hallo
ja hier ook 62
de broek ik qua omvang nog een beetje groot
en shirthe nog een beetje lang aan armen en lijf maar verder zit het helemaal mooi.
nou ik ga nu ff aan de gang met de foto’s kijken of ik ze klein kan krijgen
Joli, ik vind het ook zonde maar eigenlijk drinkt ze altijd wel een fles van 260. dus die ene keer dat ze het misschien niet drinkt…
Hoor alleen wel van meerdere mensen dat ze soms minder drinken op het kdv of bij gastouder. Kijk als Tanisha dat nou ook gaat doen, krijgt ze gewoon minder mee…
Maar vind het wel moeilijk. Thuis krijgt ze gewoon wanneer ze komt, totaal geen regelmaat. Gisteren kwam ze gezellig om de 2 uur…maar als ze bij de gastouder is kan dat natuurlijk niet. Want ga echt niet zoveel meegeven dat ze om de 2 uur kan drinken … stel dat ze het nou niet nodig heeft…
Tanja, de sock on nog gevonden?
Tanisha ligt hier 's nachts niet onder een deken, alleen zo’n gewateerde slaapzak. Overdag doen we haar in een dunne slaapzak onder de dekens.
Zei vanmorgen nog tegen tanisha jeetje morgen ben je alweer 3 maanden oud en dus is jara vandaag 3 maanden oud (alsof tanisha jara kent :lol: )
Volgens mij is tanisha gewoon een lui meisje want dingen pakken doet zij nog niet. Ik geef haar wel eens dat ding van de hema in dr handjes maar laat ze snel vallen. Laatst hield ze hem wel goed vast en sloeg hem tegen haar hoofd…gevolg brullen!!! :mrgreen:
Karen, gelukkig noemi heeft de prikken goed doorstaan! En morgen weer zwemmen! Wij ook!!!
dilemma… ik wil pasta eten vandaag, heb gehakt eruit. Maar wat voor pasta gaan wij eten?
Macaroni, spagetti of lasagne??? Zeg het maar de meeste stemmen gelden :lol:
hallo
@cariska mijn stem. LASANGA
ik hou vandaag de temp nog even goed in de gaten, omdat ze vanmorgen nog iets boven de 38 zat.
maar denk dat het wel helemaal goed gaat komen.
morgen de onderwater fotograaf.
ooo meiden nog even een vraag
mijn meisje loopt als twee weken echt te hoesten en zit vol met slijm.
ik herken het helemaal ik heb het ook gehad zo als zij het heeft
maar kan ik het gewoon aankijken of moet een keer naar de HA toe.
Tanisha net uit bed gehaald en lekker in de box gelegd. Lag lekker te keuvelen dus dacht laat ik de camera ff pakken. En wat doet ze???
Rolt op dr zij!! Eerste keer , daarna nog een keer!!! Knap hé??? Ben zo trots! En helemaal blij dat het op de camera staat (nu kunnen we dr echt niet meer alleen laten liggen op de commode of ff op de bank )
Stemmen :lol:
Lasagne 1
Macaroni
Spagetti
jajaj gefrustreerd…
cariska kan je me vertellen hoe je het doet bij photobucket. ik heb met aan gemeld maar snap er niks van.
ja je kan een leuke site maken maar hoe kan ik nou zorgen dat ze hier op het forum komen.
want via paint kan ik het dus niet meer doen met deze nieuwe camera
hij blijft aan geven dat het bestand te groot is.
dus please help meeeee.
wij eten vandaag lekker stampotje met een gehakt bal :drool:
maar je kan ook andere dingen maken met gehakt chili concarne ook zo lekker, overnschotel, wat ook lekker is tagetelli met broccoli chapions en gehakt.
nou heb de was alweer aan ga zo even de badkamer laten glimmen en dan vanmiddag maar wasvouwen.
tot later
jeetje wat een geklets hier!!!
Joli die Roos zeg!!! Vind het toch zo knap dat ze hup…zo op d’r buikje ligt!!! Ben zo benieuwd wanneer mijn wijffie dat doorkrijgt!
Nina ging op een gegeven moment ook op d’r buik liggen in bed…je doet er niks aan. Ja, tig keer per nacht eruit gaan om d;r goed te leggen, maar of je daar nou zin in hebt!!!
Hendrika…balen als hij zo weinig eetlust heeft he! Kan me voorstellen dat je dan liever het fruit weglaat!!! Nina was ook zo’n slechte drinker…ze was met 8 maanden al helemaal van de flessen af!!! En ook nooit vragen om eten…was altijd zoooo jaloers op vriendinnen met kinderen die zo heerlijk aan het smikkelen waren en helemaal gek werden als ze hun flesje zagen!!!
Nu heb ik dus wel een lekkere etert, gelukkig! Lola drinkt 5 flessen van 190 cc (10 cc extra water voor d’r ontlasting) en dan een potje fruit erbij…en nog heeft ze honger, dus ik ga morgen een papspeen kopen en pap erbij doen, 's ochtends en 's avonds…
Cariska, hahahahah tut laat ze zo het speeltje op d’r koppie vallen!! Hier nog zo’n luilakkie hoor!! Nu pakt ze wel van alles beet, maar ook pas sinds een paar weken!! Ach, iedereen doet het lekker op zijn/haar eigen tempo!!
En dat is lastig idd met BV, het ontbreken van een ritme. Misschien is het voor Tanisha wel fijn als dat er een beetje komt? Want anders is de overgang naar een gastgezin misschien wel heel groot? Weet het niet hoor…
en doe eens gek met pasta: fussili of penne :drool: :drool:
Karen, ik zou persoonlijk niet zo snel gaan naar de HA met een hoestje, maar wel als je merkt dat ze begint te piepen ofzo…gewoon even haar longetjes laten beluisteren, heb ik met Lola ook wel eens gedaan! Want tegen het hoesten krijgen ze toch niks…ze hebben nu eenmaal minder weerstand en mijn HA zei dat het soms 5 a 6 weken kan duren, omdat ze de kracht niet hebben om het goed los te hoesten!!!
Tanja, ach gos Jara ook al verkouden…lekker uitje naast d’r bed zetten!! Ruikt vreselijk maar werkt hartstikke goed!
Dat ‘mens’ stuurde me vandaag weer een mail…laat me even weten, als het pakje ontvangen hebt".
Ik geloof er echt geen snars van, dat ze het maandag al verzonden heeft…doos.
Maarja, ik geloof nu wel dat ze het begrepen heeft en dat ik het jurkje wel krijg!!!
Verder weinig te melden…ben aan het werk, laatste dagje en dan weer weekend!!! :dance: lekker shoppen!!! hihi en zondag komen gezellig vrienden met hun dochtertje, die 2 mnd jonger is dan Nina, dus die twee spelen zo leuk samen!!
Nu mijn spullen pakken, ga met dit takkenweer lekker naar Ballorig met de kids van mijn werk…altijd woensdagmiddag met de kids op stap! erg leuk, maar dodelijk vermoeiend :mrgreen:
jaja
hij doet het
joehoeoeoeoeoeoe
en wat een foto he
heeft mijn man gemaakt
hij zei van ooo gelijk aan de grolsche
lache
Tadaaaaaaa Karin :dance: hij is wel heel klein hoor! Ik had trouwens hetzelfde probleem met paint toen wij onze nieuwe camera kochten, ik verklein nu tot 15%, dan kan ik em plaatsen, dus wellicht ff uitvogelen?
Cariska, lasagne :drool: Je hebt me op een idee gebracht…ik denk dat hier vnvd lasagnette op het menu staat :drool:
Lisajoy, veel plezier vanmiddag! En bijna weekend :dance:
Zo jammer dat we niks meer van Honing en Sereph horen , ik heb geen reactie gehad op mn pb.
Grrrr worden jullie ook platgebeld met vanalles en nog wat?! Nu weer zo’n snelle jelle deze keer van de disneyclub “uw dochtertje Jara is uitgekozen voor het geweldige disney pakket bla bla bla bla” Ik laat ze dan beleefd uitpraten, maar heb eignelijk zin om direct ‘geen interesse!’ te roepen…
Zijn jullie wel eens bij de keukenconcurrent geweest? Het beeld van dat soort gasten krijg ik dan voor me…brrrr! Wij waren er ook geweest toen we onze keuken uitkozen gelijk gezegd: we willen direct de uiterste prijs weten, geen snelle berekeningen op die rekenmachine en niet honderd keer weglopen om met je baas te overleggen :lol: uiteindelijk toch ergens anders gekocht, krijg gewoon kippenvel van dat soort gasten.
Zo weer uitgeklaagd!!
Zojuist is onze nieuwe koffiezetapparaat bezorgd (gekocht met rentepunten van de postbank) es ff kijken of ie werkt!
jaja
zie showforum
daar staan de nachtkastjes en een foto van het opdragen van Noëmi.
ik ga vanavond nog een paar zo maken zodat ik er nog een paar op kan zetten.
ik ga nu ff dat ene nachtkastje afmaken.
Karen, klik op upload foto, klik een foto aan die je wilt uploaden. Wanneer hij geupload is moet zie je als je met de muis op de foto staat vier links eronder. Je moet de onderste link hebben, die kan je dan hierneer zetten.
oh het is je al gelukt haha leuke foto!!
Hendrika, chili con carne eergister al gehad :drool:
lisajoy, idd misschien wel goed om te proberen ritme te krijgen. Dus ga het vanaf nu proberen. Eerst maar eens om de 3 uur? Om 12.45 voeding gehad dus probeer of ze dan rond 16 uur weer kan. Viel net weer aan de borst in slaap, tutje. en nu in bed natuurlijk brullen!
Jeetje nu al weekend??? Dat is lekker! En leuk ballorig!!!
Tanja, wij zijn nog helemaal niet gebeld! Komt misschien omdat wij bij infofilter bekend staan??? Maar vind het niet erg hoor :lol:
Willen jullie nu ff ophouden met kletsen?? kan ik ff poetsen hier :mrgreen:
nou dan ga ik maar even weer kletsen zo de badkamer is schoon en glimt weer viel wel bijna in bad :?
zo maar even de groentes klaar zetten voor de stampot jammie heb er echt zin in en het is mn meisjes favo eten :thumbup:
ben opruiming aan het houden net weer een paar (nieuwe) laarzen verkocht van de zovele die er nog staan :oops:
en heb nog steeds geen paastak heb zaterdag eigen huis en tuin gezien en daar hadden ze iets leuks gemaakt dus ja moet nu echt maar opzoek na takken.
mannetje heeft weer 2 uur later zn fles willen drinken dan het hoort heeft even lekker liggen spelen en ligt nu weer lekker in zn kinderwagen bak te slapen.
en ja zit nu te denken wat ik nu nog kan gaan doen na de groentes klaar zetten?
hendrika, wat voor stamppot wordt het? Boerenkool?? :drool:
Wij gaan maar lasagne eten :drool: :drool: :drool: :drool:
Tanisha heeft het eindelijk opgegeven. Ligt wel ingebakerd, anders lukte het niet maar goed…ze slaapt.
En ik heb de vaste inloopkast opgeruimd…pfff wat een zooi kwam eruit zeg!!! :lol:
en heb brownies gebakken :drool: , zo nu weer ff verder opruimen (lees weggooien :mrgreen: )
hebben jullie ook schriftjes ofzo voor het kdv/gastouder?? Zag laatst in een folder speciale schriftjes/boekjes ervoor liggen…vroeg me af of die leuk zijn …
nou jullie geloven het niet maar tanisha slaapt nog! Laat haar nog maar ff slapen, zal zo wel wakker worden denk ik en anders maak ik haar rond 16.30 wakker ivm proberen een ritme te krijgen haha
hallo hallo
nou vanmiddag nog een late kraamvisite gehad.
en een heel leuk setje gekregen voor de zomer van c en a.
leuk leuk leuk.
nou allebei de nachtkastjes zijn af. dus nu nog even de kast van mijn schoonouders krijgen en in elkaar zetten en dan is het klaar
nou mijn meisje ff in de wikkeldoek bij mij liggen ze slaapt nu lekker tegen mij aan. zo heerlijk is dat he. dat vind ik nog steeds erg lekker en leuk.
want ik wil dan eten koken en zij heeft dan echt een moment dat ze niet alleen wil zijn. dus dna maar lekker in de wikkeldoek. zo kan ik koken en ligt zij lekker even bij mij.
@cariska je hebt mij op en idee gebracht ik ga ook lasagna eten heerlijk heerlijk heerlijk
morgen ga ik wortels eten. van uitstel komt afstel toch???
nou mijn man komt binnen ik ga eten tot straks
hier is het toch geen lasagne geworden. Johan kwam thuis en zag de pizzabodems in de koelkast liggen. En wilde graag pizza eten! Ach ook lekker!!! Morgen dan maar lasagne denk ik :drool:
Hahaha wij hebben ook pizza gegeten, de lasagnette staat in de kast overmorgen maar denk ik! Morgen eerst maar weer ff piepers.
Strax zwangerschapsgym, vorige week had ik spierpijn (buik) dus ik ben benieuwd hoe dat vnvd gaat.
hier is het dus ook geen stampotje geworden maar aardappels met rodekool en karbonade morgen maar stampotje wortels en uien :drool:
is het jurkje al binnen?