen. heerlijk toch.
geweldig. en idd nog gewoon lekker genieten hoor.
wij zijn er toch extra aan gaan denken na die operatie en jacco wou gewoon echt abosluut niet dat noëmi alleen bleef.
wat leuk om al die verhalen zo weer te lezen. vond het al zo rustig hier.
hier morgen een lekker dagje vrij mijn zwager is jarig dus daar gaan we naar toe.
ooo dinsdag nieuwe lenzen aan laten meten, ik heb er 1 gebroken en mijn ogen zijn WEER achteruit gegaan.
@casriska ooo meid ik heb helemaal blij voor je.
ik duim echt voor je mee dat alles goed mag gaan