toch ff lekker in een handdoek gewikkeld, en binnen een minuut deed ze de oogjes dicht, slaapt nog niet maar dat gaat vast wel lukken!
haha en slaapt :shock:
hier ook een slaapkopje die ligt ook alweer een tijdje lekker in de wieg.
lisajoy kun je niet een paar ontwerpen laten maken dat bv lola haar naam in de schaduw of zo bij die van nina komt of bv
l
o
l
nina
ik probeer de letters scheef neer tezetten zodat de a van lola boven de a van nina komt maar het lukt niet wordt steeds aangepast
hmm maar een idee heb geen verstand van tato’s zou het wel leuk vinden heb ook wel eens gezegt ik laat er 1 zetten met de letters van de kids door elkaar op de pols maar als ik aan die naalden denk nee dankje dan ik niet.
n kwa speelgoed er is hier veel dat weet ik alles zit in bakken en elke dag komt er wel weer ander speelgoed boven water en ik ben zelf nietzo gek maar opa en oma ook voor een groot deel en ach als ze maar wat te spelen hebben.
idd die naalden … nee hoor mij niet gezien :shock:
oh ja slaapt nog steeds!!!
tanja, is bij jou de projector helemaal scherp? krijg het niet voor elkaar, niet dat het tanisha wat uitmaakt of zo haha
Hihi we zitten allemaal lekker te kokken he!
Enneh tattoos mij ook niet gezien hoor! Ben veels te bang dat ik er spijt van krijg. Mijn broer zette ca 4 jaar geleden zijn eerste tattoo, inmiddels zit zijn bovenlijf er echt hélemaal onder :? zooooo zonde.
Hier lijkt het erop dat de kramp en het spugen minder wordt :dance: Net voor de fles weer gillen van de kramp en na de fles een lekkere dikke poepbroek! Natuurlijk wel wat spuug toen ik tijdens het verschonen dr beentjes optilde :lol:. Ze heeft de laatste tijd dus alleen kramp als er wat aan zit te komen, lekker voor dr! We zijn de cinababy nu ook aan het afbouwen de afgelopen week 2x 3 druppels en deze week 1x 3 druppels, dan is het flesje ook wel zo’n beetje leeg.
Ff een vraagje over ledikantlakens, ik had er dus maar 1, niet echt handig. Van de week eentje extra gekocht bij de hema, staat er op de verpakking ‘ledikantlaken 60x120’ dan ga ik er dus vanuit dat het op een bedje van 60x120 past…uit de verpakking direct gewassen…blijkt het dus een lakentje van dat formaat te zijn…precies hetzelfde formaat al mn wieglakentjes. Nogmaals de verpakking bekeken er staat toch echt ledikantlaken op :think: Ervaringen?
Hier in de buurt is er nl geen andere winkel waar ik het kan kopen, dus wil het bestellen of iemand laten halen bij de prenatal. Het andere lakentje komt daar ook vandaan, maar heb geen idee meer welke maat erop stond.
wat raar tanja, volgens mij zijn mijn ledikantlakens ook 60 bij 120, en past prima (al gebruiken we het niet meer nu ze er steeds onder duikt!)
hmm wij hebben het laken van knuf en co en als ik dit lees is het toch een grotere
Mooi ledikantlaken Knuf & Co. lime. Dit laken is leuk te combineren met de ledikantdeken in de kleur lime of turquoise.
Afmeting ledikantlaken: 120 x 150 cm.
ik kom straks wat langer kletsen.
MAAR ZE HEEFT GESLAPEN TOT HALF 7, dus van kwart voor 10 tot half 7 toen wakker gemaakt had zulke zere borsten.
echt helamaal top.
ik kom straks alles ff goed lezen en lekker beppen.
voor noemi!
:dance: :dance: Goed zo Noemie!!!
Tanja, spijt van mij tattoo krijg ik nooit!! Zijn mijn bloedjes!!! :mrgreen: Kijk ik zou noooooooit Rich z’n naam laten plaatsen, je weet nooit hoe het loopt in het leven…
maar Nina en Lola blijven altijd mijn kinderen!!
En de pijn valt mee hoor, tis net alsof je door een wesp wordt gestoken hahahahaha
En op een of andere manier werkt het verslavend…als je er eentje hebt, wil je er nog een!!! hhahahahaha
Wat gek van dat lakentje, maar het is wel zo dat ieder lakentje verschillend is qua maat…volgens verschilt dit per winkel.
Cariska, hahahaha zie Tanisha al liggen in een handdoek hihi Goed opgelost toch!!!
Hendrika, op zich een goed idee, maar het zijn geen aparte letters…Nina staat zeg maar in sierletters aan elkaar geschreven…zal wel eens een fotootje plaatsen!
haha zal straks als ze wakker is wel ff foto maken van het handdoeken meisje haah
Zooo warme prak al binnen, opgeruimd, vaatwasser draait, de was wappert buiten, luv is te werk en…muppet ligt al een uur te jengelen in bed :? Ze is wel moe, dr armpjes blijven netjes onder de dekens…hihi dat betekent meestal dat ze tegen dr slaap aan het vechten is :inlove:
Gaan strax maar ff wandelen, is het bij jullie ook zulk mooi weer? Tis hier echt heerlijk buiten. Wil eigenlijk de ren van de nijntjes nog ff vegen, maar als madam ligt te jengelen kan ik niet lekker aan de gang buiten (dus nóg een nadeel van deze babyfoon moet steeds naar binnen om ff te luisteren, zit geen accu in (of ik moet er een heel pakje batterijen in doen, die heb ik niet liggen).
Hmm het lijkt nu toch stil…
de prenatal babyfoon moeten 2 baterijen in en kan dan gewoon mee naar buiten!
Tanisha slaapt nog steeds :shock:
De meneer van de verwarming is er nu ook, dus als ie klaar is lekker naar ons eigen huis.
Hier ook mooi weer!!!Kom maar op met de lente!
Hier ook lente! Net heerlijk gewandeld. Ik had een interview om 12 uur, dus mijn moeder kwam oppassen en die ging wandelen… kom ik boven heb ik een mail in mijn inbox dat het interview niet door kan gaan! Maar oma was al weg! Gelukkig was ze er snel weer en zijn we alsnog samen gaan lopen naar mijn ouders huis en daar geluncht. Kon Roos opa ook nog even zien, voordat ie naar z’n werk moest. En toen dus weer heerlijk naar huis gewandeld. Bed afgehaald en het dekbed hangt nu lekker buiten te wapperen! Van dit weer word ik zooo vrolijk!
Roos was vandaag echt super wakker! Om 10 uur was ze klaar met slapen en ze is nu pas om 14.30 weer naar bed gegaan! Net lag ze nog even te mopperen maar nu is ze vertrokken. In de wagen heeft ze wel een beetje liggen suffen, maar toch ook niet echt geslapen.
Maar mama kan nu dus nog even ‘werken’. Ik heb het momenteel erg rustig en daar baal ik eigenlijk best wel van! Maar goed, het komt vanzelf wel weer. Maar ik merk toch ook wel dat de kredietcrisis is toegeslagen hoor!
Ben benieuwd naar je tattoo Lisajoy! En gelukkig gaat het goed met Lola!!
T@nj@, idd raar van dat lakentje. Er zou dan wieglaken op moeten staan, toch? :think: Misschien wel een foutje? Of is ie gekrompen in de was :lol:
Cariska, laat maar zien dat handdoekenmeisje van jou! Haha.
Karen, heerlijk he, als ze zo goed slapen :dance:
nou doornroosje is weer wakker hoor en heeft een volle buik! Nu dus eerst even samen knuffelen, foto komt later!
Jaartje in het SF :inlove:
ga zo ff kijken!!!
Vraagje:
's ochtends kolf ik altijd mijn borsten, meestal zo’n 260 en daarna drinkt Tanisha nog aan de borst. Maar als ik verder overdag kolf krijg ik meestal met moeite 90cc. Nu is dat nog geen probleem maar als ik straks ga werken wel! Dan gaat mijn voorraad wel heel hard slinken denk ik.
Ik kolf met een handkolf van Tommee tippee. Kan het zijn dat ik met een elektrische kolf meer kan kolven? Heeft iemand tips??? Tijdens het kolven masseer/knijp ik de borsten zodat er wat uitkomt, doe ik dit niet dan heb ik max 60cc…
haha net ff dat speeltje in haar handen gedaan maar nee hoor ze laat het net zo hard vallen :lol: