*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

hallo

ben vanavond na een kledingbeurs geweest had er nog nooit van gehoord en dacht wil is kijken misschien is het leuk om daar zelf te gaan staan dan hoef ik het ook niet allemaal op zolder te leggen dus morgen begin ik met de kleding van zolder te halen want ik wil volgende week vrijdag na die beurs die is elke week en zo druk schrok ervan :shock:

ja ben alweer bij gekomen was echt even schrikken

mn meisje is vandaag voor laatste keer na zwemles geweest puppyzwemmen dan en zou volgende week beginnen met a zwemmen :? nu gaan ze voor 2 week dicht het zwembad is lek en moet gemaakt worden dus wel jammer was zo benieuwd om te zien hummeltjes van net 4 die beginnen met a diploma dus nog even 2 weekjes wachten en dan wordt het druk moet ze in 1 week 2 lessen volgen om de schade van die 2 week in te halen.

Lisajoy, dat mexx jurkje is echt te leuk! Alleen zit Jara inmiddels al in 62, dus dan is ie wel al wat klein denk ik :think: ?

hoi hoi

Nou zo druk als jullie eerst aan het kletsen waren, zo stil is het nu :think: :think: hahahahaha

Iedereen lekker van het weekend aan het genieten???

Ik heb vandaag zooooooo geshopt!!! Waren om 10 uur in de stad en ik was om 17.00 uur thuis :mrgreen: :mrgreen:

Echt super geslaagd, voor Nina een hele zomergarderobe aangeschaft en ook voor Lola leuke dingen gekocht :inlove:

Heb van Lola’s kleertjes foto’s gemaakt, staan in het SF!!!

Tanja, ja dan is het jurkje echt te klein hoor! Tis een 62 maar valt echt als een 56!!! Niet doen dus!!

Karen, ik wil voor het Esprit setje 10 euro hebben! Dus kijk maar of je dat ervoor wilt geven of niet! Niks verplicht hoor!!! Zit hier niet om mijn kleren aan jullie te slijten :mrgreen:

Zoooo ik ben moe nu!!! Ga lekker niks doen vanavond!!! Vanacht de klok een uur vooruit he!! Ben benieuwd of Lola er last van krijgt met eten en slapen!!

ja het is hier vandaag echt stil was net zo gezellig druk

nou ben ook wel benieuwd na nina haar kleertjes :oops: even ideeen opdoen he de meiden zijn ongeveer even oud dus ik vindt het wel leuk.

wat een rot weer hier vandaag bah

niks bijzonders gedaan vandaag gewoon lekker thuis morgen gaan we even weg moet nog even langs de babyzaak waar onze mura wegkomt het matrasje is niet super en moet de bon even in de brievenbus doen zodat ik een nieuwe toe gestuurt krijgt van maxi cosi.

en dan of even na een markt, kermis of koopzondag hmm wordt nog even kiezen.

nou ik ga even heel ongezond buiten staan :oops: en lees later weer mee

Hier ook een lekker rustig dagje, vanmorgen na de eerste fles lekker weer ff in bed gekropen. Jara werd om 9:00 weer wakker, dus toen nog ff met zn 3en in het grote bed :inlove: om half 10 ging ik douchen, luv ging er ook uit…ligt muppet in het midden van het bed heerlijk te slapen :inlove:

Daarna uitgebreid gebadderd. En vanmiddag ramen gelapt (binnen) was hoog nodig :oops: . Eind van de middag nog lekker even gewandeld, want het zonnetje kwam door 8) .

Lisajoy, mooi kleertjes!! Dat hema setje met die bloem heb ik voor Jara ook :mrgreen: (maar dan met het paarse broekje) en die zonnehoedjes :inlove: Jammer van dat mexx-jurkje :frowning: maar er staat genoeg op mp!

Hendrika, en frisse neus :lol: ? Leuk is er kermis bij jullie? Wij met pasen weer :mrgreen: Wat is er aan de hand met het matrasje? Ik heb bij ons ledikantje het idee dat er al 2 kuiltjes zitten bij het hoofdje en de billetjes en dat terwijl ik hem inmiddels al 2x omgekeerd heb :think:

Cariska, je avatar is klaar zag ik…maar eh…Tanisha is toch van 26-12 en niet van 25-12?

het matrasje van de kinderwagenbak draai ik steeds voeteneind omhoog ect etc steeds allekanten zodat er geen kans zou zijn op doorligplekken of hoe je het noemt nu zitten er toch 2 in aan de uiteindes zo rond als het hoofdje dus ik had gebelt na maxi cosi en de winkel dat ik dit niet echt geweldig vondt en nu moet ik de kassabon even langs brengen en dan krijg ik een nieuwe.

ja er is hier vlak bij kermis ligt eraan hoe het weer is anders gaan we maar kijken voor iets anders te doen.

nou nog steeds geen idee voor verjaardag kado dus we gaan gewoon eerst maar iets kleins ophalen en als ze dan een keer iets ziet wat ze leuk zo vinden dan heeft ze iets tegoed vindt het namelijk zonde om nu geld uit tegeven aan iets wat ze niet leuk vindt laat staan niet zou gaan gebruiken dus ga na de winkel en haal eerst zn leer klok op van fi scher price ze wil namelijk leren klok kijken.

hendrika, heb jij de mura kinderwagen? ikke ook! Heb jij al een voetenzak? Ik nog niet maar vind die van maxi cosi niet zo mooi…

Tanja, oh is ie klaar? Ga zo ff kijken! Maar ze is idd van 26-12…heb ik dat verkeerd neergezet??? :wall:

Hier alles prima, alleen een beetje financieële tegenvaller. Johan is teruggegaan van verpleegkundige opleiding naar verzorgenden. En dan verdien je natuurlijk minder, dat wisten we. Maar als alle vaste lasten en boodschappen geld e.d. eraf zijn houdt ie nog 55 cent over voor de hele maand … en ik hou ook niet veel over dus wordt hiet niet meer geshopt…gelukkig hebben we de kb nog

hallo hallo

@cariska. goh dat is ook wat ja dan moet je een nieuwe berekening maken. ik hoop dat je toch nog een beetje rond kan komen.

@lisajoy…wil je er echt 10 euro voor hebben of mag ik van minder bieden wat dacht je van 8 euro. of vind je dat niks???

nou nou nou hadden wij toch vanmorgen een bak.

wij waren gisteren helemaal op moe enzo. dus we dachten lekker vroeg naar bed en dan lekker ff tv kijken en daarna slapen.

nou wij rond half 11 slapen, en wat vergeten we de wekker een uur vooruit te zetten dus vanmorgen belde mijn moeder ons want ze was gisteren haar hand tas vergeten bij ons thuis.

ik op de wekken kijken ik denk kwart over 8 echt zo vroeg belt mijn moeder niet.

zegt ze tegen me weet je dat het kwart over 9 is.

ik zo van ooooooo shit. terwijl we dus normaal om kwart over 8 eruit ga om Noëmi aan te kleden en te voeden.

daar hadden we dus geen tijd voor dus aankleden hup gauw naar de kerk. heb ik daar maar even gevoed waardoor een kwatier van de dienst miste.

maar goed hebben we anders nooit heb ik nog nooit mee gemaakt dat ik de klok vergeten ben.

maar goed we hebben wel lekker geslapen.

nou van een heerlijk weer vandaag wou wel ff buiten zitten maar het waait toch nog en hard achter in de tuin waardoor het toch wat kouder aanvoelt.

vanvond lekker eten bij kennisen we gaan oostenrijks eten zal mij benieuwen.

@tanja ja dat mexx jurkje was leuk he maar ik had zoiets van ja dat past ze nu nog maar dan misschien over 1 of 2 weken niet meer.

maar er zijn inderdaad leuke dingen op mp.

ik heb nog geboden op een bodywarmer heel leuk.

en ik heb een setje gekocht ook van een bekend merk echt heel gaaf.

licht blauwe rok met witte dingetjes een blauw shirtje en wit vestje zoooo leuk

@hendrika meestal is het altijd zo dat het weekend een beetje stil is hier en dan maandag dan gaan de remmen weer los en word er weer veel gekletst.

jaja hier nog een keer

@lisajoy. leuk het dat setje van hema heb ik ook alleen dan net zoals tanja de paarse broek.

maar erg leuke kleren zeg. echt leuk leuk leuk

je hebt het er lekker van genomen goed hoor hihihih

dus nu hebben al drie kinderen het zelfde setje leuk leuk leuk.

en al twee kinderen dezelfde jurk die met de sterk leuk leuk leuk.

wel grappig dat je toch een beetje dezelfde smaak hebt

wij zijn even de een markt geweest toch even eruit.

cariska ja ik heb de mura 4 en heb ook al een voetenzak die van de mura zelf vindt ik vreselijk wij hebben een lodger

http://www.daffodille.nl/shop/Lodger-Bunker-Fairy-Silver-p-2538.html

deze om precies te zijn heb hem van der winter met echt koude dagen ook in de maxi cosi gedaan wou ook super.

nou zo even eten maken en dan straks nog even op verjaardag

Karen, het scheelt dat alles gewoon al betaalt is, zoals vaste lasten e.d. en boodschappengeld al gestort op speciale rekening. Alleen dus geen geld voor leuke dingen ofzo! Ach spelletje thuis is ook altijd leuk!

hahaha vergeten de klok te verzetten, ach kan gebeuren

Zonet nog ff wezen zwemmen, tanisha nog koppie onder geweest :inlove:

Nu ff bij paps op visite en vanavond miljoenenjacht kijken, vind ik altijd zo leuk!

Ik meld me ook weer even! Wat een geklets hier, kan het allemaal niet meer bijhouden hoor :wink:

Maar er is weer lekker geshopt! Leuk hoor! Hier ook weer leuke dingen gekocht. En ook zo leuk, een boekje van V-tech met kinderliedjes en ook een cd’tje van liedjes met een hoepeltje erom. Ik heb het boek ook! Duurt nog wel even voordat Roos mee kan zingen, maar toch, vind het zo leuk die liedjes.

Verder alles z’n gangetje. Morgen naar het zkh voor een echo van Roos haar heupjes. Hoop echt dat alles goed is :pray: moet er niet aan denken m’n meisje in zo’n spreidbroekje :frowning: Volgens mij is dat ook niet echt goed voor de ontwikkeling wat kruipen en zitten betreft. Dinsdag moet ik zelf weer naar het zkh en krijg ik de uitslag van de ct-scan. Daar zie ik ook erg tegenop :cry: Kortom. van mij mag het snel woensdag zijn :mrgreen:

joli succes in het zk, hoop dat alles goed is :pray:

Joli, succes meid morgen en dinsdag in het ZH!! Lola heeft ook die echo gehad, omdat ze in een stuit geboren is! Alleen moest ik een week wachten op de uitslag! Hoop dat jij dat niet hoeft!!!

En leuk he die kinderliedjes :inlove:

Karen, hahaha de wekker vergeten! Nou ja, heb je dat ook een keer meegemaakt!!!

En sorry…maar 10 euro is al goedkoop. Setje kostte 39,95 en is nog zo mooi. Maar nogmaals…het hoeft niet he, geen verplichtingen hoor :naughty:

Caris, au dat doet zeer, een stapje terug in de portomonnee!!! Wij hebben het ook hoor, sinds de kinderopvangtoeslag omlaag is gegaan en we voor Lola drie dagen moeten betalen! We betalen nu 3x zoveel eigen bijdrage als eerst!!! Gelukkig in sept weer wat ruimte in de knip als Nina naar school gaat…

Nou mijn meisje maakt er een potje van vandaag met eten…We moesten haar om 9 uur wakker maken voor de 1e fles. Had ik expres gedaan, het was al laat en door dat uur tijdverschil zou d;r ritme misschien meteen van slag zijn.

Maar de fles van 12 uur was natuurlijk te kort erop, dus liet ze 60 cc staan. De 3e fles liet ze een bodem staan en nu net weer 60 cc.

En aangezien ze zo hongerig was de afgelopen week, maak ik meteen een beetje zorgen :frowning: Ze zal toch niet weer ziek worden???

Merk dat dat ziek zijn van Lola vorige week, er flink heeft ingehakt bij me! Maak me meteen zorgen…stom he!

Maarja, mezelf even opbeuren, en er maar vanuit gaan dat het door het tijdverschil komt??? :think: Ik hoopte eigenlijk van jullie te horen dat jullie beebs hetzelfde hadden.

Vandaag vrienden over de vloer gehad, gezellig bijgekletst en de meiden lekker samen gespeeld. Nu lekker banken…

Roos was ook een beetje van slag hoor, maar of dat nou door het tijdsverschil komt :think: We hadden ook een lunch vanmiddag, dus nogal wat indrukken. Dus het schema was sowieso al een beetje weg. Vanmorgen wel gewoon 7.30 gevoed, toen 11.30. Toen na de lunch, ik dacht dan kan ze door naar bed om 14.15. Maar toen ging mevrouw dus niet slapen. Pas een uur later naar bed. Maar een uurtje geslapen. Toen om 17.30 honger. 18.30 doodop naar bed en toen opeens om 19.30 een brul en huilen en echt honger! Nu slaapt ze hopelijk lekker door, wel nog om 22 uur drinken.

Hoihoi

Tsjee Cariska, dat is even een tegenvaller! Gelukkig kunnen jullie nog wel rondkomen :thumbup: Enneh, waar is je avatar? :lol:

Joli, nou een ziekenhuisweekje voor jullie! :pray: dat alles goed is! Lekker gelunchd vandaag :drool: ?

Lisajoy, kan me voorstellen dat je je direct zorgen maakt :hug: hopelijk komt het idd door het tijdsverschil en wellicht heeft ze nu voldoende ingehaald? Jara heeft, lijkt wel, altijd honger, dus we merken niet zoveel van het tijdsverschil…Haha we zeggen wel eens dat dat komt door de eerste periode, ze heeft geleerd “pakken wat je pakken kan” hahaha! als ze teveel heeft spuugt ze dat gewoon weer uit :oops:

Karen, vergeten de klok te verzetten :doh: :? Gelukkig kon je daar voeden! Neem je Noemi mee naar de kerk? Er is zeker speciale opvang voor kleintjes? Wij hebben in mei een feestje van Marks opa en oma (60 jaar getrouwd) en dan is er ook een kerkdienst…maar even kijken wat ik met Jara doe :think:

Hendrika, nog een leuke verjaardag gehad?

Ik had vandaag een goede vangst op mp :lol: Een zomerjasje van Esprit en een broek van esprit en nog wat kleertjes, verder aan het onderhandelen over wat mexx-kleertjes, ben benieuwd!

Verder een rustig dagje thuis, een hoop volk gehad (mijn ouders, marks ouders en wat vrienden) Het lijkt er een beetje op dat mijn ouders het vanzelfsprekend gaan vinden om elke zondag langs te komen, errug leuk, maar t moet geen verplichting worden. Had van de week mn moeder aan de telefoon toen hadden we het ergens over en zei ze “ja maar dat zie je zondag dan wel” ik zeg “zondag?” “ja, of kan het niet?”…

Vind het soms wel jammer hoor, ben de hele week thuis, zie dan geen mens en in het weekend komt iedereen langs, gezellig hoor, maar soms…

Nou ga ff een flesje maken voor ons meisje! Ze is erg verkouden, was ook tammetjes vandaag. Hopelijk voelt ze zich morgen wat beter.

Ik heb trouwens deze keer Infacol gekocht voor dr krampjes, werkt veeeeel beter dan die Cinebaby :thumbup:

Trusten en tot morgen!!!

lisajoy, hoe eet lola nu???

tanja, hoe is het met jara? hooe dat ze niet ziek wordt!

wij waren gisteren bij mij ouders, en ze hadden een leuk nieuwtje voor ons. we krijgen van hun een nieuwe pc!! zo tof, moest wel wat traantjes wegpinken. onze laptop is oud en super langzaam, kan niet wachten tot we de nieuwe heben.

zit hier met tanisha op schoot, ze probeert steeds mijn duim in haar mond te krijgen en sabbelt en kauwt er dan op :inlove:

gosteren had ze opeens haar speen vast in haar handje dus ze grijpt nu8 ook echt naar dingetjes!

nou ze eet nog steeds niet goed :frowning: Normaal gesproken wordt ze sóchtends wakker en gilt dan om de fles…en nu was ze wel lekker gezellig maar huilde niet om de fles…

Toen ik de fles gaf, at ze ook echt met lange tanden…zo van: nou het is dat het moet…Uiteindelijk 70 cc laten staan./

Maar juist om dat het zo’n groot verschil is met hoe hongerig ze de afgelopen week was, maak ik meteen zorgen!!

Nou is er nog wel iets aan de hand. Sinds twee dagen spuugt ze heel veel! Nou zijn we zo dom geweest om twee dingen tegelijkertijd te doen, dus geen idee waar het nu door komt. We zijn nl de papfles gaan geven in de ochtend en avond, die ze binnen 3 minuten opdronk. En we zijn met de Zantac gestopt in de ochtend…

Ze heeft nu duidelijk last van het spugen en ze krampt ook weer met d’r buikje…Maar komt het nu door die papflessen of door het minderen met Zantac? ???

En komt het ook daardoor dat ze nu minder eet???

We zijn nu gestopt met de papflessen, even aankijken. En anders toch maar weer met Zantac starten. Ik wilde er zo graag vanaf, maarja als blijkt dat ze die medicijntjes nog nodig heeft, dan krijgt ze ze gewoon weer!!!

Nou ff ego berichtje, maar moet naar de rechtbank met een cliente!!!

Moeilijk idd om dan te weten waar het door komt! Hoop dat je er snel achter bent en dat ze snel weer goed gaat eten!

En naar de rechtbank met een cliënt…succes!

halloh allo

@lisajoy… ik wil hem graag hebben, dus dan doen we gewoon 10 euro.

helemaal leuk jacco vond hem ook erggggg leuk dus vandaar hihih.

ik kom straks nog wel even verder kletsen