Joehoe! Waar zijn jullie?!!
We zijn gisteren bij de kno-arts geweest: geen buisjes op dit moment, nog even de zomer afwachten! Half augustus moeten we terugkomen en dan moeten die lijmoren echt over zijn, zo niet dan krijgt ze in het najaar buisjes.
Vandaag weer lekker gezwommen, want dat kan gewoon met lijmoren :mrgreen:
Zijn jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer? Ik voel me altijd zo rijk met het zonnetje, lekker in de tuin, was aan molen en Jaartje in de zandbak :inlove:
Gisteren trouwens zo’n speeltentje met ballen voor d’r gekocht, groot succes :mrgreen:
Hier ben ik!! Druk met werken, vandaag laatste dagje dan 3 vrij! Heerlijk!
TL is ziek, toch van de prikken denken we. 'S avonds heeft ze steeds 39.3 zonet had ze 38.4 Maar het gekke is, het kind gedraagt zich neit ziek, is leuk aan het spelen maar iets hangeriger. Drinkt heeeeeel veel, eet amper (maar heeft spek genoeg dus dat vind ik niet zo erg :mrgreen: ) Hoelang blijven ze meestal ziek van die prikken? Ze had vanmorgen op haar romp ook allemaal rode vlekjes, toch de 5de of 6de ziekte? Of bijwerking van de prikken?
Cariska, hoe is het nu met T.L?
Karen, hoe was de bruiloft? En hoe waren de bruidsmeisjes :inlove: ??
Jara in het SF :inlove: !
Goed, nergens meer last van! Vandaag helemaal niet geslapen (onze schuld…) en bleef gezellig. Om 20 uur was ze echt kapot!
hallo hallo
nou hier weer terug van een trouweij en een weekendje weg.
echt wat een prachtig weer.
en de trouwerij echt geslaagd
de twee jongste moeders hoefden niet te rijden dus die waren lekker teut
ik en het schoonzusje van mijn zwager
ooo men wat een lol.
het was echt een top feest geweldig.
en het weekend was ook erg leuk en wat een weer he.
ik dacht er van af te zijn maar toch niet ik heb me hals en nek weer onder de zonne allergie zitten
echt wat een jeuk maar goed dat mag de pret van het weekend niet drukken.
echt top
en jullie jullie ook lekker genoten van het weer.
zo mag het wel ff blijven.
@cariska hoest met je meisje weer opgeknapt
en nog 5 dagen he tot dat ik ben heel benieuwd.
@tanja oo toch nog geen buisjes nou ik ben benieuwd hoe het deze zomer met haar oortjes gaat.
ik hoop dat het goed blijft gaan.
en dat ze pijn en last meer heeft.
karen, een geslaagde bruiloft dus! Met tl is het goed, weer helemaal beter!!! Enne… wij zijn ook benieuwd hoor!
hoi hoi,
Ben er hoor!! Maar met dat mooie weer heb ik weinig zin om achter de pc te kruipen :mrgreen:
Allereerst natuurlijk bedankt voor de felicitaties!!!
Heb het niet gevierd hoor en gewoon gewerkt, dus voelde me ook niet echt jarig! hihi, maar wel verwend met de mooiste tekeningen van de wereld, een dagje Elysium en twee bedels voor aan mijn armband!
Verder dus lekker genoten dit weekend van het mooie weer! Speeltuin bezocht natuuuuuurlijk, we hebben gepicknickd in het bos aan het water (wat echt SUPER was!!) en een dagje met vrienden naar een buitenzwembad en 's avonds gebbq’d! heeeeeerlijk toch dit weer, daar wordt een mens vrolijk van!!!
Lola is ook echt een buitenkindje, vermaakt zich prima in de tuin!!! Ze heeft wel last van de warmte, zit helemaal onder het exceem, arme tut! Maar ik herken het wel van Nina en zij heeft twee zomers gehad, en toen was haar huidje helemaal gaaf! Dus ik hoop dat het zonnetje ook goed zal zijn voor Lola’s huidje!
Morgenavond ga ik naar de premiere van Sex and the City 2, met twee vriendinnen! Is een ladysnight van Pathe met hapje, drankje, goodybag, loterij…lijkt me wel leuk! Jullie wel eens naar zoiets geweest???
Enne…schiet lekker op he met onze meeting :mrgreen: :mrgreen:
nieuwe schoenen voor Lolatie gekocht vandaag! zijn ze niet geweldig!!! :inlove:
geweldig die schoenen!!! Hoe was SATC?? En lola zoveel last van de zon, dat is balen zeg!!
hallo hallo
wat een schoenen geweldig.
kan ze er goed op lopen???
en lola ook zonne allergie.
goed smeren
maar als ze het heeft is al te laat
ik van het weekend ook had de blaasjes op mijn hals staan. en jeuken om er gek van te worden
@cariska hoest bij jou??
en de :twisted: :twisted: al in aantocht??
hier ons meisje de dag van de trouwerij
moest haar ff showen
Karen práchtig meisje :inlove: Had ook al ff wat foto’s op je hyves gezien :mrgreen: Mooi hoor!
Lisajoy, wauw, coole schoentjes! Heb voo Jara ook van die glitter schoentjes. Ik zoek nu nog sandaaltjes, maar ik ben blijkbaar te laat want nergens hebben ze haar maat meer :doh: . Strax maar ff online speuren…Hoe was je meidenavond?
vanmorgen negatief getest, blijft dus nog ff spannend!
Karen, mooi meisje zeg!!
Tanja, hier vorige week of 2 week terug sandalen gehaald bij van haren…
Cariska, balen meid…maarre heb jij dat ook niet, dat het de 2e keer wat minder beladen is??? Ik was bij de 1e iedere maand weer teleurgesteld en toen we voor een 2e gingen, was ik er veel rustiger onder, meer vertrouwen dat het wel goed zou komen. Hoe ervaar jij dat??
Karen, wat een plaatje :inlove: leuk dat rode vestje op het witte setje!!!
Tanja, ik ben daar al 4 jaar terug achter gekomen :mrgreen: Je grijpt gewoon heel snel naast maten! Ik had de zomerjasjes van de meiden, ook al in februari gekocht…gekkenwerk, maar een maand later waren ze overal uitverkocht!!!
Uggs bijvoorbeeld voor kinderen, komen in augustus uit. Ga je een maand later, hebben ze ze niet meer!
Lady’s night was ge-wel-dig! Moeten jullie echt een keer doen, hylarisch!!!
Beneden in Pathe was een dj, werd er gepaaldanst en lag er een grote surinamer in zwembroekje op een tafel, en mocht je sushi van zijn lichaam af eten :shock: Mannen met bloot bovenlijf liepen met drankjes rond (cosmopolitan’s om in de sex and the city stijl te blijven :lol: ) en overal kraampjes met nagels, make up etc…
In de zaal lag op iedere stoel een zak popcorn en een fles clearwater en toen begon de hysterie pas! Er werden cadeautjes weggegeven van swarovski-oorbellen tot ici-parisbonnen, tot kappersbon tot kettingen, etc etc…En hoe hysterischer je deed, hoe meer kans je maakte op het cadeau…Dus echt ALLE vrouwen stonden te gillen, te springen alsof ze een nieuwe auto kregen :roll: …of de rij die het meeste herrie maakten, kregen ben & jerry’s ijs of m&m’s…
Ik kan jullie vertellen, ik heb me doooood gelachen!!! Een en al gegil! Geweldig!!!
De film was trouwens ook geweldig, moeten jullie echt zien!!!
En na afloop kreeg je een goodybag met nog een keer clearwater, een doos liga, kauwgom, twee glossy’s en chocola!
Echt een heerlijk meidenavondje, en gaan we zekers vaker doen!!!
Vandaag ben ik met Lola naar de huisarts geweest, want mijn arme meisje zit nu echt helemaal onder!! Nu toch maar even hormoonzalf gekregen en vaseline linette. Hopelijk slaat dat snel aan, want door de warmte heeft ze er ook jeuk aan…tuttebel!!!
Morgen hebben we wild-west feest op het kdv! altijd met leuke activiteiten voor de kids, dus hopen op mooi weer!!!
Deze heb ik trouwens ook voor Lola gekocht! Ideale schoenen die crocs, ook om mee te zwemmen in het buitenbad! Glijd ze niet!!!
Wilde eigenlijk de normale versie, maar crocs zijn altijd in dubbele maten en 3/4 (=21/22) waren veels te groot voor d’r…
En deze zijn dus in enkele maten!!! Dus ik was blij :mrgreen:
lisajoy idd weet gewoon dat we zwanger kunnen worden dus is wel minder beladen. Neemt niet weg dat ik wel hoop dat we niet super lang bezig hoeven zijn.
En klinkt super zeg die lady’s night! Heb jij ook nog iets gekregen met gillen??? Ik heb toen in centerparcs een lady’s night gehad!
gaat dat niet uit dan met zwemmen??
Lisajoy, klink leuk je ladysnight. Dat zou voor hier ook een geweldige avond worden.
Ik heb vandaag een rokje besteld voor Jara bij gewoldig (en dan met de w’s ervoor en de .nl erachter) Over 2 weken is ie klaar :inlove:
Hier weer een festival aan het eind van de straat (2 dagen), morgenmiddag maar ff kijken. Morgenavond een tuinfeest bij de buren, kunnen we zomaar samen heen zonder oppas te regelen
tanja, een festival in de straat! Gaaf zeg! En gewoldig…ken ik niet, ga ff site zoeken!
hallo hallo
@cariska ooo een negatieve test ooo meid spannend hoor.
leef echt met je mee
hoop dat je gauw een positieve test in je handen mag hebben.
@lisajoy wat een super dingen.
misschien voor ons ook nog wel wat ja wij gaan (pas) in augustus op vakantie maar dan is het zeker handig als ze wat water schoentjes heeft geweldig zijn ze.
@tanja ooo een straatfeest
heerlijk
wij hebben vanavond reuni van onze vereniging waarw ij altijd gingen stappen.
en wij slapen bij mijn schoonouders dus noëmi blijft daar ook
dus we kunnen na vorige week vrijdag de trouwerij van mijn schoonzusje nu weer eens saampjes op pad
vorige week had mijn vader haar op gehaald om 5 uur
@lisajoy hoe kom je daarbij om daar naar toe te gaan geweldig zeg.
lijkt me echt helemaal mega leuk
ik zou zo mee gaan gillen hihih.
maar was dat de premeire van sex and the city.
leuk joh
maar zoek je dat op ofzo of wist je dat dat dat zou plaats vinden.
karen, leuk die reunie! Wij gaan vanavond gourmetten met de buurtjes!
Kwarktaart heb ik net gemaakt, staat in koelkast :drool: