karen, hebben jullie sint gevierd?? Noëmi is lekker verwend!
Hoeveel moet je eraf hebben? Gaat je vast lukken!!
hallo hallo
@cariska er moet zowiezo voor de kerst 5 kilo af.
ben de kilo’s van de vakantie nog niet helemaal kwijt en van van het weekend die moeten er ook weer van af.
dus daar moet ik ff mijn best voor doen.
maar hoe is het met jou is je ongi al doorgekomen???
spannend hoor meid.
denk aan je
Wat is het weer rustig hier!!
Hoe is het met de sneeuwhoogtes bij jullie? Hier toch zeker 2cm :lol:
Vanmiddag even een rondje op de slee denk ik!
hallo
idd wat een rust hiero.
@cariska en je ongi al doorgekomen??
@tanja hier ook zoiets
ik moest vandaag werken dus vandaag geen tijd gehad dus ik denk morgen ff met de slee aan de haal.
maar hoest verders met iedereen.
hier al weer weekend. moet namelijk zondag werken dus ga nu maar ff lekker genieten van mijn twee vrije daagjes.
als het doorgaat dan gaat jacco morgen met mijn zwager naar een cristmasrock night dat is een cristelijk rock weekend.
maar ze zitten een beetje dat het in duitsland is en dat mijn zwager geen winterbanden heeft op de auto… bekeuringgevaar enzo.
dus ik hoor denk ik zo of ze nog gaan morgen.
@cariska waarom heb je je banner weggehaald??
ben je weer ongesteld geworden. en gaan jullie er niet meer voor of is er wat anders waarom je je banner hebt weggehaald.
nou de bootsen zijn hier al paar dagen gedragen de ski broeken ook en de skijassen zijn gewoon hele dikke winterjassen geworden.
morgen vroeg na school :lol: komen als die binnen is door na de winkel morgen stampot boeren kool met wordt op tafel past wel in het weer plaatje :dance:
en dan s middags de slee van zolder :inlove: we hebben samen met de buren een ijs baantje gemaakt ongeveer 10 bij 6 en hebben we vol laten lopen met water en wat hebben de kindjes een plezier lampjes aan vuur korf en super gezellig.
en hoe is het bij jullie vinden de kleintjes het sneeuw leuk?
ons mannetje moest er niet van hebben vanmorgen na buiten huilen wilde niet lopen toen ik hem tilde nog huilen huilen huilen tot hij weer binnen was toen was het goed :eh:
@hendrika hier nog zo’n meisje die ook veel meer huilt dan anders.
ze vind het ook echt maar niks.
veel te koud.
dus ik denk dat het vanmiddag een lekker middagdagje binnen blijven is.
of ff een kwatiertje maar als noëmi het echt niks vind
ik ga haar ook niet dwingen hoor.
hier heb ik al winter handen nou ja knokkels. snap er niks van.
heb handschoenen gedragen ben niet veel buiten geweest.
heb wel gister gewerkt maar goed.
flink smeren
@cariska waar ben je meid. je bent altijd zo trouw. gaat het niet goed met je???
maar me wel zorgen om je
hier ben ik!!!
ben idd ongi geworden, geen ticker omdat ik ff “rust” wil, niet letten op de groene en rode dagen, maar ff “gewoon” (gaan wel om de dag doen, en met kussen onder de kont liggen… :roll: )
Verder ben ik heeel erg moe, maandag naar het ziekenhuis, hopenlijk zijn we er snel achter wat ik heb en is het te behandelen en niet heel ernstig… maar ben erg bang… zet het liever nog niet hier neer, willen jullie weten waar de ha aan denkt pb me maar ff…
Ik meld me weer even!!
Hier alles goed. Vandaag lekker met Roos in de sneeuw gespeeld. Skipak aan en op de slee. Ze vond het prachtig.
Morgen Sinterklaas vieren bij mijn schoonfam. Heb voor Roos een electr. tandenborstel, houten gereedschapset en een trein voor haar Thomas de Trein set op batterijen. Zo leuk! En voor Joost een sneeuwschep en voor mij een vogelhuisje.
Verder gaat alles z’n gangetje. Het enige wat hier nu speelt is dat Roos ontzettend aan mij hangt. Zodra ik wegga is het brullen geblazen. Op school, zelfs bij papa en van oma moet ze helemaal niks hebben. Ik heb het idee dat het is gekomen na het weekendje weg, dus dat ze nu een soort bang is dat ik wegga ofzo. Vind het heel sneu voor haar, maar ik word er af en toe zo moe van!! Dus we zijn wel streng af en toe. Ik kan toch moeilijk de hele dag haar handje vasthouden. En ik vind het ook zo lullig voor mijn moeder. Als ze mijn moeder ziet wordt ze echt een soort boos en gaat ze ook slaan. Pfff!! Hopelijk is deze ‘fase’ snel weer voorbij!
Cariska, ik heb je een pb gestuurd!
Lisajoy, jij hebt ook al lekker Sint gevierd zag ik op hyves.
Hendrika, jammer dat je mannetjes de sneeuw niet leuk vindt!
Karen, je meisje ook zo lekker verwend en leuk weekend gehad zo te lezen.
T@nj@, alweer beter??
joli, zie pb!
Hopenlijk is de fase idd snel voorbij!
hoi hoi
Ben er ook hoor, maar druk druk druk.
Het winterweer is ook niet aan Lola besteed hoor…ze vind de sneeuw maar vies en eng en verzet geen stap buiten!!! Op de slee vind ze wel heel leuk, maarja als zus er dan op wilt, is het gillen geblazen want dan moet ze op dat vreselijke enge sneeuw staan :mrgreen: gek kind!
Gisteren 3 :lol: feestjes gehad…in de ochtend bij nina op school, daarna op lola’s kdv en 's middags op mijn werk!
Bij Nien moesten we Sinterklaas buiten opwachten…IJSkoud natuurlijk!!! Arme lola was helemaal bevroren…ze heeft een half uur nagehuild van de kou, arm kind! Gelukkig vond ze het feest op het kdv wel leuk, en heeft ze heel leuk hello kitty duplo gekregen!
Feest op mijn werk was ook ge-wel-dig! KDV van Lola wilde graag iets doen voor kinderen die het minder hebben en kozen dus voor mijn werk! Geweldig initiatief natuurlijk, helemaal omdat ons budget echt nihil is!
Alle ouders van het kdv hebben kleine cadeaus kunnen kopen of geld (tot 5 euro) kunnen doneren. Resultaat was dat sint en zijn pieten met 44 cadeaus kwamen (4 voor ieder kind) en nog een mooi speelkleed voor ons. Super super super leuk :lol:
Vandaag weer lekker in de sneeuw gespeeld, met de slee het bos in, sneeuwpop gemaakt en sneeuwballen gevecht met de buren gedaan…heerlijk! Ik hou er van hoor, lekker warme chocomelk erbij en nagloeien! TOP
De weg op is wat minder, ik ben echt geen held, en durf niet zo goed te rijden met sneeuw…dus ik hoop dat we maandag weer gewoon normaal de weg op kunnen!
Cariska…jeetje meid :hug: Ik zit me nu van alles in mijn hoofd de halen wat er zou kunnen zijn met je?! Stuur mij een pb-tje als je wilt!!!
Hoop dat deze "rust"periode zijn werk zal doen meid…
Joli, oh vervelend dat Roos zo aan je hangt!!! Ik zou daar ook een beetje kribbig van worden hoor…pfff dat vreet energie! Maarja, wel logisch vanuit Roos gezien dan! Veels te bang om haar lieve moeder weer te moeten missen!!! Hoop dat ze het vertrouwen weer snel terug heeft voor je!
Tanja, al opgeknapt of nog altijd in de lappenmand???
Hendrika, ijsbaan ziet er geweldig uit!!! Mooi plaatje met die lichtjes en vuurkorf!!!
Iedereen een hele gezellige pakjesavond/middag gewenst! Geniet ervan!!!
Hey hallo! Ja hoor ik ben weer in het land der levenden!! Jara ook zo ongeveer…ze lag vnvd al 18:15 in bed, doodop van alle sint-perikelen!
We hebben het gisteren gevierd met mn schoonfamilie, daar geslapen met zn drietjes, konden we s avonds mooi blijven zitten :thumbup: Jara lag er om 19:45 bekaf in, nog niet eens alle cadeautjes uitgepakt… :shock: dus vanmorgen nog een restje. Vanmiddag kwamen mijn ouders op visite, die hadden natuurlijk ook nog cadeautjes mee!
Hendrika, ik heb je foto’s bekeken, echt superleuk dat ijsbaantje!!! Hier hebben we niet zo’n gezellig buurtje hoor…En je kids weer vreselijk verwend zo te lezen :lol: . Hier zijn de boots en de skibroek ook al goed gebruikt!!!
Lisajoy, wat leuk dat het kdv jou werk had gekozen! En toe maar 4 cadeaus per kind! Zitten er veel kinderen bij jullie?
Joli, arme Roos! Ze worden ook steeds wijzer he?! Gaat vanzelf wel weer over tis een fase, maar vermoeiend voor jou en vervelend voor je omgeving! Ik zie op mijn werk ook kinderen die in dit soort periodes ook met niemand anders praten dan met hun moeder of broertje/ zusje…
Cariska, weet dat ik aan je denk :hug: Kom je morgen updaten? Desnoods weer via PB :-*
Karen, hoe is het met jou? Dit weekend evengoed nog wat met Sint gedaan? Hoe is het met je winterhanden? Ik heb er ook zo’n last van, ik blijf maar smeren!
hallo hallo
@tanja hier nog bij mijn schoonouders geweest sint geviert is ze ook nog dik verwend echt erg
en ze heeft bij mijn ouders geslapen ik moest werken vandaag en jacco zat in duitsland en daar nog haar schoen gezet. dus nog wel wat gedaan ja.
en met mijn handen gaat het beter. ik smeer veel en dat is wel te zien want het word echt rustiger nu.
@joli ooo jou meisje zo aanhankelijk sterkte en ik hoop dat het gauw minder word.
maar het heeft daar volgens mij wel mee te maken.
als jacco weg is geweest zoals dik weekend dan is het papa voor en papa na ik heb dan echt niet meer in beeld.
en als hij dan maar even weg loopt is het brullen.
@lisajoy ooo wat leuk en je meiden zijn lekker verwend
en wat een leuk idee van het kvd om kado’s aan je werk te geven. echt helemaal super joh.
hier gister nog lekker in de sneeuw gespeeld echt helemaal super lekker op de slee. zelf noëmi vond het leuk. dus helemaal super
en nu is alles weer weg. dat is echt snel gegaan.
oooo dames zometeen BOER ZOEKT VROUW joehoe joehoe joeho
vind het zo leuk dat he weer begint. vind het echt een leuk programma. hihihih
hier ook boer zoekt vrouw gekeken. was weer leuk!
lisajoy, je hebt pb meid!
Ik hou jullie op de hoogte, moet ff kijken hoe ik me voel enzo of ik het via pb doe of toch op forum zet… maar laat sowieso iets horen (weet niet hoe laat hoor!)
heir is tl ook goed verwend, sloffen, shirtje met vestje, circustrein little people, boerderij little people, dierentuin little people, dvd nijntje, grote knuffel ijsbeer,klei,
ik heb cd van de voices los angeles en fotoklok (klok waarin je 12 foto’s kan doen!) Jo is ook lekker verwend…
morgen naar zkh … heel erg eng en spannend…
hallo hallo
@cariska oo jij ook boer zoekt vrouw fan…
en lekker verwend je meisje.
en jij ook leuk hoor.
ik wil je onwijs veel sterkte en succes wensen morgen in het ziekenhuis.
en ik zal aan je denken en wacht het af.
Terug van het ziekenhuis. De arts heeft neurologisch onderzoek gedaan en god zij dank denkt hij dus absoluut niet aan MS :dance: De huisarts dacht hier dus wel aan, maar onderzoek was goed.
Neuroloog kon niets voor mij doen want onderzoek was goed.
Hij denkt dat ik naar een psycholoog moet en dan iets met fysio ofzo en moet het overgaan.
Ben erg verdrietig, denkt het zelf niet. Wat het dan wel is weet ik ook niet, ik wil wel weer beginnen met de b12 prikken maar volgens die man hoeft dat niet want heb voldoende voor 5 jaar …
Is natuurlijk ook makkelijk, je hebt 2 keer een miskraam gehad dus zal het daar wel door komen…
zucht…
ik krijg een kopie van de brief die hij naar de huisarts stuurt, zodra ik die binnenheb dus weer naar de huisarts, kijken wat zij ervan zegt.
Weet dus nog niet wat ik heb of wat het zou kunnen zijn…
Nu zo maar de kerstboom neerzetten, kijken of ik mijn hoofd ff leeg kan krijgen…
@cariska ooo gelukkig geen ms.
maar ja wat is het dan wel.
idd wel goed dat je een kopie van de brief krijgt en dan maar weer naar de huisarts.
en is de boom mooi geworden?? wij krijgen hem zaterdag maar ik ben al wel bezig om het gezellig te maken.
dus alleen de boom zaterdag nog.
wat gaan jullie doen als kerst en oud en nieuw kaart??
ik zit te denken aan foto van ons drietjes of van noëmi alleen.
zo hier morgen alleen nog 1 nachtje en dan weer een paar dagen vrij.
hier gewoon een gekochte kerstkaart. Boom is leuk!!
oh cariska fijn en niet fijn nieuws gelukkig geen ms maar wat dan wel he en wat zijn precies je klachten dan?
zo heb ik ook jaren gelopen en werdt steeds gezegt zit tussen de oren maar bleek dus absoluut niet zo te zijn had daarwerkelijk een aandoening (klinkt wat zachter dan ziekte )
zo zijn druk bezig met de boom maar wat een werk pffff nou moet ik ook zeggen hij is behoorlijk groot 250 hoog en doorsnede beneden ruim 2 meter :inlove:
hallo hallo
@hendrika zooo dat is best een joekel.
leuk hoor
hier komt hij zatedag pas. mijn pa regelt hem en ja die moet gewoon werken door de weeks
dus zaterdag middag nog ff voor het werk mag ik er lekker aan beginnen.
maar ben het al wel vast gezellig aan het maken hoef ik dat niet meer te doen.
verder de auto weer klaar hij is weer geballanceerd en uitgelijnt dus hij rijd weer prima
nu alleen nog een nieuwe accu die andere was zwak en deed het gewoon zeer zeer slecht.
jacco gaat hem vanavond vervangen.