*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

Karen, die lady nights zijn iedere maand in Pathe! Op hun site kun je lezen welke film de maand erop draait! Tis altijd een premierefilm, en de kaartverkoop gaat hard! Tenminste bij sex and the city wel, die kaartjes heb ik begin april gekocht! Je betaalt 12,50 per kaartje, dus 4,50 meer dan normaal, maar het is het echt zooooo waard! Heerlijke avond gehad!

Cariska :drool: lekkerrrrr gourmetten!!! ik hou ervan!!!

Enne, die crocs gaan echt niet uit!! Nina zwom er ook mee, ideaal bij die glibberige kanten!!!

Tanja, leuk zeg een festival! En een buurtfeestje, nou nou! Lekker feestweekendje voor jullie :mrgreen: Ik ga ook eens even koekeloeren op die site!!

brand met de bekende letters ervoor en erna, is ook een leuke site…kun je per kleding stuk kiezen uit verschillende kleuren/patronen en opdrukken! Beetje prijzig, maar wel heel leuk en origineel!!!

KDV feest was superleuk! Lola wilde eigenlijk alleen maar op het springkussen en in het treintje hahahahaha Nina heeft met alle spelletjes meegedaan, en we hebben nog een prijs gewonnen met de loterij! Een drie-gangen diner in een hotel…en nina wil met me mee hahahahaha Want zo redeneert ze: ik heb nog nooit chic gegeten :mrgreen: :mrgreen:

Dus een leuk diner gewonnen! Dat is altijd leuk natuurlijk! Springkussen is hier ook favoriet!!

haha die Nina :lol: , op chiq eten :mrgreen: maar eh leuke prijs!!!

Volgende week vieren de leidsters hun verjaardag op het kdv, heeft iemand nog een leuke cadeau-suggestie?

hallo hallo

@lisajoy wel le leuk zo elke maand en voor 12.50 wat je allemaal krijgt erg leuk.

ooo geweldig je kleine/grote meid chic eten geweldighihihihih

@tanja je kan leuke chocolade repen kopen volgens mij bij een feestwinkel of jamin met leuke teksten erop.

wel leuk dat ze dat doen allee verjaardagen vieren leuk.

@cariska en met je ongi zijn ze al door.

spannend hoor.

nou hier gaat eigenlijk alles wel goed

moet van de week drie dagne werken echt niet funny vind het niet leuk

maar goed moet toch geld verdient worden

zo lekker slapen morgen nog 1 dag en vrij

en dan donderdag nog werken en vrijdag bruiloft.

hallo hallo

rustig hiero

iedereen is natuurlijk aan het genietn van het mooie weer

nu kan ik dat ook wel weer ja

dinsdag middag noëmi kotsend bij mijn zus opgehaald (daar heersde het buikgriep virus)

dus die was behoorlijk beroerd

woensdag morgen was ik helemaal beroerd

aan de dunne en overgeven echt niks waard

gistermiddag jacco opgebeld die voelde zich ook beroerd had later dei dag ook overgegeven

dinsdagavond was mijn vader ook bij mijn zus geweest

en ja hoor je raad het nooit die lag dinsdagmiddag ook op bed overgeven en aan de dunne

dus we hebben met zijn alleen het buikgriep virus te pakken gehad.

het gaat nu wel weer wat beter had vanmorgen een broodje gegeten maar dat voel ik nu wel hoor

mijn maag protesteerd nog wel wat.

noëmi gaat gelukkig wel weer oke die heeft gister avond al wel weer warm gegeten en vanmorgen ook een lekker broodje gegeten.

maar ze is nog wel gauw moe.

dus dat waren onze dagen hihihi.

morgen trouwrij van een vreindin van mij.

mag dan mooi weer mijn jurkje aan zo leuk zo leuk zo leuk.

hoest met jullie dames.

Ff ego, heb w.s. een miskraam. Op het werk bij afvegen wat licht bloed en 2 stolsels, daarna wat bruin spul nu beetje bloed…

Ooo Cariska, wat rot! Zou het kunnen dat het toch nog goed gaat? Is het geen oud bloed? Getsie zeg! Even een heel dikke knuffel voor jou :hug: Houd je taai meis!

@cariska heee meid wat vervelend zeg.

ik hoop het beste voor je meid.

ga je afwachten of ga je toch de vk bellen voor een evt echo

even een dikke :hug: voor jou

hoe voel je je er onder??

ik ga afwachten, denk niet dat de vk hier wat mee kan. En echo heeft weinig zin denk ik Nu wachten tot echte bloeding begint.

Ja hoe voel je je eronder, zwaar k*t zeg maar. Weet wel dat er echt iets mis was, anders wordt het niet afgestoten. Maar toch, in mijn hart was het gewoon mijn kind.

J is aan het werk, heeft late dienst, heb hem sms gestuurd zo snel mogelijk thuis te komen. Morgen weer om 7 uur beginnen op het werk. pff het leven gaat door…

Pff Cariska, heftig hoor! Als je die test in handen hebt, ben je gewoon zwanger en is er een ‘kindje’. Lijkt met echt moeilijk! Weet je zeker dat het echt mis is? Hoop zo dat het toch nog goed gaat!

echt zeker dat het mis is nog niet, bloeding is nog niet begonnen. Maar gevoel zegt het nu wel. Afwachten dus.

Van het weekend gaan we naar mijn zus, in limburg. Zie haar dus niet vaak. Zouden het dan ook vertellen, nu dus maar niet…

Heb de testen hier nog liggen, bewaar ze voorlopig nog even. En heb bedacht dat ik een knuffeltje o.i.d. ga kopen als aandenken voor dit kindje…

tl is echt lief vandaag. voelde het helemaal aan. was ze aan het spelen, kwam ze naar me toe en ging met me knuffelen :inlove: :inlove: :inlove:

Toch spannend hoor. Maar geen leuke spanning… Had je al aan iemand verteld dat je zwanger was? Misschien toch ook fijn als je dit verdriet met iemand kunt delen?

Maar ik hoop eigenlijk dat het gewoon tochnog goed gaat!! :pray:

hebben het verteld aan mijn ouders, schoonouders en onze beste vrienden.

Mijn moeder weet het van vandaag, ik zou vanavond met haar mee ergens heen maar had er geen zin meer in. begreep ze en ook zij had het er moeilijk mee. Kwam ze voor ze weg ging nog even kijken :inlove: lief!

J rijdt zo snel mogelijk bij het werk weg (21.30 vrij) dus dan ff knuffen met mijn mannetje!

Tot op heden nog geen echte bloeding, bij afvegen wel wat rood slijm…

Wel fijn dat je het kunt delen! En lief dat je moeder nog even langs kwam. Hopelijk is J snel thuis, kan me voorstellen dat je behoefte hebt aan zijn sterke schouder!!

:hug:

Ooooooh Cariska :hug: :hug: :hug: Wat rot meid…!!

En die lieve meid van je dan!!! :inlove: schatje!!!

Ik blijf er nog even op hopen dat het misschien NIET mis gaat!! :pray:

Sterkte meid…je zal het wel moeilijk hebben nu!

:-*

Hoe is het nu, Cariska? Moet er steeds aan denken! Was J nog een beetje op tijd thuis? :hug:

Hier gaat alles goed. Roos is nu naar het kdv en ik ga straks naar een rommelmarkt :slight_smile: En het is zulk lekker weer!! Eindelijk! Gister met Roos naar strand geweest. Was nog best fris met de wind, maar ze vindt het zo geweldig! Lekker rennen door het zand, scheppen, op de emmer gaan zitten en dan omvallen. Genieten! Ze kan nu ook steeds beter echt ‘spelen’, zich wat langer dan 1 minuut vermaken, zeg maar. En dat is heerlijk!

Nu snel nog wat werk doen en dan leuke koopjes scoren!

Cariska, :hug: hoe is het nu? Ben je nog wel naar je werk gegaan?

Cariska…moet ook steeds aan je denken meid :hug: :hug: hoe is het nu??? :pray: :pray: :pray:

Joli, ik merk het ook aan Lola, ze worden nu eindelijk wat zelfstandiger he! Heerlijk!!! Lola vermaakt zich wel al heel lang goed met Nina…das het voordeel van 2 kinderen :mrgreen:

Enne…ik ben op MP aan het bieden voor een spijkerbroekje en overboden door een Joli!!! Ook aan het bieden toevallig??? :lol:

Hahaha Lisajoy, nee, ik heb niet op een spijkerbroekje geboden :wink: Hihi. En lekker he, dat ze wat zelfstandiger worden? Ik kan nu gewoon op de tuinstoel gaan zitten en kijken hoe lief ze speelt. Er is een moment geweest dat ik dacht dat ik nooit langer dan vijf minuten achter elkaar zou kunnen zitten, hihi :mrgreen:

Oo het is zulk lekker weer! Ik denk dat ik vanmiddag maar weer even naar strand fiets!

Karen, je vriendin heeft een superdag uitgekozen om te trouwen!! Hopelijk zijn jullie allemaal weer fit?!

Cariska, hoop dat het goed met je gaat! Laat je nog wat horen vandaag?!