*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

@Joli wrote:

Ehm, het klinkt of je zwanger bent :lol: Maar ik denk dat het misschien gewoon een beginnetje is? Hier nog helemaal niets, trouwens. Ik dacht dat je weer ongi zou worden als er op een gegeven moment langer tussen de bv zou zitten, maar hier dus nog niets (en dat vind ik prima :mrgreen: )

hahaha zou het vertellen tegen Johan hihi. Ik had wel verwacht dat het hier eerder terug zou zijn omdat ze vanaf dag 5 al geen nachtvoeding krijgt en dus langer dan 6 uur zonder eten zit....

Zal ik honing en sereph ff pb sturen met het nieuwe deeltje? of is dat al gedaan?

Iedereen weet toch hoop ik wel, dat je WEL zwanger kunt worden tijdens de BV, ook al wordt je niet ongesteld!!!??? :mrgreen:

ff snel hoor, ben druk aan het werk!

Lola heeft gisteravond 60 cc gedronken en is lekker gaan slapen…en vanochtend 90 cc gedronken!!! Heb nog niet gebeld, maar wel mijn moeder op het hart gedrukt dt ze mij wel 20x mag bellen als ze het even niet weet…dat arme mens zit helemaal in de zenuwen hoe vaak ze moet voeden, en wanneer ze ORS moet geven etc etc…

Ben blij dat hubbie morgen en woensdag thuis is, die kent Lola toch ff wat beter!!!

Hendrika, ik ga voor Nien dat fototoestel kopen van V-Tech…ze vind het zo leuk foto’s maken!!!

En we hebben van het weekend Elefun gekocht…een olifant die vlinders uit zijn slurf blaast en die moet je dan vangen met een netje!! Helemaal leuk!!!

En Electro/Loco is ook leuk!

Groetjessssssss

Ja, dat weet ik in ieder geval wel :mrgreen: (ik zou er ook echt niet aan moeten denken hoor, nu alweer zwanger!). Ik moet zeggen dat ik sowieso nog niet weet of ik een tweede wil. Is dat raar? Hoe is dat bij de anderen? Denk je daar al over na? Ik heb soms echt het gevoel dat de maatschappij mij nu al dwingt hier een standpunt over in te nemen!

Lisajoy, het klinkt in ieder geval positief! Volgens mij gaat het nu weer de goede kant op met Lolaatje!! Gelukkig!!

goedemorgen dames

ik zit gewoon mn hersens te kraken voor kado van opa en oma krijgt ze kasteel van baby born van m aurice koets van baby born en ja mama weet het nog niet.

lisajoy die fototoestel is een aanrader die is super wordt hier al 2 jaar :oops: veel gebruik maar kijk eens op marktplaats daar staan tegen woordig veel nieuw in doos op wij hebben de roze :inlove: ik moet gewoon eerlijk bekennen er is haast geen speelgoed wat hier nog niet is

lisajoy, ja hoor weet het wel, gebruiken condooms haha. wil zolang ik bv geef niet aan de pil

:pray: dat het goed gaat vandaag ,met lola

joli, hier komt wel een 2de als moedertje natuur natuurlijk meewerkt. eigenlijk wil ik er 3 johan 2 haha

hendrika, heerlijk toch die kids die lekker verwend worden. loco en elektro is inderdaad ook leuk. wij maakten vroeger ook matjes met kralen en dat moest dan gestreken worden maar geen idee voor welke leeftijd dat is…

@Cariska wrote:

lisajoy, ja hoor weet het wel, gebruiken condooms haha. wil zolang ik bv geef niet aan de pil

:pray: dat het goed gaat vandaag ,met lola

joli, hier komt wel een 2de als moedertje natuur natuurlijk meewerkt. eigenlijk wil ik er 3 johan 2 haha

hendrika, heerlijk toch die kids die lekker verwend worden. loco en elektro is inderdaad ook leuk. wij maakten vroeger ook matjes met kralen en dat moest dan gestreken worden maar geen idee voor welke leeftijd dat is…

jij bedoeld strijkkralen dat is inderdaad ook leuk en hier ook al aanwezig :?

ga zo even lekker schoonmaken en dan vanmiddag even brood na de eendjes brengen

klopt :lol:

ministeck is ook leuk! maar de leeftijd??

Hihi Hendrika, zoveel speelgoed :lol:

Wat is een aanrader voor deze leeftijd? Ik wil graag een ‘speelgoedje’ voor Jara kopen, iig iets waar ze nu naar kan kijken ook op dr buik en later natuurlijk ook wat op kan drukken/ rammen :lol: Ik vind die rainforrest swing of speelkleed wel errug maar zo duur!!! suggesties?

Ik ga woe naar de gyn, nacontrole! Ben benieuwd hoe het nu zit met de PCO. Hier nu condooms wil echt niet meer aan de pil (hahahaha typte eerst verkeerd naast de /l /zit de /k/ :oops: :oops: ) Maarja die acne, ik hoor het wel!

Grappig Joli, hier hetzelfde! Ik had altijd een statement dat ik meer kinderen wilde, maar ik vind het nu zó ondankbaar om er uberhaupt over na te denken, gek he? Ik ga ervanuit dat het gevoel vanzelf wel weer komt! Op dit moment ben ik zo aan het genieten van mijn meisje dat er geen plek is om te denken aan een volgende.

hier voorlopig nog geen 2de hoor begrijp me niet verkeerd. eerst minstens 1.5 jaar wachten denk ik

tanja doet jara al iets met speelgoed? tanisha nog niet!

T@nj@, wat leuk is, is een tuimelclown, tuimelpop. Kunnen ze naar kijken en als ze dan wat meer coordinatie krijgt kan ze er tegen slaan en gaat de pop ook bewegen! Wij hebben een clowntje, erg leuk. Kraakboekjes zijn hier ook een succes.

Ik ben juist erg voorzichtig met te veel speelgoed. Moet zeggen dat ik ook al behoorlijk veel heb, maar wil er echt voor waken dat mijn huis straks een heel speelparadijs is! Ik leg ook veel weg en wissel dan af en toe weer van speeltjes. Ik wil juist ook speelgoed wat geen geluid maakt en geen licht geeft, om ook de eigen fantasie van Roos te stimuleren. Gut, ben ik nu echt een tutmoeder :slight_smile:

En ja, dat van die tweede… ik geniet nu ook volop van Roos, maar ik heb nu het idee dat ik geen tweede wil en dat ik me daar dan een soort voor moet verantwoorden. Maar goed, we zien wel! Voorlopig hoef ik er niet over na te denken!

:inlove: Roos was vandaag vroeg wakker… normaal slaapt ze tot 11 uur, maar nu was het echt huilen om 10 uur! Dus eruit gehaald. Nu ligt ze op het ikea-speelkleed. Ik dus even wat typen… kijk ik weer ligt ze op haar buik!! Zo schattig! En toen ik keek kreeg ik ook nog een vreugdegil :inlove: :inlove:

ministeck heeft ze al maar dan de mozaiek versie

dat rain fdorest speelkleed is :thumbup: die hebben wij ook en wordt veel mee gespeelt, wat ook leuk is de fischer price piano voor in de box kunnen ze lekker tegen aan schoppen en wat hier op moment ook in de box hangt is zn droomlivht van fischer price die is ook super en de schommel wordt hier ook graag gebruikt

Cariska, nee hoor! Jara kijkt er gericht naar en stopt het in dr mond als ik t in dr handje geef.

Joli, zo’n tuimel ding is wel leuk idd! Ga ik ff voor kijken.

Het gaat mij erom dat we haar een beetje kunnen ‘afleiden’ als we op dr buik oefenen, met die projector gaat dat super! Maarja wordt voor mijn gevoel zo saai en overdag niet echt een succes…

Hier nog erg weinig speelgoed, ik wil daar ook voor waken! Geen onoverzichtelijke rotzooi! Op mijn werk gebruik ik ‘speelgoedbakken’ kinderen mogen een bak kiezen waar ze mee willen spelen (hier zitten dan een stuk of 3 a 4 speeltjes in. Dat wil ik voor Jara ook doen. Speelgoedbakken maken dan mag ze kiezen met welke bak ze mag spelen. Dan blijft overzichtelijk (en voorkomt dat alles door de kamer ligt) en je kunt idd wat afwisseln.

Ik heb ook al gekeken op de speel-o-theek hieri n het dorp, ze is er nu nog ff te klein voor, maar als ze wat ouder is wordt ik zeker lid!

Ohw ja Cariska, die babyfoon die jullie hebben van de prenatal, kun je daarop ook zien dat er geluid is???

Ik hoor nl de babyfoon niet als ik aan het kralenbranden ben (die brander maakt zo’n herrie)

joli, zo’n tuimelding es inderdaad leuk!

tanja, tanisha houdt het speelgoed nog niet echt vast.

ja kan je zien op de babyfoon!

Joli, ik zei ook na de geboorte van Nina dat ik geen 2e wilde! Heb ook tot mt 74, alles weggedaan. Een tattoo laten zetten op mijn pols met haar naam, en ik was er helemaal klaar mee.

Kon me ook niet voorstellen dat ik van een 2e kindje net zoveel zou kunnen houden en bovendien genoot ik zooo van Nina. Na 2 jaar begon het toch opeens te kriebelen, nog 3 maandjes getwijfeld en opeens was ik OM en wilde ik dolgraag een 2e. Gek he?!

Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, vanaf het moment dsat Nina ongeveer 1 jaar oud was, werd mij echt door iedereen gevraagd wanneer de 2e kwam…Alsof je ze op bestelling krijgt…pfff

Tanja, ik heb een babygym die nu naar beneden staat, je kunt hem ook omhoog klappen en dan is het een zittafeltje, en er kunnen nog pootjes aan zodat het een grote speeltafel wordt…Zal eens kijken of ik een voorbeeldje kan vinden!

Hier ook iemand die terughoudend is met speelgoed hoor! Ze zijn zo snel uitgekeken op dingen! Nien heeft een echte poppenfase gehad, met buggy, kleertjes etc, maar nu kijkt ze daar nauwelijks naar om. Nien is wel van het knutselen dus verf, klei, stickers etc dat hebben we genoeg in huis. Maar ECHT speelgoed, koop ik eigenlijk alleen met haar verjaardag en sinterklaas/kerst…en als ze iets graag wil hebben, mag ze ervoor sparen! :oops: streng he?!!

Ik heb in de woonkamer 1 speelgoedkist (geschildert a.d.h.v. haar geboortekaartje, zoooo leuk) en wat daar niet in past, gaat naar haar kamertje! Voor Lola wil ik zo’n zelfde kist kopen en that’s it!

En nog even over 2 kindjes…NIKS is mooier dan je twee schatjes samen te zien :inlove: puur geluk!!! :inlove:

oh maar om nog even terug te komen op die tattoo…

nou zit ik mooi met een probleem!!! Nina staat op mijn pols, maar ik ga ECHT niet Lola op mijn andere pols laten zetten…dan voel ik me net zo’n Hell’s Angel :lol: :lol:

Maar kan het eigenlijk ook niet maken, om WEL Nina op mijn arm te hebben staan, en NIET Lola…Toch!!!

(zie dat al helemaal voor me…"nou jaaaaa, waarom wel Nina en ik niet??? Ben ik zeker minder belangrijk he?!) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als ik van tevoren had geweten dat ik twee kindjes zou krijgen, had ik het niet gedaan!! Of in ieder geval op een wat minder opvallende plek…

lisajoy,ja idd je krijgt ze niet op bestelling.

laatst had mijn vriendin tanisha vast en kreeg ze de opmerking dat het haar wel stond, of zij nog niet wilde.

terwijl zijh dus al erg lang bezig zijn…sommige mensen :doh:

heb je een foto van die kist? zelfgemaakt??

brrrr tatoe moet er niet aan denken. kan lola haar naam niet onder of boven die van nina staan??

heb je nog gebeld hoe het met lola is???

Cariska, ja echt he, sommige mensen zijn zoooo dom. Zoals ik al zei, kreeg ik ook continu de vraag: wanneer komt de 2e??? Voor hetzelfde geld was ik al heel lang aan het proberen om zwanger te raken…mensen denken echt niet na soms!!

mmm nee, Lola’s naam eronder is geen optie, aangezien Nina er best groot op staat…

(en ik blijf een maatschappelijk werkster, dus ik moet 'm ook kunnen verbergen voor mijn werk…moet mijn imago hoog houden he :wink: ).

Misschien de binnekant van mijn pols??? :think:

neeee, ik ben niet zo creabea, die kist is op bestelling gemaakt! hahahah

Hebben we toen van mijn ouders cadeau gehad voor Nina’s eerste verjaardag!!! Dus ik ga 'm gewoon ook voor Lola’s verjaardag vragen hahahahaha slim he!

Lola heeft vanochtend om 10 uur 60 cc gedronken en wilde MEER!! :dance: Niet gegeven hoor, ik wil het echt rustig opbouwen!! Maar het plan is wel, dat als het vandaag goed gaat…we morgen 90 cc gaan geven en overmorgen 120 cc en zo iedere dag iets meer totdat we weer aan de 180 cc zitten…Maar ik denk dat vooral IK geduld moet hebben, en er vanuit moet gaan dat ze nog wel een week of twee minder zal eten dan normaal…

lisajoy, fijn dat ze meer wilde vanmorgen!!! Lijkt zo dus dan de goede kant op te gaan.

mijn voornemen om tanisha dus vandaag in te bakeren lukt niet. Want ben dus bij mijn ouders thuis en daar is haar bedje niet. En ben de doek vergeten. Nu ligt ze in de wandelwagenbak, te brullen! Maar volgens mij wel moe, laat haar ff gaan, wie weet valt ze zo in slaap! Hoop dat die man zo komt kunnen we naar ons huis en kan ze lekker in haar eigen bedje!