Heftig verhaal he? Ik ben ook wel benieuwd waar ze nu precies aan is overleden. Het schijnt dat ze ingeleid was en dat het lang duurde. Haar moeder kwam, toen zei ze tegen haar moeder dat ze zich niet goed voelde en toen is ze vrijwel direct overleden. Het blijft maar door mijn hoofd spoken, terwijl ik haar niet eens persoonlijk kende. Maar het is gewoon zo’n raar verhaal! En met het kindje gaat het ook niet goed. Brrr, wat een horrorverhaal!
Roos sliep meteen, dus ik ga hard aan het werk! Heb nog veel opdrachten te doen!!
karen, gaan jullie dan dus ook proberen voor een 2de?
Joli, tsjee wat een verhaal!! Overleden tijdens de bevalling? Of daarvoor? Lekker naar Groningen op vakantie! Klinkt goed. Hebben jullie een huisje ofzo?
Karen, wat goed dat je ongesteld geworden bent :thumbup: Je ene eierstok doet het dus alleen ook.
Hendrika, wat fijn dat je er weer bent! Was al even bang dat je niet meer zo komen :oops:
Ben ook zo benieuwd hoe het met Honing en Sereph is!
hallo hallo
@cariska nee we willen nog niet voor een tweede gaan, mijn strippen waren op en ik wou gewoon heel graag weten wat mijn lijf doet na die operatie. en daar ben ik nu mee bezig.
@tanja ja ik ben ook wel heel blij dat mijn ene eileider het gewoon doet.
maar toch vind ik het nog wel spannend.
kijk als we voor een tweede zouden willen gaan of het dan ook allemaal werkt snap je.
want soms hoor je ook wel dat iemand gewoon ongesteld word en niet zwanger raakt.
of vind je dat overdreven dat ik dat denk??
@hendrika ooo men wat erg, echt.
je zou er toch niet aan moeten denken dat je en je vrouw en je kind waarwschijnlijk ook nog verliest, echt ooo men je moet er niet aan denken.
Karen, ik snap je helemaal hoor!! Wij zijn via de mmm zwanger geraakt van Jara. Ik ben sindsdien niet meer aan de pil gegaan, veel te bang om de boel weer ‘lam’ te leggen Na de operatie vorig jaar heb ik zowaar zelf een cyclus :dance: vaak wel erg lang 40 dagen ofzo, maar mijn lijf doet het :mrgreen: En ik vind rubbers prima :lol:
zo wat een verhaal van de bevallende vrouw jee.
nou dacht dat het vandaag weer een dag zou worden waarin ik veel zou kunnen doen huisje helemaal poetsen laatste tijd met de warmt alles snel snel gedaan maar het is alweer warm niet normaal en ook nog extreem weer alarm voor vanmiddah.
heb gelukkig gister avond laat nog de badkamer uitgesopt dus ga straks maar even opzoek na iets wat nu wel kan keuken :think:
en mn mannetje is de laatste paar dagen geprikt door muggen in zn bedje dus mama is gisteren na apotheek geweest en dettol gehaald alles mee poetsen en kids gister avond ook wat mee in gesmeerd en ze zijn niet geprikt :thumbup: oke had hem wel een kruippak model pyjama aangedaan.
oh dames ben wel nieuwschierig welke maat :thumbup: kleding zitten de dames???
we hebben ook weer reactie gehad van ziekenhuis koemelk wordt pas volgend jaar april getest ze willen lichaam rust geven om er over heen te kunnen groeien wat artsen team waren duidelijk van mening dat het km is.
verder paar geleden gereageerd op soja dus daar willen ze hem in sept in ziekenhuis testen en mag niet thuis.
en weet of jullie het al wist maar hij heeft ook een hersenscan gehad en krijgen we van der week uitslag van niet dat het geestelijk niet goed is maar hij blijft wel eens in huilen bleu spells iemand die durft kijk maar eens op you tube en daar hebben ze nu scan van gemaakt om epelesie uit te sluiten.
nou lees vanmiddag ff weer mee nu nog ff snel poetsen voor dat de hitte er echt is
:-*
jeetje hendrika hersenscan :hug: hoop dat alles goed is wat eruit komt!!
hier zit tl in maat 86/92 (al is 92 nog groot hoor!) En ze heeft 1 jurkje maat 98 (heb ik zelf gemaakt dus wilde niet te klein maken!!)
hallooooo!
Ik leef ook nog hoor, maar met die hitte weinig zin om achter de pc te zitten! Ben ook blij dat het qua temperatuur nu iets minder wordt…ik snak naar een beetje verkoeling!
Deze week is mijn vakantie begonnen, heeeeeerlijk!! Manlief heeft vanaf volgende wk vrij, we overlappen twee weken en dan heeft hij nog een week alleen vakantie met de kids (moet toch wat he met die vreselijk lange schoolvakantie :roll: ).
enfin, lola is nog wel naar het kdv geweest deze week…even quality time met Nina, wat ze echt heerlijk vond…ik ook trouwens!!! Nina is op een leeftijd dat je zo gezellig kan kletsen met d’r, en ze vind ook alles leuk! Heerlijk…we zijn dinsdag naar Shrek geweest in de bios en gisteren naar Plaswijckpark!
Vandaag naar een vriendin, morgen komt Nina’s vriendinnetje een dagje spelen, en dan het weekend druk druk druk met kinderverjaardagen en inpakken, want maandag gaan we naar DISNEY!!!
Ben zooooo benieuwd meiden, hoe die lange autoreis zal gaan met onze meiden,…
Zie dat namelijk al helemaal vol me dat Lola 6 uur lang loopt te piepen en te huilen…(ben geen doemdenker hoor :roll: ). Ach gewoon veel stoppen en veel afleiding meenemen. We hebben geen dvd in de auto, en eigenlijk wil ik daar ook niet aan beginnen. Hadden wij vroeger toch ook niet??? Aan de andere kant is het wel heel verleidelijk om te kopen, gewoon 3 films opzetten en je bent er :mrgreen:
Hendrika…jullie lopen ook te tobben he met kleine man??? Ben benieuwd of er wat uit de scan komt!!!
Joli…vreselijk verhaal meid. Besef je maar weer eens wat een geluk je hebt met gezonde kinderen en een fijne bevalling!!! Ik ken ook een jongetje die vandaag 1 jaar is geworden, mama is gestorven 3 maanden na de bevalling…klopt toch niet dat soort dingen :naughty:
Tanja, hebben jullie al kriebels voor een 2e kindje??? Niet dat dat zou moeten hoor…pff moest er ook niet aan denken toen Nina anderhalf was…!!! En dat jij rubbers prima vind :? gedoe vond ik altijd…
Karen, fijn dat het allemaal nog werkt meid…en nu??? weer aan de pil??? offffff…mischien toch??? :think: :mrgreen:
ga ff douchen met mijn meiden…doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@lisajoy wrote:
Tanja, hebben jullie al kriebels voor een 2e kindje??? Niet dat dat zou moeten hoor…pff moest er ook niet aan denken toen Nina anderhalf was…!!! En dat jij rubbers prima vind :? gedoe vond ik altijd…
Nee hoor, hier nog geen kriebels, ik geniet nog vollop van onze pasgeboren baby :mrgreen:
enneh met rubber is alleen een gedoe voor luv :lol: ook niet dat gedoe met 'nalekken' :oops: :oops: :oops: :mrgreen:
Had hier gister al een verhaal getypt, maar verdween door een verkeerd knopje.....
Hendrika, klinkt heftig hoor zo'n hersenscan, hoe is het verder met je kleine man? Jara draag 86, shirtjes vaak al 92, zeker die van de Hema.
Lisajoy, goed opgelost zo toch met de vakantie? En lekker dat je een paar Nina-dagen kunt inlassen :mrgreen: Zag de foto's wat een superleuk jurkje heeft ze aan :inlove:
lisajoy, goed idee zeg om 2 week samen te doen en allebei 1 week apart, is idd lange schoolvakantie voor werkende ouders!
Hier wilde ik ook niet aan dvd in auto. Maar krijgen 1 mee van vrienden voor noodgevallen (niet dat ik denk dat tl daar echt naar kijkt, heeft ze thuis in ieder geval geen “concentratie” voor. wellicht in auto wel maar echt pas als we niets anders weten!
Hier laten we tl regelmatig (met dit mooie weer) in dr blote kont lopen. vandaag bij mijn mams ook. Bij ons, mijn mams en schoonmoeder staat een potje. En steeds maar zeggen plasje op potje. vanmiddag stond ze bij mijn mams te plassen midden in de kamer. Ik riep nee tl plasje op potje en ging gauw naar haar toe, tilde haar op, zette haar op potje en … ze plaste weer door!!! Ben dus trots op het eerste plasje op het potje!!!
hallo hallo
@cariska oo op het potje. leuk leuk.
ik had het er laatst met mijn moeder over wanneer ze met ons begon
dat was ongeveer bij 2 jaar.
hoe vroeg begonnen de moeders met al een zindelijk kind???
ik vind het moeilijk om de keus te maken wanneer te starten. omdat ik gewoon niet weet wanneer het beste is.
@lisajoy oooo lekker joh vakantie en wat goed gedeeld zeg. beter hoor.
en bijna naar disney goed hoor.
wij hebben wel een portabele dvd speler die is van mijn moeder dus die mogen wij lenen.
maar ik ben benieuwd hoe het gaat we rijden de rit in twee dagen.
maar goed het duurt nog ff voordat we gaan.
en een tweede nee nog niet.
ik wil nu nog een maand kijken hoe het loopt maar nee ik hoef nog niet
al krijg ik al wel de vraag :shock:
kijk dat jullie het vragen vind ik niet zo erg snappie dat is hier.
maar gewoon een buurvrouw van mijn moeder doe je toch niet??
@tanja dus nog niet aan een tweede denken. hoeft toch ook nog niet als je nog zo lekker geniet van Jara.
@hendrika hoe gaat het. en wanneer had je nou de hersenscan of had je die al gehad?? sorry ben het even kwijt.
karen, gewoon doen als je het leuk vindt. vind je het niets neit aan beginnen. Maar dacht met dit mooie weer en straks vakantie ga ik het gewoon proberen, maar meer voor de fun en neit omdat het moet! Is ze straks niet zindelijk geen probleem, ze is nog maar 1.5 jaar natuurlijk!
Hier toevallig gisteren het potje van zolder gehaald. Had ook gelezen dat t vanaf 2 jaar meer zin heeft om te trainen. Maar Jara laat de laatste tijd zo duidelijk merken dat ze moet plassen: staat op in bad en zegt “o, o plas” en plast vervolgens, al 2x is ze eerst het badje uitgestapt en ging dan plassen (vorige week plaste ze in het badje en wilde er toen niet meer in “bah” zei ze… :shifty: heeft ze niet van mij hoor :mrgreen: Ook als ze gepoept heeft (wat ze overigens op de klok af zoet), komt ze ons meteen halen om te verschonen (haha ze gaat dan ook niet meer zitten). Van de familie van luv hoor ik ook aan alle kanten dat de kids al voor het 2e jaar zindelijk waren.
Ik zie wel, ze vind het nu reuze interessant (ik moet naast dr op de wc gaan zitten… :lol: ) Ga er iig geen druk achter zetten
wij hebben toevallig gisteren ook het potje van zolder gehaald meneer zegt alweken bah als zn luier vies is dus we gaan spelende wijze beginnen.
vandaag heerlijk dagje gewinkelt in duistland maar men wat is dat vervelend was het even vergeten maar meneer wil van alles en mag bijna niets uiteindelijk een cafetaria gevonden waar ze niet in dierlijk vet bakken en wat hij dus wel mocht (jaja hij kan ook niet overdierlijk vet)
de hersen scan heeft ie al gehad zal jullie via hyves wel wat fotos laten zien voor die gene die willen???
kwa kleding zit nog steeds tussen 74 en 80 in laatst allemaal leuke korte broeken bij hm besteld maat 86 maar zijn allemaal broeken tussen enkel en knie in dus voor volgend jaar maar, en de zoek tocht na zwembroekje hebben we ook behaald in de tas met zomer kleding van vorig jaar die broeken zit nog steeds perfect dus meneer loopt voor 2e jaar in zn zomerbroeken.
oh gisteren was ik boos en moest lachen tergelijk meneer en mevrouw waren tikketje aan het doen ik zat ff voor tv en in een keer meneertje voor me en zegt tikkie dus mama helemaal trots weer een nieuw woordje maar pok de afstandbediening die er toen achter aan kwam tegen mn hoofd niet :twisted: :evil: hij gooide niet maar had hem in de hand na dat ik me ff heb weg gedraaid heb ik wel even duidelijk gezegt dat dat niet mag.
@Tanja oooo geweldig joh dat ze dat al doet.
dan kan je wel proberen haar zindelijk te krijgen.
wat goed joh
noëmi doet dat nog niet hoor.
die plast en poept nog gewoon lekker van zich af :lol: :lol:
nee grapje ze kraait er nog niet naar laat ik het zo zeggen
@cariska oo spannend hoor zometeen wil het wel lukken zou wel leuk zijn
maar inderdaad niet pushen of zo gewoon voor de fun kijken of het wil.
@hendrika noëmi zit in 86 heeft alles van 86 alleen de rompers zjn 86 92
maar ooo wat een boefje zeg.
wel leuk hoor zo’n ondernemend mannetje met al die woordjesn
noëmi zegt eigenlijk nog niet echt woordjes maar wel hele verhalen heeft ze.
ooo ze is vandaag ander half wat een leeftijd alweer he
en wat gaat het allemaal toch snel.
kan me nog zo heugen dat ze geboren is enzo en dan nu is ze al zo wijs en zo eigenwijs :inlove: :shock: :inlove:
hallo hallo
wat een rust hiero.
waar zijn jullie allemaal
zo mooi weer was het niet van het weekend
nou oke vandaag wel maar gister niet.
hihih
nee geintje
ik verveel me een beetje het rustig op het werk
en ben maar ff achter de pc gekropen
maar goed heb ook niet zoveel te melden
eigenlijk
hier ook weinig te vertellen
had ik al verteld dat we een super lief wiegje via mp hebben? een schommelwiegje!!
Morgen dagje met mijn meisje op stap! Zonet uit eten geweest met mijn mannetje :inlove:
Cariska, wat lekker dat jullie uiteten zijn geweest :drool: Wij moeten ook hoognodig weer eens met zn 2jes wat doen :mrgreen:. Morgen een dagje met TL op stap, wat ga je doen?
Lisajoy, al last van vakanitestress??? Ben errug jaloers hoor :thumbup: Heel veel plezier in Eurodisney.
Hendrika, wat een boefje is je mannetje zeg! Hebben jullie ook al vakantie? enneh ik wel wat foto’s via hyves zien hoor :mrgreen:
Hier weer een heerlijk buitendagje gehad! Vanmorgen lekker op de fiets, gekeken bij een wielerronde en daarna over een rommelmarkt geweest. Voor Jara twee leuke houten insteekpuzzels gekocht. Vanmmidag lekker in de tuin gespeeld, ze vermaakt zich uitstekend in de zandak :inlove:
Gisteren was ik dus naar Walibi en luv was smiddags met Jara naar een festival in het dorp, de middag was dus voor de kids, Jara had het helemaal leuk gehad! Dansen bij het podium, een tattoo op dr arm (die ze nu aan iedereen laat zien :inlove: ), een ballon gekregen en ‘bier’ gedronken (appelsap, maar luv heeft dr bier geleerd :roll: )
tanja, dit was onze 2de keer nog maar hoor! Maar idd leuk om het te doen!!
gaan morgen denk ik naar drouwenerzand…