*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

haaai,

wat een heerlijk weer vandaag he! Ik heb heel afgezaagd, in de speeltuin gezeten! Wel vervelend voor manlief want die bleek vrij te zijn…en die zit niet graag in de speeltuin tussen alle kletsende moeders :mrgreen: Maarja voor Nina is mooi weer=speeltuin. En ze vermaakt zich er zooo goed…

Dus manlief is met Lolatie op stap geweest en ik met Nien naar de speeltuin, en 's middags is Rich ook gekomen met Lola. Gezellig dagje dus!

Paasdagen staan hier natuurlijk in het teken van paaseieren zoeken! Zondag gaan we naar Plaswijckpark, waar duizenden eieren zijn verstopt en paashazen rondlopen en een clownsact en schminken! Helemaal leuk dus, en daar is ook genoeg te doen!

Voor nieuwsgierigen…www.plaswijckpark.nl

En maandag…naar de speeltuin :mrgreen: :oops: ook eieren zoeken, verfen en paasbrunch!

Heerlijk weekend dus, nu maar hopen dat het weer een beetje meezit, want ze voorspellen regen :naughty:

Wat zijn jullie plannen???

Hendrika,…bij mij mogen ze oorbellen als ze er om vragen! Nien was bijna 3 toen ze oorbellen kreeg. Ik vind het persoonlijk geen gezicht, een baby met oorbellen (sorry als ik iemand beledig…is niet de bedoeling!).

hallo

hendrika.

hier in lelystad mag je niet eerder dan 4 jaar oordbellen laten schieten.

ik zou het ook niet eerder doen hoor dan wanneer ze zelf kunnen aangeven wanneer ze het zelf willen.

mijn nichtje was bijna 5 toen ze oordbellen kreeg…

oooo wat was het vandaag een lekkere dag…echt heb lekker buiten gezeten en heb gepuzzeld bij mijn moeder. ik puzzel nooit maar het was wel leuk.

anderen ook zo lekker genoten van het weer??

hallo hallo

@lisajoy heerlijk toch. zo’n lekker dagje speeltuin.

waar is je man heen gegaan dan?? ben niet nieuwsgierig hoor…

onze paasdagen zien er zo uit.

vanavond was er een paasdienst i.v.m goede vrijdag hier is jacco naar toe en ik thuis met de kleine.

morgen nog verlaat kraamversitie die hebben over winterd in portugal en komen nu langs.

zondag naar de kerk daar met de hele kerk ontbijten en daarna dienst en daarna naar mijn ouders toe.

maandag met zijn tweetjes ontbijten daarna na een verjaardag van goede vrienden daar bruchen en s`avonds samen eten

normaal gaan we naar mijn schoonouders maar die gaan de huiskamer verbouwen en die hebben we gisteren leeg gehaald dus vandaar niet jaar daar niet naar toe.

dus zo ons weekend.

dinsdag samen met mijn moeder naar de makro spullen halen voor de rommelmarkt en een gezellig dagje de kleine meid gaat lekker mee.

ik ga ff x factor kijken… lekke muziek horen en zelf lekker computeren

Joli, hoe heeft roos het vanavond gedaan?

Karen, ja w.s. wel spreidbroekje. Weet het nog niet helemaal zeker, horen we dinsdag!

Ga zo ff googelen op je kinderstoel! Zegt me niets…

Hendrika, ik wil oorbellen gaan doen vanaf een jaar of 6. Geloof dat ik ook zo oud was.

Lisajoy, dus een speeltuin weekend haha. Is dat een mega speeltuin? of gewoon net zo 1 als hier (1dubbele schommel, glijbaan en zandbak :? )

Wij hebben zonet ongeveer anderhalf uur gedaan over het in elkaar zetten van een schommelbank. pfff wat een rotding om in elkaar te zetten zeg!!! Hij komt van de leenbakker vandaan, koste 69.99 maar werd gescand 54.99. ik zei niets haha. Ben er helemaal blij mee! Roep al zo lang dat ik er 1 wil hebben en nu heb ik hem :lol:

hallo hallo

@cariska ooo spannend dan meid. nou ik hoop het eigenlijk niet voor je maar goed hoe lang zal ze er dan in moeten.

en mag ze wel gewoon thuis blijven of moet ze naar het ZH.

uhh je kan hem vinden op de officiele website van peg peregro

google…

ooo een schommelbank leuk leuk leuk.

jacco is alweer thuis en die houd dus echt niet van x factor dus geen x factor meer :frowning: maar goed vind het ook zo niet leuk om naar boven te gaan tv kijken dus ga maar lekker computeren

Wat een heerlijk weer vandaag! Lekker in de tuin gezeten, super!

Nou, gister met naar bed gaan was het dus weer een drama met Roos. Gelukkig ging ze na een uurtje wel slapen. Toen om 22 uur wakker gemaakt en daar was ze helemaal door van slag. Ze ging wel weer gelijk slapen, maar ze was echt van slag doordat ik haar wakker had gemaakt. Vanavond gaan we dus voor het eerst kijken hoe het gaat met laten doorslapen. Ben dus benieuwd of ik vannacht eruit moet! En vanavond dacht ik dat ze weer niet ging slapen, maar heb haar toch even laten huilen en binnen het kwartier sliep ze (gelukkig, want een kwartier is voor mij echt de max wat laten huilen betreft).

Oo en vandaag op de kinderboerderij geweest. Roos is daar eigenlijk nog te klein voor, maar wij vonden het zelf zo leuk om met haar daarheen te gaan :inlove: Ze vond het allemaal wel erg interessant!

Morgenochtend even met mijn moeder op pad en morgenmiddag met luv en Roos. We weten nog niet wat we gaan doen.

Cariska, een schommelbank! Leuk, foto!!

Karen, jij hebt ook een lekker weekend in het vooruitzicht!

Lisajoy, heerlijk toch, de speeltuin! En zelf lekker in het zonnetje :smiley: En lekker kletsen met andere mama’s, super!

T@nj@, hoe is het bij jou? Al een tijdje niet gezien?

Cariska, heerlijk he een schommelbank! Wij hebben er ook eentje, en nooit spijt van gehad, zalig!!!

En nee wij hebben echt een superspeeltuin. Grote zandbak, verschillende glijbanen, fietsjes, draaimolentjes, wipwappen, schommels, kabelbaan, waterpomp, water-poederbadje, grasveld, etc etc.

En heerlijk afgezet, dus ze kunnen geen kant op! :thumbup:

Karen, hebben jullie een legpuzzel gemaakt of een puzzel uit een boekje?? Ik puzzel wel graag maar dan sudoku’s of zweedse raadsels! Gek genoeg doe ik het eigenlijk alleen op vakantie…stom he!

En leuk paasweekend voor de boeg dus!

Joli, wat gek dat Roos opeens zo aan het mopperen is met slapen s avonds?! Tja, als je denkt dat je ze door hebt, veranderen ze opeens weer :mrgreen: Zal wel een fase zijn…tut, hoop wel dat ze snel weer makkelijk slaapt! Zijn we toch verwend he! hahahahahhha

Lolatie ligt ook heerlijk te tukken hoor…tot nu toe (AFKLOPPEN!!!) slaapt zij heel makkelijk. Om 19.00 uur liggen beide dames plat en slapen meteen! Ideaal!!

Vanavond goeie film gekeken!!! Taken! Echt super!

hallo hallo

@lisajoy een leg puzzel mijn moeder is weer gaan puzzelen en ik ging naar haar toe zodat zij een tuniekje iets kon vernaaien nou ik ben de hele dag bij haar geweest en hebben samen even flink gepuzzeld.

weten jullie eigenlijk waar famke is??? heb haar al zo lang niet meer gesproken of op het forum gezien…

lezen jullie eigenlijk wel eens vlinderpraat.

ik heb vandaag en gisteren van gelezen.

echt dan heb ik echt een brok in mijn keel van die verhalen.

echt ik voel me dan zo ziels gelukkig dat ik een gezond en levend kindje heb gekregen. en ik voel me dan ook zo op het hart gedrukt dat ik daar heel dankbaar om mag zijn.

hebben jullie dat ook nog dat je heel emotioneel ergens van word.

ik kon voorheen best wel deze verhalen lezen maar nu moet ik ook geregeld een paar keer slikken om maar niet in huilen uit te barsten.

@joli, heel veel succes en ik hoop dat ze lekker doorslaapt.

wel gaan kolven hoor voor dat je gaat slapen…want anders staan morgen ochtend je borsten op knappen.

succes meid en wel even morgen laten weten hoe het is gegaan he

Ooo wat een geweldig kind hebben we toch :inlove: :inlove: Roos heeft klokje rond geslapen! Had ook echt het idee dat ze er aan toe was om door te slapen, maar wilde niet te snel naar 4 voedingen ivm groeien. Maar nu was de tijd rijp en Roos heeft dat ook laten zien door super te slapen. Vanmorgen om half 8 was ze ook helemaal niet onwijs hongerig ofzo. Dus gewoon super :dance: En gister ging het in slaap vallen om 19 uur ook al beter, dus ik denk dat het nu gewoon weer goed gaat. We gaan het vanavond weer zien :pray: Ik had idd gekolfd voor het slapen gaan :wink:

Nou veel plezier allemaal vandaag! Ik ga zo even met mijn moeder op stap!

karen geen idee hoelang ze erin moet. Maar kan wel gewoon mee naar huis hoor! Alleen als het super erg is moeten ze opgenomen worden, maar dat is het niet neem ik aan, dan had de ha dat wel gezegd…denk ik

Joli, en moest je eruit vanacht?? Wij wel, ze had gewoon erge honger :shock: wat goed van roos zeg!!!

Lisajoy, klinkt super zeg die speeltuin!!!

lees soms in vlinderpraat,maar krijg dan meteen last van de emoties… Zo erg dat zoveel kindjes niet mogen blijven :cry:

hallo hallo

voor roos :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

goed hoor. helemaal geweldig.

en goed dat je gekolfd hebt.

onze meid kwam vanmorgen om half 6 :shock: ben ik echt niet meer van haar gewend. maar vind het niet erg hoor.

daarna heeft ze weer lekker verder geslapen tot kwart over 9 en wij dus ook.

daarna gauw aankleden voeden want toen kwam de visite al zo leuk

ze heeft een heel mooi setje gekregen voor de winter een tuinbroek met een rood wit gestreept truitje en daarover een rood verstje zo leuk

hadden ze in portugal gekocht daar hebben ze namelijk overwinterd zulke lieve mensen echt.

nou nu lekker eigenlijk niks doen ik denk dat ik straks even naar de intratuin ga er is namelijk een plant die het niet overleefd heeft.

@cariska oo dus jij hebt je emoties ook nog heel hoog zitten van er hoeft maar iets te gebeuren en je moet huilen.

karen, valt mee hoor! barst niet altijd meteen in tranen uit :wink:

Maar goede vrienden van ons hebben een doodgeboren kindje gekregen vorig jaar 18-6 (was toen zelf 12 weken zwanger) en dat is wel heel dichtbij gekomen. Vandaar dat ik lang niet altijd lees in vlinderpraat…

oh ja … is er bij jullie ook luchtalarm??? Hier wel :lol:

heyhallo

Ik leef nog hoor! Hihi druk druk druk!

Joli, ik lees dat Roos heeft doorgeslapen :dance: Go Roos :dance: En naar de kinderboerderij geweest :thumbup: toch? Hahah ik denk dat ik dat soort dingen ook te vroeg zal doen :wink: (de kinderboerderij alleen niet…ik ben bang voor…pauwen :oops: :oops: ) Moet maar vast gaan oefenen anders breng ik het over op Jara.

Cariska, :hug: balen van die heupjes. Troost je idd met de gedachte dat Tanischa er waarschijnlijk het minste last van heeft. E nwas het nog gelukt met de foto’s bij de supermarkt?

Lisajoy, weer lekker naar de speeltuin geweest! Heerlijk toch? Wij hebben hier in de buurt ook zo’n grote speeltuin, afgezet en veel speeltoestellen. Ga er met de kinderen van een vriending regelmatig heen, zo leuk veel mensen gaan er ook gewoon picknicken een lekker dagje voor de kinderen (er staat ook een molen naast én de trein komt er langs, geweldig voor die kids)

Karen, nog wat leuke dingen geshopt bij Intratuin?

Hendrika, je meisje heeft een heerlijke verjaardag gehad zo te lezen!

Hier dus lekker in de weer, genoten van het mooie weer. Gisteren op verjaardag bij een vriendin (ik mocht, luv bleef thuis) was er echt ff heerlijk uit (hihi 4 roseetjes op en helemaal ‘kaggel’) t was gelukkig een stukje fietsen dus was wel weer fris bij thuiskomst :lol: …en nu ZADELPIJN haha sinds Jara er is loop ik alleen nog!

Ohw ja en bij SC nog een leuk t-shirtje besteld voor koninginnedag! We wonen precies in de straat waar alle festiviteiten plaatsvinden en luv is jarig, altijd groot feest met tap etc hier. Dus vond het wel leuk om een t shirtje te maken. Tis een oranje met op de voorkant een kroon en daaronder: FEEST en aan de achterkant PAPA = JARIG

Wij geven morgen een paasbrunch voor onze vrienden en er is kermis hier dus ook nog wat kermisborrels her en der! We nemen Jaartje lekker mee (haha kan ze vast wennen aan het kermisgevoel) Misschien maandag nog evne de kroeg in (moet dinsdagochtend om 09:00 bij de tandarts zijn… :wall: wie verzint dat na kerremus :wall: :lol: )

Nou ga ff voorbereiden voor morgenochtend, we gaan eind van de middag gourmetten bij mn schoonouders! Zal wel laat worden dus dan staat het vast klaar voor morgenochtend.

:twisted: :twisted: tis al de 3e keer deze week dat Jara wakker wordt van de brievenbus (post) met krantjes geen last van :think: Hij klappert zo hard! Zal de postbode eens aanspreken :lol:

tanja, ja was gelukt met de foto’s! Ze zijn mooi geworden, (zoals ik ze zag op de camera) maar neem er maar 1, die gratis foto. Die andere zijn 19 euro per stuk … nou dan maak ik ze zelf wel!! Kan hem 22-4 ophalen!

Dus jij ook al zo’n leuke speeltuin, wij niet vind het wel jammer! Maar kan dus altijd nog met de trein haha

Leuk shirtje heb je besteld!! Foto als ie binnenis??

hallo hallo

Tanja heee gelukkig dat alles goed gaat. heb je al een tijdje niet gesproken.

nou lekker naar de intratuin geweest plantjes gekocht er waren er namelijk een paar dood gegaan. een braam struik zal mij benieuwen of hij het gaat overleven zou zo leuk zijn lekker bramen eten…

vanavond verjaardag van de overbuurvrouw dus gewoon de babyfoon mee heb hem net even getest of hij het deed en dat deed hij.

en is nog geen 10 sec lopen en dan zijn we al weer in ons eigen huis.

dus zij lekker in eigen bed en wij de babyfoon mee.

@cariska ooo ja dat is dan wel behoorlijk aangrijpend ja hoe oud was dat kindje???

en dan ben je zelf ook heel bewust bezig en hopen dat het met jou kindje wel goed gaat.

meiden weten jullie eigen waar famke is.

ik weet niet of ik die vraag al gesteld heb maar ik heb haar al een hele lange tijd niet gesproken.

wat een heerlijk weer he! Ik knap daar zo van op!!! :lol:

Vandaag lekker dagje gehad. Lolatie werd weer eens niet wakker, die luilak heb ik om 08.30 uur wakker moeten maken!!! De fles ging er moeizaam in, en toen weer verder slapen tot 11.30 uur!

Weer wakker moeten maken voor de fles, en dat werkt dus niet bij Lola he! Ze heeft dan helemaal geen honger…

Uurtje later weer gaan slapen, en toen moesten we haar weer wakker maken om 15.15 uur! Even gedronken en geloof het of niet, toen begon ze weer in d;r oogjes te wrijven! Weer geslapen tot 17.30 uur!!!

En toen werd ze uit zichzelf wakker :mrgreen:

Misschien een groeidagje ofzo hahahahahaha luilak!

We gaan ook de 5e fles laten vallen, want ze wordt haast niet meer wakker en we hebben het idee dat ze dan 's ochtends gewoon geen honger heeft…Dus nu hebben we haar om 18.00 een groentehap gegeven en om 19.30 uur de laatste fles! Die ze trouwens nu wel met plezier leegdronk!

Lola heeft nu ook echt door dat ze niet hoeft te drinken! Dus ze spuugt de fles uit, en hapt dan weer…draait d’r hoofd weg, en zoekt dan de fles weer op…zucht…

Enfin, Lola sliep dus de hele dag! Verder mijn huis gedaan terwijl manlief en nina de auto aan het wassen waren! 's Middags ff naar de hennes voor een cadeaubon, maar ik kwam weer thuis met 2 shirtjes en een broekje voor Lola en een petje en speldjes voor Nien :oops:

's Avonds lekker gegeten en na het eten heeft Nien nog even voor de deur gespeeld met haar buurmeisje. Ijsje bij de ijsboer gegeten…helemaal gezellig!!!

Ik lees die vlinderpraat niet hoor…vreselijke verhalen, kan ik niet tegen :frowning:

Karen, brr dat doe ik nou nooit he, met babyfoon weg…vind dat toch eng als er niemand in mijn huis is…

Maarja, wel lekker dat ze in d;r eigen bedje kan slapen!!!

Tanja, lekker he ff eruit! Maar ik zou net zo kaggel zijn hoor, heb echt al zoooooo lang niks gedronken! Volgens mij loop ik na 1 drankje al achterstevoren!! hahahahahaha

En leuk zeg kermis!! Volgens mij kan ik me nog herinneren dat je daar vorig jr ook heen ging!!! Wat vliegt de tijd toch!

Cariska, luchtalarm?Wat was er aan de hand dan???

Joli :clap: :clap: :clap: knappe Roos!!! Wat kan je dan trots zijn op je meisje he!!! Enne…wanneer mogen we d’r tandje nou bewonderen???

wat foto;s van nien in het SF! :inlove:

Pf, was weer even drama vanavond, maar gelukkig viel het mee. Roos zette het weer op een huilen toen ik haar in bedje had gelegd. Dus laten huilen 12 minuten, toen even getroost (laten liggen), toen weer 10 minuten. Toch even gepakt en hup, daar kwam een boer een volle broek! Toen even gezeten en weer aangelegd en drinken dat ze deed! En toen sliep ze dus wel zo! Dus ach, we mogen nog niet klagen.

En jaa, die tandjes! Ik moet er nog ff een goeie foto van maken! Het was echt nog zo’n klein wit puntje! Dus telkens Roos aan het lachen maken, maar als ik dan klikte zag je alleen lip :mrgreen: Nu is het iets meer, ik ga het morgen weer ff proberen :slight_smile: Het zijn trouwens meteen twee tandjes, de twee ondertandjes!

Jee Lisajoy, wat een slaapkoppie is Lola! Roos slaapt veel minder hoor. Maar misschien ook wel omdat ik haar soms wakker maak als ik vind dat ze lang genoeg heeft geslapen :oops: Ach, ze heeft een superritme en is vrolijk en gezellig, dus we houden het maar zo :thumbup:

Karen, ik zou het ook doen hoor, gewoon met de babyfoon naar de buren. Moet kunnen, vind ik :slight_smile: Ik heb een artikel geschreven over ‘je kindje even alleen laten’ voor Ouders van Nu (heeft er al in gestaan). En de meningen of het wel of niet kan, zijn verdeeld. Ik vind dat het moet kunnen, zolang je een kind hebt waarbij het ook kan. En ik heb Famke idd al een tijd niet meer gezien hier!

Cariska, wel showen he, die foto!!

T@nj@, veel plezier morgen met de brunch! Ga je nog scones maken :drool: Haha, bang voor pauwen, hihi. O sorry :wink: hihi