Lisajoy, wat irritant zeg, zo’n ha! Even een :hug: voor jou! Er moet gewoon goed naar je meisje gekeken worden!! Heel goed dat je voor een andere ha kiest. Gewoon zeggen waar het op staat. Dat ze toestemming moeten geven, daar heb ik nog nooit van gehoord! Dat is toch niet normaal?? BAH!
Hier een zeer zenuwachtige mama. Oma (schoonmoeder) is voor het eerst op pad met Roos. Wandelen. Ik mis Roos nu al :oops: En dat terwijl ik gisteren nog dacht dat het wel eens lekker zou zijn, even zonder Roos. Nou, mooi niet! Maar ik moet dit toch doen, om zelf af en toe even mijn handen vrij te hebben. Ook omdat Roos niet naar het KDV gaat… Maar pf, had nooit van mezelf gedacht dat ik zo moeilijk zou zijn :lol:
Joli, ja ze kan nog wel bewegen met haar beentjes!
Anders weer ff extra kolven om de productie op te hogen? Balen van het bijten!!! Dikke :hug: , is moeilijk hé je meisje alleen laten
Lisajoy, jeetje wat een verhaal zeg!! Hopen dat je die toestemming krijgt!!!
Dikke :hug:
Wij zijn weer naar het cb geweest. 5740gram en 61cm (had lekker nog niet verteld van spreidbroekje, volgende keer mag ze niet meer gemeten worden … pff doet dat dan lekker zelf wel!)
ook prikken gehad, brullen!!! Ze heeft ze in de arm gekregen omdat het bandje van de pavlikbandage over haar beentje loopt en steeds druk op de prikplek lijkt me niet fijn. Gelukkig slaapt ze nu! Straks moet ik werken…vind het maar niets nu ze de prikke heeft gehad maar goed. Ze blijft bij mijn moeder en johan is rond 17 uur alweer thuis.
hallo hallo
@joli. ja kolven is een goed idee om de productie op te hogen.misschien dat ze dan wel genoeg heeft.
@lisajoy wat een gedoe zeg.
maar ik wil niet met de HA mee praten maar koemelk allergie kan wel.
het kan de ene keer erger zijn en dan weer minder.
maar in vind het een heel goed idee van je om een andere HA te zoeken want zoals als jij het verteld heb ik het gevoel dat hij jou niet series neemt en dan ook helemaal niet nadenken over de hoeveelheid mg en sterkte. :hug: :hug: :hug:
@cariska ooo alweer prikken, nou gelukkgi vind je kleine meid die bandage niet zo’n ramp echt gelukkig.
even ego
ik ben de laatste tijd zo moe… echt niet normaal
kan het komen omdat ik zo’n last heb van mijn net en tussen mijn schouderbladen, jacco ging mijn gistern masseren en hij zei dat ik helemaal vast zit.
nou ga ik een afspraak maken bij de HA maar ik snap gewoon niet waardoor het komt.
kan het komen door bijv te gespannen voeden terwijl ik dat helemaal niet door heb??
echt ik word er s`nachts gewoon wakker van. overdag heb ik ern iet voveel last van ja alleen als je er aan zit.
oooo en ik heb nog heel geod nieuws.
ik moet volgende week op gesprek komen hier in het ZH in lelystad …
ben zo blij echt geweldig…
echt ik hoop zo dat ik hier weer kan werken en aangenomen word.
maar ik ben echt helemaal happy.
nou ik ga naar buiten.
mijn kleine meid licht lekker te slapen en ik ga ff zonnen
OOOOOO IK KREEG NET TELEFOON IK MOET AANKOMENDE DINSDAG OP GESPREK KOMEN VOOR EEN BAAN HIER IN LELYSTAD
OOOOO MEIDEN IK BEN ECHT ZO VRESELIJK BLIJ…ECHT MIJN DAG KAN NIET MEER KAPOT
nou maar hopen dat alles goed gaat
Karen, :thumbup: spannend! Hopelijk zit er een baan voor je bij :mrgreen: En wat vervelend van je nek! Het zou zomaar kunnen dat je verkeerd zit met voeden…Ik heb nl erg veel nek en schouder klachten (ik ben hypermobiel) en ik merkte dat de klachten verergerde tijdens het voeden, je zit ook steeds naar beneden te kijken en je tilt nu ook meer he! Ik gebruik regelmatig een pittenzak voor mn nek (zo’n kromme) en ik heb zo’n Tempur kussen :thumbup: als ik jou was zou ik idd ff afspraak maken bij de ha.
Cariska, jij bent er ook een hoor! Niets zeggen van die bandage ivm opmeten :naughty: en toch gaan zwemmen als het niet had gemogen :naughty: Gelukkig kun je lekker blijven zwemmen!
Lisajoy, ff een :hug: voor jou hoor. Vervelend he, als je met zo’n gevoel weggaat bij de ha. Ik heb het ook altijd bij mn huidige ha…(met mn andere ha kon ik lezen en schrijven, maar helaas mocht ik daar niet blijven toen ik verhuisde)
Ik zou als ik jou was echt ff navragen of hij die puf niet als ‘zoethoudertje’ heeft meegegeven (ff tactischer dan ) maar idd gewoon aangeven dat je een andere ha zoekt en waarom…toestemming vragen lijkt me overdreven, je moet het gewoon melden, dat voorkomt dat mensen gaan ‘shoppen’. Heel veel succes morgen! :-* Hoe is het nu met Lola? Heb je die ventolin nu wel gebruikt?
Joli, heb je nog wat kunnen doen toen Roos weg was? Moeilijk he? Gaat ze nu voor ‘vast’ naar je sm? Of zo af en toe? Geen idee hoe dat zit met die voedingen… :think: je hebt er wel verschillende tijden tussen, zou dat ermee te maken kunnen hebben? 2x 2 1/2 uur dan 4 uur en 3 uur tussen de voedingen? Ik zeg ook maar wat…en ai verveldend als het zeer doet! Bij mij kwam de pijn, naast de spruw, ook doordat ze uit lege borsten dronk…
Ik ben zo aan het genieten de laatste dagen! Het weer en de tuin zijn heerlijk 8) ! Ik heb vandaag een campingbedje gekocht en die vanmiddag als ‘box’ buiten gezet, echt helemaal top :thumbup: Jara heeft lekker gespeeld.
Morgen ‘mag’ Jara voor dr 3e en voorlopig laatste prikjes. Ik ben benieuwd hoeveel ons vreetzakje is gegroeid :lol: . En vrijdag voor het eerst wennen op ‘de kinderachterblijf’ (haha zo noemde een clientje van mij het KDV…)
Nou, ik ben er uit hoor, waarom Roos dus al een paar avonden zo verdrietig was, mijn meisje had gewoon honger :shock: :oops: Voelde me gewoon een slechte moeder! En ik maar elke keer tien minuten wachten en weer troosten en dan weer tien minuten, terwijl ze gewoon nog niet genoeg had gedronken! Zie je wel, mijn meisje huilt niet voor niets! Nu dus gisteren gevoed en ik had echt het idee dat ze niet genoeg had. Dus flesje warm gemaakt, heeft ze dus gewoon nog 100 cc gedronken :shock: ! Nu probeer ik mijn productie weer wat op te krikken en ik geef gewoon een flesje toe als ik denk dat mijn borsten te snel leeg zijn. Vier voedingen is blijkbaar te weinig om het goed op peil te houden. Maar ik vind het zo zonde om nu over te gaan op FV. Nog twee weken, dan heb ik het half jaar vol en dan wil ik gaan afbouwen!
Mijn schoonmoeder gaat overigens niet voor vast oppassen, maar gewoon af en toe wandelen als het uitkomt.
Karen, wat spannend zeg die sollicitatie! Hopelijk kun je weer snel aan de slag! En balen van je nek. Ik heb ook meer last van mijn neek. Van de week schoot het er weer in. Het komt denk ik ook door het tillen, misschien til je verkeerd?? Gewoon even naar de ha!
Lisajoy, jij succes vandaag bij de ha. Ben erg benieuwd naar zijn reactie.
Cariska, heeft Tanisha nog last gehad van de prikjes?
T@nj@, heerlijk he, dat lekkere weer! Ik knap daar ook zo van op. En spannend dat Jara gaat wennen op het KDV. Zie je er tegenop?
9:15…paaseitjes zijn vies… :oops: …tis dat t zo gezond is :lol:
Joli, aaah arm kindje :hug: kan gebeuren hoor! Eerst lijkt ze het goed te doen en ineens blijkt ze toch ff te kort te hebben…Hebben we met Jara ook gehad…we d88 krampjes :naughty: mooi niet ze had gewoon hónger, arm kind!
Enneh idd je geeft al bijna 6 maanden bv
Super toch!? Ga je over 2 weken ook beginnen met fruithapjes?
Wb ‘de kinderachterblijf’ ik zie er als een berg tegenop, mn maag draait bij de gedachte . Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van, laat het maar gebeuren, het moet toch, dan zijn we er maar doorheen.
Zometeen eerst naar het CB voor dr prikjes! Hopelijk kunnen we vanmiddag weer lekker naar buiten, tis nu iig prachtig weer!!
hallo dames
hier een paar drukke dagen achter de rug en niet echt tijd gevonden om even echt te posten :oops:
het was ook zulks lekker weer dat we lekker hebben genoten.
gisteren geprobeerd met meneer rijstebloem in de fles te doen ipv nutriton en meneer dronk hem wel leeg maar was heel snel verdrietig en had volgens mij wat last van krampjes wat ik dus helemaal niet gewend ben :?
vanmorgen kwam die ook weer vroeg voor de fles ook iets wat ik niet gewent ben :? heb fles gegeven en dacht tegen een uur of half 10 toen die wakker was kijk eens of die wel pap lust van de rijste bloem en dat ging wel en nu ligt ie tevreden in zn bedje te slapen dat is wel 1 van zn hobby’s slapen :lol:
maar wordt zo langzamer hand best wel bang om hem wat andere voeding aan te bieden dus ga volgende week in overleg met het buro of ze een voedingslijst kunnen geven met voeding die babys met koemelkallergie wel mogen hebben.
ga zo maar even strijken is dat ook gedaan,maar wou eigenlijk mn tuintafel scheuren en lakken :x
karen, spannend zeg!!! Hoop dat je die baan krijgt!!!
Tanja, hoe is het met jara? ook de prikke weer gehad?
Moeilijk hoor jara wegbrengen!!! Dikke :hug:
Joli, dus gewoon honger die meid van jou! aanleggen aanleggen aanleggen dan maar… :think:
Tanisha heeft dit keer erg weinig last gehad van de prikken!!! gelukkig maar! Vandaag weer naar groningen geweest om de bandage bij te stellen…pfff mevrouw drukte thuis dus haar benen bij elkaar. Ga straks dus ff kijken of ik het wijder kan zetten zodat ze het niet meer bij elkaar kan krijgen (en denk dat ik een afspraak maak met de orthopeet, doe dan maar een “gewone” beugel dan kan ze haar benen misschien wel niet meer bewegen maar heb zelf het idee dat dat meer/beter werkt…)
lisajoy, gefeliciteerd met je nieuwe ha!! (las ik op hyves haha)
Lees het ook net op Hyves Lisajoy! Was hij zo boos? Vertel vertel!
ja ben ook wel nieuwsgierig!!
ben net terug van een etentje met mijn werk…dus ga lekker slapen!
Maar idd, ik heb een gesprek gehad met mijn HA en hij was not amused!!! Zeg maar gewoon BOOS!! hahahahahha
Ach, ik vind het best, ik heb nu een nieuwe :dance:
Morgen zal ik wel ff mijn verhaal neerzetten :mrgreen:
hallo
@lisajoy oooo goed zo. nou en laat hem maar lekker boos blijven. ben blij voor je dat jij een nieuwe HA hebt en lekker dicht bij je inde buurt gewoon goed.
mooi hoor.
@cariska spannend. nou we wachten af wat het gaat worden. succes meid
@joli oooo wat fijn dat je het nu weet wat er aan de hand is. nou en nu lekker op de voet verder gaan zoals het voor jou en je kleine meid het beste is.
nou vandaag rommelmarkt bazar van de tjernobyl stichting.
voor de russische kinderen zodat we elke twee jaar een groep kinderen kunnen halen.
ooo nog goed nieuws nog 1 handtekening van de wit russische regering en dan mogen de kinderen komen.
er zijn er al drie gezet drie van de vier dus helemaal geweldig.
nou ik ga er vandoor vandaag een drukke maar leuke dag
neem mijn kleine meid gewoon mee heb de kinderwagen bij en de draagdoek dus dat komt helemaal goed en mijn zus en zwager en ouders zijn er ook dus het komt helemaal goed.
ik ga sminken zoooo leuk die kleine gezichtjes enzo.
@lisajoy ik zie je verhaal tegemoed.
ben benieuwd waarom hij zo boos was slaat eigenlijk nergens op.
maar goed
@tanja hoest met jou???
en je kleine meid zoals ik las de de prikken weer overleeft
tanicha ook die heeft ze ook weer overleeft
noëmi moet aankomende dinsdag.
Karen, leuk rommelmarkt! Is echt mijn verslaving! En Noemie lekker in de draagzoek, super. En spannend hoor, die laatste handtekening. Nou, jullie zolder is in ieder geval klaar voor gebruik!
Lisajoy, waarom was hij nou zo boos? Haha, ik zie het helemaal voor me, zo’n briesende ha die gekrenkt is in zijn professie. Nou, jij bent lekker van hem af!
Cariska, je ziet vaak zelf wel wat het beste werkt voor jouw meisje! Ben benieuwd wat ze je adviseren.
T@nj@, Jara nog last gehad van de prikjes?
Hendrika, is wel handig ja, zo’n lijst wat je mannetje mag mbt zijn koemelkallergie. Volgens mij zit dat best in veel producten?
Nou, hier alles weer super! Met het flesje toe slaapt Roos keurig van 19 tot 7! Ben dus helemaal blij dat ze niet meer zo overstuur is!! Ik vond dat zo vreselijk! En nu ligt ze lekker te kraaien, dus ga ik haar pakken. Ze heeft lekker geslapen van 8.45 tot nu! Dus ook weer super, want het slapen ging ook minder overdag. En dan alweer weekend, heerlijk, zo’n korte week!
karen, altijd leuk een rommelmarkt!! En dus bijna groen licht wat betreft die kids!! Spannend!!!
Lisajoy, vertel nou !!! Zijn erg nieuwsgierig!!!
Joli, heb de pavlik nog losser gedaan, en ga het nu zelf langzaamaan strakker zetten. Met nadruk op langzaamaan. gisteren had ze er zichtbaar last van, wilde niet slapen zo sneu! Dus losser gezet. Ach als we hadden gewacht op assen zou ze hem pas 6-5 krijgen dus…doen gewoon rustig aan!
yippie weer 4 dagen vrij!!!
hooooooi,
Nou ik vertelde dus dat ik niet tevreden was over onze patient-dokter verhouding. Uitgelegd dat ik vaak verward wegga en ik er tegen aan loop dat hij snel medicijnen voorschrijft zonder (naar mijn idee) goed onderzoek te doen of uitleg te geven. Dat ik een huisarts nodig heb die naar mijn verhaal luistert, mij of mijn kinderen goed onderzoekt, een diagnose stelt en uitlegt welke medicatie wordt voorgeschreven en met welk doel…
Zegt hij: ik verwacht van een patient dat Ãe eigen verantwoordelijkheid neemt en zelf nadenkt over zijn gezondheid… :think: Dus ik zei: nou dan zijn we het er over eens dat ik hier niet op mijn plek zit.
Zei hij: als jij liever een kuddedier wil zijn, die zomaar de bevelen van en huisarts opvolgt, dan zit je hier inderdaad niet goed… :doh:
Ik vond het wel best, hij stond zo duidelijk niet open voor kritiek en gaf alleen maar snauwen terug…prima, dan houdt het op!
Mag ik mijn dossiers meenemen? "Ja hoor, ik heb er niks meer aan, dag jolanda, ik wens je een prettig leven…en stond op en liep weg :mrgreen: L#L!!! hahahahahahahahaha
Dat was dus mijn HA verhaal hihi
Lola klinkt zooooo rot, ze zit vol slijm!!! Maar door het ventolindrankje komt het wel los, je hoort nu echt de rochels loskomen (lekker praatje he! :mrgreen: ).
Verder is ze gewoon hartstikke vrolijk, dus ik maak me geen zorgen! Puf wel gehaald, maar die gebruiken we niet,…was medicatie voor astmatische kinderen!!! Dat schrijf je toch niet voor, aan een kind met een virusje!!! idioot!!!
Oh oh, en MIJLPAAL!!! Lola lag vandaag opeens tot twee keer toe op d’r buikje!!! :dance: :dance: Sneller dan d’r zus dus, want Nien was een half jaar oud!! hahahahaha, luie kinderen heb ik!!!
MAar toch…mama is trots! :inlove:
Ga ff strijken…leuk! :liar:
Wat een eikel zeg!! Oooo! Natuurlijk denk je na over je eigen gezondheid, wat is dat nou voor gelul? Je verwacht toch van een dokter dat ie met je meedenkt? Nou ja! Joh, wees blij dat je nu een ander hebt! Wel vervelend dat Lola nog zo ‘rochelt’. Hopelijk is ze er nu echt snel vanaf!
En hier ook weer een mijlpaal! Roos draaide vandaag voor het eerst van buik naar rug! Ze was er zelf helemaal verbaasd over. Deed het nog een keer en toen lukte het niet meer, hahahaa.
foto’s in SF :inlove: