DecembersTOPPERS 2007 *Deel 7*

hendrika, wat balen zeg dat hij nog geen soja mag … :hug: :hug: :hug:

karen al getest?

@cariska ja gister heb ik getest en die was negatief.

heb nu nog niet verder getest.

vind ik ook sonde van de testen.

ik wacht nu eerst de HA even af.

Karen, ik heb eigenlijk geen idee wat je bedoelt met je tampon :oops: Ben benieuwd wat de ha zegt, ben je al geweest/ hoe laat moet je?

Cariska, :hug: Rustig aan he.

Hendrika, Jara heeft ook allergie, maar zeker niet zo extreem als Maurice! En Jara is mijn 1e natuurlijk, dus dingen die zij niet mag eten wij niet waar ze bij is (oa citrusvruchten, tomaat, kaneel). Gisteren na het eten zat ze weer onder de uitslag, geen idee wat dat geweest was (we hadden ‘makkelijk’ gegeten, zo’n diepvrieszak van Iglo). Dr eczeem blijft.

Maar arm mannetje :hug: .

Hier heeft Jara gisteravond voor het eerst dr schoen gezet! Wat leuk was dat! Vanmorgen zag ze het pakje, ze zegt: “oh wortel in”, ze dacht dat de wortel in het cadeautje zat :lol: Maar het was een mondharmonica, erg leuk! Papa en mama hadden een chocoletter gekregen :mrgreen:

hallo hallo

@tanja nou dat ik altijd doorlek als ik een tampon gebruik terwijl ik dat voorheen nooit had.

en als ik doorlek is alleen de onderkant gevuld en de boven kant is nog helemaal schoon.

en der schoen gezet ooo wat leuk.

en wat leuk haar reactie

morgen mag noëmi weer haar schoentje zetten.

ik mag straks om 10 voor half 12.

ben wel blij dat ik mag

maar goed waarschijnlijk mag ik daar wle in mijn blote toko liggen das wat minder.

maar goed het moet maar.

en nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.

oh karen meid kan me indenken dat je even zorgen maakt hopelijk is het niets ergs :hug:

tanja wat een lekkere dame denk ze dat ze de wortel weer krijgt en weet je precies waar ze niet over kan dan? hebben ze haar ook getest.

cariska las dat je met een nieuwe project bezig bent leuk leuk leuk die tenten.

lisajoy jouw oudste dame is ongeveer zelfde leeftijd wat staat er op haar lijstje voor 5?

ik kan een hele mooie commode van b aby b orn kopen alleen staat het in almere en kom de eerste tijd niet die kant op en verzenden wil ze niet vindt het wel heel jammer :frowning:

karen hoe was het bij de ha?

Hendrika, balen dat ze niet verzenden wil…

hallo hallo

nou ben weer terug met een verwijzing voor de gynaecoloog.

we denken toch aan een behoorlijke verzakking.

dus ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.

en over die ongesteldheid daar wist hij ook nog niet zoveel over te zeggen.

misschien kan ik wel gauw terrecht en kunnen ze dat ook gelijk even bekijken.

ben wel blij dat er nu wat mee gedaan word.

maar de spanning is er nog niet minder om.

thanks voor alle medeleven

een verzakking :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Jeetje Karen, daar schrik ik van! Je bent toch nog veel te jong voor een verzakking? En wat kan daar aangedaan worden? Wel heel fijn dat je er nu op tijd achterkomt!

Heb je al een afspraak bij de gyn gemaakt? Hopelijk kun je snel terecht!

hallo hallo

@tanja nou mijn moeder had de baarmoeder er al uit toen ze 27 was.

maar de HA zegt dat het niet echt erfelijk aanglegd kan zijn.

nou ik zit een beetje in dubio

als ik ga zou ik graag jacco mee willen.

nou is de gyn die bij de bevalling en bij de operatie afgelopen feb heb gehad.

heeft pas in jan tijd.

en ik zou wel eerder kunnen ff zo tussendoor maar dan kan jacco niet mee

want maandag heeft hij dienst en moet ik ook werken

dus als het rustig is wil hij dan wel ff kijken.

maar ik wil graag dat jacco mee gaat

dan zou ik 7 dec kunnen bij een andere arts.

en dan zou jacco wel mee kunnen

maar die man heeft niet de ok gedaan in feb enzo.

wat zouden jullie doen??

ooo zeg ik altijd ooo wat makkelijk als je in een ziekenhuis werkt. dan kan je altijd ff tussendoor. en nou twijfel ik. bleehhhh

wat kan je er toch mee bezig gehouden worden.

maar als ik wel maandag ga weet ik ook gelijk meer.

maar goed ik weet ook niet wat het is dus zometeen schrik ik en moet ik de rest van de avond nog werken.

ik zou dan voor 7 december gaan…

Om je in verwarring te brengen: ik zou maandag gaan…dan maar alleen…Als er goed nieuws is, dan kun je het naast je neer leggen en vol goede moed weer de volgende ronde in (en aan het werk).

Als het niet goed is; kun je van te voren bedenken wat je dan doet, doorwerken, ziekmelden, whatever…En als het niet goed is, volgen er vast nog meer afspraken waarbij Jacco wel mee kan.

Als je tot 7 december wacht zit je zowiezo in je volgende klusperiode…

:hug:

hallo hallo

nou heb weer ff gebeld.

en ik ga nu maandagavond vragen of hij even tijd heeft.

zo niet dan heb ik voor 14 dec een afspraak bij hem staan

vind het wel fijn om bij die arts te komen die alles laat maar zeggen bij mij gedaan heeft.

dus zo zit het nu in elkaar.

dus hopen dat hij maandag ff tijd heeft voor mij.

denk het wel want zo is hij wel.

dus ga morgen bellen om te vragen of hij maandag avond ff tijd voor mij wil vrij maken

wat een gedoe allemaal he.

en als ik nou weet dat hij maandag even tijd heeft kan jacco altijd nog komen.

mijn moeder wou wel even oppassen (heerlijk he fam die voor je klaar staat

Karen…ik zou ook maandag gaan! Ben je meteen van je onzekerheid af meid, anders duurt het wel errug lang voordat je iets weet…

En een verzakking van de baarmoeder of van de blaas???

Kan een gevolg van de bevalling zijn he! Mijn vriendin heeft het ook gehad nl…een ring eromheen en het probleem was opgelost! Hoop dat het bij jou ook zo eenvoudig op te lossen is meid!!! :hug:

Hendrika, wat heeft jouw mannetje het toch al moeilijk op zo’n jonge leeftijd :hug: En hij wordt zich natuurlijk steeds bewuster dat hij dingen niet mag, die anderen wel mogen…en dan weer net te klein om het te begrijpen…arm ventje :hug:

Tanja, zooooo ik ben jaloers!!! Krijg nooit wat van sinterklaas! :lol:

Vandaag sinterklaas geholpen met pakjes kopen :lol:

Voor Nina dus alsnog: spullen voor d’r Zhu Zhu’s (hamsters… :roll: ) een dvd van Belle en het Beest, een K3 rugzak en een trapveer…

Koop nog een V-tech spelletje, ‘ik leer lezen’ van Jumbo, het nieuwe K3 spel en dat Topmodels-modelboek…

Voor Lo: een mega mindy pop, een glow in de dark pop, baby born kleertjes en luiers, boekje van hello Kitty, dvd woezel en pip theatershow, puzzel van teletubbies, klei spulletjes en de hello kitty trein.

De helft is voor Sinterklaas, de helft voor Kerst! (verwende nesten zijn het toch eigenlijk :mrgreen: )

En het ergste is…ik vind het allemaal zo leuk!!! Zie elke keer weeeeeer leuke spulletjes voor mijn meiden :inlove: Maar ik stop nu echt hahahahahhahaha

Ik meld me ook eindelijk! Ik kreeg maar steeds geen mail meer, maar nu snap ik het :wink:

Heb snel even meegelezen, jeetje Karen, dat is heftig zeg! Hopelijk kun je maandag gelijk even terecht. Hoe eerder, hoe beter, lijkt mij! Is je ongi nu inmiddels doorgezet?

Hendrika, las het al op hyves dat je mannetje nog steeds heftig allergisch is. Kan me zo voorstellen dat het lastig is! Zeker omdat hij ook een oudere zus heeft, die wel alles mag. Lijkt me ook zo lastig dat je altijd bij alles tien keer moet controleren of hij het wel mag. En de angst voor een reactie! Brr! Echt een dikke :hug: voor jou!

T@nj@, klinkt eng, die pink! En ik schrok ook even hoor, dat 'ie er af moest :wink: Hahaha. Gelukkig niet zeg!

Cariska, bij jou zit het ook niet mee he? Wel fijn dat je nu door mag naar het zkh. Hopelijk voel je je dan snel weer beter en ben (en blijf!) je snel zwanger!

Lisajoy, je hebt al lekker ingeslagen! Mijn schoonmoeder heeft de Sint ook opdracht gegeven om leuke dingen te kopen! Inclusief een goedgevulde shopenvelop voor de Sint :lol: Heb al weer een uitbreiding gekocht voor Thomas de Trein, dat vindt ze helemaal leuk. En een electrische tandenborstel, want ze wil steeds met die van mij, hihi.

Schoentje zetten was ook zo leuk (zie foto hyves van Roos bij de openhaard). Grappig was dat ze de pepernoten heel leuk vond en het cadeau niet eens zag, hihi.

Ooo meiden, wij gaan dit weekend voor het eerst een weekendje weg met z’n tweetjes sinds Roos er is. Ik ben er helemaal zenuwachtig van!! Aan de ene kant heb ik er onwijze zin in, maar pfff, ik ben echt een ubermoederkloek geworden zeg (echt errugggg!!!). Nou ja, we gaan gewoon en zien wel. We kunnen altijd zo weer terug naar huis 8)

Spannend Joli, wij hebben laatst ook bedacht dat we even samen een weekendje weg willen…maar de actie (van mijn kant) is ver te zoeken…heb al buikpijn bij het idee…Hoewel het erg goed is om weer eens iets echt samen te doen!!

En leuk om even wat cadeau-ideeen op te doen!! We waren laatst bij iemand thuis, waar Jara niet wijs was van een speelgoedhamster (die een leuk geluidje maakt als hij zijn neus stootte). Ik kwam er idd van de week achter dat dat een zhu zhu beest was (en dus 15 euro kost :hand: )!! Baby-born kleertjes en klei staan hier ook op het lijstje!!

Morgen weer zwemmen! S avonds verjaardag, zaterdag ook een verjaardag en zondag high-tea’en met ‘de meiden’ :mrgreen:

hallo hallo

@tanja wat een leuke dingen allemaal voor de boeg.

gezellig

ik moet werken van het weekend dus we ondernemen dit weekend niks.

ja jacco moet naar een wedstrijd van de basketbal dus die gaat er samen met noëmi naar toe

@joli oooo wat leuk zeg. een weekendje weg samen. ik hoop zo dat je het naar je zin zult hebben.

het is wel ff moeilijk denk ik maar geniet meid geniet.

oja door alles was ik het helemaal vergeten te zeggen

noëmi heeft de water pokken

dus voor ons ff geen zwemmen.

maar ze doet het goed hoor. heeft nog niet gekrabt enzo.

dus ben echt wel trots op haar.

ben benieuwd of ze nog gaat krabben.

zometeen lekker slapen. en morgen een dagje tandartsen

smorgens naar de orthodontist om een nieuwe spalk achter mijn voortanden te laten plaatsen en smiddags naar de pardontholoog voor controle waarom die spalk weer geknapt is.

dus een lekker dagje tandartsen.

en oja ben nog steeds niet ongesteld…

@cariska nog geklust de afgelopen dagen…

hallo hallo

wou ff melden dat in ongsteld ben geworden.

heb er vrede mee

heb toch het gevoel dat ik niet eerder zwanger raak dan dat er vanonder wat aan gedaan is

ik zal ff mijn banner wijzigen

ik doe wel gewoon weer 32 dagen hoor. was toch het vaakst.

karen, dus toch weer ongi geworden :hug:

Tanja, leuk weekend voor de boeg dus!

Joli, spannend met z’n 2en weg. Ik ben er nog niet aan toe hoor…

Lisajoy, leuke sintkado’s!! Hier zojuist een bumbaknuffel gekocht voor in haar schoen van het weekend!

hallo hallo

hier stempeltjes gekocht voor in haar schoen. noëmi is erg op de knutsel toer dus kijken wat ze daar aan vind.

en ze krijg een chocolade sint.

ben benieuwd hoe ze reageert…

ze moet vanmiddag nog even kleuren voor een kleurplaat in de schoen.

verder gaat alles zijn gangetje

ben niet zo beroerd van mijn ongi gelukkig.