DecembersTOPPERS 2007 *Deel 7*

Hallo hallo

@tanja o je meisje weer ziek sterkte hoop dat ze gauw opknapt.

En ik kan wel zwanger worden dus waarom het dan niet lukt geen idee maar we geven de moed niet op.

Verder mijn zus jarig vandaag ik kom morgen weer verder kletsen

oh jee tanja je meisje ziekjes.

kim wat leuk van je te lezen dus amy een heerlijk boefje

maar ik weet dat er hier dames zijn die in de zorgwerken nu heb ik een vraag ik loop er over na te denken om verzkering over te stappen zit nu bij m enzis en zag onder andere ander z org en scheelt heel veel maar is het verstandig over te stappen?

en wordt in basis contact lens voor mn dochter vergoed? en onze controles bij t andarts ben zn muts er in

welke zorg zitten jullie en hoe bevalt het?

ik ga nu richting bedje en morgen kom ik even echt mee lezen en reageren

hendrika, ik zit bij groeneland/zilveren kruis. Bevalt goed en ga niet overstappen. bedenk dat ze je (als je 1 of andere ziekte hebt) kunnen weigeren voor de aanvullende verzekeringen, basisverzekering moeten ze je accepteren.

hallo hallo

@hendrika je moet de verzekering die je nu hebt en de verzekering waar je denkt naar over te gaan naast elkaar leggen en kijken bij de aanvullende verzekeringen wat de 1 meer bied als de ander.

en zo een keuze maken

ik zit bij de izz die is wel prijzig maar die vergoed ook heel veel.

hier alles goed.

morgen weekendje weg. moet alles nog inpakken maar ik kan niet in mijn slaapkamer een vriendin van mij slaapt voor ze moet vanavond de nacht in en we willen vanmiddag nog even naar de intratuin voor vanavond want we gaan een kerstkrans maken voor aan de deur

dus morgen vroeg heb ik het nog druk.

aankomende zondag als 1e advent echt wat gaat de tijd toch mega snel.

Wat is het rustig hier :eh:

Karen, fijn weekend! Waar gaan/ zijn jullie heen?

Hier leuke snowboots voor Jara gescoord! Nog een leuke trui en een vest, en wat kniekousen gekocht, lekker warm voor d’r!

Ze knapt gelukkig weer wat op! Ze is nog erg hangerig en knuffelig :inlove: Daaraan merk je wel dat ze ouder wordt hoor, ze kan zelf de rust vinden en komt gewoon lekker bij ons liggen als ze 'er mee ‘an is’. Nog geen nacht doorgeslapen, :pray: hopelijk vannacht!!

Jara heeft vanavond dr schoen weer gezet, echt zo leuk, ze ‘regelt’ het helemaal zelf (en dat na 1x) weliswaar allebei dr schoenen en in allebei de schoenen een wortel :roll: (ze mag zelf in de koelkast in de bijkeuken, daar liggen de groenten voor de konijnen in). Toen een liedje zingen: eerst ‘op een grote paddestoel’ en daarna zong ze iets met een zwarte piet en een dansje erbij :inlove: heel schattig, natuurlijk geen camera paraat…

Zooo ga weer even verder met de notulen van de oudercommissie

hier geen schoen gezet vanavond. morgen gaat tl naar sinterklaas (in buurthuis!) Maar ze is niet fit, erg verkouden en hoesten… hopenlijk wordt ze niet ziek…

Oh jee arme Tanisha :hug: , hopelijk wordt ze idd niet ziek! Enneh ik zie nog 4 dagen tot de redday, hoe schat je je kansen deze maand :pray: ?

PS Cariska, jij speelt toch ook my free farm? Ik ben inmiddels bijenhouder, maar ik merk dat ik de hele maand bezig ben om coins te sparen voor de verlenging van mn premium, waardoor ik bijna niet toekom aan het voltooien van quests…Hoe doe jij dat?

geen idee tanya, wacht het gewoon ff af, lichaam heeft me natuurlijk al vaker voor de gek gehouden de afgelopen maanden …

@T@nj@ wrote:

PS Cariska, jij speelt toch ook my free farm? Ik ben inmiddels bijenhouder, maar ik merk dat ik de hele maand bezig ben om coins te sparen voor de verlenging van mn premium, waardoor ik bijna niet toekom aan het voltooien van quests…Hoe doe jij dat?

ik spaar altijd in 1 keer voor een jaar (je kan ook half jaar doen!) scheelt enorm!!

Dat zijn 210 of 360 coins…dat redt ik nooit!! Heb al moeite met 40! Misschien moet ik mn strategie veranderen :think:

Hi

@Cariska oje je meisje een beetje ziek. Sterkte en ik hoop dat het mee valt.

En idd wat denk je ervan?

Hier alles prima. Lekker weekendje weg met fam voor de sinyerklaas.

oh heerlijk een weekendje er tussen uit waar heen?

en cariska ziekjes hoe gaat het nu?

zo ik ben bijna klaar met de :lol: :stuck_out_tongue: inkopen van der week nog even de laatste dingen halen voor meneertje dat bad speelgoed van little tikes die o ctopus die kan bellenblazen lijkt me zo leuk

vindt dat weer redelijk leuk geslaagd ben voor :lol: :stuck_out_tongue:

mn meissie b aby b orn scooter, cabrio, save the cilderen pop, fiets

mn mannetje los gereedscap 2 plakaten, los gereedschap wat geluid maakt, die octopus, en een meredceds loop vrachtwagen

vandaag in het zwembad gezeten mevrouwtje heeft haar b gehaald en zo trots mn meissie is 5 en heeft het allemaal al geflikt en wil nu zelfs voor c :inlove:

hendrika, goed geslaagd dus. Wat is de octopus?

Tl is opzich wel beter, alleen veel seus ahbah (neus vies) en hoesten.

Hendrika, wauw je meisje dr b gehaald :thumbup: en fijn dat je al zo goed geslaagd bent voor sinterklaas! Die babyborn scooter zoekt Jara steeds op in het interoysboek :lol: “brommer nou”

Hier ook al klaar alleen nog een cadeautje voor luv.

voor Jara heb ik niet zoveel gekocht, ik weet gewoon niet wat en ze is ook nog bijna jarig. Voor dr verjaardag kopen we trouwens een speelgoedkast. Ik heb een sesamstraat kegelspel en klei gekocht. Verder nog een kokssetje voor bij oma (daar heeft ze een keukentje) en voor opa en oma een potje :mrgreen: en voor hier een toiletverkleiner.

Ik ben al het hele weekend ziek, eigenlijk alleen hoge koorts (vanmorgen even getempt 39,1 terwijl ik normaal gesproken 36 ben) Echt heel gek.

@Cariska wrote:

hendrika, goed geslaagd dus. Wat is de octopus?

Tl is opzich wel beter, alleen veel seus ahbah (neus vies) en hoesten.

de octopus is van v t ech en is voor in bad maakt muziek piano toetsen speelt liedjes en blaast bellen echt zo leuk :inlove: kijk maar eens bij speel goed van het jaar 20 10

Tanja, beterschap!!! En speelgoedkast, welke??

Hendrika oh die is leuk!!

Zit dankzij veel paracetamol op mn werk :oops: …Als het niet gaat ga ik gewoon weer naar huis!

Cariska, we willen een combinatie van het STUVA systeem (ikea) kopen. Hij komt in de bijkeuken.

Tanja, hoe gaat ie op je werk?? Mooi die stuva! Welke kleur gaan jullie voor?

hallo hallo

hier weer thuis na een weekendje weg.

was echt erg gezellig en leuk.

en noëmi is echt lekker verwend.

ze heeft van ons

een kassa van fisher prise gehad, en aqua magic mat waarmee je met een pen gevuld met water op die mat kan tekenen.

potloden

van mijn oudste zus een pjama

van mijn middelste zus rubbere matten voor op de grond.

van mijn ouders puzzels van bumba. met twee stukjes.

nu weer het normale ritme weer in en afvallen want ben wel wat aangekomen.

en ik wil et de kerst het jurkje aan wat ik met de trouwerij van mijn schoonzusje aan had.

dus moet er weer ff flink tegen aan.