DecembersTOPPERS 2007 *Deel 7*



Showforum:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55494

Deel 1:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=48543
Deel 2:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51360
Deel 3:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=56099
Deel 4:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67408
Deel 5:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71049
Deel 6:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=84246

Meldt!!!



Super Cariska! Zou je in het lijstje mijn naam nog willen veranderen in mn forumnaam? Thnx!



Hier nog een ziek meisje. Ze kan bijna niet meer uit dr ogen kijken (ontstoken) en nog steeds koorts, vind het wel lang duren nu (3 dagen, of hebben jullie kids dat ook wel eens?) Dinsdag is mn sm met dr bij de ha geweest en die heeft een neusspray meegegeven. Morgen moet ik voor mezelf heen, zal het dan nog wel even navragen.

meld



@cariska helemaal supertupper mooi gemaakt hoor



toppie

@tanja oooo meid idd morgen nog wel even vragen want misschien moet ze even een kuurtje hebben…

dus echt even vragen…

waarvoor moet jij als ik nieuwsgierig mag zijn.

Nou ik heb iets geks in mijn hand: bij mn pink zit (sinds een week of 2) iets hards (een botje??het beweegt mee als ik mn pink beweeg) dat uitsteekt en het begint pijnlijk te worden. Volgens mijn collega is mn pink uit de kom, haha maar ik denk dat het dan meer pijn doet!

@tanja ooo ja dat is idd wel een beetje gek.

nou ik hoop dat de HA er wat mee kan.

succes morgen, en ook voor Jara even nog vragen he!!!

Tanja, Lola heeft meestal een dag of 2 a 3 koorts, ik hou ook drie dagen aan voordat ik naar de HA ga…meestal wordt het de 4e dag minder!

MAar als je het niet vertrouwd, gewoon bellen!!!

Enne…gatsie wat eng zeg met je pink!!! Ben benieuwd wat het is!



Cariska, leuk een nieuwe kamer voor TL! Is die verhuizing voor een evt broertje/zusje??? Wel altijd leuk he shoppen voor kamertjes! Wel foto showen he!

Mooi lijstje trouwens :thumbup:



Karen, oh meid, is toch heerlijk ff bijtanken en niksen! Soms heb je dat ff nodig, lekker geen plannen maken en rustig aan doen!



Hier ook lekker weekend, heerlijk! Vorig weekend was best druk met Lolatie’s verjaardag, dus ik kan ook wel ff wat rust gebruiken!!!

Vandaag gaat Nina op de schoolfoto, ben zo benieuwd! Vorig jr was ze ziek, dus de laatste foto die ik van haar heb, was toen ze 3 was (met een blauw oog :roll: ), dus ik hoop wel op een leuke foto!

Vanmiddag om 15.00 uur is het tijd voor broertjes/zusjes foto’s…

ben benieuwd of Lola daar aan mee wil werken :mrgreen: Mijn eigenheimertje heeft het namelijk niet zo op vreemden…en lachen is ook een kunst bij madam :lol: hahahaha, ach we zien het wel!



Verder vandaag auto-loos, heel irritant nu het weer zo stormachtig wordt…APK en grote beurt, vrees dat mijn portomonnee dit niet leuk gaat vinden :frowning: Maarja, moet gebeuren he!



Zo, ga ff lekker douchen…alhoewel, Lola wil er tegenwoordig ook altijd bij en dan moet ik zitten en meespelen en zit ik dus helemaal opgevouwen in de douchecabine…dus “lekker” douchen wordt het niet, vrees ik :mrgreen:

hallo hallo



@lisajoy. idd een stukkie rust kun jij ook wel gebruiken zoals ik het nu lees. nou ff bijkomen misschien aankomend weekend.



en hebben we nog sint maarten gelopen.

ik ben bij mijn ouders geweest als verrassing ooo mijn ouders vonden het echt heel leuk.

daarna moest ik van haar ff naar haar buurvrouw.

en ik had iemand van de kerk beloofd om te komen.

en toen ben ik ook nog maar even langs de buurtjes gegaan

op een gegeven moment wist ze gewoon waar ze snoepjes vandaan moest pakken echt leuk.

alleen jammer van het bagger weer. maar goed we doen het voor het goede doel.



ooo ff een vraagje/dilemma.

zaterdag gaan we stappen met vrienden en uit eten.

nou moet ik maandag ongesteld worden (of liever niet natuurlijk)

maar als ik nou ongesteld zou worden of weten dat ik niet zwanger ben zou ik graag zaterdag wat villen drinken.

wat zouden jullie doen???

of gewoon nuchter blijven en afwachten of toch maar testen.

vind het een moeilijk dilemma.

Tanja, naam veranderen doe ik vanavond ok?? Weet ook niet waarom ik het altijd zo schrijf haha.

Vervelend van je pink zeg!!



Lisajoy, Tl ligt nu in het kleinste kamertje van het huis, en als ze over een paar jaar wil gaan spelen gaat dat daar niet goed lukken. Maar ik vond dat ze gewoon aan een nieuwe kamer toe was (lees ik had super behang gezien en wou dingen shoppen). En idd als er ooit een brusje komen mag kan hij/zij in het kleinste kamertje.

schoolfoto leuk!!!

Hoe is je apk afgelopen??



karen, hier geen sint maarten gelopen, tl deed de deur open, vond ze ook erg leuk! Volgend jaar gaan we wel lopen, iedere keer als ze kindjes een snoepje gaf ging ze zelf ook zingen en pakte ze er ook 1 voor haarzelf :inlove:

Ik zou niets drinken, tenzij je al eerder ongi bent. Ze zeggen dat het wel kan maar ik neem geen risico’s!!

@cariska maar je kan toch ook vroeg testen of kan dat niet??

ik vind het moeilijk aan de ene kant zeg ik niet drinken omdat ik misschien zwanger zou kunnen zijn

aan de andere kant als ik nou niet zwanger ben vind ik het ook wel weer jammer

omdat er besloten is dat er een aantal mannen rijden.



maar goed

Internet lag er een dagje uit hierzo!



Lisajoy, how ging het met de foto? Hier nog zo een die niet meer zo goedlachs is :roll: En hoe is je auto door de keuring gekomen?



Karen, je zou een vroege test kunnen (die 4 dagen voor de nod aangeeft) maarja als die negatief is, zegt dat natuurlijk nog weinig! Nou heb ik trouwens ook wel vaker gehoord dat een borreltje drinken in de eerste tijd nog niet zoveel kwaad kan, omdat het vruchtje dan nog niet aan je verbonden is. En hoeveel mensen er niet pas na een aantal weken erachter komen dat ze zwanger zijn…Nou ja echt onderbouwd is mijn stelling niet he…je moet doen waar je je goed bij voelt!



Jara lijkt wat op te knappen, eindelijk!! Ze is snachts nog wel veel wakker :zzz: Maar haar oogjes zien er al veel beter uit! In de loop van de dag krijgt ze wel weer wat verhoging, en ze heeft nog een ‘kort lontje’, mama is ongesteld, dus een heerlijke combi :roll:



Gisteren dus bij de ha geweest en…



m’n pink moet eraf!

























Nee hoor grapje! Het was een cyste of een ‘pees-tunnel-kanaal-moeilijkwoord-nogiets’ en de ha kon het gelijk wel even weghalen (leegzuigen met een naald). Dus dat maar gedaan! Helaas kom ik er nu achter (nu het niet meer zo gevoelig is) dat er nog een klein bultje zit, dus het is nog niet helemaal weg :wall: . Ik wacht het nog even af, want de ha zei al dat het terug kan komen en dat ze het nog 1x op deze manier weg kon halen en daarna moet het via de chirurg





Hier gisteren geen Sint-Maarten gelopen, Jara mocht de deur open doen en snoepjes uitdelen :inlove: . Het viel me echt mee hoeveel kinderen er nog geweest zijn!

@tanja ik schrik me rot. je pink eraf. waarom.

jeetje mina zeg. dat is niet niks.

sterkte zeg.

en blij te horen dat je meisje weer aan het opknappen is.



ik heb een test gekocht van kruidvat. dit ligt hier nu.

en ik ga morgen gewoon testen.

is hij negatief dan ga ik een borreltje drinken is hij positief dan niet.

en idd zoals Tanja al zegt het kindje is in dat geval nog niet aan mij verbonden.

maar ik blijf het ff een moeilijke questie vinden ook omdat die vrienden het al gauw door hebben enzo omdat ik best een paar wijntjes lust enzo.



maar goed we zien wel.

@karen marieke wrote:

@tanja ik schrik me rot. je pink eraf. waarom.

jeetje mina zeg. dat is niet niks.

sterkte zeg.


Ik rol onder tafel van het lachen :lol: .....je moet wel ff de hele spoiler lezen...

sorry idd niet het hele verhaal gelezen hihihihih

dom hihihi

haha tanja, je pink eraf! brr leegzuigen lijkt me ook niet wat zeg! Is hij nog dikker geworden???



Karen, je kan ook testen online kopen van 6 dagen van tevoren, maar dat zegt ook altijd dat het echt zo is! Gewoon doen waar je je goed bij voelt meid!!

hallo hallo



we hebben samen besloten, dat we niet testen morgen.

ik rij morgen van emmeloord naar zwolle en in zwolle neem ik 2 wijntjes.

want we zijn beiden bang dat als hij negatief dat er op morgen toch een stempel word gedrukt

snappen jullie me.



dus vandaar

dus ik heb de testen boven op de kast gelegd en we wachten maandag af.



thanks dames voor jullie inbreng

super dat jullie eruit zijn!En wat knap dat je kunt wachten :shifty:



Ik blijf duimen voor maandag!

hallo hallo



nou ik vind het van mij zelf ook wel heel knap hoor want ik ben zo eigenlijk helemaal niet.



maar ik wil zo graag morgen een leuke dag

de intocht en het uit eten gaan en het stappen ik wil het niet laten verpesten om te weten dat ik niet zwanger ben.



dus ik moet gewoon echt wachten van mij zelf.

ook omdat het de vorige keer er echt ingehakt heeft dat we niet zwanger waren.

knap van je dat je kan wachten! Geniet van jullie avondje weg!!



Hier bezig een lamp op te hangen op tl haar nieuwe kamer . zucht lukt niet . Hij is aangesloten, maar nu moet hij boven aan het plafond blijven ipv halverwerge de kamer…

Vanmorgen/middag naar de intocht geweest, op de terugweg op de fiets viel tl in slaap! 1e keer dat ze dit deed, vond het wel lief :inlove:

Cariska, ik zag je foto’s op hyves :thumbup: :inlove: Wel een héél druk behangetje hoor!! Maar ubercute :inlove:



Enneh… :oops:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=95154



:twisted: baal :twisted: baal :twisted: baal