*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

hallo hallo

zo ben met de vierde bezig maar die moet ff afkoelen voordat ik daar mee verder kan.

maar het gaat echt super

ik ben nu met die chocolade rozijnen taart bezig

oooo het chocomengsel smaakt al lekker hihihi.

@tanja nou ik ben ook nooit zo van de machtige taarten maar deze is wel heel lekker al zeg ik het zelf hihih.

ooo jou meisje ook al diploma 2 zo leuk he.

@cariska ooo jou meisje ook afzwemmen goed hoor.

ik ga normaal ook op donderdag maar ik wete zeker dat ik dinsdag vrij ben

omdat ik dan jarig ben dus dan ga ik lekker s`morgens met haar zwemmen

zo ik ga weer ff verder

Karin, hoe waren de taarten?

Ik had een cake in taartvorm gebakken, door de midden gesneden, jam ertussen, chocoglazuur erop en rood, blauw en oranje m&m’s erop :mrgreen: Zag er erg feestelijk uit!

Voetbalwedstrijd was gezellig!! Laatste vrienden zijn net weg, we hebben hier nog ff pizza gegeten. En natuurlijk superleuk dat 'we’weer gewonnen hebben.

lekker tanja!!

hallo hallo

hier echt een leuk weekend gehad.

lekker verwend en lekker gelachen en gepraat met alle vrienden en familie.

erg leuk

en de taarten mega gelukt

de marstaart was als eerste op hihih.

had ook niet anders verwacht.

maar de mensen vonden het echt heel lekker.

@tanja jou taartje ook lekker…

goed bezig hoor

en leuk he zo’n saampjes voetbal kijken

ooo ja en het weekend was ook nog helemaal geslaagd want we hebben een nieuwe auto gekocht

een renault laguna station

uit 2003 dus erg leuk hihihi.

zal ff een plaatje opzoeken en hem morgne laten zien

ooo ik ga slapen morgen moet noëmi afzwemmen.

ooo ben heel benieuwd.

veel plezier met afzwemmen! Tl mag donderdag!!

wat een rust hiero

dinsdag nog ff mijn verjaardag gevierd met mijn zwager die is ook jarig

en s`avonds kwamen mijn ouders en mijn zus nog

dus erg leuk gehad.

en van mijn lief heb ik een horloge gekregen en van noëmi een luchtje lekker lekker lekker.

en hoe is het afzwemen gegaan van T.L

ooo morgen onze nieuwe auto ophalen .

zo leuk

ben heel erg benieuwd.

ik ga hem samen met noëmi ophalen.

spannend vind ik het wel

maar hoe gaat het met de andere dames.

lekker aan het genieten van het mooie weer??

jaa tl heeft haar diploma!!! Ben trots op dr!!

Hier wat stress.

client heeft cmv (google maar ff) en wellicht heb ik daardoor de miskraam gehad… arts en bedrijfsarts doen er vrij licht over, collega die zwanger is mag de cmv client neit verzorgen van haar vk. ik ga straks ff naar mijn ha vragen hoe die erover denk…

Tsjee Cariska :hug:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4530321#4530321

Willen jullie ook tekenen :pray: Kom snel weer bijkletsen :oops: :mrgreen:

Jeetje Cariska,…dat is best moeilijk zeg…helemaal als je bedenkt dat je daardoor misschien een miskraam hebt gehad… :hug:

Tanja, ik zag dat de link is verwijdert! Misschien een pb-tje sturen???

Wat een weertje he meiden! Heeeeerlijk, al vind ik de temperaturen die voor het weekend zijn voorspelt, iets teveel van het goede! Wordt het zo vies benauwd bleh!

maar het zwembad staat al klaar, dus de meiden kunnen morgen lekker afkoelen in het badje!

Nien is logeren bij een vriendinnetje…ben benieuwd hoe ze het vind! Kwam vandaag thuis met een supergoed rapport…ben zo trots op mijn grote meid :inlove:

En lola…is gewoon een lekker ding! Ze ontwikkelt nou in zo’n razend tempo, geweldig!! en kletsen dat ze doet!!!

Oh en goed nieuwwwwws!!! Mijn nicht/beste vriendin is vandaag bevallen van een meisje, Suzanne! :dance: Zo blij voor haar!!!

Was een zwangerschap vol complicaties, een hematoom in/op haar placenta, waardoor ze iedere keer bloedingen kreeg en totaal 6x in het ZH heeft gelegen. Gisteren dus weeeer een heftige bloeding gehad en gelukkig wilden ze nu eindelijk ingrijpen! De bloeding moest eerst stoppen, en toen dat gebeurt was zijn ze de weeen gaan opwekken! Gelukkig alles goed, pffff wat een opluchting!!!

Ga haar morgen ff bewonderen :inlove:

veel plezier vandaag dan lisajoy!!

hier een meisje met w.s. de waterpokken…

hallo hallo

@tanja das ook wat he. al die bezuinigingen als ze nou is echt op dingen gaan bezuinigen die wat kunnen lijden, zoals sommige die asociaal verdienenen.

@lisajoy oooo van harte meid geweldig. en heb je lekker genoten en haar nog ff geknuffeld. wat zal ze klein zijn he.

@cariska hoe is het. al uitslag van de test?? en hoe voel je je er onder.

hier gaat het goed

gister onze auto opgehaald ooooo wat rijd hij goed zeg. geweldig.

moet alleen nog even terug want de parkeersensoren doen het niet

en hij loopt stationair niet goed. dus daar moeten ze naar kijken

maar verder rijd hij heerlijk.

hier ook lekker aan het genieten van het mooie weer

morgen alleen late dienst maar daarna weer lekker twee vrij oooo lekker hoor.

en maandag naar de sauna met die warme weer

dus ik denk dat het lekker veel zonnen is en lekker zwemmen en lekker van de behandeling genieten.

heb er wel mega zin in. ff lekker relexen

jacco is vrijd dus die blijft lekker bij noëmi

ben er rustig onder hoor denk dat he tniet door haar komt (kan haast niet ivm de 3 -12 weken incubatietijd en zolang was ze er nog niet!) maar blij dat ik straks weet of ik het ook mee draag of niet!

Wij morgen naar dierentuin! Met mijn moeder, mijn zus en haar vriendin! Gezellie!!

lisajoy, ook al zo lekker aan het genieten zie ik! Hoe ging het logeren met Nina? En Lola lekker aan het boeven, hier ook zo een, echt superleuk om te zien hoe er zich een persoontje ontwikkelt :inlove:

Karen, toch niet in je nieuwe auto aan het cruisen geweest he, met dit mooie weer :naughty: ? Fijn dat ie lekker rijdt!

Cariska, sterkte met de waterpokken! Fijn dat ze er niet zovele last van heeft! Veel plezier in de dierentuin morgen.

Heb een aantal dagen niet meer ge’update zie ik…

Donderdag naar het CB geweest, Jara weegt 11.3 kilo en is 83cm. Vrijdag op advies van het CB toch maar naar de huisarts geweest ivm dr eczeem, het wordt nu toch wel extremer, en gewoon zielig! We hebben nu 2 cremetjes, 1 hormoonachtig cremetje en eentje die koelt en de jeuk verlicht. Daarnaast moeten we het vet houden emt vaseline…en ondertussen zonnebrand gebruiken we zijn hier dus de hele dag aan het smeren!

Verder moeten we ook naar de optometrist, ivm met luie ogen in de familie en Jara’s gestuntel bij trapjes en overgangen. Ik moet zeggen dat ik me niet zoveel zorgen maak, maar het ff laten uitsluiten is altijd goed natuurlijk!

Vered genieten we ons suf van het mooie weer en onze kleine meid! Lekker in het badje in de tuin, varen en zwemmen Doet mn huishouden geen goed…maarja het wordt vanzelf wel weer slechter weer en dan ligt de stof er ook nog wel vrees ik…

Cariska, ach je kleine tuttebel de waterpokken…balen dat het zo warm is dan, dat broeit lekker…

Karen, ooooh en parkeersensorren zijn zooo fijn! Ik heb ze nu ook en zou niet meer zonder kunnen :oops: hihi

Tanja, Nina heeft het super naar d’r zin gehad…ze waren met drie meiden totaal, en ze gingen pas om 23.15 uur slapen :shock: kwebbeltantes hahahahaha De volgende dag waren ze al om 8 uur wakker, dus ze was gisteren een beetje uit d’r hum!

En Lola heeft ook zo’n last van exceem, maar ik moet zeggen dat de zon goed doet! Haar huidje is al een stuk rustiger…

En ik weet niet welke zonnebrand je gebruikt, maar zowel Nina als Lola krijgen bijv ook exceem van AmbreSolleil…en van Zwitsal niet!

We zijn vandaag lekker naar de waterspeeltuin geweest. Ligt midden in het bos, dus lekker veel schaduw, ideaal! Lola moet altijd eerst even wennen, kijkt de kat uit de boom en vind het allemaal wel heel spannend en eng…maar samen in het meertje gaan lopen en met een emmertje en schepje aan de gang gegaan, en toen vond ze het wel leuk gelukkig!

Wat ik wel merk met Lolaatje, is dat ze nog moeilijk zonder tukje kan…rond 12 uur zat ze lekker te duimelotten en was ze eigenlijk wel toe aan een slaapje. Om 14.00 uur dus lekker naar huis gegaan en heeft ze drie uur liggen knorren! Nina ging vrolijk verder,…heeft de hele middag bij de rechter-buren in het zwembad gespeeld en na het eten bij de linkerburen :mrgreen: Die nodigt zichzelf overal uit hahahahahaha

Heb net de weersvoorspellingen even bekeken…pff het blijft zo warm! Vind het best lekker, maar van mij mag het rond de 25 graden blijven…nu is het ook zo benauwd in huis!

Morgen weer werken, in mijn nieuwe pand! Vrijdag extra gewerkt en hebben we alles verhuisd. Wel gek hoor, moet mijn weg nog helemaal vinden! Maar we zijn er wel op vooruit gegaan, tis een mooi huis! Wel met 3 vrouwen meer, dus totaal 9 vrouwen en 9 kinderen…vanaf morgen gaan we die extra plaatsen opvullen, dus het zal een drukke boel worden…lekker met die hitte!

En natuurlijk voetbal kijken :dance:

Ooooh en nog ff mijn nichtje showen…ze is zooo mooi :inlove:

wat een mooi meisje lisajoy!!! en een waterspeeltuin, klinkt leuk! hebben we hier neit!

@lisajoy wrote:

Ooooh en nog ff mijn nichtje showen…ze is zooo mooi :inlove:

SMELT!!! Ik zou bijna… :lol: oh nee, mijn pasgeboren baby van anderhalf :mrgreen:

Wat lekker dat Nina zich vermaakt in de buurt :mrgreen: Datr zie ik hiet ook wel gebeuren hoor, zoveel kids in de buurt, allemaal op het kdv waar Jara ook heen gaat en voor de deur het speeltuintje, dus dat is snel voormekaar als het mij vraagt :think: Als ze uit dr bedje komt smiddags en we doen dr gordijnen open, dan zegt ze ‘eeltuin titte’ (speeltuin zitten ) of ‘oh bal mee’ als er kinderen aan het voetballen zijn.

Cariska, tis zoooo’n leuke speeltuin…Het begint met gras, dat loopt over in zand, en dan het speelmeer, waar ze tot de knietjes in kunnen staan…dan nog een eiland met zand, waar een groot houten speelschip staat, en een kabelbaan, schommels, wip-wap etc, en dan een kinderboerderij met winkeltje! Geweldig om te zitten!!!

Tanja, ja gaan je eierstokken rammelen??? :mrgreen:

Leuk he als je in een kinderrijke buurt woont! Mijn buurmeisje en nina schelen 6 dagen en zitten ook bij elkaar op school (expres niet bij elkaar in de klas gedaan, want anders maken ze nooit andere vriendinnetjes :mrgreen: ) en haar zusjes (tweeling) en lola schelen 2 maanden!

En daarnaast nog genoeg vriendinnetjes in de buurt…ideaal joh, vermaken ze zich tenminste!!!

Ga lekker naar bed…hoop dat ik kan slapen met die warmte…verlang naar airco :slight_smile:

waarom hebben we dat hier nou niet! Lijkt me enorm leuk zo’n speeltuin!

hallo hallo

ooo even lekker bijgelezen gezellig.

@carisk hoest met je meisje en de waterpokjes.

gaat het goed. en hoe gaat het met jou.

@lisajoy ooo wat eeen lekker kind zo lekker spelen overal heerlijk.

geweldig…

en lolatie eerst even kijken hoe het gaat geweldig.

toch wel leuk he dat die kleintjes eerst alles even moeten ontdekken.

en 25 graden is wel lekker ja dit is wel warm hoor. en het word idd zo benauwd.

maar goed lekker genieten ja toch

niet te veel doen lekker met je kindjes bezig zijn.

@tanja och je meisje onder het exceem. hoe gaat het met smeren laat ze het toe.

en zo lekker het die kindjes in het badje in de tuin

en ook zo leuk meerdere kinderen in de buurt hier in de wijk zijn nu twee kindjes en er zijn er nu nog twee op komst dus het word meer.

das wel leuk hoor.

nu wat meer contact krijgen met de moeder van het andere kindje en dan komt het wel goed.

met de buuf die in verwachtign is van een tweeling moet nog bevallen dus dat komt nog

hier vandaag naar de zwaluwhoeve geweest sauna.

oooo zo lekker maar heb wel mijn borsten wat verbrand hiihihih.

maar ooo echt zo lekker relex geweldig.

heb er echt van genoten

jacco was thuis dus die heeft een dagje gehad met noëmi.

maar het was echt geweldig

ooo donderdag de auto weer terug brengen

de parkeersensoren doen het niet

en er zitten sproeiertjes bij de koplampen en die moeten omhoog komen als ze gaan sproeien deze doen het ook slecht

en hij stationair niet goed dus daar moet ook wat aan gedaan worden.

gelukkig 6 maanden bovag garantie

ben benieuwd hoe het loopt.

morgen gaan we wat met zijn drietjes doen jacco is nog vrij voordat hij aan zijn nieuwe baan begint.

denk dat wel naar het zwembad toe gaan. kan noëmi lekker in het pierenbadje badderen.

karen klinkt super je dagje zwaluwhoeve! En nu al je auto terugbrengen :wall:

met mij gaat het goed hoor! Heb het een plekje gegeven, al moet ik er nog veel aan denken. Helemaal nu er nog een collega zwanger is… en dan al die zwangere buiken die ik zie…

met tl gaat het redelijk,

er komen steeds meer waterpokken, arm kind ziet er niet uit. Bij 1 waterpokkie zit een hele dikke rode rand eromheen, lijkt een dikke ontsteking.

verder hier lekker in de tuin, tl ligt nu op bed maar badje blijft gewoon staan, heeft ze vanmorgen ook al ingezeten, groot succes

hier vanmorgen stof gekocht, want ik ga een jurkje maken voor tl. helemaal leuk! Donderdag met mams proberen… spannend