*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

meen je niet wat aso dat vindt ik inderdaad niet normaal klacht indienen bij marktplaats

ik koop het bij bentex zo heet dat hier verder in het land ter stal

het is nu in de aanbieding setje voor 4,-euro en super kwaliteit gaat hier gewoon in wasmachinen hup door in droger en blijft perfect.

terstal de bekende www er voor en punt nl er achter staat onder een witte bh en slip staat een stel op in aqua gestreep maar er zijn meerdere kleuren van.

hallo hallo

nou over die arts.

toen ik voor de 1e keer op het CB was hadden we het over lachen.

ze vroeg of ze al lachte.

ze was net 4 wkn.

ik zei van nee dat doet ze nog niet.

toen zei de arts van dat gaan ze doen met 6 tot 8 wkn.

ik zei van ja dat weet ik.

toen zei zij van “ja reant als ze met 8 wkn nog niet lachen kunnen ze een vorm van autisme hebben”.

ik ha echt zo iets van dat zeg je toch niet.

@cariska. Noë,i heeft eigenlijk de gehele middag geslapen. moet echt wakker gemaakt voor de voeding en ze wil ook wat minder eten.

temp heeft ze nog niet bij de voeding van kwart voor 5 had ze 37.5. dus dat gaat nog wel goed.

denk dat hij vanavond nog wel wat op gaat lopen

ooo hier worden echt wel spuugdoekjes gebruikt. voor bij de BV ik doe ze altijd onder mijn borst bij haar kleren, want anders worden die altijd helemaal nat.

ooo heb nog een leuk setje gekocht bij de hema donker paarse broek en een leuk shirtje.

ooo ik moet echt aan de gang om te kijken hoe ik met onze nieuwe camera foto’s heir op het forum kan zetten.

want heb echt leuke foto’s.

nou ik ga eten koken.

MP doet niks! Zij geven aan dat ze als tussenpersoon fungeren en niet verantwoordelijk zijn voor oplichting.

Ik heb haar nu gemaild dat ik binnen 2 dagen het pakje wil ontvangen en anders haar naam en toenaam op kopersbelangen zet en aangifte zal doen wegens oplichting…Ben benieuwd!

Karen, nou jaaaaa wat raar!!! Dat zeg je toch niet :naughty:

Hendrika, ga meteen even kijken!!!

meen je niet dat ze er niks aan doen, had net even op marktplaatst gekeken onder lauren en er stonden alweer allemaal jurkjes op nieuw ze zou toch niet opnieuw weer beginnen? en hoop trouwens dat je niet dat je te veel betaald hebt.

had even rond gesnuffelt voor een nieuw zwempakje en ik blijf steeds op die van kate m ack terug komen vindt ze zo schattig :inlove:

ik zit er trouwens over na te denken om een dagje outlet shopping te gaan doen maar ja welke zijn meerdere :think: iemand tips?

karen marieke jee wat een raar persoon op het buro ja, ik ben helemaal geen fan van het buro en sinds ik dat heb laten blijken bij ons meisje kan ik werkelijk waar lezen en schrijven met de arts en ze weet ok precies hoe ik over dingen denk vreemd eigenlijk :eh:

Karen, idd een rare opmerking…En dan nog als ze alleen maar dat soort dingen zegt: “kan ze al rijmen?” “nee” “nou als ze dat nog niet doet als ze 6 is kan ze dyslexie hebben” haha zo kun je nog wel ff doorgaan!

En volgens mij heb ik voor Jara hetzelfde broekje gekocht! Met een bloem op een pijp? Ik heb er een wit shirtje met een grote bloem erop bij gekocht. Zet m wel ff in SF…

Lisajoy, dat méén je niet :shock: Ik was ook al op zoek gegaan naar zo’n jurkje op mp. Hopelijk reageert dat mens nog (btw als je geld wilt verdienen via mp dan doe je dat toch niet met jurkjes?) Maar eh, je kunt via je bank de betaling nog intrekken he, binnen een bepaalde tijd.

Hendrika, ga ff googlen op dat zwempakje :mrgreen:

Hier een meisje met een vies stinkoortje :sick: misschien was/ is ze daar wel jengelig van? We hebben het net een beetje schoongemaakt met van die baby-wattenstaafjes, maar t zit nog erg vol. Ik vraag me af of je bij een baby mag druppelen met zoete olie :think: ?

Ohw ja, ik heb vanmiddag bij de prenatal ‘sock ons’ gekocht! Houdt de sokken van je baby aan, echt helemaal top :thumbup:

Hendrika, wat zeiden ze ervan dan in de winkel? Die van mij kan echt niet tegen de voeten, zal het morgen eens proberen (bij mij dan :wink: )

Lisajoy, kan me voorstellen dat je erg boos bent! Je hebt geen gegevens van haar? Wel haar bankrekening nummer? Kan je daar niet mee naar de bank ofzo??

Karen, idd rare opmerking van die arts!!!

Kom maar op met die foto’s!!

tanja, geen idee of je bij die kleintjes mag druppelen met olie…

doe je die over de sokken aan??? Hier ook altijd de sokken uit! Behalve met die van prenatal, die blijven wel goed zitten! (al heeft ze er ook zo’n drukrandje van…)

we zijn er mee heen geweest en hun hebben hem geprobeerd en ze zeiden dat ie gewoon moest inbranden dus ik heb dat dingen vanaf dat ik hem kreeg in de stopcontact gedaan en hij wordt maar niet warm baal er echt van want het leek me zo makkelijk ga dus zeker morgen even weer mee heen.

die sokjes heb ik ook zien liggen maar dacht dat het zomer sokjes waren :oops: snap het ook niet echt hoe het moet functioneren

ben gisteren met mn mannetje na de huisarts geweest kwam steeds heel veel troep uit zn oortje en de huisarts zei dus niks aan doen en zeker niet met een wattenstaafje dus ik zou het persoonlijk gewoon er uit laten lopen en oke het lijkt niet fris maar is stukken beter dan dat het erger zou worden.

hmm oke, nou ik bel de ha morgen wel ff. Wellicht een combi met het vieze oogje en dr dikke wang?

Die sokjes doe je idd over de gewone sokken!

Enneh die maxi-cosy hoes houden we gewoon! Aan de bovenkant zit ie nu iig wel goed (ik kon em idd onder het zonnekapje doortrekken) Aan de zijkant zit ie nog wel wat ruim. We zien wel!

Was aan het kijken voor een lekker jasje voor Jara op MP, maar durf nu niet zo goed meer :oops: zag een leuke van esprit :inlove:

Ze heeft gereageerd!!!

Dat ze het jurkje gisteren al op de bus heeft gedaan en dat ze geen behoefte heeft aan mailtjes met deze toon en dat ik niet hoeft te dreigen… :lol: :lol:

Heb even teruggestuurd dat als ik 2 weken niks hoor, en ze niet reageert, ik het gevoel heb dat ik in de maling ben genomen. En dat het geen dreigement is maar een logisch gevolg op oplichting :mrgreen:

Dus ik ben benieuwd wanneer ik het jurkje ontvang!!! Dat ze het gisteren heeft gepost is kolder, want ze woont 1 stad verder dan ik, en de post doet er echt geen dagen over!!!

Tanja, HANDIG die sokken!!! Ga ik ook halen! Lola past eigenlijk alleen de sokken van de hennes goed! De rest trapt ze zo uit!!!

En een vies oor…mmm ik zou even oordruppeltjes halen bij de HA!!!

Hendrika, mmm ken ik niet die badpakjes!! Ga ff kijken op MP. ahhahahahaha

Ik ben wel eens naar Bataviastad geweest…wel leuk, niet heeel bijzonder! Maar wel voor de kids Replay, Oilily, Ralph Lauren en Airforce!! Oh en benetton maar toen ik er was, hadden ze daar echt geen leuke dingen van, terwijl ik daar altijd vliefd op ben…

Nou ga mijn bollie eten geven…ze is nog steeds met d’r inhaalslag bezig hoor…gilt, schreeuwt en loopt paars aan omdat ze honger heeft!!!

Kijk het nog een paar dagen aan en anders ga ik de ochtend en avondfles met pap vermengen…nu ook zo sneu als ze honger heeft!!!

ga meneer zo de fles geven hij heeft weer lekker 1 over geslagen vandaag heeft zn fruit gehad en denkt dan gelijk dat er een fles weg kan dus morgen geen fruit en dan van der week maar proberen de fruit over meedere keren te verdelen luie eters is ook niet leuk meer

ben laatst na maasmechelen outlet geweest en die is ook leuk en super merken l auren, a rmani, mc g regor, b urberry (oh dat vindt ik ook zo super) r iverwoods , h ilfiger echt geweldig maar wil ook wel graag na rosendaal maar ja het is allemaal zo ver weg dus misschien eerst maar batavia stad hebben ze sinds kort v ingino outlet en dan voor de winter jassen na maasmechelen denk ik :think: :think: :think:

ben druk op zoek na rompers voor meneer en laarzen voor me meisje maar moeilijk zeg rompers van 62 68 zijn veelste groot en 50 56 wordt nu iets te krap, en laarzen ja dat is ook moeilijk geen normale zaak hier in de buurt en wil wel graag weer een paar lelli kellys maar dan zonder veter of jaja zo veel morgen maar eerst de bambini halen en kijken voor leuke webwinkels :inlove:

nou meiden weltrusten ik ga mn mannetje de fles geven en in zn wieg leggen en dan zelf ook lekker slapen :-*

Jeetje, wat een geklets hier zeg! Ik kreeg weer geen melding meer… komt denk ik als ik via de laptop kijk ofzo :think:

Hier een vroege morgen! Roos was wakker om 6.30 en begint ze toch opeens heel hard te huilen! Gisteravond kwam ze vroeg voor de voeding, dus ik had wel al gedacht dat ze misschien eerder zou komen, maar eigenlijk gehoopt dat ze nog wel even zou kletsen. Maar nee brullen! Kom ik in haar kamertje, ligt ze dus op haar buik :shock: Daar was mama niet blij mee! Met slaapzak en al was ze dus omgerold. Hoop toch niet dat ze dat nu vaker gaat doen (vooral niet midden in de nacht :naughty:)

Karen, idd erg raar hoor, van die arts! Als ze dat nou zegt als je kindje al de 8 weken voorbij is, maar toch niet als ze pas net 4 weken zijn? Heel apart! En tja, je moet het CB toch altijd met een korreltje zout nemen.

T@nj@, kijk uit met de oren hoor (tja, je snapt dat ik dat zeg he?) Ik zou er echt even mee naar de ha gaan!

Lisajoy, lekker shoppen voor je meiden! Maar je kunt toch voor jezelf ook wel even kijken :smiley: Ben benieuwd of je dat jurkje alsnog krijgt, hoop het wel!! Het blijft altijd een risico he, MP. Maar gelukkig gaat het bijna altijd goed!

Die sokjes! Handig, ga ik ook kopen!!

Hendrika, Maasmechelen ben ik ook een paar keer geweest, die is wel leuk vind ik! En jouw mannetje is echt geen grote eter he?

Nou, mevrouwtje ligt hier weer op haar buik. Echt, ik kan niet omkijken of ze ligt weer op haar buik. Ze draait eigenlijk altijd linksom. Ik ben nu rechts aan het stimuleren. Ik had allemaal knuffeltjes ervoor gelegd, zodat ze rechtsom zou gaan. Maar mevrouw krijgt het dan toch voor elkaar om linksom te gaan. Ooo en daar spuugde ze weer wat… tja, dat heb je als je zo druk doet! Ga haar maar weer even pakken!

Tanja, hmm denk dat wij die sokjes dan ook maar gaan kopen! Lijkt me wel handig!

lisajoy, ben benieuwd wanneer je het jurkje krijgt!!

Hendrika, dus maurice een luie eter?

joli, jeetje roos met slaapzak en al op dr buik! Tanisha lag net nog lekker bij mij op bed, af en toe slokje bv, dan ff tukken en dan denken hé ik was toch aan het drinken?? :inlove:

Ze was duidelijk moe dus haar in dr eigen bedje gelegd. BRULLEN!!! Nou dan nu maar de kleren aan en ff mee naar beneden, en als ze dan straks echt super moe ik maar naar bed! Zo deed ik het gisteren ook en ze sliep als een roosje!

goedemorgen

joli dat zou zeker wel even schrikken geweest zijn dat ze in een keer op het buikje lag :shock:

hier een meneer die net doet of het heel normaal is een fles vergeten en is gewoon vorlijk aan het spelen, maar geef hem vandaag dus echt geen fruit eerst maar weer de flessen want hij drinkt 5 flessen per dag waar van 3 x 150cc en 2 x 120 cc en als ik nu iets extra geef bv fruit diksap dan gaat laat hij gewoon een hele fles van 150 weg en ja hij is het gewoon al hard nodig de melk dus dan maar niet wat lekkers.

hoeveel drinken jullie meiden?

tjah tanisha drinkt bv dus hoeveel weet ik niet maar een flesje afgekolfde bv 260cc gat er wel in hier … zuiperd :lol:

Ja, dat was best wel even schrikken hoor! Ook wel een fijn idee dat ze het meteen op een brullen zet, dan is mama gealarmeerd! Maar ja, als ze dat natuurljk midden in de nacht gaat doen :snooty:

Roos drinkt volgens mij best veel BV. Ik geef haar nu af en toe een flesje met 200 ml. Gister dus ook, maar toen ze het op had bleef ze huilen. Toch nog even aangelegd en ja hoor, drinken! En volgens mij nog best veel ook :think: Tja, het blijft natuurlijk gokken wat ze drinkt. Ik vind het ook zo zonde om meer te maken en dan weg te moeten gooien… En de dag ervoor had ze wel genoeg aan 200!

Brr, wat een rotweer he! Het kwam net met bakken uit de hemel, dus de hond nog maar niet uitgelaten.

G’morgen!

Hmm alweer een Socks On kwijt :wall: :lol: had ze op de commode gelegd, hopelijk is ie eraf gevallen en zit ie nu in de wasmachine (gooi het vuile goed altijd op de grond naast de commode)

Tsjee Joli! Die Roos! Met slaapzak en al :shock: ligt ze niet onder een dekentje?

Lisajoy, fijn dat die vrouw nog gereageerd heeft! En dat jurkje is natuurlijk té leuk!

Hendrika, ik woon vlakbij Batavia stad (nou ja vlakbij, de dijk over :wink: ), we zijn er een paar weken geleden nog geweest, veel winkels waren toen nog niet open (tis groter geworden en er is het eea verhuisd), ik zou ff nakijken op de site wat er open is. Helaas is de outlet van de Bijenkorf daar weg!

Jara drinkt vanaf gisteren 2x150+5 en 3x180+6, ze leek meer honger te hebben. Ivm krampjes wil ik het rustig opbouwen.

Cariska, die Tanischa :inlove:

Hier een verkouden meisje :frowning: het oortje lijkt iets minder, ik wacht nog maar even af, het zal wel te maken hebben met de verkoudheid? Haal vnamiddag wel ff Luuf en weer ff wat supranettes voor dr oogje, nog maar een poging! En we blijven maar ff een dagje binnen.

Ons meisje is vandaag alweer 3 maanden!

:shock: ze zit hier naast me en gooit gewoon 2x achterelkaar het knisperboekje op de grond :inlove: We zien steeds vaker dat ze dingen pakt en ernaar reikt. Zo leuk! Dan kijken wij elkaar aan “dat was geen toeval”

goede morgen

nou met ons meisje gaat het weer wat beter.

nog iets koorts 38.1 dus dat gaat wel goed komen.

moet ook want morgen is het officieel weer zwemmen geblazen.

nou ze ligt nu heerlijk te kletsen in de box zoooooo :inlove: :inlove: leuk om te horen.

ze ligt tegen de woezel en pip mobiel aan te kletsen.

@tanja ja het is inderdaad die broek. in het paars met een grote bloem op de pijp en ik heb een beige thirt met een bloem erop

zooo leuk vond ik hem.

als ik vandaag tijd heb en mijn meisje gaat straks lekker slapen ga ik ff met de foto’s aan de gang.

kijken of is ze met die site goed kan verkleinen enzo.

jullie merken het wel

en als ik helemaal gefrustreerd hier weer kome weten jullie dat het niet gelukt si :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

ooo mijn meisje kwam vannacht om 4 uur. oeps. vond het helemaal niet erg dacht vna oooo dan heeft ze gelukkig weer grote trek had dat gisteren namelijk niet.

ik ga ff verven ben met onze zelfgemaakte nachtkastjes bezig.

@tanja. ja die heb ik ook exact dezelfde

ik vond het echt zo leuk bij elkaar staan.

wat voor maat heb je gekocht???

Maat 62, het shirtje per ongeluk 68, maar past prima! Enneh zelfgemaakte nachtkasjes? Showen!