*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

Tanja, jara dus goed gegroeid! En de bof :frowning: sneu meissie. Heeft ze er ook last van? heeft jara nog koorts???

jeetje zeg, hoop dat het pilletje werkt!!

Joli, tanisha moet 6 april voor echo van de heupen omdat het in de familie voorkomt. Maar wij hoefden niet langs de ha, kon gewoon bellen voor verwijsbrief!

dus roos ook goed gegroeid! :thumbup:

lisajoy, fijn dat ze meer binnenhoudt! had niet gezien dat het nina was haha :lol: ze lijken dus gewoon erg op elkaar :mrgreen: werkse dan maar!!sterkte

karen mooi dat behangen klaar is FOTO!!! :mrgreen: je kan ook gewoon alvast zelf met haar gaan zwemmen.

wij hebben haar geen zwemluier aangedaan, schijnt dat ze haast nooit poepen in het water, plassen maakt niet uit.

hendrika haha sommige snappen gewoon niet dat er ook kleine beebjes zijn!!

vandaag naar cb geweest, weer prikken gehad en nu weer erg brullen. heb haar meteen een zetpil gegeven en ligt nu lekker bij mij op de arm, dan is ze rustig dus vandaag niet naar bedā€¦

gister nog lekker kunnen shoppen

lieve lieve Karenā€¦ik maakte een grapje :mrgreen: Dat was Nina op de fotoā€™s! En lola heeft geen waterpokken gekregen hahahahahahaha

Joli, nou Roos groeit toch hartstikke goed!!! En ze is best lang of niet!!

Vind het trouwens echt bizar knap dat Roos al van dā€™r rug op dā€™r buik draait!!! Jeetje!!! Lola doet dat ECHT niet, die draait nog niet eens op dā€™r zij!! hahahahahahaha Geniet lekker van het weer vandaag!!!

Tanja, gelukkig is Jara niet echt ziekig geworden, behalve die ene spuugfles dan hahahaha Lekker hoor in je decollete!!! Kan je nagaan hoeveel ik gewassen heb de afgelopen dagen!!! Lola spuugde werkelijk alles onder!!!

Hey, wat bedoel je precies met: er is iets achter gebleven? Een stukje placenta ofzo??? :sick: Zou wel eheeel erg zijn zeg, jeetje!!! Hopelijk is het met die medicijnen verholpen!!!

En ik weet dat niet menstrueren niet helemaal hoort en problemen geeft met vruchtbaarheidā€¦maar toch ben ik er stiekem wel een beetje jaloers op hoor!!! Heb je ook nooit last van PMS??? En ga je dan ook niet in de overgang later???

Manlief stuurde net een smsā€¦160 cc gedronken!! :dance: Goed he!

Dus deze mama kan de wereld weer aan en geniet eindelijk van het mooie weer hahahahah

Hopelijk morgen nog zo, want ik wil eindelijk wel eens met mijn wijffies naar de speeltuin, vooral voor Nien zooooo leuk!!

goed zo lola!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

hallo

@lisajoy ooooo echt.

nou je zouecht zeggen dat het lola was.

oepsā€¦

nou ik ben geslaagd voor een kleine zwembroek. ze had er 1 nou die is nog erg te groot.

dus morgen lekker baby zwemmen ben benieuwd hoe het is en gaat.

zo me teen weer schilderen en morgen vloer bedekking uit zoeken.

@cariska. ik hoop dat ze niet zo erg ziek word van de prikjesā€¦ en maar even lekker verwennen vandaag.

@tanjaā€¦ laat je even weten hoe het was bij de HA.

Hoihoi

Go Lola :clap: Haha we waren er allemaal ingetrapt! Zet nog eens een testfoto neer, dan moeten wij raden wie het isā€¦

Ehm Cariska, dan hoeft ze niet naar bed? Juist wel toch :think: ? Of ga je de hele middag met dr op je arm zitten? En wat heb je geshopt?

Tis met PCO wel mogelijk dat je gewoon ongesteld wordt, alleen is dat bij mij nog niet gebeurd :think: . Hij had het over weefsel, waarschijnlijk placenta ja (ben allang blij dat t niet is gaan ontsteken) De placenta is er nl uitgetrokken en was helemaal stuk (op dat moment heb ik nog wel nagevraagd of ie compleet was en dat was zoā€¦) :think: Nou ja eerste pilletje binnen, hihi voel nog niksā€¦

Net bij de HA geweest, die voelde duidelijk een opgezette speekselklier wat duidt op de Bof, maar omdat Jara niet ziek is sluit ze dat uit :eh:

Ze heeft ter plekke gebeld met de kinderarts en kunnen niet bedenken wat het kan zijn, iig vanalles uitgesloten. Advies: afwachtenā€¦ :? als ze ziek wordt, koorts krijgt en/of niet meer wil eten moeten we direct terugkomen.

grr er zit weer een alien in onze babyfoon, kan nu niet horen of ie gewoon stoort of dat muppet wakker is, hihi ga wel ff kijken of ze niet ontvoerd wordtā€¦

haha tanja, een alien in de babyfoon :lol:

het wordt wel op schoot zitten met dr vandaag. ze krijst alles bij elkaar heeft er echt weer veel last van, aan de borst valt ze in slaap, leg ik dr weg is het binnen 5 minuten weer krijsen. en nu na 6 keer proberen vind ik het goed. ze lig nu dus ook op schoot te slapen, schrikt regelmatig wakker meet een vertrokken gezichtje, dan weer speentje erin en kroelen om dr te proberen te troosten, zo zielig :cry: :cry: :cry:

ff wezen stoeien met een foto bewerkingsprogramma

http://www.totalexperience.nl/projects/maakjijstraksnaam/

grappig!! klik op de link en voer je naam in!! :mrgreen:

:dance: weer 160 cc erin en een half potje fruithap!! :dance:

ooooh ik MOET ff klagenā€¦

Net een nieuwe vrouw geplaatst met 3 meisjesā€¦en ik VOEL nu al dat dit een pittige vrouw is!!

Nog geen 5 minuten binnen en klaagt nu al over dat het vies is, en dat WIJ geen sponsjes MOGEN gebruiken voor de wc omdat dat vies isā€¦en wij MOETEN handschoenen kopen voor haar om af te wassenā€¦

:wall: :wall:

Haar oudste dochter is 18 en voert het woord een beetjeā€¦

Ik voel het aan mijn waterā€¦dit gaat ellende geven

fijn :naughty:

• en mijn maatschappelijk verantwoorde gezicht gaan weer op vriendelijk* :mrgreen:

net ff gewandeld, erg lekker weer vandaag.

tanisha is nog erg zielig, is wat koud, vorige keer na de prikken ook dus weer ff de kruik erbij gepakt.

kreeg gelukkig wel een heel voorzichtig lachje toen ze wakker werd, maar ff zien hoe ze het verder gaat doen vandaag

trouwens lisajoydenkt die vrouw dat ze in een hotel is terecht gekomen??? :lol:

volgens mij wel ja! hahahahaha

Een jonge vrouw is nou aan het koken, en ze staat er als een havik bij om te vertellen dat ze wel de sla goed moet wassen en de kip meer moet kruiden :lol:

Ik geef het een week of twee en dan escaleert de boel!

En die arme Tanisahā€¦vertroetel haar maar lekker hoor!!!

kijken of je gelijk hebt haha.

Tanisha net lekker op bed gevoed en ze slaapt in dr eigen bedje. Kreeg ook al weer wat meer voorzichtige lachjes gelukkig!

herstel, ze ligt wel in bed maar miept alweer. Hopenlijk brengen de beestjes van de projector rust bij dr!

cariska waar zijn je shop fotoā€™s???

ben benieuwd welke je hebt :oops:

oeps, alles al opgeruimd! Zal zo ff naar boven lopen en maak fotoā€™s!

Trouwens, ze slaapt :dance: hoop dat ze de nacht goed doorkomt en morgen weer de oude is!

Net was haar temp 37.5, terwijl die dus vanmiddag 35,9 wasā€¦houden we dus maar ff in de gaten!

hallo hallo

@cariska ooo lekker dat ze slaapt. ik hoop voor je dat het goed gaat en dat ze niet zo gaat schommelen in haar temp.

nou onze meid is nu na een kwatier al gaan slapenā€¦ :smiley: :smiley: :smiley:

echt helemaal top.

OJA ECHT IETS BIJZONDERS MEEGEMAAKTā€¦

is was samen met haar onder de douche. ging ze zomaar opeens zomaar zonder hoedje aan de borst drinken. echt zo bijzonder was dat dat ze hem zomaar pakte zonder het hulpmiddel.

dus toch maar vaker proberen misschien wil het toch een keer lukkenā€¦

ga niet dringen hoor want ik ben al helemaal aan het hoedje gewend maar vond het zo bijzonder.

ooo morgen baby zwemmen.

@lisajoy wat een typ zeg die vrouw. oke ze heeft veel mee gemaakt maar om nou gelijk zo te doenā€¦

succes

Hier een goede nacht gehad, nou ja ā€¦ ze kwam om 3.00 uur voor voeding en dat zijn wij dus niet gewend :lol: Maar ze lag gisteren ook al vroeg erin dus was achteraf niet zo raar. Goed een half uur gedronken en toen weer lekker haar bedje in. Vanmorgen om 7.30 weer goed gedronken en nu ligt ze ingebakerd in bed en slaapt. Heb haar ingebakerd voor het zwemmen.

Haar temp was gisteren weer normaal, straks nog ff tempen maar volgens mij is ze er alweer overheen!

hallo hallo

@cariskaā€¦ ooo wat fijn dat het weer goed gaat.

nou vandaag wezen baby zwemmen.

oooo wat was dat leuk zeg.

ze heeft onderwater gezwommen ze heeft van een soort glijbaan gegeleden. echt zo gaaf, ze had het daarna wel koud hoor dus lekker onder de warme douche.

en wat een leuke leidster hebben we zeg. echt heel lief en alles uit proberen en alles goed in de gaten houden. echt geweldig.

volgende week komt de onderwater fotograaf. ben daarom al erg blij dat we vandaag geoefend hebben met onderwater zwemmen.

maar ooo wat was het leuk.

ze ligt nu helemaal doodmoe te slapen in de kinderwagen bak in het ledikantje.

hoi hoi

Vandaag naar het CB geweest! Ze begrepen het meteen dat ik de prikken nu niet wilde geven en ik mag gewoon tijdens het inloopspreekuur komen om haar alsnog te laten prikken. Denk dat ik volgende wk wel ga.

Ze woog 6910 gram, dus ze is uiteindelijk 200 gram afgevallen!

In de groeicurve zit ze netjes op de middenlijnā€¦de verpleegkundige zei, dat als ik niet had verteld dat ze zo ziek was geweest, ze dat ook niet hadden gezien aan haar groei ofzoā€¦kortom: ze groeit goed!

Zit ik daar trouwens te vertellen dat ze zoā€™n luilakkie is, draait madam zich opeens van buik naar rug!!! Voor het eerst!!! :dance: Goed he! hhahahahaha

Eten gaat goed, af en toe laat ze een 20 a 30 cc staan, maar achā€¦ze eet lekker! En sinds gisteren krijgt ze dus ook weer fruithapā€¦Vandaag: potje leeg :oops: :lol: bollie!!!

We hebben vanmiddag lekker in de speeltuin gezeten! Nou ja, Nien vond het lekker, ik vond het nog best koud!!! Lola sliep lekker en ik had eten meegenomen dus daar een flesje gegeven en nu zijn we net thuis!

Ga ff kroelen met mijn meiske!

Karen, dus NoƃĀ«mi ook al onder water geweest?? Hebben wij vandaag ook voor het eerst gedaan! Zo leuk!!! Tanisha vond het helemaal niet erg, keek alleen zo van ?? wat is er gebeurd? :lol:

Lisajoy, wat goed zeg die lola! En maar 200 afgevallen! Valt mee!! En alweer een fruitpot op :thumbup:

O o o wat is het toch lekker weer! En morgen wordt het nog beter :dance: