*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

goede morgen.

hier een lekker nachtje gehad, en zoals de andere dagen weer lekker genieten van het lekkere weer.

ga zo wandelen moet wat voor jacco halen die heeft vanavond jeugd club van de kerk.

@cariska gelukkig si het goed gegaan gelukkig.

ff een vraag nog ff over die neusspray. hoe heb je die gekregen dan??? ja je bent naar de HA gegaan maar hoe heb je aangegeven aan hem dat je dat wou dan??? en wat heb je gekregen de naam.

succes met werken…

@tanja leuke foto’s

ik merk wel dat merk kleding kleiner uitvalt. want ik heb een truitje gekregen van mijn moeder van mexx maat 68 maar die past ze nu al oke de mouwen zijn wat lang.

en ik had een setje van marktplaats gekocht van baby barp en dat is ook 68 en dat past ze ook.

heb jij dat ook??

hallo hallo

@lisajoy hij is binnen hoor. helemaal leuk echt een mooi setje leuk leuk leuk

hallo allemaal,

hoe is het met jullie?

Met mij wel goed. Ik zie dat er allang weer een nieuw deel is. Heb echt sinds die ene rotperiode ook niet meer gekeken.

Voel me nu wel een stuk fijner.

Helaas nog geen zwangerschap.

Vorige week weer naar de gyn. geweest. Zaad van mijn vriend was wel beter dan de vorige keer.

Mijn temp curve en bloed was allemaal goed zoals het hoort.

Dinsdag rontgenfoto van mijn buik en woensdag nog een controlefoto.

Ben benieuwd. De arts heeft wel gezegd dat we als het bij mij goed is er over moeten praten of IUI inderdaad wel geschikt voor ons is.

Want als alles met mij goed is en de kwaliteit van de sperma van mijn vriend ook redelijk is zegt hij dat er net zoveel kans is dat eht spontaan gebeurt als met een IUI. En met IUI is veel meer gedoe en kan ook heel intensief zijn.

Maar eerst die rontgen maar afwachten. Wij hebbben niet het idee dat het zomaar spontaan gebeurt. Waarom duurt het dan al 1,5 jaar???

Maar goed. Iedereen heel fijne pasen gewenst alvast en lekker genieten van het zonnetje!!!

Liefs Sereph.

Sereph! Wat ontzettend leuk om wat van je te horen/ lezen! Fijn dat je je beter voelt, ik kan het me voorstellen hoor :hug: . Ik ben erg benieuwd of er wat uit die rontgen komt. Hebben jullie al bed8 of jullie voor IUI willen gaan? En idd wat jij zegt, als de kans net zo groot met of zonder IUI, waarom is het dan nog niet gelukt :think: ?

Geniet van het mooie weer! :-*

hallo hallo

sereph. goh meid toch. nou hopen dat misschien de rontgen wat meer duidelijkheid bied.

en zoals je zelf ook al zegt als het spontaan zou kunnen gebeuren waarom ben je dan al ander half jaar bezig.

meid heel veel sterkte en eigenlijk hoop ik dat de rontgen voor jullie wat meer duidelijkheid bieden mag.

heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Sereph, heel fijn dat je even iets van je laat horen! We hadden natuurlijk liever positiever nieuws gehoord, maar we blijven voor je duimen meid :pray:

Kun je niet beter direct IVF proberen, of moet je eerst IUI? Het lijkt mij dat als IUI toch weinig zin heeft, het beter is meteen een stapje verder te gaan? Je bent nu ook al anderhalf jaar bezig!

Hier heerlijk wezen wandelen en wat boodschapjes gedaan en een cadeautje gekocht voor een verjaardag vanavond. Pf, mijn schoonmoeder komt oppassen en ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. Van de drie keer oppassen had Roos twee keer niet geslapen. Dat was overdag, dus dat vind ik niet zo erg, maar vanavond moet ik er echt niet aan denken dat Roos wakker is :naughty: Gelukkig zijn we vlakbij, dus ga ik echt afspreken dat ze meteen moet bellen als Roos wakker wordt en dat ze haar vooral niet uit bed moet halen. Maar ik wil ook weer niet te onaardig doen, want het is natuurlijk fijn dat ze op wil passen. Maar ja, dan wel graag mijn kind laten slapen!

Ik ga nu nog even buiten zitten! Het is weer zulk heerlijk weer!!

lisajoy, lola dus goed gegroeid!!! :thumbup: arme lola alweer verkouden :hug:

hendrika, ben benieuwd naar het antwoord van zwitsal!

karen, ik heb gebeld naar de ha. zei dat ik weinig productie had met kolven en de neusspray wou voor het toeschietreflex. Kon het de volgende dag al halen! Zal zo ff kijken hoe het heet!

Sereph, fijn wat van je te horen! Ben benieuwd naar de uitslag! hou je ons op de hoogte? Dikke :hug:

Joli, hoop dat het goed gaat vanavond met roos en je schoonmoeder!

Vandaag weer gewerkt! Was druk en had me bijna verslapen. Ik zet altijd mij telefoon als wekker…was ie uitgevallen vanacht! Gelukkig had johan ook een wekker gezet en ben ik snel naar het werk gegaan! Daar toen dus maar gekolft!

Vanmiddag onze nieuwe pc opgehaald! Ben helemaal blij!!!

yeah !!! Zie mijn avatar!!!

hallo hallo

@cariska… hoe heb je dat gemaakt. ik weet dat tanja dat uitgelegd heeft maar hoe heb je het gemaakt. en zou je nog even die naam willen geven, want misschien wil de productie dan bij mij ook wat omhoog.

hoe gaat het met kolven op je werk???kolf je twee keer op je werk of een keer??

Karen, dit is de neusspray oxytocine

Die avatar kan je bij gravische zaken laten maken, zet er foto’s neer (max 4) kies kleur randje (pagina 1) en zet de tekst erbij die je wilt.

Opslaan en bij profiel als avatar aanklikken.

Mooi Cariska enneh bijna verslapen :naughty: hahaha op je 3e werkdag!

Karen, hier ook hoor, dat merkkleding kleiner uitvalt…dat Esprit broekje is maar 68, maar heb het ff naast dat paarse 62 broekje van de hema gehouden en…even lang! Die Esprit jas is ook maart 68 en echt veeeeel groter dan een jas die ik (ook maat 68 ) heb geleend van een vriendin…echt zo verschillend! En wat leuk dat je dat setje van lisajoy hebt gekocht!

Hendrika, heb je Zwitsal nog kunnen bereiken? Hier hebben we ook Action, ik zag laatst dat ze zelfs Cool Water van Davidoff hadden staan :shock: Meestal zijn het producten die hier niet (meer) verskocht worden of met verkeerde eticketten…of geen nederlands te bekennen :think: Maar tis volgens mij altijd wel goed spul hoor! Dus niet overjarig ofzo :think:

Joli, ik hoop dat het oppassen goed is gegaan :pray: En leuke een verjaardag gehad? Wij gaan zondag uiteten, eerst bedacht om Jara gewoon mee te nemen, maar nu toch mn schoonouders maar gevraagd, we brengen haar daarheen.

Met verjaardagen hebben we afgesproken dat de één voor de koffie gaat en de ander voor de borrel :thumbup:

Lisajoy, hoe is het nu met Lola? Je vroeg de vorige keer hoeveel mijn rupsenooitgenoeg nu drinkt…we doen 4x 180+6 en 1x 150+5…en ze doet het er geweldig op! Geen honger meer, tis ook wel een sprongetje geweest denk ik :think: Hopelijk drinkt Lola weer beter :pray: ?

Wat een heerlijke dag he vandaag?! Ik heb ff met Jara op een kleedje in de tuin gelegen echt heerlijk! Ze is ook zo aan het kletsen en aan het fiemelen, het duurt volgens mij niet lang meer voordat ze zich op dr buik gaat draaien :mrgreen: Daarna heeft ze lekker buiten in de wagenbak geslapen en heb ik ff lekker in het zonnetje een boek gelezen heerlijk! Had trouwens zonnebrand in dr gezichtje gesmeerd (factor 40 van de hema, maar het smeert voor geen meter! Hahah ze leek wel een spookje)

vanmorgen gezwommen, opa ging mee om te kijken, zo leuk om mn schoonvader met onze dochter te zien, hij is zo gek op dr!

zal in het sf weer ff een foto van onze waterrad zetten en daarna is het wel eens bedtijd he :oops: Mark is al naar boven met de laatste fles.

hoi hoi.

Wat een verschil he meiden, qua weer…vond het gewoon frisjes vandaag!!! brrrrr

Nou jullie gaan het NIET geloven!!! Nina koorts… :wall: :wall:

Gisterochtend was ze al een beetje warm maar wel gezellig, dus ik dacht dat ze misschien warm was van het zonnetje. Dus ook gewoon lekker in de speeltuin gespeeld, niks aan de hand. Toen we thuis waren, storte ze wel in maarja, dat kon ook van het spelen zijn! Maar ik ging ;s avonds uit eten en toen ik thuis kwam rond 23.00 uur, ging ik d’r nog even een kus geven en was ze net een gloeikacheltje :frowning: 39,5 graden koort…tut. Vandaag ook koortsig, maar ze oogt niet ziekig en heeft nog praatjes zat, dus wat ze nou heeft???

Heb vandaag bekant mijn hele huis met Detol gepoetst!!! hahahahahha ff alle bacterien doden, want we blijven elkaar aansteken!!!

Lola ging steeds minder drinken…eerst iedere fles 40 a 50 cc laten staan, en eergisteren en gisteren zelfs 90 a 100 cc!!! Per fles he!!!

Vandaag dus toch maar weer begonnen met de Zantac, en we zien meteen verschil!!! Ze eet weer met plezier, en de laatste 2 flessen weer helemaal leeg. We moeten dus gewoon accepteren dat ze nog niet zonder de medicijntjes kan…

Gisteren was echt ULTIEM! Nien vermaakte zich heerlijk in de speeltuin, liep in d’r hempje met water en zand te spelen en zag er uit als een modderprinsesje en Lola heeft lekker in de kinderwagenbak geslapen, lekker op schoot gezeten, gespeeld, weer even slapen…echt allemaal zooo relax!!! heerlijk om te ervaren dat het allemaal zo makkelijk kan gaan met mijn 2 meisjes!!!

Karen, ik wil je meisje natuurlijk wel een keertje zien he in d’r esprit outfitje!! hahahaha veel plezier ermee!!!

Cariska, oooh het zou je gebeuren, je derde werkdag al te laat!! hahaha, ach, we zijn ook maar mens, zulke dingen gebeuren!!! Vind het zelf een vreselijk begin van de dag…dat gehaast BLEH!

Ik las op je hyves (ideaal he :mrgreen: ) dat Tanisha morgen gedoopt wordt!!! Zal vast een bijzondere dag worden!!! Veel plezier (zeg je dat bij een doop???).

Joli, hoe is het gisteravond gegaan met Roos bij je schoonouders??? Heeft Roos lekker geslapen of moest je naar huis komen?

Sereph, ooooh meid, wat fijn dat je even wat laat weten!!! Hoopte eigenlijk stiekem op leuker nieuws…maarja meid, gelukkig zitten jullie nu wel in het ZH gebeuren…zijn jullie er al over uit of jullie IUI willen?

Merkkleren trouwens: Mexx valt altijd klein, moet je altijd een mt grote nemen dan de mt die je hebt. Esprit valt ook ruim, Hennes ook, Hema ook vindt ik…

Weet je wat ook zo’n geweldig merk is…Benneton!!! Met allemaal glittertjes en glimmertjes…helemaal leuk!!!

Rustig vandaag!

Cariska, veel plezier morgen bij de doop van Tanisha! Enneh foto’s he :lol: heb je een mooie doopjurk?

Lisajoy, nee he Nina koorts :wall: Haha je hebt je vandaag dus maar uitgeleefd met Detol :roll: Gelukkig was het dan niet zulk mooi weer. Maar eh Hema vind je … :lol:

Wij zijn vanmorgen op verjaardag bij een vriend geweest en vanmiddag lekker thuis gekoeteld! Eind van de middag nog wat visite gehad, leuk! Nu ff een dvd’tje van Theo Maassen kijken :mrgreen:

Nou, het is allemaal goed gegaan gisteren. Het was wel heel bizar. Mijn schoonmoeder komt binnen, ik zeg dat Roos nooit wakker is 's avonds en op dat moment geeft ze dus een brul! Ik dacht echt dat ik erin bleef! Maar gelukkig viel ze weer in slaap en is het goed gegaan en heeft ze verder wel geslapen :mrgreen:

En Roos krijgt een tandje! Oooo! Vind het zo gek, hihi. Maar je ziet een heel klein randje en je voelt het ook. Hihi. Arm meisje, ze heeft er volgens mij wel last van. Vanavond begon ze ook om 19.30 uur te huilen. Ze heeft toen nog een keertje gedronken. Nou, dat doet ze eigenlijk nooit meer. Maar toch maar gegeven. Ben benieuwd wanneer het tandje er echt helemaal zal zijn!

Cariska, veel plezier morgen bij de doop!

Lisajoy, wat erg zeg!! Jullie blijven maar tobben, het is nu toch wel een keertje klaar zeg :naughty: Hopelijk dat je er nu echt vanaf bent!

T@nj@, gekoeteld?? Of bedoel je gekeuteld?? Of gekeuveld? Nou ja, ik snap je wel hoor :wink: En die zwemfoto :inlove:

Karen, bij jou ook alles goed?

Hendrika, bij jou?

Nou, het is weer voedingstijd voor mijn meisje! Ik wacht nog maar eventje, omdat ze nu ook al om 19.30 heeft gehad.

hallo hallo

@lisajoy… doe ik zekerzz ik heb al wel even gepast en hij past perfect echt hij zit als gegoten helemaal leuk.

hee cariska tanischa laten dopen geweldig meid.

ik wens je een hele mooie en fantastische dienst toe en ga er van genieten want het is heel bijzonder.

geniet ervan en laat even mooie foto’s gezien.

nou vandaag baalde ik wel eenbeetje van het weerk het was gewoon weer koud vergeleken met gistern ik moest gewoon mijn winterjas aan bleeeeehhhhh

maar goed.

morgen verjaardag van een meisje van 7 heb een kadotje gekocht voor haar

twee potjes die ze zelf kan verven en dan zaatjes er in moet doen en dan komt er kruid uit groeien grappig of niet, ik wist anders ook neit wat ik moest kopen.

@tanja hoe heb je die avater ook al weer gemaakt kan je het me nog een keer uitleggen wil ik kijken of mij het ook lukt

Joli, hou op, schij uit…

Nu is er bij Nina drie mnd terug een buisje uitgevallen…dus ik denk dat haar oor gewoon iedere keer weer ontsteekt als ze verkouden is. Ze klaagt nl ook over oorpijn.

6 mei moet ze naar de KNO voor een gehoortest en gaan ze kijken hoeveel vocht achter d;r oortje zit. Maar ik denk dat er weer opnieuw buisjes in moeten!

En daarna is het weer over…was 2 jr terug ook, continu ziek, zwak of onderweg, buisjes geplaatst en daarna niet meer ziek geweest!

En die Roos een tandje!!! :dance: Dat is toch echt wel een mijlpaal hoor!!! Heeft ze er veel last van??? Dentinox helpt wel goed en chemodent van VSM!

En ben benieuwd of ze gaat bijten met BV :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tanja, ik bedoelde dat Hema groot uitvalt :mrgreen: hahahahaha

Lekker gekoeteld? :wink:

ooooh ik ga zoooo slecht zijn he…manlief is naar de burger king voor me :oops: :oops: :oops: had opeens zooooo’n trek in een cheeseburger!!!

(en maar klagen dat ik nog niet al mijn broeken pas :lol: )

Tanja, nee het was de 2e werkdag :lol:

Geen echte doopjurk hier. Is ook niet een “normaal” geloof…het is namelijk het apostolisch genootschap (jaja niemand die het kent www . apgen . nl haha) en hier is het niet in speciale kleren. Maar heb wel speciaal een leuk jurkje ervoor gekocht.

Lisajoy, jeetje nu nina ziek pff zit jullie ook niet mee!

ja idd Tanisha wordt morgen gedoopt! En ja hoor veel plezier kan je gewoon zeggen haha. Worden filmopnames gemaakt en foto’s zal ze hier dan wel laten zien!

Joli, jeetje een tandje! Hopen dat ze niet gaat bijten met de bv!

Nou ik ga maar eens slapen! Wil Tanisha morgen ochtend voor de dienst aan in bed doen dus … vroeg op!

Karen, klik hier je kunt er eentje laten maken :wink: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=70322

Joli, ohw wat spannend een tandje! Hopelijk krijgt ze er niet al teveel last van :pray: Fijn dat het oppassen goed ging :thumbup: enneh koetelen tsja das idd gewoon ‘rommelen’ :lol:

Lisajoy, Nina weer last van dr oren? Als het zo blijft zou ik als ik jou was vragen of je eerder heen kunt hoor! Op deze leeftijd is een maand al veel (ivm de taalontwikkeling :wink: )

Cariska, oke dus je kon gewoon je eigen jurkje uitkiezen :mrgreen: Karen jij ook toch? Noemi had toch ook geen doopjurk aan?

Theo Maassen is dus niks aan, wat een grove #@*% kan daar niet zo goed tegen…haha…rollecoaster aangehad :lol: Ga nu ff een flesje maken :thumbup:

hallo hallo

@joli een tandje ooo geweldig. spannend.

@tanja thanks ik ga kijken fo ik er 1 kan maken.

wij hadden ook geen doopjurk maar noëmi is ook niet gedoopt mar opgedragen dus geen water gebruikt.

@lisajoy ooo meid oor ontsteking ik heb er ook heel veel last van gehad en ook buisjes gekregen daarna was het wel over.

veel sterkte en ik hoop dat het gauw beter gaat met je meisje.

@cariska thanks voro de naam ik ga maandag even bellen.

oja nog even een vraagje hoeveel kolf jij nu door die neusspray??

ik ga slapen wil me niet net zoals vorige week weer verslapen, nou dat was eigenlijk niet verslapen dat kwam door de tijd…

zo klaar met kolven en alweer 150 lang leve de neusspray! Nu ga ik echt slapen!!! :zzz: