*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

Net tanisha een flesje gegeven en gekolfd, met die neusspray! En had bijna 150!!! Is dus meer als zonder die spray! Tanisha weer een fles van 260 gehad, maar toen ik stopte met 200 was ze opzich wel voldaan. Dus ga in het vervolg gewoon 200 klaarmaken en geef wat extra mee als ik moet werken dat ze eventueel kunnen aanvullen maar in eerste instantie moet ze maar een fles van 200 cc drinken!

vandaag niet veel te melden gisteren een leuk dag gehad

maar meneer kwam pas om 9 uur voor de 1ste fles en de 2 fles wou die pas om half 3 dus het was gisteren echt in de gaten houden zodat ie wel de 5 flessen binnen kreeg.

nou het komt nu wel echt dicht bij nog een paar dagen en ons meisje is jarig dus mama wordt al weer gestresst :oops: :? :shock:

heb nu wel zoiets van we gaan vanaf vandaag beginnen met de boodschappen en dan steeds wat zodat we op het laatst niet zitten dit moeten we nog of dit dus vanmiddag maar even langs de action voor de plastic bordjes en dergelijke.

heb trouwens gisteren een super leuk labeldoekje gekocht :inlove:

dieuw met www en .

het het doekje met sesamstraat ze zijn zo leuk.

@tanja, ja we hebben een creche. en daar past een volwassen leidster met een tiener op. elke zondag weer zo kan je toch lekker naar de dienst en weet je zeker dat er geod op je kindje word gepast.

dus daar heb ik het begin van de dienst gezeten en gevoed.

@cariska waar heb je die spray vandaan dan??

@lisajoy. even uit proffesionele oogpunt.

ik zou met de zantac zowiezo doorgaan want je merkt als ze wat nieuws krijgt ze daarop reageert en door de zantac kan ze het wel hendelen. dus de zantac weer opstarten en dan kijken hoe het weer gaat,. en dan met de papflessen starten met de zantac. en als dat goed gaat kan je de zantac afbouwen/stoppen

kijk maar.

succes

nou hier mijn meisje vandaag voor het eerst echt gespuugd echt het kwam er in een golf uit en veel ook moest helemaal verschoond worden tot romper aan toe.

ik weet niet waardoor het bebeurde.

nou vandaag 3 sollicitaties er uit gegooid. zal mij benieuwen.

zometeen boodschappen doen het is weer nodig…

gistern een lekker dagje gehad.

lekker gegeten met anderen zeer geslaagd ons meisje heeft zich goed gedragen en ging daarna ook gelijk thuis lekker slapen zonder te huilen :smiley: :smiley: :smiley:

zal mij benieuwen hoe het vanavond gaat.

wat een lekker weer he

het schijnt vande week 16 graden te worden…lekker wandelen…

Karen, die spray heb ik weg bij de huisarts, is alleen op recept verkrijgbaar.

spannend je sollicitatie’s!

Hendrika, al een kado voor je dochter gekocht??

hier alles prima. was hangt heerlijk buiten te drogen! Lekker zo! En tanisha op bed, dus moeders gaat ff poetsen …

nee ik heb nog steeds niks :? ik zou ook niet weten wat ik zou moeten halen we hebben nu echt zoiets van halen iets kleins op en als ze dan echt iets zit wat ze leuk vindt of om gaat vragen krijgt ze een verlaat verjaardags kado :oops:

ga zo maar even de was buiten hangen zonnetje is er weer was net weg toen ik zoiets had van de was gaat na buiten.

en dan zo mog even de keuken doen en de badkamer en dan morgen weer verder oja en moet nog na de action

Zo trots op mijn meisje, legde haar op bed en sliep binnen 1 minuut!!! Ze leert het nog wel eens :mrgreen:

Nu ff stofzuigen, ook haar kamer, kijken of ze erdoorheen gaat slapen

Karen, ik heb je een pb gestuurd over dat pakje!!

En spannend 3 sollicitaties!! Had je niks meer van het Ijsselland gehoord??? Was trouwens laatst weer raak he, daar! Een bacterie ofzo?

Cariska, lekker aan de poets??? Heerlijk he als ze slapen, dan kan je tenminste ff goed poetsen!!! Ik schop manlief en de kids ook zaterdags het huis uit, zodat ik kan soppen :mrgreen:

Trouwens superlief zeg van je ouders!!!

Hendrika, jeetje hoe heb je er dan nog 5 flessen ingekregen als hij om 9 uur dronk en om 15.00 uur??? En wat kan hij dan al lang zonder fles zeg…daar zit dan 6 uur tussen? Waarom neem je je meisje niet gewoon mee naar de speelgoedwinkel en dat ze zelf mag kiezen??? Kan me niet voostellen dat ze dan niks wil hebben!!

Gaat ze nou volgende wk al naar school??

Wat een weertje he, heerlijk! Beetje jammer dat ik moet werken, maar ach…het schijnt donderdag, vrijdag en het weekend ook dit weer te blijven, dus mij hoor je niet klagen!! Deze mama zit weer in de speeltuin dit weekend :dance: hahahahahaha

yep idd lekker aan de poets…maar kom steeds de pc tegen :lol: dus gaat niet zo snel :lol:

hallo hallo

@lisajoy. ik heb je mailtje gelezen…

nou hier de boodschappen weer binnen. en oo wat een lekker weer op zo buiten te lopen geweldig.

en cariska sliep ze door het stofzuigen heen?

ja heb met veel moeite hem toch nog zn flessen kunnen geven hij maakt er geen probleem van om er lange tijd tussen zn flessen te laten.

en ben net nog maar een keer op het net gaan surfen en heb dus wel wat dingetjes gevonden.

zaterdag een speciale uitgave van little people vindt ze nog steeds leuk om mee te spelen, het lopenpaard van baby born en de leer klok van fischer price en dan zijn we klaar :slight_smile:

Even snel: alles was goed met Roos haar heupjes! Nu nog een genieten van het zonnetje!

@lisajoy ik heb je een pb gestuurd.

Hendrika, leuk dat sesamstraat doekje :thumbup: En nog steeds geen cadeautje voor je meisje, nou ja tis natuurlijk ook leuk als je iets kunt kopen wat ze echt wil! Was het nog gelukt met een fietsje trouwens (daar was je toch ook naar op zoek?)

Cariska, en nog kunnen soppen? Hihi ik kan gewoon naast Jara’s bed stofzuigen, die wordt daar niet wakker van.

Karen, oke een gastvrouw…nou ik denk dat ik gewoon ff een rondje ga wandelen met dr :oops:

Joli, fijn dat het goed is met de heupjes van Roos! Nu jij nog morgen.

Meiden ik schaam me bijna om het te vertellen, maar ik heb vandaag iets echt heeeeeeel doms gedaan :oops: :oops: Ging met Jara naar een vriendin, maxi-Cosi in de auto en omdat het zonnetje scheen het zonnekapje vast gemaakt (zit in aan de maxi-cosy) en op pad, kom ik bij die vriendin aan en wil de gordel van Jara losmaken…had ik dr niet vast :shock: :wall: :oops: !!! Echt zoooooooooo dom :oops: er had wel ik weet niet wat kunnen gebeuren :oops:

Hendrika, ja hoor ze sliep er als een roosje doorheen!

Gelukkig dus toch nog wat voor je meisje kunnen bedenken!

Joli, super dat alles goed was!!! succes morgen!!

Tanja, schrikken zeker toen je dr wou losmaken! Gelukkig is er niets gebeurd!!! Al bekomen van de schrik??

Tanja, oooooh wat erg!!! Nou meid, gelukkig is er niks gebeurt!!! Wij moeders moeten ook overal aan denken he!!! Ben pas ook de auto ingestapt terwijl Lola wel vast zat, maar Nina niet…gelukkig zei ze het zelf!!!

(oh, ben ook wel eens naar mijn werk gereden, en toen ik er bijna was, maakte Nien opeens geluidjes…ships vergeten naar het KDV te brengen :oops: :oops: :oops: )

Hendrika, gelukkig…toch nog cadeautjes!!! :dance:

Cariska, ideaal he dat ze er doorheen slapen!!! Doet Lola ook gelukkig!!!

joli wat fijn om te horen dat alles goed is

oh tanja wat zul jij geschrokken zijn en gelukkig is er niks gebeurt, en morgen krijgt ze een andere fiets wou eerst een cruiser maar het is toch maar weer een gazelle geworden een roze :inlove:

cariska lekker is dat he als ze gewoon door slapen als jij aan het stofzuigen bent.

morgen de taart bestellen maar nu weet mevrouw niet wat ze er op wil :? ze zei vanmiddag mama doe maar gewoon mijn naam en jaartjes op taartje :inlove: dus we gaan gewoon heen zonder haar en kijken wat leuk is en klaar verrassing.

Nou eigenlijk niet :frowning: , gelukkig idd dat er niks gebeurd is…maar het doet me wel beseffen dat je altijd moet blijven nadenken, ff iets op ‘routine’ grrrrNou ja t gebeurt me nooit meer…

ooh nog iets ontaards…

ging gisteren Lola’s nageltjes knippen…en ze liep een beetje te piepen. Enfin, op bed gelegd en toen ik haar na een uurtje weer eruit haalde, zat haar handje, gezichtje, lakentje…allemaal onder het bloed!!!

Stukje velletje afgeknipt :oops: :oops: :oops: voelde me zooooo’n rotmoeder,…schele kip dat ik ben :oops:

hallo hallo

zo weer lekker gezwommen. lekker lekker lekker

@tanja ooo meid dat doe je 1 keer en nooit weer. maar ooo wat zal je je naar gevoeld hebben.

maar gelukkig is er niks gebeurt.

@lisjoy gelukkig maakte nina geluidjes en kwam je er toen achter.

ik ken ook dat voorval dat een man zijn kindje naar het KDV zou brengen terwijl hij dat nooit deed en het toen vergeten was en dat zijn kindje dus is overleden in de auto.

ooo dat lijkt me echt zo erg he.

oooo dat is toch ook wat ja je zou je inderdaad wel rot gevoeld hebben, maar gelukkig viel het bij je kleine meid allemaal wel mee.

oja lisajoy heb je je berichtje nog gelezen???

morgen naar de bieb ben mijn biebkaart kwijt echt zo dom.

dus moet morgen maar een nieuwe halen zou vast wel weer geld kosten.

nou zo lekker slapen.

:zzz: :zzz: :zzz:

Hendrika, een roze fiets :inlove: foto?? Ben benieuwd wat voor taart je gaat kopen haha

Ohh arme lola. Heb laatst ook voor het eerst de nagels geknipt…vond het best eng hoor! Volgende keer doe ik het als ze slaapt haha