*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

nu dus 150! Soms 120 maar meestal wel rond de 150! En dat terwijl het eerst 60 tot 90 was!!

Nu echt slapen hoor :lol:

hallo dames,

ik lees morgen even weer bij mn laptop is 2 dagen ziek geweest :cry: maar hij is net weer klaar een vriend van ons heeft even gekeken :slight_smile: en ik ga morgen de schade even weer inhalen maar wou toch even iets van me laten horen.

allemaal een prettige zondag en het is palmzondag dus dat wordt een haantje op een stokje :lol:

tot morgen :-*

Doop was leuk vanmorgen! Tanisha vond alles prima en was goed aan het lachen! En knikte mee … net alsof ze snapte wat er werd gezegd!

Zijn nu ff bij mijn ouders, zet vanavond foto’s hierneer!

hoi hoi

Nien is weer beter gelukkig…koorts is weg, dus wat het nou is geweest??? :think: Nu is ze lekker bij opa en oma logeren! Op maandag blijf ze altijd bij mijn moeder, dus mocht ze nu al gaan logeren…nou vanmorgen om 11 uur wilde ze al gaan…hahahahahahha

Heerlijk kneuterig dagje gehad. Even verplicht op verjaardagsvisite bij mijn schoonvader, maar de rest van de dag lekker buiten geweest. Met Lola gewandelt en later met Nien gewandelt, naar ons speelpleintje geweest, bloemetjes geplukt en daar een ketting van gemaakt, heerlijk tutten!!! hihi

Cariska, ben benieuwd naar de foto’s! MAar wel fijn dat Tanisha alles prima vond!! Beter dan dat ze alles bij elkaar gilt hahahahaha

Hendrika…palmzondag???Zegt me helemaal niets…hahahahahaha

En gelukkig is je laptop weer beter :mrgreen:

Tanja, om Nina;s taalontwikkeling maak ik me geen zorgen!!! hahahhaa, die kletst de oren van mijn kop! En ik kon gewoon niet eerder…alles zat vol, ik heb 3 ZH gebeld!!!

Theo Maassen is ook niet mijn favoriet…ik vind Najib Amhali geweldig!!! Ben ook naar z;n show geweest, echt super!!!

Vind het trouwens erg vreemd om jullie nog bij jullie nickname te noemen, nu ik weet hoe iedereen heet :lol:

foto’s in SF!!!

Lisajoy, gelukkig Nina weer beter! En nu wel allemaal beter blijven he :pray:

Cariska, ben benieuwd naar de foto’s! Wel fijn dat Tanisha zo lekker vrolijk was.

Hier een heerlijk dagje achter de rug. Vanmorgen kwam mijn schoonfam hier koffie drinken. Ons nichtje is 2,5 en dat is zo leuk, Roos bleef haar maar nakijken. Vanmiddag was ik samen met Roos naar mijn ouders wezen lopen. Ze hadden kleertjes van de rommelmarkt meegebracht. Een heel leuk setje van Jottum en nog een soort legergroen met roze setje met petje. Errug lief! En verder nog even lekker in de tuin gezeten.

Ooo en Roos slaapt 's middags echt nog maar een uurtje. Pff, is wel even wennen hoor! Maar misschien dat ze van de week wel weer meer slaapt, maar nu dus als een paar dagen maar een uurtje! En dan is het best lang, van 15 tot 18.30, vooral omdat mevrouw 's middags graag entertaint wordt :lol: Maar ook wel gezellig, eigenlijk :inlove:

Mijn schoonzus heeft een heel lief mutsje voor Roos gebreid. Ik zet zo ff foto in het showforum. Is op de groei… dus voor het najaar!

Ooo en dat tandje! Ik vind het zo gek! En ja, dat bijten doet behoorlijk zeer :naughty: Ze deed het al met haar kaken, heel af en toe. Maar vanmiddag hapte ze en voelde ik echt een pijnscheut!! Ik zit er nu dus bovenop om zodra ik denk dat ze gaat bijten meteen te stoppen met drinken. Want dat doen we niet hoor! :naughty:

brrr joli, bijten! Hoop dat ze dat snel afleert!!!

Ga ff foto’s hierop zetten!

Lolaatje begon gisteravond opeens keihard te huilen…tut, zijn we helemaal niet gewend van haar! Normaal gesproken leg je Lola op bed om 19.00 uur en dan horen we haar niet meer. Nu dus opeens aan het huilen en ze was ook echt even moeilijk te troosten. Uiteindelijk even mijn pink aangeboden en toen kalmeerde ze en kon ik haar weer in bed leggen. Maar wat ze nou had? Het leek wel alsof ze erg geschrokken was, of dat ze pijn had…

Omdat Nina ook al dagen over buikpijn klaagt en ik gisteren Lola een paar keer zag kramperen, en na dat overklaarbare huiltje…hadden we besloten de 23.00 uur fles niet te geven, zodat haar buikje een beetje tot rust kon komen. Vond het wel spannend, of ze vanacht zou komen, maar ze heeft heerlijk doorgeslapen! :thumbup:

Ze had wel honger, maar liet uiteindelijk toch nog 60 cc staan…

Dus ze is echt niet helemaal in orde, mijn tutje…

En dan baaaaaaaal ik zo, dat ik dan moet werken he! :evil:

Terug van het zk. uitslag van de echo is :

twijfel…

de echo begon links, dit ging prima. toen kwam rechts. de mevrouw zuchte en schudde nee. ze liet een collega meekijken waarna ze de beelden liet zien aan de arts. deze wilde nog een foto, dus foto gemaakt.

deze lukte in 1 keer, de arts had het te druk zei hij en dus horen we de uitslag binnen 3 werkdagen via de huisarts.

het enige wat ze zeiden was dat ze asimetrisch was, dat een beetje niet erg was maar hoeveel zeiden ze dan weer niet…

gaan er nu dus gewoon vanuit dat het niet goed zit…

hallo hallo

@cariska waarvoor moest je ook al weer naar het ziekenhuis???

nou hier weer een lekker dagje boodschappen gedaan, ik ben eens naar de lidl geweest ga ik eigenlijk nooit naar toe. was wel goed te doen.

doe normaal boodschappen bij de jumbo.

verder lekker niet zoveel gedaan beetje gelezen, mijn schoonzusje is nog langs geweest wel gezellig.

vanavond weer zwemmen.

we gana haar vanavond een flesje geven met gekolfde melk.

als ik haar voor het zwemmen voed dan moet ik zo op de tijd letten dat ik altijd moet haasten en dat vind ik niet prettig ook niet voor haar.

heb dan het gevoeld atik het moet afraffelen.

dus kijken hoe dat gaat van te voren kolfen op een normale tijd en dan net voordat zij naar bed gaat gaat jacco de fles geven zodat zij ook rustig kan drinken en ik niet de hele tijd op de klok hoef te kijken.

kijken hoe dat gaat.

voor de echo van haar heupen omdat heupdisplatie hier in de familie voorkomt!

yoehoe!!! Waar is iedereen???

Hendrika gefeliciteerd met je dochter!!!

Hier alles prima! Tanisha heeft gewoon gisteren om 18 uur laatste voeding gehad en was dan om 7.30 ook erg hongerig :mrgreen:

Wij gaan vanmiddag ff naar de ah, daar gaan ze van die leuke mooie foto’s maken!

Cariska, wat vervelend dat er afwijjkingen te zien waren :frowning: Iig maar goed dat julie het hebben laten controleren :thumbup: En veel plezier vanmiddag, wij hebben voor Jara ook van die foto’s laten maken toen ze 7 weken was, dat was achteraf nog erg vroeg…(hoofdje op houden was moeilijk en lachen ging nog niet op commando :wink: ) Maar evengoed erg leuk geworden :thumbup: Enneh leuke doopfoto’s :smiley:

Hendrika, gefeliciteerd met je dochter, als het goed is hebben jullie prachtig weer 8) (kan ze lekker fietsen) En stuur je een taartje deze kan op :mrgreen: :drool:

Lisajoy, het zit allemaal niet mee he met jullie meisje :hug: hopelijk eet ze weer lekker :thumbup: En kan me voorstellen dat je dan baalt als je moet werken :hug:

Joli, maakt je schoonzusje die mutsjes ook op bestelling? Echt gaaf! en wat hebben jullie toch een mooi meisje :inlove: Hoe gaat het met het bijten? Hihi hopelijk laat ze dr moeder nog heel (dat zal wat zijn, nog tepelkloven na 4 maanden)

Ik ga zo ff naar de pren@tal, Jara’s matrasje vertoond nu al ‘doorligkuilen’ das niet de bedoeling :snooty: Jara gaat ff naar oma. Maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om even boodschappen te gaan doen :mrgreen: :lol: Ga ik vnvd even oefenen op de scones (haha ik wil altijd eerst ff proberen of ik iets kan maken voordat ik het aan 14 mensen ga vooschotelen )

Hmm heb beloofd om om 11u bij mn scoonmoeder te zijn, ligt die kleine muppet natuurlijk nog te slapen…

Cariska, wat vervelend zeg! Hopelijk valt het toch nog meer. En vooral vervelend dat ze je eigenlijk met zoveel onzekerheid naar huis sturen!

Aan de foto’s te zien was de doop geslaagd :thumbup:

Hendrika, jij zit vast lekker aan de taart (met broertje erop!!)! Hopelijk heb je een leuke dag! En mooi weer? Hier niet hoor, blegh, het regent…!

Lisajoy, hoe is het met Lola? Hopelijk is ze snel weer lekker hongerig :mrgreen:

T@nj@, je bent al de zoveelste die vraagt of mijn schoonzus er eentje kan breien :slight_smile: Heb het haar gevraagd. Kan wel, maar dan wordt het wel een dure muts. Wol voor muts en sjaal kost 15 euro. Dan nog verzendkosten erbij. En dan rekent ze dus niet de tijd. Als je 20 euro over hebt voor een muts en sjaal, dan wil ze het vast wel doen :smiley: Dan heb je wel iets unieks natuurlijk. En het rekt goed mee, dus kan wel een tijd mee!

Karen, hoe is het gegaan met zwemmen/voeden?

Hier hoor ik mijn meisje door de babyfoon, dus ga haar pakken! Gezellig, weer lekker knuffelen :inlove: :inlove:

hoi hoi

Ach, het valt ook allemaal wel mee hoor met Lola. Kijk, toen ze zo spuugde was ze ECHT ziek…Nu kwakkelt ze gewoon een beetje door, beetje verkouden, hoesten, iets minder eten…maar verder genieten we met volle teugen van d’r hoor, want ze lacht de hele dag door!!!

Vanochtend kwam ik iemand uit de straat tegen, die meteen even naar Lola wilde kijken…

“AAAAH wat lief, ze heeft een rooie kop” met zo’n heerlijk Rotterdams accent… :x :x

Stom mens…nu vrees ik ook wel dat ze een beetje rode gloed in d’r haar krijgt, maar dat zeg je dan toch niet zo??? :evil:

En op het KDV maakte een meoeder een opmerking, waar ik echt perplex van stond. Ze vertelde dat haar zoon van bijna 4 een bril nodig blijkt te hebben, want hij heeft plus 5 ofzo…Nu heeft ze ook een dochtertje van 2 rondlopen.

Zegt ze, waar dat ventje bij is…"Ach, kinderen zijn net pannekoeken, de eerste mislukt altijd!

Iedereen aan de koffietafel moest er vreselijk om lachen, maar dat arme ventje stond helemaal sip erbij. Ik vond er niks leuks aan :snooty: dat zeg je toch niet over je kind??? Of ben ik nou overgevoelig???

vergeet helemaal te reageren op iedereen :oops:

Hendrika, gefeliciteerd met je meisje!!! Hoop dat jullie een heerlijke dag hebben hoor, en wat meer zon dan hier, want ook bij ons regent het!!!

Cariska, oooh wat rot zeg dat ze twijfelen over Tanisha’s heupjes…kan me jouw reactie wel voorstellen, dat je er vanuit gaat dat het niet goed is! Dan kan het altijd meevallen he! Maarre, stel dat haar heupjes nu asymetrisch zijn, wat kunnen ze daar dan aan doen??? Toch geen spreidbroekje hoop ik toch??

Joli, heb jij ff mazzel met zo’n schoonzus!!Enne, heb je Roos d’r tandje al op foto?? Want die willen we zien natuurlijk! :mrgreen: Heeft ze er veel last van? Spuitluiers enzo?

Tanja, jeetje dat mag idd nog niet zo snel te zien zijn hoor, in je matras!! Ik heb toendertijd een hele dure gekocht voor Nien, en die is nog steeds perfect dus Lola ligt er nu op!

Wel ff lekker zonder Jara shoppen!! Kan je tenminste ff snuffelen!!!

En niet met nog meer leuke spullen thuiskomen he! :mrgreen:

lisajoy, jeetje idd dat zeg je toch niet over je kind! Arm ventje!!!

Ik denk wel dat het een spreidbroek wordt, heeft mijn zusje vroeger ook gehad. Ach die kleintjes wennen er snel aan, voor ons zal het erger wennen zijn, je kleintje vasthouden met zo’n hard ding…

tanja, het matras nu al doorligplekken, das wel vroeg hoor!!

getver, ff klagen hoor!

Doe ik net de diepvries open liggen er 2 bierflesjes in …jullie snappen hem al. 1 helemaal kapot, de ander lekt alleen … :twisted: :twisted: :twisted:

waarom moeten mannen nou bedenken dat ze wel ff een flesje bier in de diepvries leggen??? Hij ruimt het zelf maar op …

even snel een berichtje van mij.

de taartjes zijn klaar en we kunnen smikkelen de eerste visite is geweest en we verwachten nog heel wat.

maar ik breng vanavond of morgen een heel verslag.

:-*

hallo hallo

hier een lekker dagje bij een vriendin gehad heb mama mia gekeken zooooooo’n leuke film echt gaaf.

@hendrika gefeliciteerd leuke dag al gehad???

@lisajoy…nee dat zeg je inderdaad niet vind ik ook echt belachelijk,

en over die rooie kop zeg je ook niet dan zeg je eerder van goh ik zie een rode gloed. wat een taal gebruik…

@cariska ja mannen.soms vraag je je af wat je er mee moet hihihih

nee hoor maar soms is het niet practies.

en veel sterkte met afwachten ik hoop dat het allemaal mee valt.

@tanja dat is niet best nu al door lig plekjes. ik hoop dat ze nog wat vor je kunnen doen.

@joli oooo het ging echt helemaal perfect met de fles. ze heeft lekker bij jacco gegeten en ik ben heerlijk rustig naar het zwembad gegaan.

en ze was lekker moe dus ze is ook na de fles goed gaan slapen dus echt iets om vaker te doen. ik vond het wel een beetje spannend of ze voldoende had en of ze moe genoeg was om te slapen enzo.

maar het ging helemaal goed.

nou ik ga maar eten koken voor mij alleen jacco is weer naar sas van gent en die is pas om half 9 9 uu thuis dus eet alleen.

weet nog niet wat ik ga eten denk iets van pasta ofzo

zo dat was me weer een drukke dag maar wel gezellig.

ze is goed verwent en er komt van de week nog visite van ooms en tantes die vandaag niet konden, dus dat wordt nog meer feest.

de taartjes zijn allemaal zo goed als op.

wat een uitspraak van die moeder jee daar had ik mn mond niet over kunnen stil houden arm kind.

nu al door leg plekken in de matras wij hebben het bij het matrasje van de kinderwagen.

hopelijk is alles goed met de heupjes en is het allemaal maar onrust voor niets.

ga morgen denk ik met mn meid eieren verven de paastak staat er al nu nog ff knutselen voor pasen.

ga nu even de rommel opruimen.