DecembersTOPPERS 2007 *Deel 7*

balen zeg tanja!!

Tanja…ja das best lullig dat je pink eraf moet :lol: :lol: :lol:

(moeten we trouwens niet mee spotten hoor, zo’n pink is toch best handig om te hebben :mrgreen: )

Enne…balen van die boete! Ik begrijp echt de ballen van die parkeerschijven!!! Gelukkig hebben wij die niet in R’dam!

Hoest met Jara???



Karen…en en en en??? Al getest :pray: :pray:



Cariska, ziet er super uit, TL 's nieuwe kamertje :thumbup: Ik vind het behang super! Idd druk, maar doordat je maar 1 wand hebt gedaan, juist super leuk!!!

Nog gelukt met de lamp???



Zijn jullie ook naar de intocht geweest van Sinterklaas???

Wij wel en Lolatie vond het toch best leuk! Toen de boot aankwam, zat ze op mijn nek en riep te gillen: kijk mama…Klaaaaaaaas! hahahahaha

Naar mate ze dichterbij kwamen, was het wel een beetje spannend, maar toen ze eenmaal doorhad dat de pieten lekkers bij zich hadden, was Lola om! hahahahaha snoepkont!

's middags zijn we nog naar de mega coole pepernoten show geweest (bij ons wijktheater is ieder jr een middagshow met de intocht, gratis!) en ook dat vond ze heel leuk. Viel me alles mee, want normaal gesproken is ze niet zo’n held!



Heel anders dan d’r zus, die liep te stuiteren van enthousiasme, meteen op schoot klom bij Sinterklaas en luid door de microfoon liedjes zong! geweldig :inlove:

's Avonds natuuuuuurlijk schoen gezet…beetje lullig want ik kwam tot de ontdekking dat ik voor Lola geen schoencadeautje had :oops: Wel chocolademuntjes, maarja Nina kreeg ook een cadeautje en we moeten natuurlijk wel 1 lijn trekken…zo stom van mezelf…

Maarja, gelukkig had oma een voorraad :mrgreen: En dus heeft Nina kwartet gekregen van Ammika en Lola een dvd van Plop!

Lola begreep er geen bal van, maar vond het cadeautje en de snoep natuurlijk wel heel leuk hahahahahaha



Nou ga werken…bah ik heb geen zin…

hallo hallo



hier een leuk maar onwijs druk weekend gehad.

de intoch was weer geslaagd.

noëmi vond mij gelukkig niet eng

maar ze had wel zoiets van he maar dit kan helemaal niet ze praat als mama maar dat gezicht hihihi.

dus erg leuk.



verder daarna uit eten geweest. was ook zeer geslaagd en daarna stappen in zwolle. (heb me netjes aan twee glaasjes alchol gehouden hihihi)

we lagen om half 4 op bed en moesten er om 8 uur weer uit voor een doopdienst van mijn nichtje :shock: :shock:

maar het was een hele mooie dienst

ook wel shockend er wat een gezin dat met twintig weken te horen kreeg dat hun kindje was overleden :cry: :cry:

daarna daar nog even gebleven toen naar huis

daarna weer door naar mijn eigen kerk daar hadden we een praise avond die ik mede georganiseerd heb.



daarna ingestort op mijn bed en heerlijk geslapen.

nu nog wel erg moe maar goed lekker rustig dagje.



en nee heb nog niet getest.

ben vanmorgen wel misselijk geweest

maar meestal heb ik voor mijn menstruatie last van afscheiding en dat heb ik nu ook.

dus ik wacht nog even af.



@lisajoy leuk he die intocht en wat deden jou meisjes het super zeg. leuk hoor



@cariska ooo leuk behang. erg leuk. als hij helemaal af is nog wel een foto laten zien he van het eindresultaat.



@tanja hoe is het met jou meisje??? al opeknapt.

lisajoy, haha hier dus ook zo’n snoepkont, dus de pepernoten vielen ook hier in de smaak!

En leuk die pepernotenshow!! Ach en cadeautjes kan gebeuren toch?? Hier heeft tl een dvd gekregen van sinterklaas, ze vond het maar gek schoentje zetten, begon zelf aan de appel en de wortel mocht ook niet in haar schoen, ik lag dubbel van het lachen!



Karen, vreselijk zeg van die mensen waarvan het kindje met 20 weken is overleden… hier op kok ook 1… toevallig dezelfde? :vlinder: :kaars:

en nog niet getest, spannend hoor!!



Haar kamer heeft 2 muren van die drukken en 2 muren roze behang. Zal vanmiddag nieuwe foto’s maken! Ziet er nu al bijna af uit!!!

Mijn zwager was op de koffie, ik zei je moet echt ff boven kijken. Hij mee en begon over die lamp ik zei ja daar moet ik nog ff mee bezig. Hij heeft hem meteen goed opgehangen! Dus dat is ook klaar!!! Nu moet het kozijn nog 1 keertje over (hoop ik)

hallo hallo



heb ff bij vlinderpraat gekeken maar nee het is niet dezelfde.

maar idd ook erg zeg. he bah.



@cariska das wel ff mooi dat hij het gelijk goed heeft opgehangen. mooi zo.



hier weer terug van de orthodontist mijn spalk achter mijn voortanden was weer gebroken.

dus krijg nu donderdag weer een nieuwe.

dus we zijn weer lekker aan de gang.

balen karen!!

@Cariska wrote:

balen karen!!




Ik las alleen dit van Cariska, dus ik dacht: aaahh ze is ongesteld geworden…Gelukkig is er nog hoop! Maar idd balen natuurlijk dat je spalk weer is gebroken. Hoe kan dat? Staat er teveel druk op?



Ik moest trouwens ook gelijk aan dat kindje hier op kok denken! Niet dezelfde dus :vlinder: oneerlijk he?



Lisajoy, haha hier ook eentje die heel snel doorhad dat de pieten snoep bij zich hadden! Ik was blij dat we toch nog even naar de intocht waren geweest, Jara vond het echt superleuk! (zie site en hyves voor foto’s :mrgreen: ). Geweldig dat Nina liedjes zong door de microfoon :inlove: volgens mij smelt je dan helemaal!



Hier nog geen schoen gezet, was het eigenlijk niet van plan, maar het lijkt me nu toch wel leuk! Hoort erbij toch?



Zit te wachten op mn lieffies…luv haalt dr op van het kdv omdat ie verwachtte eerder thuis te zijn dan ik…mooi niet dus, de boerenkool is zelfs al bijna klaar…ga maar eens even bellen!

en tanja, zijn ze nog boven water gekomen???

hallo hallo



@tanja wij hebben ook de schoen gezet

ze keek echt wel ff heel raar op dat daar snoepjes in zatern

wij doen niet echt aan kadotjes in de schoen meer snoepjes enzo

van huis uit gewent

of het moet echt iets kleins zijn.



maar de reactie dat er wat in zat was wel grappig.

ze kreeg een stafje met smarties. wel leuk.



hier nog geen ongi te bekennen.

morgen afwachten ben heel benieuwd…



straks lekker zwemmen. ff weer flink trainen de kilo’s er van het weekend weer ff afzwemmen.



ooo mijn moeder heeft ook mooie foto’s gemaakt

ik zal ze ff vragen of ik ze mag hebben.

dan zal ik ze ff aan jullie laten zien.

ga je morgen testen??



Over dingen in de schoen, wij hebben een dvd van “klaas” gedaan. Snoep krijgt tl hier niet…(zolang ze er niet om vraagt…)

hallo hallo



@cariska ik weet het nog niet. ik zie wel. als ik de verleiding niet kan weerstaan doe ik het maar ik weet het nog niet.



wij vinden juist een kadotje meestal wat te duur.

en een euro kadotje dat is meestal prut

dus vandaar dat wij hier een snoepje doen. en dan vandaag heeft ze een paar smarties gehad zo dat ze er een paar dagen over doet.

en dan aankomend weekend mag ze weer haar schoen zetten.

dus ook niet elke dag.



en aangezien noëmi gek is op smarties beviel het haar wel in de smaak.



wel grappig dat iedereen zo zijn eigen idee er over heeft.



vanavond weer gezwommen was wel weer lekker.

hallo dames



nou vandaag getest

en zo negatief als negatief maar kan zijn. :frowning: :frowning: :frowning:



begin echt aan mijn lijf te twijfelen.

snap er niks van.

en ik vind het niet meer leuk.



niet dat ik de liefde bedrijven niet leuk vind

maar dat moeten dat staat mij zo tegen.

en ik kan er nu al weer helemaal tegen aan hikken.



sorry voor mijn geklaag.

Karen :hug: :hug:



Kom morgen wel weer even kletsen, zit nu op mn werk, maar moest even kijken of Karen al nieuws had :hug:

hallo hallo



mag ik iets vies met jullie delen.



als ik ongesteld ben dan gebruik ik altijd ob’s

maar sinds ik ze nu gebruik lek ik altijd door de ob bij het touwtje is altijd nog schoon en bij de kop altijd gebruikt laat maar zeggen.



ik was op de wc en ik wou kijken of ik al ongi begon te worden.

en het was of dat ik iets heel hards voelde. en als ik er op drukte dan leek het net of ik er in kon.

en toen ik mijn toilet papiertje zag was het op het topje licht rood



zou dat mijn baarmoeder zijn die ik dan voel.

dat is toch niet normaal…

karen, geen idee meid :hug: :hug: :hug:

als ik denk dat het mijn baarmoeder is.

dat is hij maar een vingertopje verwijderd van de uitgang.



ik ga donderdag naar de huisarts ik moet het gewoon zeker weten wat het is. morgen is hij vrij

ik vind het niet normaal

en als hij dat is dan is het ook wel logische waarom ik er altijd pijn heb en pijn heb bij het vrijen.



en ik ben nog niet ongesteld geworden vandaag.

dus we wachten nog af.



sorry voor al mijn ego geklaag

karen :hug:





Bij de ha geweest, in eerste instantie stelde ze voor om over 3 maand weer een b12 prik te geven. Ik zei dat duurt wel erg lang, dit schiet niet op zo. Toen kwamen natuurlijk weer de tranen en vertelde ik dat ik zo moe ben, mijn armen en benen moe/zwaar zijn. Dit belemerd mij in mijn werk en ook thuis.

Ze vond dit nu te lang duren en nu mag ik door naar de neuroloog. Krijg volgende week als het goed is een brief met de datum voor de afspraak, ben benieuwd. B12 prikken slaan we dus eerst over, heb wel formulier mee voor bloedprikken kijken hoe de waarde nu is…

Vanmorgen gezwommen, was super, tl van de grote glijbaan afgeweest, ze vond het helemaal geweldig! Nu ligt dus lekker in dromenland.

Ik ben nu erg moe van het zwemmen, zware armen en benen, dus zo ff lekker op de bank…

@cariska het zit je ook niet mee he.

sterkte meis en ik hoop dat je snel bij neuroloog terrecht kan

wel fijn dat je HA op zich goed naar je luisterde.



sterkte meid

maandag hebben we een afspraak gehad in het ziekenhuis behoorlijk spannend soja test oh als dit goed gaat zou dat inhouden dat meneertje eindelijk wat meer mag eten onder andere soja melk soja toetje



hij vondt het lekker en liet de testen ook allemaal goed toe bij de 1 na laatste hoeveelheid 20 ml ging het mis meneer kreeg vlekken laatste toch nog gedaan en op de vlekken na niets verder te merken ja hij werdt misschien iets stiller maar dat was het.

s avonds voor na bed gaan een behoorlijke dunnen poepluier s morgens ook weer het zat overal slaapzak zelfs zou die gereageerd hebben…



vandaag de arts gesproken telefoonisch spreekuur en bloedwaarders waren nog niet binnen maar hij mag dus geen soja :cry: hij heeft er toch op gereageerd en ze willen nu niets fosseren want stel dat hij er dan straks helemaal niet over heen zou groeien oh dit was toch best wel even balen :cry:

volgend jaar voorjaar gaan ze weer melk en soja testen en dames ik hoop het zo het zo elke meer en meer moeilijker om hem iets te verbieden wat zus wel mag.

en dan denk je terug aan het begin dat het in streekziekenhuizen en huisarts als verkoudheid werdt omschreven en hij geen voedselallergie kon hebben

ze hebben ook bloedgeprikt ze gaan nu ook pinda en noten bekijken of hier hoge waardes van in het bloedzitten.

de huistest van soja gaf weer niets uit zo vreemd allemaal

gisteren na groothandel geweest en even lekker gegeten hij alleen een patatje met curry hij wilde er wel iets bij maar ja wat er was niets maar oke even wat gemopper en hij was te vreden maar na wat curry te hebben gegeten na 5 min reactie weer allemaal vlekken in gezicht en ja wat zat er nu in geen melk en wat ik op de site van remia kon vinden niet echt iets vreemd te vinden wil er morgen nog even voor zekerheid mail heen sturen met de vraag of er dan toch iets van soja in zit.



oh dames sorry voor het gezeur maar vindt het gewoon allemaal gewoon even allemaal ******** :wall: :evil:



vanavond na het eten zus wilde een toetje en die mag ze maar dan voor de tv zodat hij het niet door heeft ja dus wel hij ging steeds voor de staan en vroeg 1 en dan dat koppie en 1 vingertje omhoog smekend of hij 1 hapje mag bij het typen zit ik nu ook echt even te janken wat doet zoiets een moeder hart pijn.



er was toch ook een klein dametje onder ons met een allergie???

hallo hallo



@hendrika ooo meid wat balen zeg. je had het zo gehoopt.

echt wel balen zeg. en idd mag je ff janken want het is idd erg vervelend dat je zo je mannetje ziet staan en dat hij het dan niet mag hebben.

en ook helemaal voor hem omdat hij het nog niet snapt.



noëmi had misschien koemelk allergie maar dat bleek later niet zo te zijn .

ik heb toen een tijd alle koemelk dingen niet gegeten omdat ik toen nog borstvoeding gaf.



hier vanavond even lekker gespeeld met de band. gewoon even nergens aan denkend. dat is wel even lekker.

morgen de huisarts bellen en dan zien we wel verder.



ik ben nog steeds niet ongesteld.