*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

Karen, in mijn verlof heb ik die film ook gezien! Is idd leuk!

om nog ff terug te komen over die bierflesjes in de vriezer. Ik zeg gisteren tegen johan, goh wist je dat er 2 bierflesjes in de vriezer lagen? Zegt hij: Ja zag ze maandag opeens liggen en dacht ruim het donderdag wel op :wall: mannen!!! :wall:

spannend hoor! Ga rond 15 uur bellen naar de huisarts. Hoop dat ze me kunnen verstaan want ben zo verkouden als maar kan. Heb dus haast geen stem meer, oren klappen steeds dicht, keelpijn, veel hoesten … hopenlijk blijft het tanisha bespaart maar verwacht het niet aangezien johan en mijn moeder ook al verkouden zijn…

kon niet meer wachten … helaas uitslag nog niet binnen dus bel morgen weer

Cariska, balen zeg! Je kunt het dan maar liever gewoon weten! En hopelijk wordt Tanisha niet ziek :pray:

Hendrika, jullie dus een leuke verjaardag gehad! Wat heeft ze allemaal gekregen?? En paaseieren verven, leuk! Ga je ze ook verstoppen :smiley:

Karen, lekker pasta gegeten??

Lisajoy, dat is toch echt geen opmerking zeg, over die pannekoek. Dat je dat over je eigen kind zegt vind ik echt schandalig! Als je het nou nog als een grapje bedoelt, maar dan zeker niet met je kind erbij! Dat kan echt heel hard aan komen. Arm ventje! En gelukkig blijft Lola er wel lekker bij lachen! Wat zouden we als moeders toch moeten zonder die stralende lachjes?? Als Roos breeduit glimlacht is mijn dag weer goed!

T@nj@, heb je een nieuw matrasje gekregen?

Hier alles prima. Ik wil dit weekend gaan kijken of Roos doorslaapt als ik haar de voeding van 22 uur niet meer geef. Gister heb ik haar twee x vijf minuten laten drinken. Vanmorgen was ze om 6.15 wakker. Maar of dat nou toeval was? Ze heeft nog wel tot 7.30 uur in bed gelegen, maar was gewoon wakker en sliep dan af en toe weer en lag een beetje te keuvelen. Dus niet echt honger. Vanavond wil ik twee x vier minuten geven en dan donderdag niet geven en kijken wat er gebeurt. Ben benieuwd! Maar we hebben natuurlijk een lang paasweekend, dus dat leek me een mooi moment om het eens te proberen. Lukt het niet, dan kan ik altijd weer toch om 22 uur geven.

joli! Hoop voor je dat roos erin trapt!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72178

hallo hallo

@cariska… oooo ik ben gelukkig dus niet de enigste die dat heeft want Noëmi doet dat ook.

en dan boos worden als ze niet gelijk meer kan aanhappen.

ik weet ook niet waardoor het komt. maar ik herken het wel.

nou ik heb gisteren lekker spagettie gegeten ik mijn eentje met Noëmi mij me in de buurt. gelukkig was het niet zo heel erg laat dat jacco thuis kwam is ook wel prettig.

vandaag word het rodekool met aardappels en een gehaktbal oooo wat zal jacco blij zijn die vind dat zo lekker he.

nou vandaag even naar de stad gewandeld ik had wat verkocht op marktplaats en dan moest ik even naar het postkantoor brengen.

zet het me toch op het regenen. gelukkig had ik de regenhoes voor de kinderwagen wel mee, maar ik had geen paraplu mee dus lekker nat. maar goed geeft niks.

@joli ik hoop dat Roos het goed vind minder eten. Noëmi krijgt om 8 uur haar laatste voeding en slaapt daar goed de nacht op door,

oooo Noëmi heeft ook een nieuw geluidje ontdenkt de lippen op elkaar doen de tong ertussen en dan kracht zetten echt zo grappig ligt ze in het wipstoeltje de hele tijd dat geluidje te maken zo grappig en leuk.

Cariska, ik heb gereageerd :mrgreen:

Kom later weer kletsen zit te eten. Jara en ik gaan strax naar de laatste bijeenkomst van de nagym: introductie babymassage!

karen, ook wij zijn vandaag naar het postkantoor geweest om een pakje van marktplaats weg te brengen

tanja, super, ga gelijk kijken

zo de visite is net weg was nog voor verjaardag en vrijdag nog wat vanavond heeft ze een super leuk lunchsetje gekregen van diddl speciale tas met isolatie een drinkfles en een broodtrommel super kan mooi gebruikt worden voor school.

moet echt eerst bij lezen maar had het vandaag weer te druk vanmiddag lekker geknutseld met een paar kindjes en was super leuk en de mama’s konden lekker kletsen.

las net lisajoy een nieuwe tattoo? ben benieuwd wat het gaat worden!!!

verder alles goed met de beebs?

ooo lisajoy een nieuwe tato daar heb ik dan overheen gelezen.

ooo gezellig hendrika nou vrijdag nog en dan heb je het weer achter de rug of niet??? ooo en wat heeft je meisje toch leuke kadotjes gekregen leuk leuk.

morgen weer babyzwemmen leuk leuk leuk mijn schoonzusje gaat mee.

en morgen een kinderstoel bestellen leuk leuk leuk.

en voor de verjaardag van mij en jacco mogen we een bibabad bestellen leuk leuk leuk die krijgen we van mijn ouders en zussen en zwagers.

ooo meiden 22 april is mijn zus uitgerekend. spannend dus word ik weer tante

ben ik mama en tante in drie maanden geworden leuk hoor.

nou ik ga slapen tot morgen

Karen, spannend! De 22ste komt nu echt dichtbij! En wie weet bevalt ze wel eerder! Weet je al wat het wordt? Jongen of meisje?

Cariska, vandaag de uitslag, toch? Hoop voor je/jullie dat het toch meevalt :pray: !

T@nj@, hoe was de babymassage??

Lisajoy, was je er al uit wat voor tattoo je nou gaat laten zetten?

Nou, gister hier een verdrietig meisje gehad. Alles ging zoals gewoon, rond 19 uur naar bed. Het bleef ook stil, maar na 20 minuten ging Roos huilen. Echt huilen! Even gewacht, toen toch maar even gaan troosten. Er kwam een flinke boer en wat spuug. Dat lucht op! Weer in bedje gelegd, maar nee hoor, weer huilen. Tien minuten laten gaan, maar het was echt verdriet, dus weer gepakt en gevoed (het huilen leek op honger). En ja, ze dronk ook echt. Na het voeden weer in bed gelegd. Meteen weer huilen. Wilde nu niet te snel weer haar pakken, want er kon toch niks meer zijn? Maar misschien wel last van de tandjes… dus toch na 10 minuten weer gepakt, even heel rustig op bed gezeten en ja, mevrouw ging lekker zitten lachen natuurlijk! Toen weer aangelegd, dronk ze weer en toen naar bed en toen ging ze dus eindelijk slapen, na 1 uur en 15 minuten! Dat zijn we niet gewend hoor (wat zijn we dan eigenlijk verwend, he?). Gelukkig sliep ze toen wel goed. En toen wel weer om 22 uur wakker gemaakt voor 2x 4 minuten drinken. Ik twijfel nu wel of ik vanavond nu niet zal geven. Ik denk dat ik toch nog even 2x 3 minuten doe en dan vrijdag laten doorslapen. Vooral omdat ze gisteren toch een beetje uit haar doen was.

Jee, een heel verhaal! En nu zou mevrouw ook moeten slapen, maar ligt ze te kletsen :inlove: En vanmorgen was ze ook al weer vroeg wakker, maar ligt ze ook gewoon lekker te keuvelen. Ze is zooo lief!

Trouwens, ik had gister ook ineens een huilbui :oops: Ik twijfelde of ik het allemaal wel goed deed enzo. Hebben jullie dat nooit? Dat je opeens denkt dat je het allemaal verkeerd aanpakt? En het gaat ook zo hard, ze is alweer zo groot!

hallo

@joli nee we weten niet wat het word dus lekker spannend.

en over dat voeden, gewoon lekker lang savonds laten drinken en daar door laten slapen.<br /> maar ik zou als ik jou was dan wel voor het slapen gaan kolven want anders word je de volgende morgen wakker met zeer pijnlijke en gespannen borsten.<br /> ik moet dan wel savonds extra kolven want anders krijg ik echt pijn en kan ik niet liggen meer `s morgens vroeg.

spannend ik hoop dat ze lekker door gaat slapen.

en anders een paar keer om 6uur voeden is toch ook niet erg??

zoo baby zwemmen was weer helemaal leuk ze hadden een heel paas thema erg leuk.

mijn schoonzusje was mee en die vond het ook zo leuk

en nog even een kinder stoel besteld hij is er rond 9 mei ben helemaal benieuwd.

ff snel, uitslag is binnen, het is zoals we hadden verwacht niet goed. Kon hier in assen pas op 6-5 terecht bij orthopeet, in umcg wilden ze eerst een brief hebben, bij martini ziekenhuis groningen kunnen we nu dinsdag al terecht!

Reageer straks op iedereen, nu ff eten pizza :drool:

Cariska, wat balen meid!!! Ik las het al op hyves…jeetje, die arme Tanisha, moet ze een spreidbroekje :hug: succes dinsdag in het ZH!!!

Karen, leuk cadeau zo’n badje!!! En welke stoel heb je besteld???

Spannend van je zus zeg! Wel leuk dat jullie kleintjes zo weinig schelen in leeftijd!! Nu is dat verschil nog wel duidelijk maar over drie jaar ofzo niet meer!! Zou voor Noemie natuurlijk het leukste zijn als het een meisje wordt!

Hendrika, je dochtertje helemaal verwend??? Heerlijk he, hoe ze van hun verjaardag kunnen genieten!

Tanja, hoe was de babymassage???

Joli, wat raar…Lola had dat twee dagen terug opeens s’avonds…zouden ze misschien doorkrijgen dat ze alleen liggen??? Beginnende verlatingsangst?

Nu heb ik die twijfels niet meer, dat is het grote voordeel van een 2e kindje! Je bent veel zelfverzekerder als moeder. Maar geloof me, bij Nien zag ik het soms ook niet meer zitten hoor… :hug:

Nou ik trof vanochtend Lola ondersteboven aan in d’r bedje!! Vanacht om 4.30 uur gaf ze opeens een brul, maar daarna hoorde ik niks meer…misschien lag ze toen klem :mrgreen: Maarja, vind ik het wel eng, want ze lag dus met d’r hoofdje bij het lakentje…Vanavond dus maar even weggehaald!

Vanmiddag deed ze het namelijk weer 2x tijdens d’r tuk. Wel vervelend want als ze overdwars komt te liggen, wordt ze meteen wakker…ligt natuurlijk ook niet lekker he! hahahahaha

Verder is ze steeds meer op d’r zij aan het draaien en probeert door te draaien naar d;r buik! En ze heeft het bellen blazen ontdekt, met als gevolg dat d’r shirtjes kletsnat zijn van het spelen met d’r tong en speeksel hahahahahaha

Kortom; ze ontdekt van alles, en ik vind het heeeeerlijk :inlove:

Vandaag feestje op mijn werk gehad, afscheid van een cliente. Kids gewoon meegenomen, vooral Nien vindt dat geweldig, lekker spelen met alle kinderen die bij ons wonen en we hebben een speelkamer op mijn werk, wat ze helemaal super vindt.

En ach…lolatie…ik leg d’r in een bedje neer en ze slaapt meteen! Ideaal kind!!!

Jaaaaaa, en natuurlijk mijn tattooooooooo!!!

Helemaal blij mee en trots op! MAar men wat doet het toch zeer!

Al denk ik tegenwoordig bij alles wat pijn doet: bevallen is erger :mrgreen:

karen, wat voor kinderstoel doen jullie?

22-4 spannend!!!

lisajoy, haha lola bekijkt haar bed van alle kanten!

Mooie tatoe!!! Maar euh…lijkt me idd pijnlijk! (bevalling vond ik wel meevallen :oops: )

oh wat super de tattoo vindt hem helemaal leuk.

en wat voor stoel wordt het ben nieuwschierig :oops: en spannend nu het kan dus elk moment beginnen.

vanavond rompers gehaald maar bel alweer flauw bij de zeeman hadden ze actie 2 voor 3,- euro en toen de tijd van ons meisje waren ze super nu leg ik ze net opelkaar en wat een verschil zit erin :shock: morgen maar even passen en anders gaan ze terug en kijk ik wel weer verder na rompers.

Nou, Roos had vanavond weer precies hetzelfde als gisteren :frowning: Hoop maar dat ze dat niet elke avond gaat doen! Maar het zou kunnen dat het een sprongetje is. Tot nu toe is ze elke keer stipt met haar gedrag wat het sprongetje betreft. Probeer haar zoveel mogelijk te laten liggen, maar als ze echt verdriet heeft, laat ik haar toch echt niet huilen hoor! Haar hele bedje was nat van de traantjes :cry: Maar ik kijk wel echt erg uit dat ik haar niet ga ‘verwennen’. Ik vertrouw maar gewoon op mijn gevoel. Nu slaapt ze heerlijk en ga ik haar zo voeden en dan lekker slapen. Morgen is luv ook vrij en het wordt heerlijk weer, dus lekker genieten!! Jullie nog plannen voor het Paasweekend?

Cariska, balen meid, dat het niet goed is! Maar wel fijn dat je as. dinsdag al terecht kunt. Hoe sneller hoe beter!

Lisajoy, wat een mooie tattoo zeg! Echt super!

hallo hallo

@cariska… en wat nu??? goh meid balen zeg… en wat gaan ze nu doen. moet ze in een spreidbroekje???ik hoop het niet hoor voor je.

veel sterkte en we wachten het af… :hug:

nou we hebben de allernieuwste kinderstoel van peg peregro besteld hij heet tatamia.

hij kan in verschillende standen als schommerstoel gebuikt worden hij kan kantelen erg leuk.

ik wou eigenlijk een graag de bloom kinderstoel maar die kan gewoon niet in ons huis als we die aan de kopse kant van de tafel hebben staan dan kunnen we er gewoon bijna niet meer langs lopen i.v.m de grote voet.

nou ik ga ff foto’s kijken van de tato van lisajoy.

@joli goh meid alweer zo huilen. nou ik hoop voor je dat het gauw beter gaat.

ik merk aan mijn meisje dat ze niet meer echt in slaap willen vallen s`avonds op mijn arm na het voeden dus ze gaat wakker in haar bedje en gaat gewoon lekker slapen. geweldig.

ik hoop voor je dat het gauw beter gaat

ooo vanavond weer een pak drink en loslaat kindje. elke keer happen drinken en loslaten vind ik echt niet leuk.

effe aan gekeken toen ff 5 min niet drinken en toen weer proberen en daarna ging het iets beter maar goed ze heeft voldoende binnen en anders komt ze maar een keer extra vannacht als ze niet genoeg heeft gehad.

morgen naar mijn moeder gezellig broodje eten en zij gaat even iets voor mijn verstellen met de naai machine ik heb een soort jurkje maar daar zijn de armsgaten wat te klein van en die moeten even wat groter gemaakt worden.

morgen goede vrijdag denk dat ik ook even naar de kerk toe ga.

nou weer een heel verhaal. slaap lekker en tot morgen

oja de onderwater foto is ook binnen heel leuk geworden ik zal hem ff fotograferen en dan op het forum zetten.

lisajoy wel heel mooi.

vind het heel netjes niet te maar heel mooi en netjes.

ik hoop voor je dat de pijn gauw over is

nou dan vraag ik het hier maar even las verder op een discussie en aangezien het hier allemaal meiden zijn ben ik benieuwd.

oorbellen ja of nee en vanaf wanneer hou oud?