hallo hallo
@cariska je bent niet uit mijn gedachten. hoe gaat het meid.
en idd zo voelde ik het ook toen ik die miskraam had
het is je kind je word weer papa en mama en dan mag je het niet behouden en dat is vet zuur vet k*t gewoon.
hoe is het met je lief??? hoe reageerd hij er op
en zet het nu door of blijft het zo
het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn.
maar ja zoals je al zei je gevoel zegt dat het anders is.
ooo meid wat doet het pijn om een kind te verliezen.
ik heb voor ons kindje een windmolentje gekocht roze met wit
ik had toen ik zwanger was van dat kindje het gevoel dat het een meisje zou worden
het molentje staat in de tuin heeft een mooi gezicht elke keer als ik buiten kom zie het staan.
ooo meid ik hoop het beste voor je.
:hug: :hug:
@joli idd een pracht dag hebben ze
ik ga me zometeen douchen en klaar maken en dan om kwart voor 2 weg op weg naar de kerkdienst
ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet
heb mijn foto toestel mee genomen.
J was redelijk op tijd thuis gisteren, dus ff heerlijk in zijn armen gelegen, viel uiteindelijk pas om 1 uur in slaap, wekker ging om 5.15 dus ben kapot!. Wel naar het werk gegaan, beetje afleiding is wel goed
mijn collega zegt vaak, wordt het niet tijd voor nr 2? Ook vandaag, hebben nieuwe cliënt en is dus heel erg druk op de groep. Ze zij, is dus nu een goed moment om zwanger te worden! Waarop ik zei, helaas, heb gisteren een miskraam gehad. En moest meteen weer huilen.
Ze voelde zich wel lullig maar ja … kom ze ook niet weten.
het echt vloeien is nu begonnen, dus is een “echte” miskraam…
Joli, en nog leuke koopjes gescoord?
Karen, molentje! Leuk idee, heb hier voor tl een windbloem (windmolentje in bloemvorm) gekocht, en ze vind hem helemaal leuk. Dus lijkt het me een leuk idee om voor deze beeb ook zoiets te kopen! Thanks :-*
Kerkdienst, was vandaag dan die trouwerij ofzo??
Tl is ziek, koorts 39.5 had ze zonet. Ligt nu op bed maar huilen huilen huilen. Ga dr zo maar ff pakken, dan maar ff bij mama liggen (vind ik op dit moment helemaal niet erg!!!
Morgenvroeg gaan we rijden naar zuid limburg. Daar woont mijn zus, blijven in limburg overnachten in bed en breakfast, dus zondag weer thuis.
Cariska meid, balen!! :hug: En wat een stomme collega zeg! Ik vind uberhaupt zo’n opmerking niet kunnen! Ik denk dat ze het nu ook nooit meer zal zeggen! Dat wij het hier elkaar nou vragen - waar is anders het forum voor - maar als mensen het zo maar in je gezicht zeggen! Dat vind ik zo ondoordacht!
Vanmorgen niets gescoord op de markt. Morgen nog een poging wagen!!
Karen, hoe was de trouwerij? Had ze een mooie jurk??
Hebben jullie nog genoten van het mooie weer? Wij hebben voor het eerst dit jaar gebbq’t. Ik zag er wel een beetje tegenop. Dacht Roos gaat nooit zo lang zitten. Maar ze was zooo lief! Ze heeft een uur in de kinderstoel zitten genieten van een boterham, stokbroodje en stukjes vlees! En wat vond ze het supergrappig om haar vingertje steeds in de ketchup te doen :inlove: Was dus zeer geslaagd :thumbup: Morgen gaan we lekker fietsen en lunchen. Of misschien naar strand (maar dat is zo druk in het weekend…) Kortom: we zien nog wel! Jullie nog plannen voor het weekend?
wij gaan naar mijn zus in limburg, en morgenavond lekker wokken!!
Cariska :hug: :hug: wat rot meid…ik had nog zo gehoopt dat het een innestelbloeding zou zijn… :hug: geniet lekker van je weekend bij je zus! Zal je vast goed doen!!!
Joli, lekker gebbq’d dus!!! Heerlijk he als ze zo zoet aan tafel zitten :inlove:
Wij kunnen dat met Lola gelukkig ook goed doen, ze gedraagt zich altijd voorbeeldig, ook in een restaurant! Ideaal, dan kom je tenminste nog ergens…
Mijn meiden zijn allebei aan het hoesten, zo’n droge kriebelhoest! Heel irritant, want ze vatten de slaap niet daardoor…Nina slaapt dieper, maar Lola wordt er steeds wakker van.
Dus madam heeft slaaptekort en dat is te merken ook aan haar humeur :roll: :roll: Vanmiddag in de speeltuin gezeten, maar ze zat letterlijk aan mijn been geplakt en moest overal om huilen…gezellig…
Morgen hebben we een kinderverjaardag, en rond 15.00 uur ga ik met moeders naar Scheveningen! Lekker uit eten en 's avonds naar de musical Mary Poppins! Helemaal zin in!
Hoop alleen dat we Scheveningen kunnen bereiken, want precies morgen is er een feest op het strand met Bon Jovi, Direct en nog andere artiesten en ze verwachten 100.000 man! pffffff
We laten ons dus brengen en ophalen, want parkeren zal wel een drama zijn!!!
Ooooooooh, nog niet vertelt: we gaan naar EuroDisney :dance: :dance:
Dit jaar gaan we niet op vakantie, omdat we nog zoveel dingen in het huis willen doen, en ja…we hebben helaas geen geldboompje! hihi
MAarja wilde toch wel ff lekker weg voor de meiden!
En dus gaan we naar Disney!!! Heb er zoooo’n zin in! Lola zal er nog niet zoveel van meekrijgen, maar Nina des te meer! We gaan 4 dagen, naar de Davy CrocketRange!!! leuk leuk leuk :dance:
lisajoy, laat je weten hoe mary popins was?? ik ben gek op musicals!!! En naar eurodisney! OOK GAAF!!!
Cariska, hoe is het met je meid :hug: ?
Lisajoy, lekker avondje gehad in Scheveningen? Hoe was MP? En wat leuk naar Eurodisney!! Ben je er al eens geweest? Zal echt fantastisch zijn voor de meiden.
Joli, lekker bbq’en :drool: Fijn he als je kind zo lekker zit te smikkelen! Kan bij Jara ook heel goed, die is echt een gezeligheidseter!
Karen, hoe was de bruiloft? Jij zit ook aan elkaar van de feestjes he :lol:
Vrijdag had ik een personeelsfeestje van mijn werk, echt super leuk en gezellig. Alleen werd ik s nachts ziek, iets verkeerds gegeten :sick: de hele nacht boven de pot gehangen…Gisteren hadden we een outdoor feest hier in de buurt, al maanden van te voren gepland, weer ff lekker met zn 2en en de hele vriendengroep ouderswets op stap…Dus ik alles bij elkaar geraapt om toch maar heen te kunnen. In principe ging het wel (was alleen nog heeeel er moe ) en eind van de middag sloeg de hooikoorts toe. Ik kon werkelijk niet uit mn ogen kijken, ogen en neus liepen aan een stuk door…dus ben om 19:30 maar in mn 1tje naar huis gegaan. Luv kwam om 0:30
En een overwinning! Jara is voor het eerst uit logeren!! Dus het was extra balen dat ik om 20u al in een leeg huis kwam…
Strax mn moppie weer lekker ophalen.
tanja, jara uit logeren!! Hoe is het gegaan? En wat vervelend dat jij iets verkeerd hebt gegeten en dan ook nog hooikoorts!
Hier gaat het goed, kan ik dat nu al zeggen? Tuurlijk zijn we nog verdrietig, maar heb het een plekje kunnen geven. Al moet ik er nog wel vaak aan denken. Heb bijna geen buikpijn gehad, dat is dus ook wel fijn.
Morgen voor zekerheid even vk bellen, maar verwacht niet dat die iets wil doen (echo ofzo). Vloeien is ook niet zo heel erg meer.
Tl is nog ziek, zijn met haar naar hap geweest, ze heeft nu al 5 dagen koorts (39 +) en afgelopen nacht begon ze te spugen, met veel slijm, wat bloed en ademde ze raar (hield deze in en ging dan niet echt meer door)
Ze heeft een virale infectie, dus moet ze uitzieken, 1 oortje klein beetje rood maar niets ernstigs, w.s. is het begonnen met een virale luchtweginfectie, en dit gaat nu over naar dr darmen. Afwachten dus wanneer ze opknapt…
Cariska, jeetje meid, wat vervelend dat jullie kleine meid zo ziek is :hug: Hoop dat ze snel opknapt hoor, zo sneu voor die kleintjes…
En natuurlijk denk je er veel aan!!! Gewoon de tijd nemen hiervoor hoor!!! Ben benieuwd of je VK nog een echo gaat maken!!!
Tanja, oooooh das balen zeg dat je zo beroerd was!! Helemaal als je zo’n gezellig avondje hebt gepland!!!
En gek he, als je kleine meid er niet is? Ik wen er volgens mij nooit aan, kijk er soms erg naar uit om te kunnen uitslapen, en als het dan zover is, ben ik om 8 uur klaarwakker en wil ik zo snel mogelijk douchen en mijn meiden halen! hihi
MAry Poppins was echt SUPER leuk!!! Echt een aanrader! Tis ff omschakelen, omdat ik de film vroeger wel 1000 keer heb gezien, en sommige delen van de film zijn gewoon niet op het toneel te krijgen, maar ze hebben er echt een geweldig verhaal van gemaakt! Superavondje!!!
En er was een concert op het strand van Scheveningen…zag onwijs op tegen de heenreis, want men adviseerde om met het OV te gaan. We werden gebracht en gehaald en gelukkig viel de drukte mee (festival was toen al 3 uur bezig!)…Maar wel tijdens het eten, kunnen genieten van Bon Jovi…live!!! Was zoooo goeeeeehoeeed!!!
Vandaag beetje geluierd…ff naar Ikea geweest, maar verder lekker niks…even bijtanken want morgen begint de avondvierdaagse!
Ben zo benieuwd of Nina het volhoudt! 4 dagen naar school, dan nog die lange afstanden lopen, laat naar bed…ze zal wel kapot zijn aan het einde van de week!!!
Maarja, nu maar hopen dat het weer een beetje meezit, want voorlopig voorspelt het weinigs goeds
hmm dan moet ik toch maar eens kijken of ik ook een keer naar mp kan. lijkt me leuk!!
En avondvierdaagse, is hier vorige week geweest! Succes voor je meisje!
halo hallo
@lisajoy ooo mary poppins wat leuk wat leuk.
lijkt mij ook helemaal geweldig.
en euro disney ik ben er geweest toen ik 12 was en kan me er nog zoveel van herrineren wij zijn ook in die davy crocet of zo iets geweest was erg geslaagd allemaal.
ooo echt vet joh lekker genieten wanneer gaan jullie??
@cariska wat fijn dat het wat beter gaat en logische dat je er nog veel aan moet denken het is niet niks hoor.
veel sterkte nog meid en dat molentje wij hebben hem in de vorm van een bloem gekocht bijd e intratuin. vond hem zo leuk en toen ik hem zag moetst ik gelijk daar aan denken.
dus ik zou het gewoon doen.
en het staat ook nog mooi.
@tanja das ff balen zeg. denk je lekker met je lief en vrienden op stap te kunnen gaan ben je nog zo vroeg thuis balen zeg.
maar heeft je meisje het wel goed gehad???
hier ook een leuk weekend gehad
vrijdag die trouwerij ze zag er echt prachtig uit heel mooi. en het was een mooie dag
wij zijn uit eten geweest in baarn in een lux tentje zo leuk
weet je wie we tegen komen
marijke helwegen joop van de ende en die dikke die altijd die audities doet met die krulletjes ze hadden het over het decor van iets nieuws enzo
dus wel lache joh.
zaterdag ben ik met noëmi naar de TKD dagen geweest (Technische contact dagen) daar staan allemaal technische bedrijven jacco stond daar dus ook met zijn werk en zijn nieuwe baan stond daar ook
dus was wel leuk
savonds hadden we een cocktail party en een bbq met vrienden ook erg gezellig en heerlijk weer tot s
avaonds laat
en zondag eerst naar de kerk en later een verjaardag ook erg leuk.
zo het weekend weer vol hihihi.
oja ik moet nog ff wat vertellen
mijn schoonzusje haar zus die was zwanger en die is met 26 weken bevallen van een zoon.
nou wat de start van het jongetje echt top
maar nu heeft hij toch wel een dip gehad en ligt weer aan de beademing
maar nou heeft hij gister een hersenbloeding gehad en ze dachten dat hij de avond niet zou overleven nou leeft hij nog steeds maar het is allemaal zo onduidelijk allemaal.
echt zo zielig en zo onzeker voor de ouders en mijn schoonzusje en zwager.
had toenstraks mijn schoonmoeder gebeld en die wist te vertellen dat het nog niks duidelijk is en dat ze ook niet weten wat de gevolgen hier van zijn.
dus heb mijn telefoon de hele tijd bij mij.
ben er wel van slag van.
ook emotioneel terwijl het niet eens mijn fam is.
maar goed moest het toch even kwijt
ga straks een kaartje kopen voor mijn schoonzusje en zwager.
even een bemoedigings kaartje dat we aan ze denken.
jeetje karen wat spannend zeg! En geboren met 26 weken en dan hersenbloeding… pff …
Heb zonet bij tuinland een tuinsteker gekocht (vlinder, vond ik wel toepasselijk) en een windgong van bamboe. De tuinsteker kan bewegen door de wind en de windgong maakt natuurlijk geluid, zo kan ik in de tuin terugdenken aan dit kindje…
hallo hallo
@cariska erg mooi en bijzonder.
heb je goed gedaan.
het kindje is afgelopen nacht overleden.
hij heeft de hersenbloeding niet overleeft.
ik heb vanmiddag samen met mijn schoonzusje even lekker zitten huilen ook omdat wij beide een miskraam hebben gehad
oke het is wel anders maar toch het verliezen van een kind is het zelfde.
het heeft mij wel wat gedaan
nu veel ondersteuning bieden aan mijn schoonzusje en zwager
Karen, jeetje zeg wat erg voor jullie. heel veel sterkte!! :hug:
hallo hallo
wat een rust hiero
echt mooi weer is het niet dus buiten zitten jullie niet hihihi.
nee grapje.
maar wel rustig hiero.
hier gaat alles wel oke.
moet nog erg veel aan mijn schoonzus en zwager denken en aan het kindje kan het moeilijk los laten.
wil eigenlijk naar de begrafenis als mede leven voor mijn mijn schoonzus en zwager.
maar ik weet niet wanneer het is en ik hoor het ook niet maar ik wil ook niet echt op de man af vragen van nou wanneer word hij begraven
en ik denk zelf dat het vrijdag is maar dan moet ik werken balen.
ooo noëmi is verkouden joh
zit met haar neusje vol met snot en ze hoest behoorlijk maar niet echt met productie of hoe jet het ook netjes zegt.
en dames al gestemt ik ga straks.
verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden.
hier nog niet gestemd, moet nog, maar is *** weer dus … weet neit of ik wel ga…
En kan me voorstellen dat je er veel aan moet denken! Kan je niet vrij krijgen voor de begravenis?? Kan je niet via je zus te weten komen hoe en wat?
hello hello…
Lees wel mee hoor, maar weinig puf om mee te schrijven…
We lopen namelijk de avondvierdaagse, en mama is MOEEEEEE!!!
hahahahahahaha errug he! Ik dacht dat het voor Nina vermoeiend zou zijn, maar pff ik heb me een paar stalbenen!!!
Nina doet het echt SUPER goed! Ben echt zooo trots op haar!!! Het gaat wel zijn tol eisen nu hoor…ik krijg haar 's ochtends haast niet uit bed, en ze huilt echt heel snel…MAarja niet zo gek ook, iedere avond zijn we tussen 21.00 en 21.30 uur thuis…
We komen wel iedere avond als laatste binnen :oops: :mrgreen: Dinsdag waren zelfs de controleposten al weg :lol:
Vanavond laatste avond en natuurlijk de intocht, dus ik heb lekkere snoepzakken gekocht en een klein cadeautje! En natuurlijk d;r medaille!!
Lolatie is aan het donderstenen!!! oooooh de terrible two’s beginnen nu al :roll: :roll: Dramatisch op de grond liggen gillen, tegenstribbelen met het vastzetten in de buggy/autostoel of bij het verschonen (en dan lekker die rug krommen, zodat je haast een gevecht aan moet gaan…) en in de winkels steeds weglopen en niet mee willen komen…
Oh oh oh, het is er eentje hoor!!! Spinnekop!!! hihi
Hoe is het Cariska??? Ben je nog naar de VK geweest??
hallo hallo
@lisajoy ooo leuk hoor avondvierdaagse
ik weet dat mijn nichtje de oudste van mijn zus ook zo huilerig was en zo omdat ze ook zo laat er in lag.
maar loop je niet met school mee dan??
dan moeten de controleposten toch wel blijven staan tot dat iedereen voorbij is.
maar wel leuk
heel veel plezier vanavond met de intocht.
@cariska ze willen het jongetje samen begraven dus er is geen begrafenis.
ik wil nog wel een kaartje sturen maar ik moet een mooi kaartje vinden met een vlinder of zo
want die condoleance kaarten zijn niet echt voor een kindje van 26 weken dat overleden is.
en anders maak ik zlef wel wat moois.
hier vandaag weer gewerkt morgen nog een dag en dan lekker weekend.
zaterdag is mijn lief jarig
maar hij heeft zijn kadotjes van mij al gehad ik had een luchtje gekoct wat hij heel graag wou en een fles schuim wat daan bij hoort
maar ik moet nog wat kopen van noemi.
dus dat denk ik dat ik dat vanavond nog ff ga doen of morgen na mijn werk.
ooo ons meisje slaapt sinds drie dagen zo slecht in he.
heel lang huilen en dan ligt ze er om half 8 in en huilt jammerd ze tot 9 uur.
echt zo sneu he.
maar goe dmisschien gaat het vanavond wat beter
Lisajoy, lola nu al lekker dwars… En nina de avondvierdaagse uitgelopen, goed hoor!!!
niet naar vk geweest, had gebeld en moest het bloedverlies in de gaten houden en als ik veel pijn kreeg ofzo moest ik terug bellen. Vloeien was vandaag over, dus eindelijk zonder maandverbandje … en ja hoor opeens weer vloeien… dus maar weer met verbandje… Ben benieuwd wanneer het helemaal klaar is…
Karen, je mannetje jarig, en al kado’s gekregen, kon je niet wachten??? En noemi niet lekker in dr velletje :hug:
En sterkte met het jongetje!!