Stoere bodywarmer hoor!!
Ik kijk niet de hoofdprijs, maar neem hem op. Johan is aan het werk maar als ik op de pc zit kan ik de tv niet zien, alleen horen. Dus neem hem op en als Tanisha de borst krijgt ga ik het afkijken!
haha ik zit met de laptop op schoot op de bank!
En cariska, slim dat opnemen, met voeden zit je toch :thumbup:
Hendrika, die bodywarmer :inlove: :inlove:
ik vindt het echt geweldig de hoofdprijs maar vondt gooische vrouwen ook super ja en dan natuurlijk voetbal vrouwen zo geweldig maar voetbal vrouwen en hoofdprijs hebben wel wat vergelijkingen ook ja hoe moet je het noemen 2 verschillende standen kwa wonen en zo.
trouwens die film die zondag op tv komt met linda de mol lijkt me ook super.
Reclame!
ga ff kijken wat voor een film…
is op rtl4 als ik het goed met zondag om 8 uur
hallo hallo
over gekeken programma’s ik ben nu x factor aan het kijken nou kijken is het niet aan het luisteren ben namelijk lekker met de laptop op schoot lekker aan serven op het net.
ik ga straks de nieuwe cabaret show kijken van hoe heet ze nou toch ook alweer het ligt op het puntje van mijn tong.
en ik wil eigenlijk ook wel de tv kantine kijken. kijken wat dat is en hoe het is. het lijkt me wel leuk maar weet het niet zekerzzz.
morgen vloer bedekking leggen samen met mijn pa.
want jacco heeft storingsdiesnt en moet verrekt naar belgie…
echt zal mij benieuwen hoe laat hij er weer is. en hoe lang hij er over doet.
hij moet wat vernieuwen ff wat vernieuwe hij si onderhand veel langer onderweg dan dat hij daar bezig is.
maar goed weer wat extra uurtjes…
karen, jeetje naar belgië!! Enne waar blijven de foto’s van de zolder?? Hoe is het met je meisje???
@Cariska wrote:
karen, jeetje naar belgië!! Enne waar blijven de foto’s van de zolder?? Hoe is het met je meisje???
:lol: :lol: :lol: haar blijven de foto’s van de kleding ben benieuwd :oops:
hallo hallo
@cariska ik moet eerst naar foto bucket…want ik krijg de foto’s met mijn nieuwe camera niet meer verkleind in paint.
maar ik maak morgen nieuwe foto’s en dan ga ik zondag ff aan de puzzel om te kijken of het wel via fotobucket kan.
nou het gaat redelijk ze slaapt word wakker slaapt word wakker enz enz enz.
dus ik denk dat ik haar straks maar gewoon lekker ga voeden doe ik eigenlijk niet meer, en nog ff tempen en dan kijken of ze nacht door komt.
ik verveel me en ben maar een beetje aan het rond surfen op het net, en er is ook niemand meer online hier
Jawel ben er nog! Ondertussen aan het rollercoasteren :mrgreen:
ik ben ondertussen tros aan het kijken vermist jee wat een bizar stuk is er op
Ohw ja? Hier staat Tineke Schouten aan :mrgreen:
hahaha we kletsen er wel ff een paar pagina’s bij voor de meiden morgen :lol:
nou mn mannetje net even de fles gegeven en die gaat lekker in zn wieg, sta ik de fles te maken laat ik toch lekker een glas vallen ppfff kan er ook wel bij dus net ff voor de keuken gestofzogen.
zitten jullie ff pagina’s vol te kletsen over wat er op tv is!!! :mrgreen: :mrgreen:
We hebben net een film gekeken: the inside man, met denzel washington!! En die was goehoed!!!
Nu lekker slapen, tot morgen!!!
goede morgen.
leuk was tieneke schouten he. heb ik ook gekeken…
ik heb ook de tv kantine gekeken, wel vreemd maar op zich wel grappig als je gewoon dom televisie wil kijken dan is het wel leuk anders niet zo.
nou het gaat wel weer wat beter heb ik het gevoel, ben druk aan het smeren sochtends en s
avonds met luuf en sprayen en hoestdrankje van vsm.
ze ligt nu lekker in de box te tutten (spenen) en naar haar mobiel te kijken.
nou zometeen vloerbedekking leggen joehoeee
Wat een geklets hier! Gezellig hoor!
Hier nog steeds een beetje in shock over de operatie. Heb al sinds ik het heb gehoord knallende koppijn en maak me er gewoon erg veel zorgen over. Ik weet natuurlijk best dat het geen zin heeft om je van te voren zo druk te maken, maar ik kan er niks aan doen. @T@nj@, wat ik heb heet cholesteatoom.
Met Roos gaat het gelukkig super! Ze ligt nu lekker te slapen in de wagen. Ik twijfelde nog of het niet te koud zou zijn, maar ze heeft haar jasje aan en ligt in de zon. Nou ja, met de kap in de zon natuurlijk niet met haar gezichtje :shock: En ik check af en toe of ze het niet te koud heeft. Laten jullie je beebje buiten in de wagen slapen? Bij mooi weer natuurlijk! O, volgens mij is ze wakker! Even kijken!