*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

Tsjee Lisajoy, wat een #@&#! Je hebt gewoon zijn ego gekrenkt :wink:

Ben je al bij je nieuwe ha geweest? Laat hem/haar nog even naar Lola kijken. En vertel (zelf!! Je weet niet hoe die andere ha het in jullie dossier heeft geschreven) hoe ze al ‘haar hele leven’ kwakkelt.

En op dr buikje gedraaid :clap: :clap: knappe meid!

Joli, Roos ook al zo knap!!

Cariska, fijn dat jullie die bandage zelf kunnen stellen! Fijn dat ze er geen last van heeft en er lekker mee kan slapen :thumbup:

Nou hier een druk dagje achter de rug. Vanmorgen eerst gezwommen van 9:00 tot 9:30 en om 10:00 kennismakingsgesprek op het KDV, waarna Jara tot 12:00 bleef…en het is me 100% meegevallen! We hebben dr daar nog zelf een flesje gegeven en dr daarna in bed gelegd, ze sliep dus toen we weggingen. En toen we terugkwamen zat ze lekker in een wippertje tegenover een ander kindje te keuvelen :inlove: . Hihi en ik vond al oranje verf tussen dr teentjes :lol:

Vanmiddag gelunched met collega’s, was gezellig!

Morgen ga ik met een vriendin weer naar het Elysium (sauna) de vorige keer was er net brand geweest, dus we vonden dat we wel weer heen konden (die vriendin is 4 dagen voor mij bevallen) hahaha dus we gaan allebei als hangbuikzwijntje heen :wink:

lisajoy, jeetje wat een ***** huisarts zeg!!! GElukkig heb je een andere!!!

En al 2 dames die draaien !!

Eigenlijk weinig te vertellen. Nog steeds erg onzeker wat betreft die stomme pavlik…ga maandag nog maar eens heen, volgens mij is ie gewoon niet goed…doe mij toch echt maar een “normale” spreidbroek…

hallo hallo

nou na twee drukke dagen weer lekker tijd voor het internet.

oooo we hebben intotaal €4314.62 opgehaald goed he??/

was weer echt helemaal leuk.

oooo en ons meisje heeft zich zo goed gedragen echt helemaal toppie.

ze had gisteren wel moeite met inslapen zoveel prikkels denk ik.

maar echt wat een lekker ding ze heeft vandaag bij mijn zus gezeten in de draagzak en heeft daar lekker geslapen de hele tijd bij haar.

echt top,

@lisajoy wat een sukkel zeg. echt dat hij zich zo laat kennen wat een zielige man zeg. echt een watje

je hebt een goede keus gemaakt.

oooo en wat geweldig dat ze draaid goed he. vast een heel mooi gezicht

@cariska naar zeg dat je meisje er zo’n last van heeft ik hoop dat het gauw beter gaat.

@tanja ooo wat fijn dat het goed is gegaan is op het KVD en wat grappig dat je al oranje verf vond tussen de teentjes. ooo peuters en kleuters vinden kleine kindjes altijd zo leuk.

maar gelukkig dat het mee is gevallen.

@joli ooo leuk nog een meid die aan de draaien is geslagen leuk leuk.

ik ga ff foto’s kijken

karen wat een super bedrag zeg!!! hier alles prima. ik ben iemand die niet snel onzeker is maar van die pavlik wordt ik het echt heel erg. ga maandag weer naar de orthopedisch instrumentenmaker en ga bellen met het ziekenhuis voor een spoedafspraak. dat ding zit gewoon niet goed en gaat steeds los! ga het een beetje aandikken :oops: , hopen dat ik dan die spoedafspraak krijg en ga proberen een andere beugel te krijgen voor haar!

Joehoe waar iedereen???

Karen, wat top! Das een behoorlijk bedrag :thumbup:

Cariska, :hug: kan het me voorstellen hoor! Hopelijk kunnen jullie snel terecht.

Gisteren een heerlijk dagje sauna gehad, we konden lekker weer in alle sauna’s en bubbelbaden, een massage gehad heeeeeeeeeeeeerlijk gelunched en gedineerd (asperges :drool: ) De papa-dag was ook geslaagd :mrgreen: die twee hebben een lekker dagje gehad (hihi Mark had wel alle tegenslagen die je kon hebben: poepbroek tot aan dr rug :oops: , gespuugd, op het aankleedkussen geplast na het badje, emmer van het badje tijdens het leeglopen laten overstromen :lol: …)

Ga ff bij mn mannetje bankhangen!

hier ook een heerlijk weekend gehad…lekker gewinkeld, met mijn meisjes veel buiten geweest en vandaag heerlijk burgelijk met z’n viertjes naar de dierentuin! Geniet ik zooo van he!

We hebben een abonnement, dus dan kan je makkelijk even een paar uurtjes gaan! Was een topdag!!

Enne, mijn moedergevoel klopt altijd he :wink: lullig voor mijn meiske en rich, maar ook Nien en Rich blaffen nu als een zeehondje!!

Dus GEEEEEEN koemelkallergie of astma…gewoon een virus!!

Toch blij dat ik gelijk heb hahahahahahahha

Wil eigenlijk weer foto’s plaatsen, maar volgens mij worden jullie gek van al die lola en nina spam :oops: :oops: hahahahaha

Cariska…even een :hug: voor jou!!! Hoop dat je snel terecht kan meid!!!

Tanja, klinkt als een heeeerlijk dagje!! En asperges :drool: :drool:

Heb meteen trek!

toch maar wel gedaan… :oops: :inlove:

foto’s in SF!!

lisajoy, nee hoor wordt neit gek van die foto’s!! Juist leuk!!!

duimen jullie voor mij dat we snel terecht kunnen??? Bel morgen meteen om 8 uur…

Zooo heb ook ff wat foto’s geplaatst (hihi heb de laptop meegenomen naar de bank :oops: )

nog vergeten te vertellen: gisteren was het een jaar geleden dat we een positieve test hadden! Tsjee en nu 1 jaar later ligt er gewoon een prachtig meisje boven te slapen :inlove:

hallo hallo

@cariska heel veel succes morgen. en laat het ons weten wat het gaat worden.

@lisajoy heeee gelukkig dat je moeder gevoel klopt dat geeft altijd weer een goed gevoel.

ben helemala blij voor je.

@tanja lekker he met de laptop op bank doe ik ook altijd.

behalve als ik iets moeilijkers moet doen zoals bijv een brief schrijven ofzo.

tanja volgende week is het bij ons ook zo dat we die positieve test hadden ik had het er vanmiddag nog met jacco over hoe bijzonder want we waren toen al zwanger bijzonder he.

meiden ik ga ook foto’s zetten. ik beloof op mijn hart dat ik dat morgen ga doen. echt waar want heb zulke leuke foto’s.

ik ga nog ff kijken bij het showforum

nou vandaag naar de oma’s van jacco geweest oooo wat ziet 1 oma er slecht uit zeg ooo ik schrok wel zeg maar ooo wat vond ze het geweldig om noëmi bij zich te houden geweldig.

en bij de andere oma was het ook heel leuk we kregen namelijk te horen dat ons achterneefje ook zou komen. dat wisten we niet die wonen namelijk in biddinghuizen

dus de twee achterklein kinderen bij oma op schoot geweldig. ze was zo trots.

dus een leuke maar pittige dag ook voor noëmi

want we hadden vanavond nog kring nou ik ben halverwege weggegaan wnat ze was flink aan het huilen nou dat vind ik dat vervelend dus ben lekker naar huis gewandeld en ze ligt nu heerlijk te slapen.

zo weer een heel verhaal. slaap lekker en tot morgen

grr net gebeld, kan je ze pas bellen vanaf 8.30 … :twisted:

Balen Cariska! Maar…die 30 minuutjes kunnen er ook nog wel bij (hoewel je waarschijnlijk nog eens zo lang in de wacht wordt gezet…maandagochtend…)

ja heb je gelijk in maar ik wil het zo graag weten… (hopenlijk zeggen ze, vooruit kom maar meteen langs (dat was namelijk wel zo in mijn droom vanacht…)

woensdag om 8 uur mogen we komen!!! Gelukkig deze week nog!!

Fijn Cariska! Vervelend dat je het idee hebt dat het niet werkt! Hopelijk krijg je woensdag meer duidelijkheid!

Karen, jij hebt een lekker weekend achter de rug! Leuk die twee kleinkinderen bij oma, dat blijft mooi om te zien he!

T@nj@, ook alweer een jaar geleden dat je een positieve test had! Wat gaat het hard he. Hier ook af en toe mijmeren hoe het vorig jaar was. Hmm, zag ik toen al een buikje :think: Haha, zo leuk! En ook leuk dat een vriendin van mij nu zwanger is en ongeveer gelijk gaat met mij vorig jaar, ze is een maandje eerder uitgerekend, zo grappig!

Lisajoy, zou je niet het liefst nu je ha bellen en het nog even in zijn oor schreeuwen :lol: hihi. Nu maar hopen dat dat virus wel snel ‘oprot’ en dat jullie allemaal beter kunnen genieten van het mooie lenteweer!

Nu ga ik snel aan het werk… het is alweer kwart voor tien en Roos slaapt, maar de laatste tijd soms niet al te lang. En ooo wat ben ik in de weer met de bv. Gister aanleggen, aanleggen, aanleggen. Vandaag maar weer en als het dan nog niet beter gaat, zucht, ik word er echt een beetje moedeloos van :cry: Het kost me ook enorm veel energie! En als er dan nog niets lijkt te gebeuren! Ik wil zo graag de 6 maanden rond maken! En ik had al helemaal bedacht dat ik dan rustig zou afbouwen, maar nu lijkt alles in de war geschopt :frowning:

joli, balen van je bv!!! heb je niet extra in de vriezer? Zou je dat nog kunnen proberen en verder idd blijven aanleggen! Duim voor je dat je de 6 maanden haalt!

hier hadden we op 22-04 de positieve test!! Jeetje alweer bijna 1 jaar geleden!

Ga nu zo met tanisha naar de orthopedisch instrumentenmaker, ff weer dat ding laten checken en misschien toch maar bijstellen? En heb een plaatje van internet van een andere pavlik die veel steviger lijkt te zijn. maar eens zien wat ze daarvan zeggen!

goede morgen

@joli…goh meid wat sneu dat het niet lukken wil.

ik hoop voor je dat je het nog weer goed op gang krijgt. zou toch geweldig zijn en dat je dan mooi de 6 maanden vol kan houden.

@cariska gelukkig dat je deze week nog terecht kan.

nou ik ga zo schoonmaken en strijken we gaan namelijk vrijdag met vakantie en ik wil alles wel schoonmaken want als we terug komen dan twee dagen later komen als het goed is de russen.

dus als ik nu veel doe dan kan ik straks mooi ff foto’s verkleinen.

oooo mijn meisje is een beetje boos ga ff met haar keuvelen.

ooo ik weet nog wel dat ik toen een positieve test in mijn handen had en ik daar op de camping op het internet om het jullie te laten weten weet het nog zo goed geweldig

ik had 29 april een positieve test in handen

oja nog even een vraagje voor de BV gevende dames.

zijn jullie al weer ongesteld geworden??

en voor de andere dames wanneer waren jullie weer ongesteld geworden

ben ik wel benieuwd na

ik ben nog steeds niet ongesteld geweest :smiley: :smiley: :smiley: :lol: :lol: heerlijk…

Hier ook nog geen ongi! Had gedacht dat het wel zou komen, omdat Roos de nacht al doorslaapt. Maar ik mis het niet hoor :slight_smile: Zolang ik bv geef, vind ik het wel prima!

Ik hoor mijn meisje, ze wordt langzaam wakker, dus ik ga maar even kijken of ik weer mete en brede lach begroet word :mrgreen:

En dan maar weer aanleggen…

Straks ook even langs het cb. Ik wil even checken of ze wel goed is gegroeid, omdat ze vorige week telkens zo’n honger had! En ook omdat ik pas met 6,5 maand weer een afspraak heb, terwijl het normaal rond 6 maanden is. Vind ik zo lang duren en ben gewoon benieuwd! Die afspraak is trouwens later, omdat het precies vakantietijd is als Roos 6 maanden is. Hihi, leuk, we vieren Roos haar halfjaarverjaardag op Koninginnedag!!

Karen, toen ik stopte met BV (helaas na twee weken al :frowning: ) heeft het nog een maandje geduurt en toen werd ik ongesteld…bleh, niks aan gemist hoor!! Alleen daarom alleen al zou ik wel continu zwanger willen zijn :mrgreen:

En, misschien heb je het al gezegd hoor, maar waar gaan jullie naar toe??? Wel spannend he, jullie eerste vakantie met Noemie!!!

Joli…he bah wat vervelend meid dat de BV wat minder gaat…nou heb ik het nog nooit zo lang volgehouden dus :clap: :clap: :clap: petje af!!

Maar zou het kunnen dat Roos langzaam behoefte krijgt aan bijvoeding??? Dus dat je productie niet omlaag is gegaan maar Roos gewoon behoefte krijgt aan de andere dingen? :think:

Nou ik span de kroon hoor bij het CB, ik heb 26 juni een afspraak voor de 6 mnd controle…dan is ze bijna 8 maanden!!!

Ze hadden gewoon niet eerder plek!

Cariska, wat rot zeg dat die pavlik niet goed lijkt te zitten…maar wel fijn dat je woensdag al terecht kan! Gebeurt bij ons niet hoor, meestal kun je pas een maand later in een ZH terechtt…

Vanochtend me verslapen, zoooo’n rotstart van de dag dan! En natuurlijk kwam Lolatie ook vroeg, terwijl ik net onder de douche stond…aaaaaah!

Nien en manlief hebben vanacht een hoestmarathon gehouden…weinig geslapen dus :zzz:

En ik zou idd zoooo graag die eikel willen bellen!!! hihi maar ik hou de eer aan mezelf :mrgreen:

Nou ga ff verder werken, straks BHV training, brand! Altijd leuk, brandjes blussen hahahahahaha