de blonde gaat eruit had stiekem gehoopt dat ze er helemaal mee zouden stoppen :oops: :lol:
wat is het weer triest weer had zo gehoopt op weel lekker weer zoals vorige week.
tot nu toe lijkt het goed te gaan met de fruit hij heeft nu in 2 dagen 1 klein potje op en nog geen uitslag
ga zo maar even stofzuigen
hier geen triest weer maar zelfs blauwe lucht! Wel waait het behoorlijk dus niet echt lekker warmā¦
OkĆĀ© dus de blondeā¦Waarom moeten ze stoppen??? Houdt je meisje er wel van maar jij niet? :lol:
Het is niet te geloven maar echt waar, heb tanisha net op bed gelegd en heeft nog niet eens gehuild! Snap er niets van, nu maar hopen dat ze ook gaat slapen haha
Trouwens ff vraagje aan de mamaās met 2 kids. Hebben jullie zoān mama fiets? Of kan je ook gewoon een gewone fiets gebruiken? Graag voors en tegens!
Hebben jullie ook iets gekocht waar jullie achteraf spijt van hebben?
Wij hebben de bellywarmer gekocht. Heb dat ding dus amper gebruikt. Hebben het bedje er soms mee voorverwamd maar vond die ouderwetse kruiken toch lekkerder ā¦
helaas tanisha bedacht toch dat ze moest gaan huilen :lol: had dus tevroeg gejuicht! :lol:
je moet ook niet hard juichen he Cariska!!! :lol:
Ik heb een gewone fiets! Zou graag een mama fiets willen hoor, maar ik vind ze te prijzig voor hoe vaak ik fietsā¦
En met twee kids op een normale fiets gaat prima! Lola op het stuur, Nina achteropā¦!
Wel zit ik te denken om een bakfiets te kopen, al vraag ik me af of het praktisch is en hoe lang je daar gebruik van maaktā¦
En miskopenā¦nee! Wel bij Nien hoor!! Navelbandjes, moltons, bedzeiltjes, zoān beer met 'baarmoeder-geluid",van alles liet ik me aansmeren!!! Dus nee, ik had mijn lesje wel geleerd bij Lola hahahahahaha
Heb kaartjes gescoord voor het studio 100 Festival :dance: Gaat mijn wijffie helemaal geweldig vinden!!! :inlove:
Heb je al eens gefiets met beide kids??? Hoe oud moeten ze eigenlijk zijn eer je er mee kan fietsen? Dan moeten ze toch goed kunnen zitten???
hmmm lag vanmorgen heerlijk in bed met tanish op haar rug op mijn buik. En ze sliep binnen een halve minuut. Dacht toen . goh misschien is zoān beer met hartsslag wel handigā¦niet kopen dus :mrgreen:
maar ze is nog steeds stil! Ga zo ff spieken maar volgens mij slaapt ze!
yep ze slaapt! En de hond ook, die snurkt!! :shock:
Hoihoi!
Hendrika, leuk zwemles! En hopelijk krijgt Maurice geen uitslagā¦moet je n u ook langzamer wennen aan producten (nou ja jij niet, hij dan he :lol: )
Lisajoy, haha Lola een bollie! Zo ziet ze er niet uit hoor! Ik ga hier denk ik toch de flessen maar een beetje ophogen, ze krijgt nu sinds een week: 3x150+5 en 2x180+6, ze is erg boos als de 150 flessen leeg zijn :lol: , dus vanaf vandaag 3x180 en dan langzaam opbouwen naar 5x180, hopelijk trekken haar darmpjes dat!
Enneh dat ze weer ligt te slapen als je net opgedoft en afgestofd klaar ben op dr te pakken ken ik hier ook :lol: En nog met potten en pollepels door het huis gegaan?
Cariska, hier weinig dingen die we niet gebruikt hebben, de badinzet. Verder eigenlijk weinig denk ik nuā¦we hebben eigenlijk ook bewust alleen het hoognodige gekocht, je merkt pas bij gebruik wat wel en niet handig isā¦Zo hebben wij eigenlijk een onhandig badje, want het onderstel heeft een stang in midden, nu kun je er dus geen emmer onderzetten en m zonder slang laten leeglopen (en we hebben inmiddels de 3e slang, die eindelijk goed afsluitā¦)
Zo ook een tweede kruik, die heb ik gewoon geleend, we hebben ze volgens mij alleen allebei gebruikt onderweg naar het ziekenhuis.
Ben net naar de prenatal geweest om de babydoos op te halen, nou viel wel ff tegenā¦nou ja tis gratis heā¦
Ik heb ook een hoes gekocht voor de MaxiCosy, maar die valt een beetje tegenā¦Heb een universele van de Prenatal gekocht, maar hij past eigenlijk niet zo lekker (beetje ruim en lodderig). Misschien toch maar terug brengen en een āechteā kopen voor 19 euro meer :shock: Luv strax maar ff laten beoordelen. Wat hebben jullie?
wij hebben geen regenhoes voor de maxi cosi. Maar als ik er 1 zou doen zou ik er 1 nemen die goed past. Zo heb ik dus een goedpassende regenhoes voor de wandelwagenbak (zat er gratis bij) en vond mijn moeder nog een universele van de pr*natal. Nou dat ding is dus niets, slechte kwaliteit en lobbert aan alle kanten!
Nou ik bedoel eigenlijk zoān badstof hoesā¦heb een roze :inlove: gekocht
Regenhoes heb ik universeel van de Hema, nog maar 1x gebruikt, maar wel handig om te hebben! Ik probeer zo weinig mogelijk door de regen te gaan met dr, en mocht het dus onderweg gaan regenen heb ik iig iets bij me (vond het nl ook een erg vervelend ding om te laten drogen enzo)
Tanja, die heb ik ook!!! (staat er een labeltje op met isi ofzoiets???) Want die van mij was ook zo lubberig, tot dat manlief de zijkant/achterkant van de cosi openklapte, hoes er goed tussendeed, en weer dichtklapteā¦nu zit ĆĀe perfect!!!
(tussen het harde en zachte gedeelte van de cosi, begrijp je me een beetje???).
ehm nee :oops: , heb net ff gekeken maar er val niks om te klappen, het zachte gedeelt zit om het harde gedeelte :think: en aan de bovenkant zit die ingebouwde zonnekap, als ik em daar instop kan dat zonneding er niet uitā¦wellicht is manlief hier net zo handig als de jouwe :lol:
oh haha nee heb ik niet
hallo hallo
nou bij het CB geweest.
alles was goed.
ze is 60 cm lang en weegt nu 5900 gr.
ze zit qua lengte en gewicht mooi gelijk dus mooi.
nou prikjes gehad. ze heeft even gehuild knappe meid.
maar ze ligt nu al wel de hele tijd te slapen.
heb haar wakker gemaakt voor de voeding en daarna is ze weer gaan slapen.
dus je merkt echt wel dat ze er wel wat last van ondervinden.
ze heeft nog geen verhoging. bij de voeding van 1 uur even gemeten.
ik heb nog tegen de verpleegkundige het voorval verteld wat ik gehad heb met de arts van het CB en zij zouden het bespreken met haar.
maar ik ga het wel bij het volgende bezoek nog even tegen de arts zeggen. dat je zoiets echt niet zegt.
@tanja. wij hebben geen hoes voor de maxicosy het is nog niet zo warm buiten ik denk dat ik zoiets pas zou kopen als het buiten heel warm is en ze echt gaan zweten enzo.
wij hebben de regenhoes van maxisosy en een universele voor de kinderwagen. nou het past allemaal perfect geen geflubber of wat dan ook.
even over de opvoeding.
wij zijn ook wel van het consequente en best wel streng al merk ik het zlef naar mijn nichtjes toe.
twee woorden spreken bij mijn nichtje dus ook ādank je wel tante karenā
nou was ik buiten de nachtkastjes voor de russische meisjes ana het spuiten. nou dat is dus echt niks he.
ga maar even een potje verf kopen en een roller dat gaat echt ff veel beter dan dit gehannes.
echt het is gewoon lelijk.
nou ik ga ff naar de stad wandelen heb een geschil gehad met videoland daar moet ik dus nu nog even naar terug om mijn geld terug te krijgen.
en moet nog even een batterei kopen voor de weegschaal.
en stofzuigerzakken.
dus ga mijn meisje lekker de jas aandoen.
want ze vind wandelen helemaal lekker word ze helemaal rustig van.
en ze is al zo rustig vandaag door die prikken
:think: mmm ja en ik ben ook zo A technischā¦toen ik die hoes eromheen deed, had ik ook meteen zoiets van: nou ja wat een onding, weg ermeeā¦totdat Rich er even naar ging kijken hahahahahahaha
Wij hebben natuurlijk wel een cosi van 3,5 jr oud, misschien zijn ze nu weer anders???
Karen, zoooooo Noemie doet het goed op de BV!!! :thumbup: Lekker gegroeid hoor!!! Enne, ik weet niet meer wat je met die arts had??? Vertel!!!
Cariska, nee ik heb nog niet met Lola gefietst! Op zich staat er geen leeftijd voor, pas als ze goed kunnen zitten 'magāhet, en dan nog kleine stukje i.v.m. hun ruggetje! Maar ik heb wel een neefje meegenomen op de fiets terwijl Nina achterop zat en dat ging prima!
Ooooh ik ga trouwens zaterdag SHOPPEN!!! :dance: :dance: Voor de meiden natuurlijk, want deze mam verwaarloosd zichzelf nog wel eens :oops: hahahaha
Zit al helemaal te bedenken wat ik allemaal nodig hebā¦Voor Nina: t-shirts, korte broeken, rokjes, zomerpyama, ondergoed, hempjes en jurkenā¦oh en crocs en slippers
Voor Lola: wat shirtjes mt 74, 2 zomerpyamaās, zomerslaapzak, sokken en evt wat hempjes/rompertjes met spagettibandjes.
:think: :think: volgens mij heb ik meer KB nodig :mrgreen:
ik heb een gewone gazelle en wou geen mamafiets 2 kindjes op 1 fiets kan niet want er mag bij mij op de fiets geen kindje voor op dus heb mn meisje gewoon achter op zit wel er over na te denken om zn kiddy car te kopen maar ja dat is nog eens even goed nadenken :think:
en kwa mis kopen ja van de 1ste heel veel alles is dan nieuw en wist niet wat wel en niet te gebruiken van nu ja de bellywarmer maar nu zag ik dat de hema hem ook heeft en dan op gewone kruik grote, en de bellywarmer wordt bij niet zo warm hoort dat trouwens zo?
spuugdoekjes worden hier ook niet gebruikt en verder nog niet echt dingen die niet gebruikt worden.
een zomer hoes heb ik ook voor de cosi ik heb wel de orginele die is wit denk dat ik hem ga verven.
heb laatst een site gezien van universele hoezen in alle kleuren weet niet meer wat ze kosten, en als je iemand in de fam of vrienden kring hebt die handig is kun zo zelf een maken even na de markt voor badstof en je bent zo klaar.
een regenhoes heb ik ook bij de cosi maar ja gebruik hem niet, heb paar weekjes geleden wel een nieuwe bekledingset in de cosi gekocht.
ik heb van mn meisje alles in kleur gekocht dus heb nu een maxi cosi tobi in meiden kleur en een zapp in knal roze denk dat ik dat maar allemaal te koop zet want vindt het niks om mn mannetje in roze te doen
lisajoy wat voor ondergoed heb je voor nina als ik vragen mag? en ik heb ook al even weer gekeken voor crocs mn meisje is er aan verslaafd loopt er nu alweer elke dag op maar er werdt gezegt dat crocs aan de latten is en dicht gaat, en slippers ik ben opzoek na zwart en witte en ga ze zelf oppimpen mama ook weer wat te doen en wat ik ook zo leuk vindt is slippers voor manneke en dan leuke korte broek erbij.
ik ga maar even weer stoppen want anders wordt het een te lang verhaal :?
Hendrika, normaal gesproken koop ik altijd ondergoed bij de Hennes. MAARā¦het slijt best snel!! Dus ik zit nu te twijfelen om wat betere kwaliteit te kopen, zoals Ten Cate of Claessensā¦maar ik vind het zoveel geld voor ondergoed!
Wat koop jij dan voor je meisje?
karen, hoe is het nu met noemi?
je moet me ff helpen, wat had je ook alweer gehad met die arts?
lisajoy, ik dacht dat jij had gezegd dat je de spullen van zolder had gehaald en niets meer ging kopen? Dat je de kb niet nodig had deze maand??? :lol:
hendrika, ik vind de belly heel erg warm worden!
ik heb altijd ten cate gehad mn meisje heeft altijd boxer aan en ik heb dus zoiets van ondergoed moet goed zitten niet dat je overal lang kijkt tot ik paar weekjes geleden nieuw ondergoed moest hebben en ik van easy soft tegen kwam 1 setje mee genomen en het zat perfect sluit mooi aan en heerlijk om te dragen, en sinds dien koop ik geen ten cate meer voor iets van 16 euro per setje
@Cariska wrote:
karen, hoe is het nu met noemi?
je moet me ff helpen, wat had je ook alweer gehad met die arts?
lisajoy, ik dacht dat jij had gezegd dat je de spullen van zolder had gehaald en niets meer ging kopen? Dat je de kb niet nodig had deze maand??? :lol:
hendrika, ik vind de belly heel erg warm worden!
ik was er mee na de winkel geweest en die van mij wordt dus echt niet warm en had al zoiets van dat ding is niet goed als ik hem aan stroom heb gehad en is opgeladen kan ik gerust tegen mannetje zn blote voetjes leggen :?
Hendrika, waar haal je dat easy soft dan??
Cariskaā¦betrapt :oops: hahaha nee hoor, ik heb in principe voor Lola genoeg zomerkleding, maar bijv geen shirtjes met lange mouwenā¦en onze zomers kennendeā¦dus daar haal ik wel wat van. En over pyamaās slaapzakken en zokjes had ik nog niet nagedacht!
En bovendienā¦ik shop graag :oops:
Ooooh trouwens, ZOOO ERG!!! :evil: :twisted: Had een R.alph jurkje gekocht voor Lola toch, via MP! Geld betaaldā¦hoor helemaal NIKS meer!! Zoooooo ASO!!! Ik koop vaker via MP, en heb dit nog nooit meegemaakt!!! Ze heeft al haar advertenties eraf gehaald en reageert niet meer op mijn mailtjesā¦ggrrrrr ben ZOOO boos!!!