*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

@Cariska wrote:

haha net ff dat speeltje in haar handen gedaan maar nee hoor ze laat het net zo hard vallen :lol:

heb je die van de hema al geprobeerd zn rondje met een beertje er in die is ook leuk ik heb in het begin en speelt ie nu nog mee de leren rammelaar van bam bam en die was hier een succes al heel vroeg.

vanmiddag even te lang geshopt met mn vriendin en was dus vergeten hoe laat het was nu hebben we dus voor straf tosti :oops:

ach tosti is best lekker toch?

Ja dat ding van de hema heb ik, die jara vast heeft op de foto in het showforum! Maar nee niet leuk :lol:

Cariska, misschien helpt het als je 's ochtends wat minder kolft, dus 200 en dan 's middag weer kolven? Of werkt dat niet? Of misschien tussendoor kolven, want dan stimuleer je de productie ook weer.

Lisajoy, hoe is het met Lola gegaan vandaag?? En ik ben nu echt heel nieuwsgierig naar je tattoo!

T@nj@, leuke foto’s van Jara!

Roos heeft sinds dit weekend ontdekt dat ze kan gillen. Nou, dat laat ze nu dus echt horen!! We proberen er maar niet al te veel aandacht aan te geven, maar het is ook wel heel schattig natuurlijk :inlove: Ik zeg nu telkens dat als ze kan gillen, dat ze dan ook wel mama kan zeggen :mrgreen: Maar dat doet ze nog niet hoor :wink:

Joli, schattig he, Lola kan ook zo gillen (nou ja, dat deed ze voordat ze ziek werd…) Ik vind het geweldig!!! :inlove: Pas als ze een jaar is en nog zo gilt, ga ik het wel afleren hahahahaha

Cariska, ik zou idd wat vaker proberen te kolven, misschien gaat je voorraadje dan omhoog?

Tanja, ga zo kijken in het SF!!!

Hendrika…lekker geshopt dus??? Voor jezelf of voor de kids? En al een ideetje wat je je dochter gaat geven voor d’r verjaardag? Is ze al aan het wennen op de basisschool? Gaat snel dan opeens he!!! BLEH!

Vandaag niet echt van de zon kunnen genieten…bij ons in het opvanghuis was het gewoon KOUD!!! Drukke dag gehad, maar een beetje afleiding was wel lekker!

Lolaatje heeft vandaag alles binnengehouden :dance: Alleen wil ze dat ORS niet meer, dus komt ze qua vocht tekort…Ze moet minimaal een halve liter per dag drinken en heeft vanochtend 90 cc op en bij mijn moeder 4x 60 cc. Nu had ik om 19.00 120 cc gemaakt omdat mijn moeder aangaf dat ze steeds moest huilen als haar flesje op was. Ja 60 cc is natuurlijk niks!!!

Maar helaas…120 cc is echt nog teveel. Bij 90 cc was ze klaar. Dus nu totaal 420 cc gedronken! Vanavond nog een flesje proberen, hopelijk drinkt ze dan weer 90 cc.

Tis me in ieder geval weer duidelijk geworden, dat we echt met muizenstapjes vooruit gaan en ze niet binnen een dag weer 180 cc gaat drinken :frowning:

Oke, ik ga ff zoeken naar een foto van mij tattoo…

oke foto;s!

Gaaf Lisajoy!!

Joli, :lol: Roos gilt…we zullen nog wat te verduren krijgen met onze meiden :lol: Hebben jongetjes dat eigenlijk ook :think: ? Wij roepen steeds maar dat t een echte meid is (Jara kan tijdens het huilen ook errug hoge gilletjes laten horen…)

Hendrika, lekker geshopt dus! Nog wat te showen? Hihi tosti’s, gelukkig ook erg lekker!

zo die tato is wel mooi maar inderdaad weinig plek voor lola :think:

wennen op de school nee nog niet ze gaat na de zomer vakantie heen ivm nog te veel vrije dagen tussen april en zomervakantiem, kan ze in de periode nog even lekker met haar a diploma bezig voor zwemmen.

ja heb nog even geshopt er is hier een winkel die weg gaat en die heeft majo voor 20 cent sokken 20 cent dus ja ik heb even ingeslagen voor m aurice.

en weet nog niet wat we haar voor dr verjaardag moeten geven zal vast wel iets leuks zijn :? ga nog maar even google

Mooi jouw tattoo Lisajoy! Die van je hub vind ik wel erg groot hoor! Maar wel mooi. Gaat hij zijn andere arm wel laten doen?? En kun je bij jouw tattoo niet de krul onder aan Nina haar naam laten doorlopen in de L van Lola? Of komt 'ie dan onder je mouw vandaan? Enneh, moet je nu 's zomers op je werk dan altijd lange mouwen dragen, of mag het wel, een tattoo??

Morgen naar het CB met Roos. Ik ben zooo benieuwd hoeveel ze nu weegt! En ze krijgt voorlopig de laatste prikjes (zielig). Ben benieuwd hoe ze er op zal reageren. De vorige keren had ze wel wat verhoging en de ochtendvoeding kwam er met kracht uit. Ga haar nu woensdagochtend minder voeding geven, voor het geval dat!

Joli, als ik tussendoor kolf krijg ik er wel 30cc uit…schiet dus ook niet op.

SChattig zeg dat gegil! Hier nog niet hoor haha.

Succes morgen op het cb! Roos dus ook al prikken, tanisha krijgt ze woensdag!

Lisajoy, mooie tatoe maar nee mij niet gezien!

Hendrika, duurt haar verjaardag nog lang? Of moet je “snel” iets hebben?

Tanja, hoe was het op het cb? Jij moest toch vandaag heen??

Een vriendin van mij heeft op zolder nog een elektrische kolf staan. Die ga ik dus binnenkort uitproberen, heb gehoord dat sommige mensen er met een elektrische meer uit krijgen… Ben benieuwd!

Joli, bij de vrouwenopvang doen ze er niet moeilijk over, maar je weet maar nooit of ik dit altijd blijf doen, of in de toekomst ergens anders te werken kom…En sommige mensen (en instanties!!) hebben nog altijd een bepaald beeld van hulpverleners…en willen dat graag in stand houden :mrgreen: Dus ik kan 'm bedekken als ik dat wil! Maar liever niet, want ik schaam me er niet voor, vind 'm juist mooi!

Ben benieuwd hoeveel Roos weegt, ze groeit eigenlijk als kool toch!?

Ik moet donderdag…ga wel voor de controle maar mooi niet dat mijn meisje nu 2 prikjes krijgt! :naughty:

Die van hub is idd grooT!!! Ik moest er zoooo aan wennen in begin. Gingen we eten in een restaurant, en rolde hij zijn mouwen op…ahum…kun je dat misschien niet doen, schat… :oops: hahahaha, maar nu ben ik er wel aan gewend! Hij gaat idd zijn andere onderarm laten tattoeren (GOED WOORD???), maar bij mannen vind ik het toch anders…stoerder.

Hendrika, zit je dochter al op zwemles??? Dat is vroeg!!! Hier in R’dam, is het pas vanaf 5 jaar!!!

En Nina gaat ook na de zomervakantie :frowning: Ze is dan twee weken later pas jarig, maar dan kan ze meteen met de groep mee draaien! Vind het helemaal niks he, zie ze al lopen met d;r rugtasje…

Tanja, als ik alle kinderen van mijn nichtjes en vriendinnen bekijken, zijn de meisjes echt een stuk feller/pinniger. De jongens zijn drukker in spel, maar de meisjes zijn echte haaibaaien, kattekoppies!!! Nien kan ook echt zo vals NOU!!! zeggen :mrgreen:

Wij ‘mogen’ morgen voor de 2e prikjes :frowning: Vorige keer viel alles mee, toen had Jara een slaapdag! Als dat nu weer zo is, heel niet erg!!

Lisajoy, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Lola is afgevallen :frowning: Hopelijk kan ze voor donderdag nog wat bijtanken. En idd die prikjes maar een andere keer!!

Tis prikjesweek he! Arme kids!

Zo ga weer verder coasteren Clint Bushton is in mn park :lol: …Heb een mooie achtbaan voor m gebouwd.

hallo hallo

nou ik wou ook foto’s op het showforum zetten, blijft dat ding maar aangeven dat ze te groot zijn terwijl ik ze al heeeeel erg had verkleind.

maar goed morgen nogmaals maar ff proberen.

@cariska wij hebben baptist al geloof. het is eigenlijk een beetje het zelfde als evangelische.

http://www.baptistenlelystad.nl kan je ff opkijken anders staat het goed uitgelegd.

@lisajoy. wel heel mooi. ik zou het zelf nooit doen maar ik vind hem wel heel mooi.

@tanja, wat leuk dat ze al zo met zo'n rammelaar speelt, Noëmi doet ook nog niks met handjes, ja eigenlijk wel ze stopt ze nu geregeld in haar mond.
maar niet nog dingen pakken ze zijn ook nog steeds gebald.
maar het ziet er wel heel leuk uit.

@hendrika en heb je al wat kunnen vinden voor je dochter.
en nichtje van mij is in nov 5 geworden maar ze was 4 1/2 toen ze op zwemles ging. en ze mag nu bijna afzwemmen nog 1 kleurtje en dan mag ze afzwemmen. ze vind het wel heel leuk hoor. en het gaat goed gelukkig.

@joli, dat is wel balen dat jij ook last hebt van de kredietcrisis. voelt niet zo lekker he dan. maar heb je nu wel lekker van het weer kunnen genieten heerlijk.

bij ons was het vandaag ook heerlijk maar heb niet echt kunnen genieten,
ben eerst met mijn zus naar de verloskundige geweest alles goed en natuurlijk mijn kleine meid even showen ze vond het echt heel leuk om me weer te zien.

toen het huis schoongemaakt ramen gedaan binnen en buiten (vies dat ze waren echt heel erg) toen gestoft en gezogen.
s`middags mijn nichtje van school gehaald naar de carpet right 1 pak laminaat gekocht voor onder de wasmachine en droger.
jacco heeft vandaag de schotten afgemaakt, we hoeven nu alleen nog een klein beetje te behangen en nog wel wat te schilderen dan de vloer bedekking erin en dan is het klaar en kan ik gaan inrichten.
ooo het is wel heel mooi geworden. maak een foto als het klaar is.
maar dan moet ik eerst even uitzoeken hoe ik ze nu kan verkleinen.

@cariska hoe deed jij dat ook alweer??
ik deed het via paint maar hij nu niet meer.

zo vandaag onze kleine meid alweer twee maanden wat gaat de tijd toch snel.

volgende week mag ik voor de eerst prikjes.
lijkt me echt wel een beetje boel zielig. zie er wel tegen op hoor.
ik hoop dat ze dan wel weer een beetje van de verkoudheid af is.
want ze is schor en zit behoorlijk vol met snot.
heb vandaag tusikind opgehaald van vsm een drankje voor de keel en verkoudheid. hopen dat het aanslaat en dat het verzacht.

nou vandaag onze kleine meid om kwart voor 8 in bed gelegd en ze ging slapen om 9 uur. ze heeft dus echt s`avonds een huil uur.
maar ze slaapt nu nog steeds,
ik laat haar gewoon doorslapen maar dan ga ik wel straks kolven want vanmorgen stonden ze echt op knappen ze deden gewoon echt heel erg pijn.

kijken hoelang ze slaapt morgen leg ik haar wat later op bed, maar dat kon nu niet omdat ik moest zwemmen.
vanavond 2300 meter gezwommen, ben nu ook wel helemaal kapot. :D :D
kan ik lekker slapen vannacht.

nou zo nu heb ik wel weer ff bij gekletst.

wat zielig is dat als die kleintje ziek zijn ik hoop dat ze niet teveel is afgevallen.

oh het 2e prikje daar heeft m aurice wel even last van gehad maar ja dat is per kind verschillend natuurlijk.

dus de zolder is bijna klaar ben benieuwd en hoe lang blijven de kindjes of is het zn ja hoe noem je het vakantie voor kindjes dat er steeds verschillende bij jullie komen voor een vakantie periode?

ja ons meisje zit al 2 jaar op zwemles zonder papa of mama alleen met een juf met 6 kindjes in een groepje zwembandjes om de armpjes en in het diepe en als je ziet wat ze in de 2 jaar al geleert heeft ze zwemt al echt water trappelen noem maar op echt super om te zien, in april wordt ze 4 en stroomt ze door na het diploma zwemmen en gaat ze dus voor a beginnen de basis heeft ze dus al gehad en het water wennen hoeft ook niet meer dus ben benieuwd hoe lang ze er over gaat doen mij is vertelt dat met deze basis korter over diploma doen dan kindjes die van te voren geen zwemles hebben gehad.

in begin april wordt ze 4 dus heb nog wel even de tijd voor kado maar ja wat is nog steeds de vraag :cry:

ja zal voor ons ook wel even slikken zijn dat ze na de zomervakantie na school gaat maar ja ze is heel leer gierig ze is nu steeds bezig met loco en van die jumbo spelletjes leren lezen leren schrijven dus heb er wel vertouwen in, wat gaat het ook snel met onze kindjes :shock:

en van het gesprek van vanmiddag over wel of niet een 2e kindje ja dat hebben wij in het begin ook gehad na dat onze meid geboren was kan je van een 2e net zo veel houden kun je het aan kwa drukte noem maar op maar het gevoel de warmte liefde voor een 2e kindje is zo groot op te duur dat je niet meer gaat twijvelen en hier is het nu genoeg 2 en van allebij 1 is ons rijkdom maar ik kan me de warmte liefde van een groot gezin heel goed in denken :inlove:

karen, wachten je foto’s af!!

Dat geloof ken ik wel een beetje, had vroeger een vriendin die er ook bij was!

Ik geloof dat ik echt nog last heb van de zwangerschapsdementie, wat deed ik in paint? :think:

Ik kolf ook standaard mijn borsten voor ik ga slapen! Als is dat meestal maar 60 tot 90cc

Hendrika, Tanisha moet woensdag voor haar 2de prikken. Bij de eerste heeft ze heel veel gehuild, was hangerig, sliep wel op de arm maar zo gauw ze onze warmte niet meer voelde was het weer brullen! Hoop dat ze er morgen minder last van heeft maar ga er maar niet van uit (dan kan het altijd meevallen!)

Vanmiddag ga ik maar weer eens shoppen haha, eens kijken of er nog iets leuks te halen valt! En vanavond weer eten bij schoonouders, dus lekker makkelijK!

hoi hoi,

Jeetje Karen, das best een aardig stuk zwemmen!! hahahaha Doe je ook aan wedstrijdzwemmen???

En ja tis ook zielig hoor, die prikjes!! Maarja, je weet dat ze het nodig hebben!

Tanja, succes vandaag met prikken!! Ben benieuwd hoe groot en lang je meisje alweer is!!! En Lola had van de 2e prikken meer last dan de 1e keer…twee dagen hangerig en een beetje verhoging. Gek he, je zou toch zeggen dat ze allemaal hetzelfde zijn???

Hendrika, ik twijfel dus nog wanneer ik Nien op zwemles doe. De ene moeder zegt namelijk dat ze bij 4 jr nog te speels zijn en zo dik 2 jaar over hun A-diploma doen…en dat als ze bij 5 a 6 jaar gaan, ze binnen een jaar hun diploma hebben…

En de ander zegt weer juist, lekker vroeg op zwemles, des te sneller hebben ze hun diploma… :think:

Nina is op zich heel leergierig en echt een waterratje.Maarja, dat is natuurlijk wel spelenderwijs…Nou ja ik zie het wel, er is een wachtlijst voor de zaterdag dus ik weet zoiezo niet hoe lang het gaat duren!

Nou Lola dronk gisteren 90 cc en heeft dus ALLES binnen gehouden!! Het begin is er!!!

Wel vanochtend weer een vieze zure diarree luier, dus d’r darmpjes zijn nog niet in orde…

Vanochtend dronk ze 120 cc!!! Nu proberen we weer 3 uur tussen de flessen te krijgen, want ja je ritme is helemaal weg nu we haar steeds op verzoek 60 cc gaven.

Enfin, vandaag proberen we iedere 3 uur 120 cc te geven. Manlief belde net…ze had 90 cc gedronken en was toen klaar. Kortom: het gaat beter, maar nog niet zoals het moet zijn.

En jullie gaan het niet geloven…Lola had gisteren een paar plekjes, leken wel muggenbultjes. En nu hoorde ik vandaag dat de waterpokken heerst!!

Het zal toch niet waar zijn??? :wall: :wall: :shock: :shock:

nee dat meen je niet arme lola!!! :hug:

hallo hallo

@cariska. jij deed het niet in paint maar in iets anders maak jij de foto’s kleiner.

ik doe het in paint maar het lukt niet het forum blijft aangeven dat hij te groot. is

dus waar doe jij het waar maak jij de foto’s kleiner??

@lisajoy ik heb aan wedstrijd zwemmen gedaan. nu niet meer maar train nog wel.

nou vandaag lekker strijken :? :? :?

vanmiddag met mijn nichtje naar het zwembad zijn moet zwemlessen en ik ga kijken vandaag. moet toch een beetje mijn zus aan haar rust laten houden, maar toch vind ik het wel pittig om elke keer weer weg te moeten.

niet dat ik het niet wil absoluut niet maar toch de zolder moet nog af en andere dingen.

maar goed ik doe het met liefde, zij doet ook heel veel voor ons.

vanavond behangen. en dan morgen schilderen.

ooo onze meid heeft goed geslapen.

ze is huilend in geslapen na een uur huilen en ze kwam vanmorgen om 5 uur. dus gevoed en daarna kwam ze om half 10 toen haar aangekleed en om 10 uur gevoed. dus helemaal toppie.

kijken hoe het vanavond weer gaat

maar ik denk gewoon dat ze s`avonds haar huil uur heeft.

@lisajoy ik hoop echt niet voor je dat ze die nu gaat krijgen. laat haar maar eens even weer opknappen.

karen, ik upload de foto’s in photobucket.com en zet ze dan hier neer. Zo hoef ik ze niet te verkleinen. Je moet je dan ff daarbij aanmelden (is gratis) en heel simpel programma! Probeer maar ff!

Noëmi doet het goed hoor!! En een huiluurtje hebben veel beebs! Dus helemaal niet raar. Bij het kindje van mijn vriendin hielp het om haar strak in te bakeren of “klem” te houden op de arm!

Lisajoy, ohw nee ik hoop dat die pokken Lola nu bespaard blijven :pray:

Hier terug van het cb voor de 2e prikken. Jara weegt 5540 gram en is 62 cm (hihi dat merkten we al aan dr kleertjes!) Ze mag, gezien dr lengte, iets zwaarder zijn, maar zit goed in het gemiddelde!

Daarnaast heeft ze waarschijnlijk de bof :frowning: we hadden al gezien dat ze een dikke wang had aan een kant, maar gingen er zelf vanuit dat t door dr voorkeurskant komt…niet dus :wall: :wall:

We moeten ook nog even langs de ha voor een sec opinion, niet dat het voor Jara veel uitmaakt, maar de bof is erg besmettelijk en ze willen graag weten hoe vaak het voorkomt zodat er eventueel besloten kan worden ze er eerder voor in te enten.

Belde net de ha, is de praktijk gesloten :wall: (echt áltijd als ik ze nodig heb) grrr weet nu niet of ik vriendinnen ed al moet inlichten…als het zo besmettelijk is lijkt het me wel verstandig dat ze hun kids ff in de gaten houden.

Ze ligt nu lekker te slapen (na de vorige prikken sliep ze ook de hele dag) wellicht vandaag weer.

Jee, T@nj@, ik wil je niet bang maken, maar de bof is toch ook gevaarlijk voor kleintjes?? Of hebben ze daar niets over gezegd? En laat vooral vriendinnen die zwanger zijn wegblijven, want als je de bof krijgt als je zw bent, kan dat volgens mij ook gevaarlijk zijn voor je beebje. Ik weet er zoveel vanaf omdat we tijdens mijn zwangerschap dachten dat een tante de bof had en dat er toen wel voor gewaarschuwd werd! Maar goed, misschien kan het helemaal geen kwaad. En je krijgt het maar 1 keer, dus wat dat betreft is Jara er dan wel meteen vanaf!

Lisajoy, het zal toch niet he!! :shock: Arme Lola!

Karen, erg druk bij jullie he! Maar gelukkig kun je er wel voor je zus zijn. En fijn dat Noemie zo goed geslapen heeft!

Hier ook weer terug van het cb. Roos heeft zich weer heel stoer gedragen. Echt maar heel eventjes gehuild van de prikjes. En ik moet een afspraak maken bij de ha voor haar heupjes :frowning: Mama ziet al die spookbeelden van haar kleine meisje met gipsbeentjes al voor zich, brr! Maar ze hadden een heel minimaal verschil gezien in de heupjes en nu kon ik dan naar de ha en die moet dan weer doorverwijzen naar het zkh voor een echo van de heupen. Brr, ik vind dat maar niks hoor! Maar ja, beter maar wel doen, uit voorzorg. En waarschijnlijk is het niks :pray: :pray: