Joli, ik denk dat het wel goed is als ik ga werken…met pijn in mijn hart hoor, want liever blijf ik thuis. Maar ik ben ook een beetje overbezorgd op het moment en erg gefocust op het eten…de druk moet even van de ketel! Dus even mijn kindje loslaten is wel goed voor mij denk ik…
En ik bel gewoon twintig keer :mrgreen:
Wouw, zeker een oud omaatje!!! Wel heerlijk om zo allemaal bij elkaar te komen!!! Ikzelf heb helaas geen oma’s, zij zijn beiden gestorven voor mijn geboorte…En enigskind dus helaas geen grote fam! Lijkt me zo leuk!!!
En gefeliciteerd met je buuf/vriendin!!!
Cariska, jij dus ook al zo’n oud omaatje! Geweldig!! Volgens mij heb ik wel een foto voorbij zien komen he, van jou, oma, overgrootoma en Tanisha! Toch?
Hendrika…ook in de verkoop?! hahahaha Ja, gelijk heb je hoor, anders ligt het toch maar in je kasten! En wie weet spaar je zo weer een lekker zakcentje bij elkaar!!!
Tanja, wat leuk dat je zo’n boek hebt!!! Ik heb wel een fotoalbum van mijzelf, maar helaas geen overzicht van wanneer ik welke stap heb genomen…
En bij ons is het heel duidelijk te zien; nina lijkt sprekend op mij en Lola op papa!!!
Heb net een jurkje op MP gescoord voor Lola…ben helemaal blij ermee :dance: moet mij tutje toch ergens mee verwennen hahahaha
Vandaag ook de zomerspulletjes van Nina tevoorschijn gehaald, mt 68/74 is alles! En ik heb VEEEEEEL!!! Ben helemaal blij! Dus ik denk dat ik de KB helemaal niet nodig heb deze keer!!!
Krijgen we trouwens he, 3 of 4 april!!! :dance: :dance:
is Ãe gaaf of is Ãe gaaf!! :inlove:
oh hij is helemaal gaaf het is ook zn leuk merk :inlove: :inlove: :inlove:
bij jullie de fiets ook al weer te klein? en voor wat of welke gaan jullie dan?
ik durf dus echt helemaal geen zomerkleding te kopen voor meneer want weet niet welke maat en heb vorig jaar voor mn meisje zomerkleding gekocht en heeft ze bijna niet aangehad dus heb eigenlijk zoiets van ga het wel kopen als het echt nodig is :?
zomer jasje heb ik al voor mn meisje vorig jaar leuke van gaastra gekocht maar dacht dat ie paste dus niet veelste groot en heb hem van der week even geprobeerd en hij past voor ventje klein zomerjasje gekocht vorige jaar toen we wisten dat we een jongen zouden krijgen een hele leuke van tommy maar ja maat 74 dat zou wel niet gaan passen
verneem wel dat het weer mooie weer gaat worden want ben al weel druk bezig met het buitenspeel goed dit kan weg en staan weer paar dingen op nominatie van aanschaffen.
Lisajoy, :hug: kan het me zo goed voorstellen! Niks is erger dan een kindje dat niet goed eet. Je doet het hartstikke goed. Wellicht is het idd goed dat je de zorg morgen even een dagje uit handen geeft, heb jij weer energie voor de avond! Dat jurkje, wat gááááááf die wil ik ook!!!
Hendrika, zijn de doekjes nog aan gekomen?
Joli, leuk nog zo’n oude oma! Marks opa’s en oma’s leven alle 4 nog :shock: die zijn 80 en 85. Lekker taart gegeten dus :drool: ?
Karen, hoe was jullie dag? Hopelijk gaat het slapen wat beter?
Hier mevrouw dus gewoon lekker op bed gelegd om 20:00, we maken dr weer wakker voor de laatste fles rond 22:30 ben benieuwd of ze het flesje dan leegdrinkt, en anders horen we dr van8 wel weer :mrgreen: Vanmiddag heeft ze 1x 20 cc en 1x 60 cc laten staan, dus ze heeft inprincipe gewoon genoeg voeding, hopelijk slaapt ze weer lekker door als we de voedingen beter verdelen!
Hier net stroopwafelijs op :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
hallo dames,
na een hele drukke dag ff tijd voor mij zelf.
maar ooooo wat was het bijzonder vandaag echt zo speciaal. echt geweldig. daarna fam mee naar huis samen cake met muisjes gegeten
en halverwege de middag soep met brood.
om 4 uur wat iedereen weer weg. maar ooo wat ben ik moe.
gistern ging ze om kwart voor 10 eindelijk slapen en heeft toen 3 kwatier geslapen en toen wakker i.v.m honger. ze heeft toen een uur liggen huilen.
nou nu ligt ze weer in haar bedje, weer de miepen maar ik denk dat het zo wel weer over gaat in huilen.
ga zometeen haar speen nog een keer geven en daarna wachten.
@cariska ik heb ook het foldertje gehad maar oooooo wat een leuke spullen.
ik moet nog een dekentje hebben voor op vakantie en ik zag een mooie fleece deken die ga ik halen.
maar dat setje is ook erg leuk.
maar wat een leuke dingen he. geweldig. ik denk dat er veel gehaald gaat worden door de nederlandse moeders.
ik las iets over een ikke boek. die hebben wij ook 1 van de rabobank bij het openen van een rekening van haar. en 1 gekocht wist namelijk niet dat je er 1 bij de rabo kreeg. dus vandaar.
maar ooo wat was het leuk heb echt genoten. en vond het heel speciaal en ook wel emotioneel het is zo bijzonder dat de gemeente ja zegt dat je de opvoeding niet alleen hoeft te doen. kijk wij zijn altijd eind verantwoordlijke maar we staan niet alleen.
tanja mijn of mijn zoon zn dank is groot dankje wel en wat lief dat kaartje erbij :inlove: :-* :-* :-*
ik ga denk ik morgen ook maar even bij de wibra kijken vondt die sokje leuk, heb gisteren 18 paar majo’s ingeslagen :oops: want straks zijn ze niet meer te koop en waren nu afgeprijst voor 0,20 dus ja wees eerlijk kon ze toch niet laten liggen :inlove:
karen marieke wat lijkt me dat een bijzonder moment voor jullie maar is ze ook al gedoopt of doe jullie dat niet?
hallo hall
OOOOOOO MEIDEN ZE SLAAPT NU AL!!!
echt ben zo trots.
nu hopen dat ze lekker lang doorslaapt tot aan de laatste voeding.
(ooooo ik hoor haar nog wel dus ze is nog niet helemaal in dromeland)
maa goed het was voor haar ook een pittige dag.
maar goed we meoten ergens beginnen.
@hendrika. nee dopen doen wij niet op deze leeftijd.
als ze later groot zijn en ze make de keuze om de Heer te volgen op die belijdenis worden ze gedoopt dus wij doen eigenlijk aan volwassen doop
maar goed volwassen ik was ook 15 maar goed oudere doop.
bij opdragen vragen wij aan God of hij ons wil helpen en bijstaat bij de opvoeding van Noëmi, en tevens word ook de gemeente ter verwantwoording geroepen dat wij als ouders altijd de eindeveratwoording hebben maar dat wij het als ouders nooit alleen doen dus dat wij ook hulp mogen vragen aan de gemeente en dat de gemeente ook een stukje verantwoording heeft.
ooo meiden ik heb nog even een vraag.
ik heb sinds een paar dagen hoofdpijn bij mijn holtes.
nu begint het ook in mijn wangen pijnb te doen denk dat die holtes ook beginnen
wat moet ik doen.
want eigenlijk wil ik niet naar de HA want dan moet ik misschien een AB kuur en dat wil ik eigenlijk niet iv.m de BV.
Wat kan ik nu doen???
thanks voor de hulp
Lisajoy, ja klopt de 5 generatiefoto!!
En nog verrassende kleren erbij? Of wist je nog wat je allemaal had???
Eerste keer kinderbijslag voor ons!!
Super gaaf jurkje hoor!!
Tanja, stroopwafelijs? Ken het niet. Weet je wat lekker is??? Stroopwafel ff minuutje in magnetron :drool:
Karen, wij hebben ook die van de rabobank! En tijdens de kraamkado’s hebben we een boek gekregen van de 1e 5 jaar van haar leven!
Volgens mij is dat net zoiets als dopen! Tanisha wordt 5-4 gedoopt! Heb je ook foto’s gemaakt??
Hendrika, waar heb je die majo’s gekocht? Kan ze hier al slecht vinden en moet er toch ook nog wat hebben eigenlijk! Heb die sokken van de wibra ook al! Vond ze erg leuk! … nu nog de vraag of ze aanblijven :lol:
karen, wat goed dat ze slaapt!!!
Wat grappig, bij ons doen ze als ze volwassen zijn (vanaf 18 ) hun confirmatie en zeggen dan dus ja tegen het geloof! Ons dopen is dus hetzelfde als bij jullie het opdragen!
Je kan altijd ff bellen met de ha! Er is vast wel een ab die kan met antibiotica! Doorblijven lopen moet je niet doen, heb je jezelf alleen maar mee denk ik!
Karen, heb het ff opgezocht!
Kun je een antibioticum nemen bij zwangerschap of borstvoeding?
Sommige antibiotica, zoals de penicillines, zijn veilig te gebruiken. Andere kunnen schadelijk zijn en van weer andere is het nog niet bekend. Daarom: vertel het uw (tand)arts en apotheker dat u borstvoeding geeft, of dat u (vermoedelijk) zwanger bent. Dan kunnen zij daarmee rekening houden.
Karen, dat Noemi lekker gaat slapen!! En idd er zijn ab-kuurtjes die je gewoon kunt gebruiken tijdens de bv! Heb ik ook gehad toen ik die borstontsteking had.
nou ze slaapt nu echt ze al een geruime tijd vertrokken.
@cariks ja ik heb ook foto’s gemaakt ik zal er morgen ff wat op het forum zetten. kijken hoe mooi ze zijn geworden met onze nieuwe carmera
en thanks voor de info.
dan denk ik dat ik morgen maar even een afspraak ga maken bij de HA. zit nu eigenlijk elke dag wel aan de 4 a 6 paracetamols.
lijkt me ook niet helemaal normaal oke het kan geen kwaad maar toch.
dus ik denk dat ik jou advies maar even ga opvolgen en morgen de HA bellen.
Karen, dat klinkt als een hele bijzondere dag! Ik kan me er totaal geen voorstelling bij maken, omdat ik niet gelovig ben opgroeid…maar het idee dat je altijd mensen achter je hebt staan, lijkt me wel heel fijn!!!
En wat goed van Noemie, dat ze lekker is gaan slapen!!! :dance:
Ikzelf heb in de 2e wk een AB kuurtje gehad, toen mijn baarmoederslijmvlies was ontstoken…in eerste instantie zei mijn HA dat ik maar ‘even een weekje moest stoppen met de BV’ en toen ik dat weigerde, heeft hij contact gezocht met de apotheek en heb ik penecilline gekregen (schrijf ik dat goed?). Dat kon geen kwaad met BV!
Tanja, nog even over die BV terreur…ik werd daar dus ook GEK van, toen ik bij Nina was gestopt met de BV. Voelde me toen zo schuldig en een ontaarde moeder omdat je van alle kanten te horen krijgt dat BV het beste is!!! Vreselijk hoe ze op je schuldgevoel kunnen inpraten!!!
Begrijp best dat ze er niet over mogen reclameren, maar aan de andere kant maak je hierdoor een hoop moeders heel onzeker!!!
Cariska, ik kocht me in het begin GEK aan merkkleren voor Nina!! Dus een hoop tommy shirtjes, mexx en replay :inlove: En uiteindelijk blijft het allemaal zo mooi, dus het is allemaal nog als nieuw!!! Ben helemaal blij!!! hahahahaha
Hendrika, nee nina d’r fiets is nog niet te klein hoor!!! Is jouw wijffie zo groot dan, ze is toch ook 3 jaar??? Want Nien heeft ook een 12inch fiets en die heeft ze voor haar 3e verjaardag gehad! Gaat nog prima!!!
Nee, ik verkoop vooral kleertjes op MP! Loopt best goed!
Nou…ik ga met lood in mijn schoenen Lolaatje eten geven…en dan een half uur in de zenuwen zitten of ze moet hoesten/spugen…
Vreselijk hoe nerveus je kunt worden over eten…
hmmja moeilijk is dat maar ik had hier vorige week ook last van en bij is het een paar dagen goed ziek zijn geworden had gewoon een verkoudheidje en geen holtes, maar als je echt heel veel last ervan hebt kun je dan bv niet oplossen met stomen zodat de holtes leeg komen? en apsro c van beyern maar weet niet of dat mag met bv :think:
en ja denk dat mn meisje wel groot is voor de leeftijd zijn van der week bij fietsenmaker geweest en ze kan nu op een 16 inch maar mevrouw wou nooit op een driewieler en fietste voor haar 2e jaar op een gewone fiets met zijwieltjes.
maar wie heeft er nog tips voor kado voor 4 jarige meisje?
ja sorry heb in het begin gezegt dat mn meisje jonger was en op andere tijd jarig maar dit heb ik gedaan ivm mensen die meelezen en anders zouden weten dat we een zoon zouden krijgen dus dames aub wees niet boos op me
ik hoop dat er nog iemand komt
maar nu ligt ze lekker te slapen, maar ze moet eigenlijk nog 1 voeding.
moet ik haar nu wakker maken??
ben bang dat ze daarna niet meer wil slapen.
was even op het forum aan het kijken en kwam deze topic tegen misschien wel intressant :think: :think: :think:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71012
Hendrika, geeft niks hoor!! Ik snap wel dat je voorzichtig bent met meelezers! Maar je dochter wordt dus 4 en je zoekt een cadeautje :think: ? Wat vind zel euk om te doen? Ik ben zelf altijd gek op gezelschapsspelletjes (gebruik ze in mn werk ook veel) dus kwartet, ganzenbord, hally-gally junior, krokoloko etc etc :mrgreen: Zat gelijk weer ff te kijken op speelgoedsites, zie dat er voor meiden erg leuke prinsessenspelletjes zijn: “het glazen muiltjes spel” “disney magische spiegel-spel” Nou ja ik draaf weer door… :oops:
Karen, hoe is het bij je? Heb je Noemi nog wakker gemaakt? En de dokter al gebeld?
Lisajoy, dat het beter gaat met Lola (hihi hoe vaak heb je al gebeld?) Hopelijk kun je je een beetje ontspannen op je werk?
Hier ging het wakker maken voor de laatste fles top! Om 23:00 heb ik dr wakker gemaakt (ze was tot mijn verbazing erg snel wakker, dat isn og wel eens anders :lol: ) Ze deed lang over het flesje, dronk lekker rustig, maar wel leeg. Dr slapen weer in dr bedje gelegd. En vanmorgen om 07:00 hoorden we weer geklets uit dr kamertje :mrgreen:
Om 07:30 een flesje, even gespeeld in de box en nu ligt ze er weer in. Kan mama ff Kokken :mrgreen:
Karen, al met de ha gebeld? ben benieuwd naar je foto’s! Wat voor geloof is het eigenlijk?
En heb je haar wakker gemaakt? Had ik niet gedaan als ik jou was…
Lisajoy, jeetje wat stom van die ha dat je even moest stoppen met de bv!!!
Wat jammer zeg! Hoef je helemaal niet te shoppen voor lola :lol:
Hoe is het nu met lola???
Henrika, nee hoor natuurlijk niet boos op je! hmmm kado voor 4 jarige…zal ff nadenken
Tanja, gezelschapsspellen zijn idd leuk!!
dus werkt wel het wakker maken!
Moet nu “oppassen” op het huis van mijn ouders. Er komt vanmiddag iemand die de verwarming weer komt aansluiten, die is eraf omdat hun huis gestuukt (hmmmm geen idee hoe je dat schrijft ) werd. Dus het is hier KOUD! maar straks dus weer verwarming. Hij komt vanmiddag maar moest hun auto naar garage brengen en dacht ik ga daar gewoon zitten. Ze hebben een pc (die 20 keer sneller is dan die van ons :lol: ) dus zit mijn tijd hier wel uit :lol:
trouwens nog een vraagje.
Ik had zaterdag weer bruinverlies, had ik ook altijd als ik ongi moest worden. Zondagavond klein beetje lichtrose slijm, maar niets op het inlegkruisje. Nu ook inlegkruisje nog schoon maar wel bij afvegen lichtrose slijm…wat is dit? Word ik nu wel of niet ongi? Had zo gehoopt dat het nog een jaar weg zou blijven :mrgreen:
Ehm, het klinkt of je zwanger bent :lol: Maar ik denk dat het misschien gewoon een beginnetje is? Hier nog helemaal niets, trouwens. Ik dacht dat je weer ongi zou worden als er op een gegeven moment langer tussen de bv zou zitten, maar hier dus nog niets (en dat vind ik prima :mrgreen: )
Lisajoy, snap ook dat je er even ‘uit’ moet hoor! Misschien geeft dat wat rust, werk is dan juist een goede afleiding. En gewoon bellen als je voelt dat je moet bellen! En ze is in goede handen bij je moeder!
Hendrika, ik zal het ook ff aanpassen in het lijstje, want daar staat nog dat jij bevallen bent van de 1e! En wil je er nog een foto op zetten van je kleine man? Dan zet ik die ook op de openingspagina!
T@nj@, jij zo te lezen ook een supernacht gehad! En heerlijk he, dat geklets in de morgen. Ik word ook elke ochtend op zo’n fijne manier ge(k)wekt! :inlove:
Karen, we zijn benieuwd naar de foto’s! En wel mooi dat je de beslissing voor de doop aan je kind zelf overlaat. En het slapen is nu goed gegaan?
Honing en Sereph, ik hoop zo dat jullie je weer even melden in dit nieuwe deeltje!