Karen, ik hou ook altijd die ‘drie-dagen-regel’ aan…dus als ze morgen nog koorts heeft, zou ik idd even langs de huisarts gaan!
Tanja, leuk zo’n abb.! Kun je nog eens een uurtje gaan! Wij hebben 3 jaar een abb op dierentuin Blijdorp gehad! Ideaal!
MAar ik kan die dierentuin nu wel dromen, en bovendien is het voor Nina helemaal niet meer speciaal om er naar toe te gaan! :naughty: Dus dit jaar heb ik ;m niet verlengt…het moet wel leuk blijven, verwende krengetjes :mrgreen:
Cariska, dus jullie wijffie is zo’n charmeurtje :lol: heerlijk toch!!!
Vandaag een vriendinnetje van Nien over de vloer gehad! Ze waren lekker boven aan het spelen en Lola was met het verkeerde been uit bed gestapt en niet te genieten, dus we zijn lekker binnen gebleven! Toen Lolatie op bed lag, ben ik nog ff met de twee dames naar het speelplein geweest, maar ooooooh wat was het koud!!! Belachelijk toch deze temperaturen!!! :twisted:
Enfin, lekker patatjes gegeten, gebaddert met z’n drietjes (Lola vind dat toch zoooo leuk he, vriendinnetjes van Nina over de vloer!!) en toen naar bed…
Dames hebben tot 21.00 uur liggen kletsen en toen is Nien in slaap gevallen…en vriendinnetje lag te huilen Toch wel errrrrrg spannend in een ander huis!!! hihi Dus ze is net lekker naar huis gegaan, want het moet natuurlijk wel leuk zijn he, om ergens te logeren!
Ben alleen benieuwd wat Nina er van vindt als ze morgenochtend wakker wordt, en d;r vriendin is er niet meer :lol: aaaaah wel zielig, want ze had zich er zo op verheugd dat ze morgenochtend ontbijt op bed kregen…tuttie…
ohh die nina toch alleen nu. Vriendinnetje dus heimwee, en nina daar gewoon doorheen geslapen? knap hoor!! Geef je dr morgen toch gewoon alsnog ontbijt op bed?
hallo hallo
gister ben ik toch met noëmi naar de huisartsenpost geweest
ze had 40.2 en ik was er klaar mee.
heb gebeld en mocht komen.
gelukkig waren de oren en de longen wel oke.
hij dacht dat ze een virale infechtie in de bovenlucht wegen had.
dus wij weer naar huis maar met wel veel advies
ik moest vandaag weer terug naar de huisarts gelukkig was alles goed.
we moesten haar wel in de gaten houden als ze morgen weer koorst heeft moeten we weer naar de huisartsenpost.
maar ze ging vanavond naar ben 38.8 dus ben al heel blij dat het zo is.
ik denk dat ze de goede kant weer op gaat.
ooo eindelijk
oo ik zag net op ned 1 een programma artsen van het vumc.
ging over een kindje die met 4 maanden leukemie kreeg en met ruim 1 jaar is overleden.
ik moest echt huilen. mijn emoties zijn e cht sinds ik noëmi heb een stuk heftiger als ik maar iets van een kindje zie moet ik al huilen.
hebben jullie dat ook dat jullie sneller moeten huilen.
en ooo eindelijk weer de zon gezien heerlijk.
was er wel aan toe en nu moet het de zon het volhouden.
moet namelijk nog twee dagen werken en dan kan ik pas echt genieten van de zon.
hoest met de andere dames gaan jullie nog wat doen dit weekend.
karen, dus toch beland bij hap. gelukkig oortjes goed!
Ik zag het ook van dat kindje, brr moet je toch niet aan denken!!! Hier niet dat ik emotioneler ben, hoefde b.v. niet eens te huilen bij film komt een vrouw bij de dokter (wel bij het boek hoor!!)
ooo ik moest ook bij het boek huilen, heb de film nog niet gekeken.
dorst niet naar de bioschoop bang dat ik moest janken.
maar ik heb het wel na mijn zwangerschap gehouden.
ik was daarvoor best wel hard
ben ik nog wel maar nu met een flink stuk emotie erbij.
@cariska en lekker aan het klussen hihihih.
zie het in je banner spannend hoor
ben wel heel benieuwd.
succes meid
yep lekker aan de klus! Verwacht niet dat het meteen raak is! maar je weet maar nooit!
Cariska, spannend hoor :mrgreen: Klussedeklus, nu ook netje ‘om-de-dag’?
Lisajoy, hoe reageerde Nina vandaag? Arm meisje, lijkt me zo’n afknapper voor d’r! Zelf was ik ook zo’n kindje dat overdag dapper ging logeren en voor 22u weer thuis bij paps en mams was :oops:
Karen, nee ik ben niet echt emotioneler. Ik merk het wel in mijn werk. Voor Jara had ik op mijn werk geen thuis, en thuis geen werk. Nu loopt dat altijd in elkaar over…Op mijn werk ben ik altijd met mn hoofd bij Jara, zeker als ze ziek is, en doordat ik minders werk (en nog steeds 2 banen heb) heb ik op mijn vrije dagen altijd wel wat thuis te doen voor mn werk…
Tanja…wat vervelend zeg dat Jara “ergens” op reageert!! Moeilijk he om er dan achter te komen waar ze nu precies op reageren?!
Lola heeft ook veel exceem, Nien had dat ook als klein kindje (ze is nu al zooo groot :roll: ). Bij Nien hebben we toen alles laten testen en kregen uiteindelijk als diagnose “kinderexceem”…ben zelfs naar een iriscope geweest, en die verklaarde dat ze allergies was voor pinda, melk, bonen, etc…
Enfin, uiteindelijk is Nina er idd gewoon overheen gegroeid.
In het ZH zeiden de artsen dat blonde kinderen met blauwe ogen, een dunne huid hebben en sneller reageren. Ik herken dit ook bij Lola, dus ik geloof daar wel in.
Lolatie zit nu ook helemaal onder, ga van de wk weer even die vette vaseline halen bij de apotheek!
Oh en Nien…stond de volgende ochtend om 06.15 uur (!!!) naast ons bed: “papa/mama, Romy is verdwenen!!!” :mrgreen: :mrgreen: Ze was er helemaal beduust van hahahahahaha
Ze hebben die middag toch nog samen gespeeld in de speeltuin en onderling de afspraak gemaakt dat Nina wel voortaan bij haar komt logeren :lol: slimme dames zijn het toch
Vandaag lekker rustig dagje gehad. Naar de kapper geweest, wat blonde plukjes genomen, maar ik moet er errrrg aan wennen. Ben van mezelf wel blond, maar kleur het nu al 3 jaar donker…heb de afspraak met mijn kapster gemaakt dat als ik er niet aan kan wennen, ze het van de wk weer bruin verft voor me…dus ik kijk het even een paar dagen aan hahahahahaha
Morgen weer lekker weer he! Logisch…de kinderen moeten weer naar school :twisted:
ja hoor netjes om de dag. En T.l. zegt nu steeds baby (oké ze bedoelt het er niet mee maar vind het wel leuk!)
Lisajoy, nina dacht dat ze verdwenen was :mrgreen: wel slim dat ze dat samen hebben afgesproken !!
Arme Nina, kan me voorstellen dat het vreemd is voor dr…goede deal hebben ze gemaakt :mrgreen:
Cariska, hier zeg Jara ook al baby :inlove: tegen alle baby’s op het kdv…haha en dan zeg ik: “wat nou, je bent zelf ook een baby” :lol:
Lekker dagje gehad vandaag! Vanmorgen gefietst naar een kinderboerderij met een speeltuin (en Jara kan/ durft sinds gisteren alleen van de glijbaan :shifty: ) dus groot feest voor haar. Poeh he, onvermoeibaar, ze is er geloof ik wel 20x ervanaf geweest. en vanmiddag lekker gevaren :mrgreen:
Ga nog even opzoek naar een leuk Gaastra windjack voor dr :mrgreen:
tanja, lekker gevaren, heerlijk! En alleen van de glijbaan! Goed hoor!!
hallo hallo
@tanja ooo alleen van de glijbaan geweldig.
en lekker gevaren heerlijk hoor.
was het niet te koud?
hier weer vrij nou ja vrij
zorgen voor een ziek kind is echt geen vrij.
KLAAG
ik ben ero ook zo klaar mee.
ze heeft nu 7 dagen koorst knapt niet echt op
twee keer huisartsenpost die ons niks meer zeggen van ja uw kindje is een “gezond ziek kind” daar kunnen we het mee doen
maar waarom knapt ze dan niet op
ze heeft ook gele dunne slijmerige ontasting niet altijd maar wel geregeld.
ze is nog wel verkouden hoest en heeft haar neusje vol.
maar waarom duurt het zo lang
maar me zo zorgen
je denkt gelijk van ooo misschien zit er wel iets anders in het lijfje
KLAAG UIT
maar goed maar me gewoon mega zorgen.
heb haar vanmorgen al een paracetamol gegeven ze had 38.3
ik weet het ook niet wat ik anders moet doen
ja ze krijgt
slijmoplossers neusdruppes soms oordruppels
en een sambucol vlierbessen zei mijn collega dat dat goed was.
ooo ja ik zou ophouden.
ooo meiden het word weer lekker weer.
vrijdag trouwt mijn schoonzusje word waarschijnlijk 20 graden heerlijk toch.
hoop zo dat noëmi beter is.
hebben jullie nog tips of wat ik moet doen
weer naar de huisarts of wat anders
karen, gewoon weer naar ha gaan. en dan naar je eigen en zeggen dat ze nu al zolang ziek is en niet opknapt! En dat er nu wat moet gebeuren!
hallo hallo
net bij de HA vandaan en eindelijk een kuur gekregen voor 7 dagen
hij had nog een keer gekeken en de keel was dik en opgezet
en de oren wat meer geirriteerd
en omdat we al zo’n week bezig zijn heeft ze een kuur gekregen
dus heb net gelijk een shotje gegeven
dus nu opknappen maar
Noëmi :hug:
Karen, goed dat je gegaan bent! En die AB is wondermiddel :thumbup: , Jara slaapt er ook altijd gelijk goed op.
Lisajoy, gefeliciteerd met je verjaring :dance:
van mij hier ook gefeliciteerd!! Had ook al ff op je hyves gezet!
en ook namens mij van harte met je verjaardag
ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.