*Decemberstoppers 2007* 8 baby's, we duimen heel erg voor 2!

Fijn weekend gehad allemaal? Hier alles prima. Z’n gangetje!

Oo, dat programma over die bv heb ik ook een stuk gezien! Dat vind ik toch echt ‘ranzig’ hoor, een kind van 7 aan de borst. Ieder voor zich, maar mij niet gezien!

Cariska, is Tanisha uiteindelijk gaan slapen binnen die 10 minuten?

Leuk die sites Lisajoy! En hoe is het met het hoesten? Hoop dat het over is! En anders gewoon naar de ha hoor!

Ik heb gisteren eindelijk alle kaartjes in een boek geplakt die we voor de geboorte van Roos hadden gekregen. Nu dus een start maken met het digitale fotoboek…!!

Roos is aan het proberen om te rollen! Het lukt telkens bijna, maar dan net niet en af en toe is ze dan gewoon kwaad. Ik zit ook telkens klaar met mijn fototoestel (filmpje) om het vast te leggen, maar tot nu toe nog niet gelukt. Zul je zien dat ze straks opeens op haar buik ligt, zonder dat ik het heb gezien :mrgreen:

Joli, nee ze is niet gaan slapen. Haar opgehaald en ff mee naar beneden, lekker knuffelen en toen gevoed en een prima nacht geslapen haha.

Hoop voor je dat je het kan vastleggen!!!

Kwam net in de hal en dacht…wat stinkt het hier raar… Kom ik in het toilet en ruik dus een dikke rioollucht… :sick: Zit er weinig water in de pot…hoe dat nou weer kan??? Maar ff in de gaten houden!

He get Cariska, hopelijk geen gekke dingen met het riool…BAH. Gelukkig heeft Tanischa een goede nacht gemaakt!

Joli, hoe was je avondje uit? Hmmm misschien moet ik ff verder teruglezen, haha. Hopelijk zie je Roos omrollen :pray: :mrgreen:

Het vrijgezellenfeestje was echt top. Ik vond het erg moeilijk om Jara weg te brengen hoor! Liep daar huilend weg…Tussendoor een paar keer gebeld, ze heeft veel last gehad van kramp echt een paar keer flink overstuur geweest, gelukkig was mn schoonmoeder daar eerlijk over.

Ik heb dr om 22:30 opgehaald, toen sliep ze net…haha en niet wakker te krijgen, ze had om 23:30 nog een flesje gemoeten. Ik heb dr zo zonder slaapzak en zonder verschonen doorgeschoven in bed, ze werd om 04:00 wakker :dance:

Maar het vrijgezellenfeestje (wij wisten nl ook niet wat we gingen doen) We hadden s middags een High Tea en ondertussen werd iedereen behandeld door een kapper en een visagiste, daarna een fotoshoot voor iedereen apart en in groepjes, echt zó leuk! Daarna een kookworkshop met wijnproeverij. We hadden allemaal een beetje lopen klagen dat het zo duur was…maar achteraf, dit allemaal voor dát geld (120 euro).

Nou ga weer ff aquajoggen (Mark heeft avonddienst, kan gelukkig de ene week s ochtends en de andere week s avonds, helaas ga ik s ochtends wel alleen, s avonds met vriendinnen :? )

PS: hebben jullie gekeken in poule 1 van de geboortekaartjes wedstrijd :wink: ? Er staan hele leuke tussen :mrgreen:

tanja klinkt leuk zeg dat vrijgezellenfeest! En wat heeft ze lekker lang geslapen!!! Fijn dat je schoonmoeder eerlijk is geweest over de kramp!

nou ga maar weer eens stofzuigen en dweilen

hebben jullie trouwens ook een avond/bed ritueel??? Wij hier nog niet maar wil er wel mee beginnen…hoe doen jullie dat??

(en nu echt stofzuigen haha)

Wij hebben ook nog geen echt bedritueel. Zit er wel aan te denken om voor het slapengaan een verhaaltje voor te lezen.

Wat wel heel grappig is als ik Roos naar bed breng, is dat ze naar de lamp gaat liggen kijken, die ik dan uitdoe. Zo schattig vind ik dat :inlove: Ik zeg trouwens wel vaak dezelfde dingen als ik Roos naar haar bed breng. En ik laat hub ook zo vaak als kan haar op bed leggen, zodat ze daar ook aan went!

Hoi hoi,

Nee het hoesten is niet over, ze stikt steeds bekant!! En dan moet ze spugen! Komt natuurlijk door het slijm, drink zelf maar eens melk als je verkouden bent!! Maarja, tis gewoon een kwestie van uitzieken en bij die kleintjes duurt dat gewoon langer! Maar af en toe hou ik mijn hart vast als ik haar zo hoor hoesten!! Ook 's nachts, zo sneu…hoop dat ze snel er vanaf is hoor…!

Joli wat goed van Roos zeg, dat ze het probeert!!! Hier nog geen poging hoor :naughty: ik heb een lui kind :mrgreen:

Tanja, klinkt als een gezellige dag meid! En fijn dat schoonmoeders zo eerlijk was, beter dan dat ze zegt dat alles geweldig ging, terwijl ze zó’n last had!!

Enne…is dat een hint??? :mrgreen:

Cariska, wij hebben een liedje verzonnen voor Nien, wat we iedere avond zingen als ze gaat slapen…Dat zingen we nu ook voor Lola :mrgreen: En verder zit er wel een ritme in…verschonen, in bad/douche, pyama aan, naar beneden flesje geven, even boeren en kroelen en dan naar boven en terwijl ik het liedje zing, stop ik haar in.

denk dat wij dat ook maar gaan doen liedje zingen! Doen we nu al wel eens maar nog niet consequent (hmmm moeilijk woord…)

Joli, heb het net geprobeerd met de camera en is gelukt!!! Zal zo ff foto’s uploaden, als photobucket het doet teminste!

hallo hallo

wij hebben hier een leuk weekend gehad. zondag lekker visite gehad van een hele goede vriendin en haar nu inmiddel ex vriend. ze kunnen namelijk nog erg goed overweg met elkaar meer als broer en zus.

het was erg gezellig.

@cariska een riool lucht ik hoop dat alles goed is daaro.

hee maar nog ff een vraagje aan jou.

wij hebben ijsblokjes zakjes gekocht, maar je krijgt nooit zo’n hele zak vol met 1 voeding. hoe doe je dat dan? bewaar je alles van 1 dag en dan vullen of vertel vertel.

ooo meiden ik wil zo graag weer sporten ben mijn buik echt zat. kan nog steeds eigenlijk mijn gewone kleding niet aan omdat mijn buik te groot is.

hoelang hebben jullie daarover gedaan?? misschien wil ik wel te snel…

morgen naar het CB ben heel benieuwd hoeveel ze is gegroeid.

ik ga zo mijn meid ff lekker in bad doen en daarna mag ze lekker eten e daarna mag ze lekker in haar eigen bedje slapen.

ooo het gaat zo goed he slapen in haar eigen bedje. wel word ze ingewikkeld in haar wikkel doek.

ooo de auto is NOG niet klaar.

ik hoop zo vandaag of morgen. wil graag namelijk lekker wandelen in het natuurpark.

Karen, In 1 zakje past ongeveer 240 cc. Meestal zorg ik dat ik zoveel heb dat het zakje vol zit. Dan een trechter erin en schenken maar. Ook soms gaan er halve zakjes in maar komt haast niet voor (als ik weinig overhoudt voor een zakje mag johan de fles geven en krijgt ze daarna de borst nog)

Je ziet het niet heel goed op deze foto’s maar het werkt wel

Gekke bekken trekken

Lachebekkie

cariska. je kolft dus zolang tot dat je ongeveer 240 cc hebt.

en dan vul je het zakje.

oke thanks voor de info,

wij gaan ook beginnen met een flesje geven. kijken wat ze er van vind.

maar ik denk dat ze er geen probleem mee heeft omdat ik namelijk met een tepelhoedje voed.

echt onze kleine meid is zo moe ze heeft al twee keer vandaag maar een kwatiertje gedronken en storte dan helemaal in slaap.

dus ze ligt nu lekker op bed. hopend dat ze straks wel ff door drinkt.

nou vandaag gaan jacco aan zijn baas vragen of dat hij vrijdag een half uurtje eerder vrij mag. zodat we samen met Noëmi naar de 9 maanden beurs kunnen gaan. en dan gaan we lekker met de trein stappen we voor de rai uit. dat is beter dan met de auto. want dan weet je niet waar je moet parkeren en dan moet je nog een keer met de bus. en dan zitten we ook nog met een kinderwagen dus we gaan dan zowie zo met de trein.

@tanja zo dat was echt wel een leuke dag, leuk hoor.

en ben blij dat ze eerlijk is geweest dan weet je ook zekerzz dat je de kleine daar gewoon wel weer heen wilt brengen omdat je haar kan vertrouwen.

Lieve foto’s! Wat de wazige achtergrond ook versterkt is als je je beebje er een stukje ‘voor’ zet. Dus als je het buiten doet met bomen op de achtergrond. De bomen zijn dan ver weg en dus worden die wazig. Zeker als je inzoomt op je beeb. Gewoon lekker oefenen. Van je beeb heb je immers nooit genoeg foto’s. Hier nog twee van Roos :inlove: :inlove:

oja nog even een vraagje

vanaf wanneer sliepen jullie kindern voor het eerst op hun eigen kamer.

zit er wel over na te denken omdat te doen, maar zo op onze slaap kamer is ook lekker ze slaapt in de kinderwagen bak.

dus niet bij ons in bed houd daar niet zo van

Karen, ja ik probeer dan totaal 240 te krijgen. Maar dit lukt mij meestal niet met 1 keer kolven hoor! Ik doe het soms 's ochtends en 's avonds, of 's ochtends en dan de volgende ochtend.

Wij gaan dus woensdag naar de 9maandenbeurs. Zetten de auto in weesp en gaan laatste stukje met de trein. lekker makkelijk en de tijd aan onszelf!

Joli, ik zal eens gaan oefenen als we met kyra in het bos lopen haha. Wat een mooie foto’s van roos!! Wat is ze al groot zeg!!!

karen, tanisha sliep vanaf de 1e dag in haar eigen bed op haar eigen kamer. In het ziekenhuis lag ze natuurlijk naast me en hoorde ik ieder geluidje van haar. Daarom besloten om haar thuis op haar eigen kamer te leggen (welke naast die van ons is!)

Roos slaapt sinds begin januari op haar eigen kamertje. Luv moet om 5.15 al op en Roos werd daar na de kerstvakantie wakker van. Dus toen hebben we haar op haar eigen kamertje laten slapen en ook meteen in een ledikant, niet meer in de wieg.

Vandaag precies een jaar geleden wisten we dat ik zwanger was. Zo’n gek idee dat dat alweer een jaar geleden is! We testten rond een uur of 8 geloof ik. Ik dacht eigenlijk dat ik de avond ervoor ongi geworden was, maar het was niet doorgezet. Dus toch getest en JA! Hihi. Wat vliegt de tijd!

Lola slaapt ook vanaf de eerste dag in haar eigen kamertje! Heb ik met Nina ook meteen gedaan! Ik slaap licht en werd idd van ieder geluidje wakker!

Joli, gek he dat het alweer een jaar geleden is! De tijd vliegt!!

En wat een scheetje is Roos toch…en dat jurkje :inlove:

Wij gaan woensdag naar de beurs, gewoon met de auto! Vind de trein ideaal om er naar toe te gaan…maar als je naar huis wil pffff, wachten op de trein, naar het station, wachten op de bus…stuk naar huis lopen… :naughty: nee hoor, deze luie mama gaat lekker met de auto hahahahaha

Heb er zooooo’n zin in, lekker shoppen!!! hihi

Zo net lekker boodschappen gedaan, en twee pakjes op de bus gedaan! Verkoop tegenwoordig Lola’s kleertjes via MP en ik moet zeggen, dat loopt best lekker!! Heb nu toch al zo’n 50 euro verdient! Heb een aparte rekening erbij geopend waar ik al die kleine bedragen opzet, en dan straks kan ik daar weer lekker van shoppen, ideaal!!

Tuttebel ligt een beetje te mopperen, maar ik laat haar even liggen hoor. Ze heeft vanochtend zo’n drie kwartier geslapen en vanmiddag een uurtje toen we onderweg waren!!

Vanavond weer aquajoggen! Helemaal zin in!!!

oh nee, toch niet… :lol: krijg net een sms van mijn vriendin dat ze hoofdpijn heeft hahahaha

Nouja, een avondje banken is ook goed! hihi

Ik typ dit met Roos op m’n schoot! Zal eens vragen of hub hier een keertje een foto van wil maken, hihi.

Ooo, het flesje geven is hier echt een dra-ma! Brullen, ze bleef er bijna in! Maar heb niet meteen opgegeven. Even de borst gegeven en toen met heel veel hoge, lieve woordjes nog even de fles. Zodat de fles in ieder geval wel ‘leuk’ blijft. Vanavond laat ik hub de fles weer proberen. Ga nu maar zo veel mogelijk oefenen. Dus liefst elke voeding de fles aanbieden. Pff, hoop dat ze het snel wel wil hoor! Twijfel of ik een andere fles zal proberen. Ik denk eigenlijk dat dat juist verwarrend werkt. Wil liever gewoon de Avent blijven geven. Pff waarom is mama toch ook zo eigenwijs :naughty: had gewoon eerder moeten beginnen…