*Decemberstoppers 2007* 8 baby's, we duimen heel erg voor 2!

oja nog ff een vraag

wanneer lachten jullie kindjes gericht naar jullie??

ben ik ff benieuwd naar

Karen, Nina lachte toen ze 6 weken was…Lola was laat, zij ging echt gericht lachen met 8 weken, maar dat komt waarschijnlijk doordat ze het zo moeilijk had die eerste weken,…

Dus nog even geduld!! hahahahaha

hmm kan het ook niet meer vinden: heb ff gegoogled…

nou ja, das precies zoals ik het bedoelde!!! Maar wel een stuk beter uitgelegd hahahahahha

ooo geweldig.

Noëmi heeft vandaag twee maal in haar bedje geslapen dus mog ze van mij vanevond lekker bij mij slapen. en ze heeft ff een end door getuft.

ik ga zo lekker slapen eerst onze kleine meid voeden.

@tanja thanks voor die plaatjes geweldig.

OOOOO onze auto is nog niet klaar echt het duurt nou al ruim een week echt te lang maar goed we wachten geduldig af.

slaap lekker allen tot morgen

Lisajoy, goh…ik legde Tanisha altijd gewoon op de luier, niet met schuine punt enzo… Zal de volgende keer volgens het plaatje doen!! Dank jullie!!!

Haha dus ze groeit zo goed!!! Dan idd minder flesjes :lol: al zit je dan wel met een kind wat veel gaat mekkeren en aangezien je dat niet wilt :lol: Dan toch maar niet! (ach kan je tenminste vaak shoppen…zie er het positieve van in :mrgreen: )

Normaal gesproken leggen we Tanisha hier rond 19uur op bed. Maar vanavond slapen??? :hand: nee hoor daar had mevrouw geen zin in. Op schoot was het prima en bleef ze ook lekker wakker. Maar nu… is het stil boven pfff ben ik dus ook niet gewend!! Meestal slaapt ze wel lekker in. Maar vandaag had ze helemaal niet veel zin in slapen, heeft dus ook amper geslapen … Hoor jullie al zeggen sprongetje??? :mrgreen:

Karen, Ik ga de 18de naar de huishoudbeurs en 9maandenbeurs en Tanisha gaat gewoon mee hoor!!! Hartstikke gezellig! (en ben ik het een keertje die mensen tegen de hakken aan kan lopen, andere jaren liepen ze mij tegen de hakken :lol: )

Tanisha lachte gericht toen ze 5 en halve week was

Johan had gisteren een etentje van het werk. Kreeg toen een grote mand met allemaal kado’s mee voor de geboorte van Tanisha.

Zie hier ons meisje tussen de kado’s haha. De speen muziekmobile, boxspiraal en boxkleed hadden we, de rest van je ziet is nieuw

hallo hallo

@cariska… zo wat is ze verwend zeg??

en met wie ga je naar de huishoudbeurs en negemaanden beurs.

ik weet het nog niet misschien alleen s`avonds en samen met jacco ofzo. hij is toen ook mee geweest naar de jonge gezinnen beurs. ik weet het nog niet.

ik vraag jou dan wel de 18e hoe het is gegaan?? oke?? dan kan ik altijd nog gaan. moet ik wel wat meer betalen maar goed.

nou onze kleine meid ligt nu weer lekker in bed en bijna zelf in slaap gevallen ze sliep al een beetje bij het voeden. ze ging wel met open ogen in bed dus toch wel weer vooruit gang geboekt.

en dan zo steeds verder uitbreiden en dan gewoon veel vaker in haar eigen bedje.

hier een lekker weekend niet veel te doen. straks weer lekker schaatsen kijken.

ik ben bezig met zo’n baby boek bij te houden echt leuk. hele verhalen schrijf ik er in. mooie foto’s er bij. echt leuk.

doen jullie dat ook??

@lisajoy dan wachten we rustig af. ik probeer wel steeds echt naar haar kijken en lachen enzo maar ze kijkt dan wel heel leuk terug van die grote kijkers maar lachen nog niet.

Karen, ik ga met mijn moeder naar de huishoudbeurs/9maandenbeurs. Is ons jaarlijkse uitje (1 van de velen haha). Laat wel weten hoe het was!

Ik heb zo’n boek over de eerste 5 jaar van haar leven, deze houdt ik dus bij idd ook met foto’s. Verder doe ik aan scrappen, en plak zo dus de foto’s leuk in. (alleen komt dat er steeds maar niet van …)

jeetje wat is het rustig vandaag zeg!!! Ik ben aan het wachten tot Tanisha wakker wordt haha…Net stond de borst op knappen dus maar ff gekolfd…kleine slaapkop haha

hallo hallo

ja inderdaad.

ooo onze meid is weer zelf in slaap gevallen in haar bedje. wel ingewikkeld in een omslagdoek maar goed het begin is er.

echt super…

@cariska vanmorgen stond mijn borst ook op knappen heb toen Noëmi gauw aangelegd ze werd gelukkig gauw wakker dus kon haar gelijk aanleggen.

ooo ja eigenlijk heb ik een vraagje.

willen jullie mannen ook wel eens BV proeven??

die van mij wel. maar heb het nog laten proeven aan hem

Jee, wat een hoop geklets hier! Nou, gister is het goed gegaan. Roos kwam eerder voor de voeding, rond 18 uur. Dus gevoed en weggegaan. Vervolgens drie keer gebeld en drie keer ge’sms’t in 3 uur :oops: Maar het ging allemaal prima. Vandaag meteen begonnen met een flesje geven. Nou, dat ging niet al te best :o Dus vanaf nu gaan we echt elke dag een flesje aanbieden. Niet pushen, maar hoop wel dat ze het flesje zal accepteren!!

Roos gaat sinds een week of drie ook elke avond tussen 18.30 en 19 uur naar bed. We zitten nu in een heerlijk schema. 7.30 - 11.30 - 15.00 - 18.30 - 22. En dat gaat super! Af en toe komt ze wat eerder, soms wat later, maar het loopt eigenlijk redelijk gesmeerd. Zo heerlijk, dat geeft echt rust!

Haha, Lola groeit ook al zo lekker! Roos heeft nu al kleertjes maat 68!! Vind haar zo groot, wat gaat het toch snel zeg!

Ooo een wijntje, daar zou ik ook wel trek in hebben :drool: Moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb om het te laten staan hoor, maar af en toe, hihi. Maar ik doe het niet. Hooguit een slokje.

Wij hebben het boek 'pap en mam vertel ‘s’. Ik mag er wel snel eens iets in gaan schrijven! Ik heb ook wel e.e.a. bijgehouden op de pc, maar ook al een hele tijd niet meer! Moet het snel bijwerken, want je vergeet dingen zo snel! En ik wil een digitaal fotoboek gaan maken. Wilde eerst gaan plakken, maar twijfel nu weer. Als je echt elk jaar een boek wilt maken, is digitaal wel handig, het neemt niet zo veel plek in en je kunt er heel gave dingen mee met effecten enzo!

Nu ga ik lekker thee drinken! :-*

Karen, fijn dat noëmi nu beter zelf in haar bedje in slaap valt!!! Johan heeft nog geen bv gehad haha…nou ja … alleen een beetje geproefd om te kijken of het de goeie temp had toen hij het flesje gaf.

Joli, jeetje al kleertjes maat 68?? Dat gaat snel zeg! Tanisha zit hier in maat 56 maar veel broeken zijn nog veel te groot!!!

Met een digitaal fotoalbum wel een backup maken hoor!! Of op een schijfje zetten ofzo…

Ik heb geen moeite om de wijn te laten staan, lust het namelijk niet! Heb nooit veel gedronken, heel af en toe een glaasje amaretto of safari jus…dus mis het niet echt.

hoi hoi,

Wat een gezellig geklets hierzo! :mrgreen:

Ik ben heel slecht in het bijhouden van dagboeken en fotoalbums…Nien heeft alleen een album van haar 1e jaar, de rest moet ik nog inplakken :oops: :oops: Maar ik ga denk ik ook digitale albums maken, is een stuk makkelijker!! En ik heb voor Lola en Nina wel een dagboek van de 1e vijf jaar, en natuurlijk voor hun allebei een eigen site! Die site kun je ook op cd laten branden, en dat is ook wel leuk voor later!

Hier geen man die BV proeft hahahaha, Nina wilde het wel proeven toen ik gekolft had, en ze vond het heerlijk! Het smaakte volgens haar: “lekker zoetig” :lol:

Karen, ik ga ook naar de 9maandenbeurs, heb er zoooo’n zin in!! Leker shoppen! hihi Ga zoiezo alle potjes en papjes etc inkopen, kost daar allemaal een stuk goedkoper! En ik wil kijken voor een Lief pyama en natusan producten!

En ik ga idd zonder de kiddies, vind ik veel relaxer lopen zonder kinderwagen!!

Joli, hahahahaha 3 x gebeld in drie uur!! Ach, het was ook wel de eerste keer he! Je zal zien dat het iedere keer een beetje beter gaat!!! En lekker he, zo’n ritme in de voedingen en slaaptijden!!!

Cariska, wat zijn jullie verwend zeg door Johan;s collega’s!!! Super!!!

Vandaag heerlijk dagje met mijn meiden gehad. Rich ging klussen bij vrienden, dus ik was alleen vandaag…We zijn lekker naar de kinderboerderij geweest en naar de speeltuin, even lekker van het zonnetje genoten!

Lola is nog altijd niet in d’r hum…haar hoestje wordt steeds erger, ze klinkt echt als een zeehondje, en ze is wat huilerig en laat steeds een bodempje staan in d’r fles…

Kijk het nog een weekje aan, anders ga ik echt even naar de huisarts…ze is dan al 3 weken aan het hoesten!!! Tut…

ohh arme lola! Hopenlijk knapt ze snel op!!!

Heb jij net zo’n site als tanja? Kan je die op cd laten branden? Dat is apart maar wel leuk!!!

Tanisha ligt op bed, net brullen, haar ff laten brullen maar hield niet op. Naar boven gegaan en kreeg een dikke lach toen ik haar uit haar bedje haalde. Even bij mij gezeten, 2 x geboerd :dance: (aangezien ze weinig boert…) en toen weer in bed en nu is het stil! Zo weinig als ze gisteren heeft geslapen zoveel heeft ze vandaag geslapen…gaat ze zeker inhalen haha…

Cariska, ja ik heb voor Nina al drie jaar die site, en nu natuurlijk ook voor Lola!

ALs je klikt op mijn www onderaan mijn bericht, dan kom je op Lola;s site, als je een keertje wil kijken! :lol:

En wat zijn ze toch al slim he, de kleintjes! Alles bij elkaar brullen en wel lachen als mama komt hahahahahhaha

leuk lisajoy, ga meteen ff kijken!!!

en idd zo jong maar al best slim haha

leuk zeg zo’n site! Heb ook die van nina ff bekeken!!!

wat is het rustig vandaag zeg! Iedereen aan het genieten van deze (regenachtige :cry: )zondag?

Hier alles prima, vanavond lekker uit eten geweest. Tanisha sliep maar niet in toen ze in bed lag dus lekker bij mij op de bank gelegen…en viel in slaap heerlijk toch?? Kan er zo van genieten haha soms mag het…

Straks komt er een programma op van iemand die haar kind 7 jaar aan de borst heeft…pffff vind ik toch wel iets teveel van het goede hoor!

en nu is ze dus weer wakker…ga haar maar ff 10 minuten laten huilen…