*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

@cariska wel fijn om te horen dat het wel goed met je gaat.

maar logische toch dat je er nog vaak aan moet denken en idd zeker als je al die zwangere zo ziet.

maar de klus dagen weer bijna achter de rug. hoop voor je op een hele mooie en zeer bijzondere uitslag.

hoop en denk met je mee.

wij zijn vanmorgen naar het strand gegaan maar het water was nog wel koud dus noëmi vond het zwemmen maar niks

maar wel lekker spelen met ons.

nu ligt ze ook op bed en straks dnek ik nog ff in de tuin

als het niet regent het regent hier gewoon

heel drukkend warm en zeer bewolkt.

hallo hallo

wat een rust hiero, nu met zijn alleen aan het genieten van de winst van nederland.

wie heeft de wedstrijd gezien??

ooo toen het 1-0 stond voor brazilie dacht ik echt van ooo nou is het afgelopen.

ooo het was echt spannend.

maar goed genoeg over voetbal.

noëmi speelt lekker in het badje heerlijk joh vanavond met zijn drieen in het badje gezeten en geweldig dat ze het vond heerlijk.

en elke keer eruit klimmen en er weer in heerlijk.

ooo slapen julile kindjes ook slecht noëmi heeft echt moeite met slapen joh.

echt wel sneu.

morgen hebben we afsluiting van de zondagschool van de kerk.

gaan we midgetgolven wel leuk maar wel erg warm

ff goed in smeren en een hoedje dragen denk ik maar.

en veel drinken.

ik moet maar weer naar de sauna ik ben niet meer egaal bruin hihih.

hoe gaat het met jullie lekker aan het genieten van het weer.

of is het toch te warm.

karen veel plezier morgen!

Hier vanmiddag met tl in het badje gezeten, was een succes!!! Ze vond het geweldig!

En hier natuurlijk ook de wedstrijd gezien! Was super spannend!! Wij hadden op dat moment een feestje in een kroeg met allemaal tv’s erbij. was echt heel erg geslaagd!!

hier erg geschrokken, tl zat bij Jo op de arm, ze klom omhoog, Jo kon haar niet meer houden en ze viel vanaf zijn schouderhoogte hard op de grond met haar achterhoofd op de grond… pff wat ben ik geschrokken! Gelukkig huilde ze meteen, en daarna deed ze alweer alsof er niets gebeurd was (nadat ze getroost was natuurlijk!) Haar wel afgelopen nacht om de 2 uur wakker gemaakt, kon haar om 1 uur niet wakker krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt! Schrok wel heel erg! Al met al heeft ze er niet eens een blauwe plek aan over gehouden)

pfffffffffffffff wat een hitte de afgelopen dagen!!! Niet leuk meer hoor, ik hou er niet van :naughty:

Zoveel mogelijk de verkoeling opgezocht, maar gisteren was het echt niet normaal…

plus dat Lolatie weer heel benauwd was, zwaarademig en weer die rothoest!!! Ze heeft ook gisteravond heel lang liggen huilen, haar haar was kletsnat van het zweet…tuttie.

Vandaag eindelijk een regenbuitje, dus ook binnen is het wat koeler gelukig!!

Caris, wat zullen jullie geschrokken zijn!!! Kinderen kunnen je ook een hartverzakking geven he!!! pfffff

Karen, egaal bruin zijn :lol: ik ben al blij als ik wat zon meepik…zonnen, wat is dat ook alweer??? Met twee kids, lukt me dat echt niet meer!!!

Ga zo lekker naar de bios, Twilight!!! jammie…hihi

En morgen naar Lineushof! Kennen jullie dat???

nee geen idee ken het niet! Vertel!!!

En lola weer zo aan het hoesten :hug:

en ja hartverzakking kan je zeker krijgen van kids… pfff

Jaa pffffffff warm he! Vind het voor sneu voor Jara, ze zweet ook heel snel. Ze drinkt gelukkig erg goed! Lust zo drie bekertjes drinken achter elkaar op! Merk ook dat ze slechter slaapt.

Cariska, hier ook regelmatig een ‘hartverknettering’, maar ze blijken flexibel…

Lisajoy, veel plezier vnvd, en wat vervelend dat Lola juist nu zo benauwd wordt :hug:

Karen, hoe was de jaarafsluiting? Hopelijk hebben jullie het drooggehouden? Haha ik zie jullie al zitten, met zn 3en in het badje :lol:

Jara’s huidje knapt eindelijk op :dance: krabt nog wel erg. Gisteren had ik dr ingesmeerd met vaseline (oa in de knieholtes) wilde daarna op schoot en nu heb ik vetvlekken op mn nieuwe broek :wall: , direct in de was gedaan, maar tis er niet uigegaan :frowning: , iemand een tip?

Verder hebben ook wij natuurlijk voetbal gekeken!! Haha Jara wist niet wat dr overkwam bij een doelpunt. We keken weer met een groep vrienden en familie, en elke keer als de spanning steeg, kwam Jara er aangerend, in dr handen klappend en riep JAAAAAA!! :lol:

Vanmorgen naar S.prookjeswonderland geweest en vanmiddag lekker in het badje in de tuin.

hallo hallo

@tanja oooo wel fijn om te horen dat het met je meisje haar huidje weer beter gaat.

misschien kan je nog vanische gebruiken of proberen??

of ff op internet google over vetvlekken in kleren.

maar de jaar afsluiting was erg geslaagd.

was echt heel leuk en erg gezellig.

noëmi lag pas kwart over 9 op bed ligt nu ook al een blok te slapen.

@cariska och je je meis van zo hoog vallen.

idd wat zal je gescrokken zijn

noëmi was aan het klauteren op de bank en dan houden we haar altijd al goed in de gaten maar het ging zo snel ze klom op de leuning en viel zo aan de andere kant eraf.

maar dan schrik je je indd helemaal kapot.

@lisajoy je meisje weer zo aan het hoesten. hoe is het nu met haar.

en idd die warmte is voor die kleintjes maar niks hoor.

ze zweten zo gauw en idd het haar word echt nat.

hier zo lekker slapen. heerlijk heerlijk heerlijk

:oops: Ben echt lang niet geweest! Hier gaat alles prima. Wel is dit weekend mijn oma overleden. Ze was 97, zat in een verzorgingstehuis (ouderdomsdementie), maar toch, ze was er nog en we dachten allemaal dat ze de 100 wel zou halen. Dus toch even raar hoor!

Met Roos gaat het allemaal super. Wel is ze in de twee = nee fase beland. Steeds doen wat niet mag en mama maar corrigeren. Gek word ik er af en toe van! Vind het zo moeilijk om daar mee om te gaan. Niet doen, hou op, schei uit. Ik weet wel dat je moet afleiden, positief moet benaderen, noem maar op, maar pffff, af en toe!!! Gelukkig kan ze ook nog wel heel lief zijn. En ze gaat steeds meer kletsen :inlove:

Heb net even snel bijgelezen, maar pf, te veel info om op jullie allemaal te reageren hoor! Ik ga vanaf nu weer proberen mee te lezen. Maar het is en blijft maar zo druk. Ik ben echt zo aan vakantie toe! Nog twee weken bikkelen en eindelijk vier weken vrij!! Heel veel zin in!!

joli, sterkte meid!! En roos in de nee fase :hug:

Cariska, ik zie ineens dat je ongi bent geworden…wel lekker dat de boel weer op gang is! :thumbup: we duimen door!!!

Karin, lekker aan het toeren met de auto?

Joli, nog ff hard aan de bak dus?! Lekker joh 4 weken vrij!!! Ik kom er nu achter dat ik bij 1 baan wel erg weinig vakantie-uren krijg en ik sinds Jara er is ook liever niet overwerk (om uren te sparen) :oops: :mrgreen: . Dus ik overweeg nu om 1 uur per week ouderschapsverlof op te nemen en die dan wel te werken, zodat ik alle schoolvakanties (= een rustige tijd voor ons) lekker vrij kan nemen. Maar eens even vragen op mn werk of dat mogelijk is :think: op jaarbasis levert 1 uur per week me 4 weken extra vakantie op…

Vanmorgen mn tel in de wasmachine gedaan :wall: :wall: Nu maar op zoek naar een andere :? Ondertussen mn auto bij de garage (grote beurt en apk) Werd ik gebeld: banden, remschijven en nog wat kleine dingetjes, zou op ca 900 euro komen :hand: dacht t niet…Maar ff kijken of we het anders kunnen regelen, hij komt zonder vervanging evengoed door de apk.

tanja, telefoon toe aan een wasbeurt…hahaha, en auto 900 euro!! pff die van ons moet volgende week :?

en idd alles weer “normaal” op gang, was eerder ook altijd om de 32 dagen dus dat is mooi! Beetje jammer dat ik alle zwangerschapssymptomen had… maar ja … zal wel psychisch wezen…

hallo hallo

@tanja toeren toeren !!! hij staat nu al een week bij de garage.

nee hij liep stationair niet goed de koplamp sproeiers deden het niet en de parkeersensoren deden het niet

maar nu schijnt dat stationair lopen echt een probleem te zijn

ze moet de hele moter uit elkaar halen om het op te lossen

dus we zijn hem nog wel een week kwijt denk ik.

ooo ik baal echt wel zo he.

we hebben wel een leen auto maar goed dan heb je een nieuwe auto en dan kan je er niet in rijden.

maar ik heb wel zo iets van laat ze het maar volledig oplossen dan zijn we er ook klaar mee.

we wisten het wel hoor dat hij stationair niet lekker liep en dat hebben we toen ook aan gegeven en daar hebben ze naar gekeken maar het was niet over.

dus vandaar

maar anders was ik wel heel veel aan het toeren.

hoest verder met je???

@cariska je ongi gekomen ondanks je gevoelens… wel balen meid

maar goed je weet nu wel dat alles weer werkt na je miskraam.

dat moet toch ook wel een fijn gevoel geven toch??

ik hoop voor je dat het deze keer raak is voor jou.

:pray: :pray:

@joli oooo fijn om wat van je te horen.

en je meisje al in de nee fase succes…

en ik hoop je nu weer wat vaker te zien hierooo.

ooo meiden weet niet of ik dat al gevraag hebt maar gaan jullie nog op vakantie

zo ja wanneer en waar naar toe???

hier gaat het goed

noëmi is gister voor het eerst naar de kapper geweest ze heeft er een mooi modelletje er in geknipt en ze deed het super echt top,

helemaal trots :inlove: :inlove:

vandaag hebben we lekker vaak in het badje gezeten samen en dan vind ze het echt wel leuk om er samen in te gaan.

dus lekker afgekoeld.

morgen late dienst ooo met die hitte bleeeehhhh

maar goed zondag lekker vrij

gaan jullie zondag nog wat doen met het voetbal

mijn ouders komen hier

eerst bbqen en daarna voetbal kijken

karen, noemi al naar de kapper geweest!! Leuk!! Hier gaan we nooit naar de kapper, maar dan naar mijn zusje. die zit nu nog in laatste jaar kappersopleiding dus dat is makkelijk. Maar tl heeft er nog te weinig haar voor haha.

En je auto nog niet terug, balen!!!

Ja idd fijn dat mijn lichaam het wel weer gewoon doet… maar toch… Stond ik gisteren onder de douche gewoon een harde buiken gevoel. Halloooooo doe eens even normaal denk ik dan … Maar wie weet komt dat nog van die miskraam ofzo…

Gisteren ook mijn leidinggevende (het team wist het al ivm die client met die ziekte bij ons) een mail gestuurd met dat ik een miskraam heb gehad, dat ik haar alleen met handschoenen doe en zodra ik zwanger ben niet meer doe. Hij belde erover terug (ik dus weer in tranen :oops: ) en was hier erg van geschrokken. Wel hoopte hij dat ik snel zwanger was. Ik zei nog dat ik dat ook hoopte maar niet voor mijn werkplek ivm de andere 2 zwangeren. Daar moest ik me niet druk om maken en dat kwam wel goed! Vond het zo’n lieve reactie!!

dames ik ben er weer!!!

mijn laptop was overleden en we hebben inmiddels een nieuwe weer.

ik moet nu even boodschappen doen en kom vanmiddag alles bij lezen en vertellen.

heb jullie wel gemist dom he altijd zo gezellie hiero :thumbup:

Hendrika, welkom terug!! En nieuwe laptop! Super!!

hier kwam net een pakketje van de wehkamp, had 2 bikini’s besteld! Ondanks mijn niet strakke buik maar dat maakt me niets uit! En ze zijn super, dus zit lekker in mijn bikini in de tuin! Eind van de middag komt tuinset!!!

hallo hallo

@hendrika heee fijn om weer wat van je te horen.

en een nieuwe laptop hoop dat deze lekker lang meegaat.

@cariska idd wat een fijne reactie van de leidinggevende geweldig.

en idd maar goed aangeven wat je wel en niet wilt en zeker straks als je weer zwanger mag raken.

ik hoop het zo voor je he.

zelf ik vind het spannend. hihihi

hier straks werken echt geen zin in maar goed we moeten toch maar he.

morgen wel lekker vrij.

karen werkse dan maar :hug:

Rustig hier! Vakantietijd zeker :wink: En te warm om te computeren!!

Oo meiden, hier zo’n heftig verhaal gebeurd. Hele dorp is in de ban ervan. Een vrouw ging bevallen van haar tweede kindje en is toen overleden. Kindje is toen gehaald, maar heeft waarschijnlijk ernstig hersenletsel. Moet er steeds aan denken! Ik ken haar ouders en zusje, maar het is zo suf, ik kan haar dus niet voor me halen. Maar heftig he??

Hier alles goed. Ik moet deze week alleen heel veel werken… en het lukt me denk ik niet om echt alles af te krijgen. Nou ja, dan volgende week nog maar wat puntjes op de i zetten. Volgende week gaan we dan een weekje naar Groningen!! Heb er zo’n zin in.

T@nj@, ik zou zeker dan dat ene uur ouderschapsverlof nemen!! Lekker als je dan meer vrij kunt nemen!!

Cariska, goed dat je cyclus weer op gang is. En fijn zo’n reactie van je leidinggevende!!

Karen, auto al klaar? En Noemie naar de kapper! Hihi, nou, Roos moet nog steeds wat haartjes kweken hoor :wink:

Lisajoy, wat een prachtig kindje heeft je vriendin gekregen zeg!!

joli jeetje wat een verhaal zeg!!! :hug:

hallo hallo

@joli maar hoe is die vrouw overleden dan?? wat een verhaal zeg. lijkt me echt vreselijk.

wat een schrik zeg. je moet er niet aan denken.

en onze auto is nog niet klaar.

ze hebben ze kleppen schoongemaakt van boven af

nou loopt hij soms wel beter en soms weer niet

dus nou gaan ze de hele kleppen vrij leggen en dan kijken of er een nieuwe in moet of dat dez ebij geslepen moet worden.

oooo ik baal er wel zo van he

en ik weet ook wel dat het beter is zo maar toch.

ik wil er gewoon heel graag weer in rijden.

maar nog ff geduld hebben.

nog ff door bikkelen meid en dan kan je lekker van je vakantie genieten.

wat moet je allemaal nog doen dan??

hier ben ik gestopt met de pil om te kijken wat mijn cyclus doet na de operatie van afgelopen februari.

maar ik ben ongesteld geworden.

ben eigenlijk toch best wel blij moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon weet dat alles het nog doet.