hallo hallo
nou ik wou ook foto’s op het showforum zetten, blijft dat ding maar aangeven dat ze te groot zijn terwijl ik ze al heeeeel erg had verkleind.
maar goed morgen nogmaals maar ff proberen.
@cariska wij hebben baptist al geloof. het is eigenlijk een beetje het zelfde als evangelische.
http://www.baptistenlelystad.nl kan je ff opkijken anders staat het goed uitgelegd.
@lisajoy. wel heel mooi. ik zou het zelf nooit doen maar ik vind hem wel heel mooi.
@tanja, wat leuk dat ze al zo met zo'n rammelaar speelt, Noëmi doet ook nog niks met handjes, ja eigenlijk wel ze stopt ze nu geregeld in haar mond.
maar niet nog dingen pakken ze zijn ook nog steeds gebald.
maar het ziet er wel heel leuk uit.
@hendrika en heb je al wat kunnen vinden voor je dochter.
en nichtje van mij is in nov 5 geworden maar ze was 4 1/2 toen ze op zwemles ging. en ze mag nu bijna afzwemmen nog 1 kleurtje en dan mag ze afzwemmen. ze vind het wel heel leuk hoor. en het gaat goed gelukkig.
@joli, dat is wel balen dat jij ook last hebt van de kredietcrisis. voelt niet zo lekker he dan. maar heb je nu wel lekker van het weer kunnen genieten heerlijk.
bij ons was het vandaag ook heerlijk maar heb niet echt kunnen genieten,
ben eerst met mijn zus naar de verloskundige geweest alles goed en natuurlijk mijn kleine meid even showen ze vond het echt heel leuk om me weer te zien.
toen het huis schoongemaakt ramen gedaan binnen en buiten (vies dat ze waren echt heel erg) toen gestoft en gezogen.
s`middags mijn nichtje van school gehaald naar de carpet right 1 pak laminaat gekocht voor onder de wasmachine en droger.
jacco heeft vandaag de schotten afgemaakt, we hoeven nu alleen nog een klein beetje te behangen en nog wel wat te schilderen dan de vloer bedekking erin en dan is het klaar en kan ik gaan inrichten.
ooo het is wel heel mooi geworden. maak een foto als het klaar is.
maar dan moet ik eerst even uitzoeken hoe ik ze nu kan verkleinen.
@cariska hoe deed jij dat ook alweer??
ik deed het via paint maar hij nu niet meer.
zo vandaag onze kleine meid alweer twee maanden wat gaat de tijd toch snel.
volgende week mag ik voor de eerst prikjes.
lijkt me echt wel een beetje boel zielig. zie er wel tegen op hoor.
ik hoop dat ze dan wel weer een beetje van de verkoudheid af is.
want ze is schor en zit behoorlijk vol met snot.
heb vandaag tusikind opgehaald van vsm een drankje voor de keel en verkoudheid. hopen dat het aanslaat en dat het verzacht.
nou vandaag onze kleine meid om kwart voor 8 in bed gelegd en ze ging slapen om 9 uur. ze heeft dus echt s`avonds een huil uur.
maar ze slaapt nu nog steeds,
ik laat haar gewoon doorslapen maar dan ga ik wel straks kolven want vanmorgen stonden ze echt op knappen ze deden gewoon echt heel erg pijn.
kijken hoelang ze slaapt morgen leg ik haar wat later op bed, maar dat kon nu niet omdat ik moest zwemmen.
vanavond 2300 meter gezwommen, ben nu ook wel helemaal kapot. :D :D
kan ik lekker slapen vannacht.
nou zo nu heb ik wel weer ff bij gekletst.