*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

kom even snel ga straks beter alles bij lezen.

kleding in de verkoop van maat 50 tot 98 wie heeft intresse :lol:

nou van de t rauma heli blijft me wel in het hoofd spoken moet een baby van 2 weekjes zijn die is overleden :cry:

stampotje staat alklaar zo nog even gehaktballen maken opa en oma komen hier gezellig eten :drool:

hallo

@hendrika gatver zeg. dat is wel even schrikken zeg

maar ik heb op zich wel interesse, alleen in meiden kleding he.

@gerekim. goed zo. ik ben vande week ook geweest ook voor de prikjes. wel een naar gezicht he??

nou ik ga ff met mijn meisje spelen die is lekker wakker

Hendrika, ja hoor heb wel interesse!! Heb je fotoā€™s? Ik zoek iig nog een jas maatje 68, het liefst met knopen (geen rits). Verder wil ik wel ff kijken wat je ertussen hebt? Jara draagt nu 62.

En getverderrie wat een naar verhaal dat het baby isā€¦

oke dames ik ga morgen of straks op zolder en zal er wat af halen weet wel dat ik er nog 1 super leuk zomerjasje moet hebben in volgens mij maat 68 :think:

verder heb ik in kleine maten 62 tot 74 redelijk wat villa happ.

ik ga de foto;s dan op een site zetten en geef jullie per pb wel link door voor de gene die eventueel intresse mocht hebben.

mn zus kwam net en zei dat het kindje vanmorgen een jongen was van ongeveer 2 a 3 maand, kindje had in ziekenhuis gelegen ze dachten toen aan hersenvliesontsteking en dat was niet het geval en mocht van der week na huis nu had de moeder het kindje blauw en koud gevonden maar was nog wel hard slag was met kind op de armen na de buurvrouw gegaan( goede bekende van ons) en die pakte het kindje aan en wou de armpjes en zo warm maken toen had het jongetje haar hand stevig vast gepakt en is van hun heen gegaan bah en na de naam die ik hoorde heb ik laatst het jongetje gezien op consultatieburo kan wel :cry: :cry: :cry: ben een beetje van slag dit mede dat de bevalling van mn mannetje me dan weer omhoog komt.

nou genoeg geklaagt sorry

@hendrika nou ik kan beste begrijpen dat je van slag bent. ook omdat je zelf ook niet echt iets prettigs hebt mee gemaakt. en om je eigen kindje ook nog zo jong is.

he bah. ik zit dan naar NoƃĀ«mi te kijken en denk dan van het zou mijn dochter maar zijn die is ook zo jong en eigenlijk alle kindjes hier.

dus vreselijk

oja het zomerjasje heb ik niet nodig ik heb al een jasje gekocht laatst. maar maak maar fotoā€™s en dan kunnen we wel kijken hoe of wat en wie wat het liefste wil.

Tanja, nee gelukkig is ze nog niet wezen wennen, wilden net vanavond bellen voor een afspraak!

Gewoon tampon gebruiken hoor! Heb ik ook al gedaan (toen ik op het eind van het vloeien liepā€¦)

nee hier hebben we dat niet met het speentje, als ze brult wil ze of uit bed, of eten, of muziekje aan haha

Kim, mooi dat amy de prikke goed doorstaan heeft!!

Hendrika, jeetje wat erg zeg van dat kindje!:cry: , gezellig zeg eten met opa en oma!!! Enne gewoon showen hier die fotoā€™s van de kleren!

ben nu lasagnette aan het maken :drool:

pfff wat een geklets hier!!!

Ff snel hoor want ik moet strijkenā€¦leuk :liar:

Dat mens reageert natuurlijk niet meer!!! Maar ik ga idd die portokosten niet betalen! Doei!!!

Vandaag zijknat geregend, ging met de meiden en oma naar de stad om schoenen voor Nina te kopen. De rest ga ik zaterdag halen maar met schoenen wil ik toch altijd dat Nien meegaat om te passen!!

Goed geslaagd, schattige sandalen van Replay gekocht en hele gave sneakers!!! Dus mama is blij :mrgreen:

Vanmiddag naar de tandarts. Mijn vulling was eruit gevallen, dus een gat in mijn kiesā€¦ach, viel mee. Totdat ze erachter kwamen dat de laatste rontgenfoto in 2004 gemaakt was. Meteen even een foto gemaaktā€¦en daarop zagen ze nog twee gaatjes en een lekkende vulling! Dat is zoā€™n ouderwetse vulling, zoā€™n grijze/zilvereā€¦en ik vond mijn kies al wat blauw :oops:

Heb nu 4 vervolgafspraken :frowning: :frowning:

Manlief drieā€¦wordt een leuke maand voor ons qua kosten!!!

Hendrikaā€¦wat vreselijk!!!

De baas van mijn man (is pas 27, heeft de zaak van paps overgenomen), verwachte ook zijn 2e kindje. Zijn vrouw was 7 mnd zwanger en ze zijn er vandaag achter gekomen dat het kindje niet meer leeftā€¦zo erg!!!

Moet je gaan bevallen van een overleden kindjeā€¦ :frowning: :frowning:

Dan mag je toch god op je blote knietjes bedanken dat je een gezond kindje hebt!!!

hallo hallo

nou dat mogen we inderdaad.

we mogen met zā€™n allen op onze blootjes knietjes gaan zitten en danken dat we een gezond kindje hebben gekregen.

ik zat vanavond kinderziekenhuis te kijken op ned 1 en daar was een kindje die een stukje van de slokdarm miste. en die hebben ze weer aan elkaar gezet ik was dat aan het kijken en ik voelde me zo gelukkig dat ik gewoon moest huilen dat ik een gezond kindje heb gekregen.

voorheen had ik dat nooit maar nu ik mijn kleine meisje heb ik daar zo gevoelig voor.

vind het wel vreemd van mij zelf maar goed

ooo even naar boven mijn kleine meisje huilt even speentje geven en muziekje weer aan doen

Ja ik heb het net ook zitten kijken met Jara op mn schoot. Die mensen kwamen helemaal uit Griekenland voor de operatie. Moest er ook aan denken hoor! Arm kindjeā€¦

Lisajoy, wat ontzettend naar van de baas van je hub! Lijkt me ook verschrikkelijk om te weten dat er een overleden kindje in je buik zit.

enneh Nina-schoentjes showen :lol:

He get wat een nare berichten allemaal vandaag!

Nou ga nog ff rollercoasteren :mrgreen:

hallo hallo

nou nou onze kleine meid ging vanavond weer moeilijk slapen.

ik denk dat ze weer veel indrukken te verwerken heeft.

zwemmen onderwater gaan. dus veel indrukken waardoor lang huilen

maar goed ze slaapt nu eindelijk

hehe mijn mannetje komt net thuis van een dag heeel lang werken.

hij is vanmorgen om 6 uur vertrokken en komt nu net binnen lopen. phhhhh

dus hij zal wel helemaal kapot zijn.

zometeen maar lekker samen in bed kruipen.

tot morgen dames en slaap lekker voor straks

Tadaaa, zie avater :inlove:

En ik heb gisteren mn 1000e berichtje op kok-geplaatst.

We gaan zo zwemmen (9:00), Jara hield het steeds niet vol, ze slaap meestal ook alweer om 09:00, ik heb dr nu om 7:30 gelijk weer op bed gelegd, maar ze ligt nog heerlijk te keuvelen :inlove: Op commando slapen doet ze natuurlijk nietā€¦zul je net zien dat ze 15 min voor we weg meoten in slaap valt :?

Lisajoy, foto van de schoenen???

brrr tandartsā€¦moet er niet aan denken (en ben dus ook al een jaar niet geweest haha)

verschrikkelijk zeg voor die baas van je man!!

Tanja, wat een super avatar! Hoe heb je die gemaakt???

Ik rol tanisha na de voeding, voor het zwemmen, altijd ff in de handdoek. Slaapt ze heerlijk en houdt ze het de hele les vol!

Hendrika, heb de belly ff geprobeerd, heb hem op mijn buik gelegd en moest hem op een gegeven moment gewoon verleggen, zo warm was ieā€¦

Hier alles prima. Morgenochtend gaan we naar een kleding en speelgoedbeurs. Schijnt leuk te zijn dus zullen wel zien. Is hier in Assen dus lekker dicht bij!

En dan 's middags verjaardag van het dochtertje van onze beste vrienden. Ze is 1 jaar geworden!! Hebben een voorleesboek van dikkie dik waarin haar naam gebruikt wordt! Leuk leuk leuk!

heb trouwens die neusspray gekregen van de ha, ben benieuwd of ik nu vanavond ook meer kan kolvenā€¦

Tsjee, waar zijn jullie allemaal?! :lol:

Cariska, ik zie het helemaal voor meā€¦Tanisha in een handdoek rollen :lol: Jara had gelukkig nog ff geslapen en het de hele les volgehouden :thumbup: We zijn ook voor het eerst koppie onder geweest!

Die avatar kun je laten maken bij ā€˜grafische zakenā€™ daar staat een sticky met ā€˜bewegende avatersā€™.

Wij gaan volgende week naar zoā€™n beurs, ben benieuwd!

ok ga zo ff kijken bij grafische zaken! Werkt goed hoor die handdoek, bakerzakken hier niet nodig! :mrgreen:

Hoe maak je die handdoek dan vast? Wij hebben zoā€™n fiemeltje, ik ben dan bang dat ze zich los wurmt, haha. Daarom hebben wij ook gewoon een ā€˜echteā€™ gekocht, dan weer ik zeker dat t goed zit (ben een beetje een meut wat dat betreft :oops: )

We hebben die die bakerzak niet zo vaak gebruikt, nu heel soms nog s middags als ze onrustig blijft en niet in slaap kan komen.

Jeetje, ik kan jullie haast niet meer bijhouden met al dat geklets!! :mrgreen:

Tanja, je avatar is echt super!!! Ga straks ook even kijken hoe dat moet!!! En Jara dus voor het eerst koppie onder!! Knappe meid!

Vind dat altijd zoā€™n zielig gezichtā€¦hahahahahaha

Cariska, wat leuk zoā€™n beurs!!! Nou shopse dan maar he! hahahaha

En waar heb je die spray voor gekregen, om je BV op te krikken???

Leuk cadeautje trouwens, vinden kinderen altijd geweldig als ze hun naam terughoren in een boekje!!!

Karen, ja dat kan best he, dat ze een beetje overprikkeld was! Die kleintjes moeten ook zoveel verwerken!!!

En dat was idd een lange dag voor je hubbie!!! Mijn man werkt ook iedere dag zoā€™n 10 tot 12 uur!! En dan nog pas om 23.00 uur naar bed gaanā€¦ik zou het niet volhouden hoor!!

Hendrika, ben je al een beetje bijgekomen van het rotnieuws?? Kan me voorstellen dat je er even flink door van slag bent geweestā€¦

Zolder al leeggehaald???

Nou vandaag ninaā€™s zomerkleren van vorig jaar even opgehaald en alles doorgepast! Toch nog 4 korte broeken, 2 driekwartbroeken en een paar hempjes gevonden die ze past!! Alleen de hempjes en shirtjes zitten nu precies goed, dus ik vrees dat ;ie van de zomer echt te kort zijnā€¦ach speeltuinkleren zijn ook handig hahahahaha

Lola is nog altijd even hongerig. Echt niet normaal!!! Gisteren voor het eerst een papfles gemaakt. Ik had nog geen L-speen, maar wel zoā€™n 1-2-3 speen.

MAAR, ze dronk de fles in 3 minuten leeg!!! :shock: :shock: Dat is toch niet goed??? En zo verzadigt was ze er niet van, want de fles van 22.30 uur dronk ze ook in 1x leeg.

Vanochtend weer papfles gemaakt, en nu de kleinste stand gedaanā€¦5 minuten, was de fles leeg. Maar ze heeft daarna wel een paar keer een mondje teruggespuugd, en moest ook een paar keer flink huilen dus volgens mij heeft ze er wel last vanā€¦het valt gewoon te snel op d;r maag!

Vanavond dus maar even geen pap gegeven, eerst een goede speen vinden!!

Heb ook wat kleertjes van Lola op MP gegooid, want 62 past ze nu echt niet meerā€¦

Dus als jullie geinteresseerd zijn :lol:

http://link.marktplaats.nl/240359422

tanja, ik leg Tanisha op het randje van de handdoek neer, zodat ik haar ene arm net in de handdoek kan rollen. Dan sla ik de handdoek over haar heen en leg hem onder haar door vast. Als ik er aandenk maak ik er van het weekend wel fotoā€™s van! Is ook wel leuk voor haar voor later haha

Lisajoy, die spray is voor het toeschietreflex, dacht proberen we ff om te kijken of ik dan meer kan kolven dan 60 tot 90 ccā€¦baadt het niet ā€¦

Ohw leuk Lisajoy, ga gelijk ff kijken :inlove: En nog steeds een onverzadigbare Lola! Poeh, in 5 minuten een papfles leeg drinken is idd erg snelā€¦maar die standen speen kun je toch ook kleiner zetten? Haha of komt er dan niks uit? Maar grappig he dat dat zo werkt, dat ze gewoon gaan inhalen?

Cariska, ja leuk ik wil het wel ff zien :mrgreen: en jij hebt ook een avater aangevraagd zag ik, leuk!!!

Hendrika, hoe is het bij jou? En ik w8 met smart op jou kleertjes :lol: !

hoeā€™st met de rest? Joli al een tijdje niet gezienā€¦ :think: Hoe is het met je oor? :hug:

Ga ff op MP kijken :mrgreen:

goeden avond

nou hier een lekker dagje gehad. heb alle geboortje kaartjes in geplakt om precies te zijn 109 kaarten echt mega veel.

ik heb een bureau op marktplaats gekocht voor 25 euro

blijkt hij nog splinter nieuw te zijn jacco had hem op gehaald hij zat nog gewoon in de doos echt vet

en hij is heel leuk en mooi voor op de zolder natuurlijk hihihi

ik zal morgen ff fotoā€™s maken van de zolder en dan zondag ff verkleinen en er op zetten.

@cariska hoe bedoel je neusspray. kan je dat halen bij de apotheek??

@lisajoy. er is geboden op dat esprit setje maar wat wil je er voor hebben. ik vind hem namelijk ook wel mooi. (misschien krijg ik voor rang hihihihihi)

nou mijn meisje ging vanavond echt niet slapen. wat bleek uit eindelijk nog gikke honger dus ik heb haar om 10 uur nog maar even gevoed en u slaapt ze eindelijk.

zal mij benieuwen hoe laat ze morgen komt vst niet vroeg door dit voorval.

hopen op morgen betere resultaten.

nou en wat gaan we morgen allemaal doen.

wij gaan eerst naar de markt, daarna naar leen bakker een deurtje kopen voor in het bureau.

en verder een lekker dagje niets.