hendrika, foto’s van shoppen ben ik mee bezig…heb alweer ruzie met photobucket (komt omdat onze pc zo traag is…)
zo wat was het vandaag weer heerlijk weer hopelijk morgen ook.
wat goed dat lola niet teveel is afgevallen en helemaal super dat de fruithap er ook weer in gaat.
en dat lijkt me wel heel bijzonder onderwater foto’s ben benieuwd
cariska haha ik wacht ben echt benieuwd wat je het geshopt waren zeker nog wel leuke dingen he :thumbup: als weer laat ik je het weten en jij ook vanaf die kant ?
nou het eerste varjaardag kado wat broer lief aan zus gaat geven in binnen nu nog wat papa en mama gaan geven :think: :think: :think:
ben even weer aan het rond wenzen kijken op webshops en heb me daar toch een leuke bodywarmer gezien nu man lief nog even laten zien en goed laten keuren.
sorry voor dit egobericht
Gisteren naar het zkh geweest voor mijn oor. Helaas, het is niet goed. Waarschijnlijk heb ik weer hetzelfde als 13 jaar geleden en sowieso is een operatie noodzakelijk. Dinsdag moet ik weer naar het zkh voor een CT-scan en dan die week erna voor de uitslag en bespreken wanneer ik dan geopereerd moet worden. Liefst wil ik het nog even uitstellen, tot ik geen bv meer geef, hoop dus dat dat kan.
Straks moet ik naar de HA met Roos, voor haar heupjes. En dan ook meteen even laten kijken naar een raar bultje in mijn borst.
Nogal een medisch weekje dus. En ben best wel een beetje van slag door mijn operatie. Er zitten nogal wat risico’s aan zo’n ooroperatie. Ookal zijn die heel zeldzaam, het is toch eng als je kans hebt op een aangezichtsverlamming, totale doofheid, evenwichtstoornissen. En het idee dat ik Roos natuurlijk ook niet kan verzorgen als ik geopereerd moet worden. Natuurlijk staan er heel veel lieve mensen voor me klaar, maar ik baal er gewoon gigantisch van!
einde egobericht
Hey hallo!
Joli, balen dat je weer geopereerd moet worden! Ik zou idd navragen of je kunt afwachten tot na je bv-periode. En idd er zitten behoorlijk wat risico’s aan een ooroperatie (ik heb een aantal clienten met een CI) Je slakkenhuis zit nl vlakbij je evenwichtsorgaan. Mag ik vragen wat je hetbt aan je oor? Een chronische ontsteking?
Lisajoy, die Lola! Draait zich ff om op het CB! En 200 gram afgevallen, fijn dat ze nog wat ‘reserves’ had.
Karen, leuk dat er een onderwaterfotograaf komt bij het babyzwemmen! Hopelijk doen ze dat hier ook een keer! Wij zijn vanmorgen weer geweest, maar ze houdt het nog niet het half uur hoor! Jammer, want net toen we eruit, gingen ze onder water. Dat doe ik maar niet met een huilend/moe meisje.
Cariska, fijn dat je weer een goede nacht hebt gehad! Dat inbakeren helpt goed?
Hendrika, en wat geeft broer aan zus? :lol:
Ik ben wat aan het stoeien geweest met foto’s en een fotoberwerkprogramma :mrgreen:
hallo hallo
@joli… goh meid wat balen zeg… net zoals tanja zegt zou ik ook vragen of het daarna kan.of heb je er erg veel pijn aan.
en hoe was het bij de HA.
en wat is dat bultje??? en wat gaan ze doen aan de heupjes van roos???
@tanja. bij ons is het minimaal 20 min en maximaal 30 min. langer niet wat dat houden die kleintjes niet vol.
hoe lang is het bij jullie dan?? en misschien kan je volgende week vragen of dat onderwater zwemmen wat eerder kan zodat jij dat ook mee kan maken.
want het is heel bijzonder… ook wel heel spannend en een beetje eng. maar het is echt heel leuk.
nou mijn meisje ligt weer lekker te slapen in de kinderwagen bak ze is zelf in slaap gevallen. van af volgene week woensdag gaan we proberen of ze in haar bedje wil slapen snachts. zal mij benieuwen.
want het gaat echt steeds beter echt toppie is mijn meisje
nou zometeen even wandelen naar de AH. moet even ontbijtkoek hebben en mijn limonade is op.
en aangezien ik een beetje bezig ben aan het opletten met wat ik eet. want ik zit nog steeds ongeveer twee kilo boven mijn start gewicht.
maar het gaat goed zo dus ff doorzetten.
ooo nog even een vraagje mijn meisje is echt zo aan het hoesten he. ik heb al neus spray en tusi kind van VSM, maar het lijkt maar niet echt over te gaan. ze zit ook helemaal vol.
hebben jullie misschien nog andere tips wat ik kan doen.
we gaan al geregeld met haar onder de douche zodat ze lekker kan stomen.
maar het lijkt niet echt tew erken.
ik hou ook al goed de temp in de gaten. die van om twaalf uur 37.7
en als ze moet hoesten heeft ze echt zo’n bui en dat tot kokhalsen aantoe. echt naar.
ooo tanja wat leuk leuk leuk.
echt lief die foto’s
ooo moet naar mijn meisje ze ligt echt te krijsen
Hendrika, natuurlijk laat ik het weten haha! Zo wordt shoppen echt leuk! Foto’s eindelijk in showforum (en ook van het handdoekenmeisje :inlove: )
En wat gaat broerlief geven???
Joli dikke :hug: Balen dat je weer geopereerd moet worden, hoop dat je het idd kan uitstellen! Hoe was het bij de ha?
Tanja, ja inbakeren werkt super! Bakeren haar nu aan begin van haar slaap in en als wij naar bed gaan gaat ze los! Maar ze kwam afgelopen nacht opeens weer rond 3 uur…dus vanavond MOET ze wakker worden en drinken…kijken of ze dan wel doorslaapt :oops: erg ben ik he?? :oops:
Leuk programma hé??? Best moeilijk nog binnen de lijntjes gummen…
Karen, jij aan het lijnen?? Ik nog niet hoor! Eerst de bv, oké hier natuurlijk niet alleen slechte dingen maar niet echt aan lijnen. Nog steeds 5 kilo boven startgewicht…
Je zou het bedje schuin kunnen zetten, schijnt te kunnen helpen, en ui naast het bed?
Hier alles prima, behalve dus weer gebroken nachtje wat wij absoluut niet gewend zijn haha. Maar is hier super weer dus ga gauw weer naar buiten (oké wel jas aan maar zonnetje in gezicht is super!)
tanja wat een leuke foto’s zeg wou dat ik dat kon :?
broer geeft de koets van baby born die is al binnen en nu dus kijken wat wij geven.
karen marieke heb je al daro tijmsiroop geprobeert? en luuf dat is ook echt goed spul :thumbup: verder zou er denk ik weinig aan te doen zijn meneer heeft er ook wat last van.
ga zo maar even een blokje rond het is zo heerlijk weer :inlove:
hendrika, programma glimp ofzo downloaden uitleg staat bij showforum dec08 mama’s! i niet super moeilijk hoor!!
@cariska,ik ben niet aan het lijnen, maar wel aan het opletten met wat ik eet.
des geen chps ect ect ect.
maar wel 3 zeer goede maaltijden en gezonde tussendoortjes.
@hendrika, dat ik ook wel een idee luuf.
ze klinkt ook een beetje benauwd doordat alles zo vast zit, al komt het wel wat los maar niet voldoende.
ik ga zo ook lekker naar buitem heerlijk.
ik ben nog op zoek naar een goede babyfoon ik heb er 1 maar die is niet storingsvrij, en aangezien we straks met fam op vakantie gaan en we niet altijd bij onze tent zitten wil ik een andere.
jullie een idee?? en die ook nog een beetje betaalbaar is
hee cariska
waar kan je dat downloaden dan??
ff googlen op the gimp
Ik wilde ook al vragen welk programma jullie gebruiken, want die foto’s van Tanja en Cariska zijn echt TE leuk!!! :inlove:
Ga straks meteen ff googelen!!!
Hendrika, moeilijk he verjaardagscadeau!! Helemaal als ze alles al heeft hahahahaha Kun je anders misschien wat kleins kopen en dan wat leuks met d’r gaan doen? Dagje Efteling ofzo??? Ze zal vast van familie enzo genoeg speelgoed krijgen, of niet?!
Karen, gaaf zeg onderwaterfoto’s!!! Die wil ik zien hoor! En fijn dat het slapen zo goed gaat met je wijffie!!!
Ik zou niet eens weten hoeveel ik weeg, we hebben geen weegschaal!! Maar ik heb nog wel een hangbuikje :oops: Iedereen zegt dat je dat buikje na een 2e zwangerschap er niet meer afkrijgt… ik hoop het wel hoor! Maar tegelijkertijd ben ik echt een lekkerbek, en hou vooral van foute dingen (lees: chips, dipsaus, patat, koekjes, blokjes kaas mmmm, kortom alles wat slecht is hahahahahaha)…gaat dus wel even duren voordat ik mijn buikje kwijtben hahahahahaha
Tanja, geweldige foto;s weer van Jara!!! :inlove:
Joli, bah meid wat een rotnieuws!!! Is het een heftige ingreep? In de zin van een lang herstel, of valt dat mee?? Nou ja hoe dan ook blijft he flink balen!!! Wel fijn dat je het uberhaupt nog kan uitstellen!!! Maar even een dikke :hug: voor jou!!!
Oh meiden, wat een heerlijk weer he!!! Ik heb er zoooo van genoten vandaag! Wij hebben echt zo’n leuke speeltuin vlakbij en daar vertoeven we vaak als het mooi weer is! Is helemaal afgesloten, dus ik hoef mijn meisje niet continu in de gaten te houden en ze hebben er echt van alles! Ook een waterpomp en pierenbadje, dus in de zomer ook heerlijk vertoeven!!!
Enfin, de hele middag dus lekker in de speeltuin gezeten! Lolaatje lekker in de kinderwagen geslapen, af en toen ff kroelen, flesje eten en weer lekker slapen en nien heb ik de hele middag niet gezien! hahahahaha
Nu liggen ze uitgeteld op bed, lekker te dromen van deze heerlijke dag!!!
Lolaatje is echt helemaal de oude, drinkt weer lekker en eet d;r fruithapjes helemaal op!!! Alleen het poepen is even een probleem…van spuitluiers naar harde ontlasting…misschien moeten haar darmpjes weer even wennen???
hallo hallo…
ik heb nu echt het gevoel dat mijn meisje ziek gaat worden.
ze is heel hangerig veel huilen weinig slapen.
ze is net mee geweest onder de douche.
en daarna eten toen werd ze slapend in bed gelegd maar ligt nu echt te huilen. zometeen maar weer even naar boven. want ik vind het echt heel zielig.
lekker ingesmeerd met luuf en lekker warm aangekleed en nu lekker op bed maar ze vind het zelf nog niet zo lekker.
vanavond voor de douche een temp van 37.9
ik hoop niet dat hij op gaat lopen hoor.
Lisajoy, gelukkig is lola weer de oude!! En wat leuk zeg die speeltuin! hebben we hier niet…
Karen, Noëmi niet te warm aankleden hoor!!! Hoop dat ze niet ziek wordt! DIkke :hug:
Hier een meisje die het vandaag heel gezellig vind aan de borst :inlove: Ligt nu lekker te slapen (wel weer ff in een handdoek) Maak haar rond 22 of 23 uur wakker om te kijken of ze nog wat wil drinken!
het was echt heerlijk weer heb mn mannetje lekker bij de achter deur buiten gezet toen die sliep en wel steeds in de gaten gehouden maar zo krijgt ie ook lekker een frisse neus.
nou kwa speelgoed heb ik ook gezegt niet echt veel meer voor binnen erbij gaan maar kijken voor buitenspeelgoed en dan kijken dat er wat oude speelgoed weg kan.
maar ja kan vrienden en fam natuurlijk niks verplichten dus is maar afwachten wat ze daar van krijgt.
en kwa iets leuks doen ik ben niet zo dat ik dat zou geven als verjaardags kado heb zoiets van dat doen we zo wel een keer weet het misschien een domme instelling maar wij hebben altijd gezegt wij doen de opvoeding net zoals mn vriend en ik ook hebben gehad en ja sommige vinden het verwent dan zeg ik meestal ja oke liever verwent dan verwaarloost.( wil hier niemand mee kwetsen of dergelijke dat is niet mijn bedoeling)
nou heb de bodywarmer laten zien en hij is goed gekeurd :inlove: :lol:
ben blij dat lola weer lekker eet en voor mama het weet zitten er weer perfecte dootjes in de luiers :thumbup:
hoe gaat het met de rest van de mama en girls ja want de 2 e boy is helaas ook niet vaak hier te vinden
mogen wij de bodywarmer ook zien??? haha!
Hey hey! Meld me ff.
Hier nog geen afvallen hoor (zit nog steeds 2 kilo onder mn startgewicht) Maar voor het mooie mag er nog wel een kilootje of 4 vanaf…maarja ben verslaaaaaaaaaaaaafd aan sjippies :drool:
Zit De Hoofdprijs te kijken, zooooooooooo leuk! Mark is op verjaardag, dit is echt de eerste keer dat we opsplitsen sinds Jara er is. Maar heb eigenlijk geen zin meer om met dr te slepen, ze slaapt nu zo lekker door, dat gesjor aan dat arme kind.
zit hier ook de hoofdprijs te kijken vriend lief is ook weg dus heerlijk rijk alleen.
vindt het echt een super leuke serie mag van mij wel elke dag op de buis
http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-68/233167188-armani-bodywarmer.html?return=eJwtjtuqgzAQRf%2BlUN80aqv1RORQ%2FyQ1aQ25DcnIuZT%2BeydUCMzaO4thBG%2F4U%2FN6TLw9D%2FyQlIjLOq6IwBkzAZSvnIgGwQqBqfKWGe2lisqX9G7i9lcmloexSmr%2FKB15ZT%2Bwpbs01YrOfv%2FaqSlkmjAcT9fmeJphI6gJLKVr13cZ24yX%2FC01YdZg1%2B7pU1ik%2Ba%2BpntNd7iXgbrms%2B82pqBeK5oeiiE54WjeHlJe2hX7QLQDbVBcQEi5BqumrPw%2BH8fUGFnJRyw%3D%3D&thumb_click=1#photo
dit is de bodywarmer.
hallo hallo
nou ze wil niet echt lekker door slapen, ze slaapt word dan weer huilend wakker valt weer in slaap en word weer huilend wakker.
ik heb noemi een truitje een slaapzak sokjes en onder haar dekentje liggen.
@tanja ahhhh ja dat is ook wel weer zo ja, als je dat zo gewend bent dan is het wel lekker om haar ook gewoon te kunnen laten liggen.
bij ons is het nu weer verjaardag rustig dus hoeven het nu niet even mee te maken.