haha dus allemaal wat anders gegeten!
Hier alles prima. Tanisha ligt net op bed, lekker bij ons op bed liggend gevoed en nu in dr eigen bedje. Morgen weer babyzwemmen, laatste keer dat ik meekan volgende week donderdag weer beginnen met werken
hallo hallo
hahahaha wat een verschil met eten allemaal.
@tanja zwangerschapsgym?? wat doe je allemaal dan…
is het geen gewoon gym???
nou hier mijn meisje aan het huilen in haar bed.
is behoorlijk moe maar moet zich zelf even slaap huilen.
denk dat het niet lang zal duren want ze is behoorlijk moe.
Hoop dat ze snel lekker gaat slapen! Projector aan helpt hier soms wel! Misschien een tip?
hier geen problemen met slapen van de kids, maar heb wel eens gehoord dat mensen zeggen dat je dan zn zakje met lavendel in slaapkamertje kan ophangen wat een geur is die bevorderd met slapen gaan je hebt ook van z witsal goede nacht hier zit ook lavendel in.
verder zou ik het niet echt weten.
nou meneer is weer lekker bezig heb hem net echt van bed af getrokken want hij had zn 4 e fles om 6 uur moeten hebben en heeft hem net pas gehad :shock:
jeetje hendrika, dat is idd veel later! Drinkt ie ze wel leeg? Anders kan misschien meer geven en dan 4 per dag? Weet niet hoe dat werkt met fv eigenlijk…
hallo hallo
jaja de projector aan dat helpt wel. ik heb altijd even 5 a 10 min met licht aan en daarna alleen de muziek.
maar ik kan hem nog niet op tijd instellen want dat redden we nog niet ze heeft nog even iets langer nodig.
maar ze slaapt nu al een geruime tijd dus het gaat echt heel goed met slapen.
en overdag slaapt ze in de kinderwagenbak beneden en dan slaapt ze ook heel lang.
dus zo gaat het goed.
binnenkort maar weer eens proberen of ze `s middags ook boven wil slapen.
nou hier de verbouwers xxl gekeken de provinci flevoland was erop.
dus moest wel even kijken of ik wat herkende en ja hoor lelystad kwam er ook invoor.
wel leuk om iets op de tv te herkennen.
hij krijgt 5 flessen waarvan 3 x 150 en 2 x 120 als ik 5 x 150 geef laat ie staan en is het echt te veel maar nu hij paardaagjes fruit heeft gehad laat ie gewoon een fles staan heb hem net uit bed gehaald en gegeven en dronk hem leeg hij ligt nu in de box te spelen iets waar ik helemaal niet blij mee ben want normaal gaat ie gewoon om half 7 a 7 uur na bed en pak hem er dan af tegen 12 uur voor de fles en slaapt dan weer verder maar het moet nu gewoon even want anders heeft ie 2 dagen 2 flessen gemist en ja dat vindt mama niet leuk :?
verder heeft ie vandaag geen fruit gehad want dan is het dus helemaal weg met het ritme.
als ik kijken op het pak voeding mag die nu 4 flessen van 200 drinken dat is dus 800 cc per dag met bijvoeding.
meer krijgt per dag 690 cc zonder bijvoeding en hier kan die al moeilijk overdoen.
:evil: jurkje ontvangen…best leuk, minder leuk dan ik dacht…
MAAAAAAR: heeft Ãe DOOS er geen postzegels opgedaan!!!
Dus ik kan nog even 1,76 portokosten betalen!!!
Echt de laaaaatste keer dat ik iets via MP koop!!!
Ga ff surfen op de site van V&D. Zaterdag is er prijzencircus en aangezien ik toch ga shoppen :mrgreen:
MAAAAAAR: heeft Ãe DOOS er geen postzegels opgedaan!!!!!!!
Dus ik kan nog even 1,76 portokosten betalen!!!
meen je niet dat is lekker kun je nog als nog zelf de portokosten betalen dat is fijn.
en hij valt tegen in welke opzichten dan?
lisajoy, mag het misschien niet zeggen maar betaal die portokosten niet! Je krijgt dan nog 1 keer een herhaling en daarna nooit meer! (zo schreef ik vroeger brieven met mijn vriendin :oops: ).
Belachelijk dat ze er geen postzegels op heeft gedaan zeg!!! Heb je haar dat nog gemaild??
zo dat was hier even een rare wakker worden
werdt wakker van lawaai en in een keer staat hub naast me van moet je komen buiten dus hup ik strompelen en staat er zowat achter in de tuin de t rauma h ellie ja en mn meisje vondt het wel intressant dus stonden we in de tuin :?
ben weer veelste laat in bed gekomen heb even nodig om wakker te worden
zo maar gelijk beginnen met huishouden :think:
Ohw jee Hendrika, een ongeluk gebeurd in de straat?
Lisajoy, :twisted: :twisted: grrrrr om woest van te worden! Nu maar veilig via v&d?
Karen, het is de nagym van de zwangerschapsgym. Errug leuk, elkaars bevallingsverhalen horen, dingen over de kids bespreken enneh oefeningen om weer een beetje in model te komen :lol: De laatste keer is met babymassage :thumbup: dan nemen we allemaal ons kindje mee. Hoe was de onderwaterfotograaf?
Tis weer zulk #*@#weer, heb zin om ff met Jara te wandelen…Gaat m weer niet worden vandaag ben ik bang.
Dan maar even stofzuigen en de was doen. Jara slaapt nu voor de 2e keer vandaag…07:30 1e fles 8:30 tot 09:15 geslapen, gespeeld en ligt nu vanaf 10:15 weer in de wagenbak te slapen…
Dr oortje gaat super denk ik! We hadden er wat uitgehaald eergisteren (ja ik weet het je mag er niet inzitten, maar het zat ons dwars :oops: ) er zat nog steeds smeer in dr oortje en vanmorgen wat viezigheid op de hydrofielluier onder dr hoofdje en het oortje ruikt weer fris :mrgreen:
het is zeker weer rot weer leek zo veel belovend hier vanmorgen even het zonnetje en die is nu weer weg :evil:
nou er wordt vertelt dat het om een baby gaat en dat daar de t rauma voor is geweest hoe of wat weet ik niet als ik het weet zal ik het wel even laten weten.
zit er over na te denken om binnen kort na een k leding beurs te gaan en daar alle baby k leding van mn meisje te verkopen want ja het wordt hier niet meer gebruikt en om het nog langer te bewaren heeft ook geen zin.
en cariska dat heb ik ook een keer gehad met porto kosten kreeg een briefje dat ik het moest betalen heb ik helemaal vergeten en nooit wat van weer gehoord :oops:
en fijn om te horen dat het oortje weer schoon is :thumbup:
Hendrika, jeetje schrikken zeg wakker worden met de trauma!!
Je kan natuurlijk hier de kleren van je meisje laten zien bij het aangeboden topic, of op marktplaats!
Tanja, mooi dat het weer beter gaat met dr oortje!!
Hier ook ***weer!
Wij hebben net weer heerlijk gezwommen, Tanisha vond het weer super! ook onder water geweest en meteen lachen toen ze boven kwam!
Kom ik thuis is er een bericht op het antwoordapparaat. Is het de mevrouw van tiskidz (gastouderbureau). Onze gastouder gaat minder dagen doen, w.s. ook onze dagen gaat ze niet meer doen.
Kan me hier nu heel druk om maken, hallo moet volgende week werken!!!
Heb meteen ff gekeken in de agenda, 22-4 moet ze voor het eerst heen! Afwachten dus. Heb wel altijd een vriendin achter de hand die altijd vrij is op dinsdag … grrrrr had ze dat niet ff eerder kunnen bedenken???
hallo hallo
nou weer lekker wezen zwemmen. de foto is ook gemaakt
ooo wat was het leuk ze is twee keer onderwater geweest voor de foto de tweede keer was hij mooi.
ze vond het helemala niet erg
de juf deed het ook heel goed ze deed water in haar gezichtje spuiten zachtjes zodat de adem in gaan houden nou helemaal perfect.
verder gewoon een lekker lesje gehad.
volgende week weer hihih.
@cariska dat is toch ook wat. en nu verder dan. weet je al wat meer.
ik hoop voor je dat het goed komt.
nou ik ga mijn meisje voeden ze word wakker.
Nee weet nog niet meer. ze moet nog terug bellen, heb geen nummer van haar (tenminste zou niet weten waar die is…) Ben wel blij dat het pas gaat om eind april…maar toch
laten we hopen dat ze een ander iemand kunnen vinden, maar dan wel hier in de buurt!
Tanisha heeft rond 7.30 voeding gehad en is nu in diepe coma! Net geprobeerd te voeden maar drinkt 2 slokken en valt weer in diepe slaap. Dus maar gekolfd…en wachten tot ze wakker wordt :mrgreen:
Tsjee Cariska, dát is balen zeg van die gastouder!! Hopelijk vinden ze snel een ander voor dr! Tanischa was nog niet wezen wennen?
Karen, ben erg benieuwd naar de foto’s, krijg je ze ook digitaal?
Ooohw meiden, ik heb echt vreselijk buikpijn van die pillen en begin al aardig te vloeien (das een bijwerking het zal t pas echt afstoten als ik de kuur af heb overmorgen) Ben erg benieuwd wat er allemaal loskomt strax.
Wil morgen eigenlijk evengoed gaan zwemmen, voor een uurtje kan ik toch wel een tampon gebruiken? (gebruik normaal gesproken altijd tampons, maar wilde het nu nog maar even niet doen)
:smelt: hebben jullie beebs dat ook: dat ze hun speentje niet kunnen weerstaan :inlove: ? Zo schattig, net lag Jara weer ff te huilen in bed, kom ik boven kijkt ze me met grote ogen aan, geef ik dr speentje, draaien zo dr ogen weg en slaapt ze weer :inlove: haha ik kan met het speentje ook altijd goed ‘meten’ dat ze moe is :lol:
hallo hallo
@tanja. nee ze zijn niet digitaal, maar ik kan wel kijken of ik tegen die tijd als ik ze heb er een foto van kan maken,.
want het duurt wel ongeveer 3 weken voordat ik hem heb.
en over dat speentje dat klopt helemaal.
ik geef ook altijd haar speen en zie dan ook hoe ze er op reageert en of haar oogjes wat gaan zakken.
nou haar lekker gevoed en ze ligt nu lekker te slapen in de kinderwagen bak.
ik ga ff de was doen. en mijn zwemspullen opruimen.
hye meiden
ik meld me even
hier alles goed
vanmorgen naar het cb geweest
ze is 5270 gram en 57 cm
zit mooi op de middenlijn
amy krijgt al een tijdje 4 flessen van 180cc
dacht nu krijg ik het te horen van het cb maar het was prima gelukkig
ze groeid er goed van ze zou wat meer mogen maar ach ze slaapt lekker igg en heeft dr prikken gehad even een klein huiltje en daarna weer een flinke lach :inlove: :inlove:
las dat lola flink ziek was geweest gelukkig is dat weer goed igg
zou ook heel graag willen babyzwemmen maar is alleen op de dagen dat ik moet werken helaas vind het wel jammer hoor
julie heeb zoveel geschreven daar gaan we niet op reageren haha
dacht laat weer eens een x van me horen lees wel mee hoor evengoed maar julie gaan me te snel
ik hoop dat verder met iedereen alles goed gaat
xxxx kim en amy :-*