Wat sportief zeg, aquajoggen! Nou, hier geen sport hoor. Nooit gedaan en ga er ook niet aan beginnen. Gelukkig zit ik alweer bijna op mijn oude gewicht, dus echt nodig is het niet. Hoewel een paar buikspieroefeningen misschien niet verkeerd zouden zijn :think: Haha, T@nj@, wat een heerlijke openhartige omschrijving van jouw zwemavontuur
Roos heeft een super leuk zwempakje van Lief gekregen⦠alleen nog niet aan gehad. En het is maat 62, dus geen idee of het nog past! Zo zonde. Maar van zwemmen is het nog steeds niet gekomen. Toch maar weer eens proberen om nu echt te gaan.
Cariska, lekker geshopt!! Maar heb je dan voedingsbhās gekocht? Of draag je alweer gewone bhās?
Karen, hoe was de Chinees? Hoop dat Noemie er geen last van heeft! Ik eet ook gewoon alles. Ik wil juist dat Roos alvast lekker aan alle smaken went!
T@nj@, heerlijk he, als je zo lekker bezig bent op een ochtend! O, en mijn favoriet: maissoep, hmmm!
Lisajoy, chocoladetaart! Hmm :drool: En gaat Lola vandaag weer wennen op de creche. Ik heb vorige week de creche dus helemaal afgezegd :oops: Moet twee maanden van te voren en ik moet er nu gewoon niet aan denken. En ik werk thuis, dus zo lang ik werk en kind kan combineren, houd ik Roos thuis. Ik zie wel hoe het gaat. En de woensdag is een rustige dag en is er nog volop plek, dus als ik me toch bedenk, kan ik altijd de woensdag nog āinschakelenā.
joli, nee heb geen voedingsbhās gekocht. Heb er 1 (ondertussen alweer te klein) en vind het maar niets. Ik duw de borst er gewoon overheen en voed zoā¦kan ook prima vindt ik!
DUs toch de creche afgezegd! Ik wou dat ik ook thuis werkte hihiā¦moet er nog niet aan denken dat ik haar weg moet brengen!
Lisajoy, sterkte vandaag met het wennen van lola!! :hug:
ik ga Tanisha vandaag extra vaak aanleggen. Normaal dronk ze 's ochtends altijd 1 borst en kolfde ik de andere leeg. Maar de laatste tijd drinkt ze 1 borst leeg en wil dan ook nog de andere. Vanmorgen heeft ze dat ook zo gedaan en kolfde ik met moeite maar 30 cc⦠Dus ga de productie ff omhoog krikken!
hallo hallo
nou het was gisteren echt gezellig bij mijn ouders. en het eten ging ook goed ze heeft er wel wat last van gehad, maar ik dacht dat het veel erger zou zijn, maar ik heb niet de hele pittige dingen gegeten. heb er dus toch een beetje rekening mee gehouden.
mijn ouders hebben een bad ben ik gisteren met NoĆĀ«mi in geweest oo ze vond het zo lekker. echt top.
vandaag een huishouddagje heb namelijk een berg was liggen dat opgevouwen moet worden, en gesterken. en ook moet ik nog wassen dus ga dat maar zo even doen want NoĆĀ«mi ligt nu lekker in haar bedje te slapen.
@tanja en lisajoy. lekker aqua joggen heerlijk in het water. ik moet nog ruim drie weken wachten voordat ik weer mag zwemmen en dan trainen bedoel ik he. heb er zo zin in gewoon weer flink trainen en mijn conditie opbouwen. maar goed heb geduld
van af wanneer mag je met je kleine naar het zwembad om gewoon lekker te zwemmen??
en vanaf wanneer is het het beste om te gaan kolven zodat je een voorraadje hebt om weg te kunnen of voor te werken enzo??
ik ga ff lekker douchen :lol: en de was doen. :?
karen bij mij op het cb zeiden ze dat je mag zwemmen vanaf de eerste prikken of na 6 weken (en dat doen wij dus)
hooooi
Zit hier kinderloos en ben helemaal zielig
hahahaha nee hoor, maar ik vond het toch wel rot⦠Had vanochtend me verslapen, dus snel snel flesje geven, aankleden en nina naar het dagverblijf brengen. Toen door naar mijn tante die jarig was, Lola was heeeeel moe, maar slapen ho maar in de cosi!!! :naughty: Dus lekker ff op schoot geslapen. Toen in de regen/sneeuw naar huis, flesje gegeven en toen wilde madam niet slapen!!
Maarja, uiteindelijk dus een vermoeide Lola naar het dagverblijf gebracht!! Potverdikkeme, nou maar hopen dat ze daar een beetje wil slapen, anders is ze helemaal uit dār hum.
Kreeg vanochtend ook een belletje, dat Nina gevallen was op de punt van een stoel. Ze dachten eerst op haar oog, maar het bleek op haar jukbeen/wang te zijn. Tis helemaal dik en blauw!
Toen ik aankwam om Lola te brengen, lag ze in een noodbedje in de groep omdat ze haar goed in de gaten wilden houden. Gatver, kreeg er meteen een naar gevoel van. Maar volgens mij valt het allemaal wel mee, tis wel een rotplek maar het ziet er erger uit dan het is, geloof ik!
Tuttebelā¦
Wel leuk: volgende wk komt de schoolfotograaf! Staat mijn kind erop met een dikke wang :mrgreen:
Aquafit was helemaal leuk, maar ik was gesloopt!!! Heb spieren gevoeld die ik niet eens wist te hebben :lol: Helaas is er wel een wachtlijst, dus we gaan nu even tijdelijk naar een ander zwembad, totdat hier plek is, want ik vond het echt leuk! En wel fijn om iets aan mijn conditie te doen, want die is echt zoooooo slecht!
Heb geslapen als een roooooosje, en me dus flink verslapen :oops: Nien maakte me om 08.00 uur wakker, terwijl we dan normaal gesproken de auto instappen om naar het KDV te gaan! :oops: oeps hahahahahaha
Karen, zwemmen is idd vanaf de 1e prikken, maar zelf zou ik wachten tot ze een maand of 3 a 4 zijn. Ze vatten zo snel kouā¦
En gelukkig heeft je meisje er niet zoveel last van gehad!!! Lekker chinees eten dus voortaan
Cariska, veel plezier met aanleggen hahahahahaha Zal Tanisha helemaal niet erg vinden, denk ik!!!
Joli, ooooh dat Lief is zoooooo schattig he!!! Geweldig!!!
En jij hebt echt een luxepositie hoor, dat je Roos lekker thuis kan houden!!! Ik is jaloers :mrgreen: :mrgreen:
Lisajoy, ik voel me ook erg bevoorrecht dat ik de keuze heb haar thuis te houden! Ik weet maar al te goed dat de meesten die keuze niet hebben! Ik geniet er dan ook met volle teugen van!! :inlove: :inlove:
Arme Nina! Een ongeluk zit in een klein hoekje. Wel leuk voor later, zoān foto met een dikke wang
Cariska, waarom kolf jij ook alweer āextraā? Ook voor als je straks weer gaat werken?
hallo
@cariska. ook mijn vrrag waarom kolf je??? inderdaad voor je werk.
moet ik daar dan straks ook mee beginnen??? of hoe kian ik dat het beste doen.
kolf nu nog helemaal niks. want ik ga straks oke duurt nog ff ook weer gewoon werken.
ik wil graag onze kleine meid laten slapen overdag in haar eigen bedje, maar dat gaat ze giga mopperen (ik laat haar eerst wel een kwatier gaan) en leg ik haar bij mij dan valt ze al snel in slaap. jullie enig idee hoe ik dat kan aanpakken?? dit ook omdat ik smiddags nog ff slaap maar dat gaat zo niet natuurlijk.
echt ik vind het heerlijk als ze bij me ligt maar zometeen wil ze helemaal niet meer ik haar eigen bed, ja als ze in slaap gevallen is bij mij op de arm.
Karen, wij hadden hier hetzelfde probleem :? Doordat de bv niet goed liep en Jara vrijwel altijd ontevreden of bekaf was, heeft ze eigenlijk altijd bij ons op de arm in slaap gevallenā¦En nu sinds vorige week wilde we dat ze overdag iig 1x in dr eigen bedje slaapt ĆĀ©n zelf in slaap kan vallenā¦Het is nu gelukt dankzij het inbakeren (ze moppert nog wel even maar raakt niet meer zo overstuur dat ze niet meer slaap kan vallen)
Wat je natuurlijk ook kunt doen is bij dr blijven tot ze slaapt (maar dr niet pakken) Verder weet ik het eigenlijk niet :think:
Ohw ik hoor de oven; we eten āpiepers 'aarsā (aardappel anders :lol: )
Karen, tjaā¦in dār eigen bedje slapen moet ze gewoon leren! Lolaatje hebben wij vanaf het begin al in bed gelegd zodra ze moe werd. Dus bij de eerste gaapjes en gemopper, meteen naar bed! Hierdoor is ze gewend om zelf in slaap te vallen! Als ze bij jou ligt is het natuurlijk lekker warm en zoān bedje best koud! Misschien kan je het bedje even voorverwarmen met een kruik? En dan idd even laten mopperen.
Je kan ook beginnen met bij het eerste gemopper, naar bovenā¦aai over dār bolletje en welterusten zeggenā¦Dan na 5 minuten gemopper weer naar boven etc, en dan na 10 minutenā¦etc etcā¦
Nou, mijn tutties zijn weer lekker thuis en liggen heerlijk te slapen!! Bij Nina viel alles reuze mee, ze maakten er op het KDV iets teveel drama van hoor, tis gewoon een dikke, blauwe wang. Maarja, al dat gemeut vindt Nina natuurlijk reuzeinteressant he, al die aandacht!! hahahahaha
Lola heeft zich voorbeeldig gedragen!!! Was zo trots op mijn wijffie!! Ze heeft even geslapen in de kinderwagen (daar beginnen ze mee, zodat ze wennen aan de nieuwe omgeving en de leidsters haar in de gaten kunnen houden?!)ā¦en verder heeft ze lekker haar flesje gedronken, en toen stond mama alweer voor de deur :mrgreen:
Viel dus reuze mee!!!
Morgenochtend gaat oma oppassen voor de eerste keer!!! Heb een sollicitatiegesprek (een speedgesprek, nooooit van gehoord!!!) en dus komt oma eventjesā¦vind het ook niks!! erg he, en het is nog wel mijn moeder!! Maarja, moet maar gebeuren want oma gaat op maandag oppassen als ik werk!
En morgenmiddag moet ik naar het CB voor de 2e prikken tutā¦ben vooral erg benieuwd naar haar gewicht en lengte!!! Volgens mij is ze weer aardig gegroeid mijn bollie!!
halo hallo
nou vanmiddag heeft ze in haar eigen bedje geslapen, maar is wel bij mij in slaap gevallen nou eigenlijk niet gevallen ze sliep gewoon verder na het voeden.
ze heeft toen ander half uur in haar eigen bedje geslapen.
maar ik ga het morgen gewoon weer proberen sāmiddags gewoon slapen in haar eigen bedje. en dan gewoon even weer laten mopperen en dan hopen dat ze zelf in slaap valt.
maar straks heeft ze wel weer lekker bij mij op de borst geslapen.
en sānachts slaapt ze in de kinderwagen bak en dat gaat ook wel goed.
maar goed we zien wel we geven niet op.
Oja ik heb eigenlijk nog een vraagje.
hoeveel zoogcompressen hebben jullie tijdens de BV gebruikt.
ik moet er soms wel tot 6 tot 8 gebruiken op een dag.
ik was even benieuwd hoe het bij jullie zat.
hallo
hier nog ff een foto van onze NoĆĀ«mi.
lisajoy, haha dus een goede nacht gehad! Sneu zeg voor nina dat ze zo gevallen is!! En idd staat ze er met een blauw/geel/groen oog op de foto!
Fijn dat het goed is gegaan op de creche! Geeft je toch iets meer zekerheid hĆĀ©??
Hoe was het op het cb? Vielen de prikken mee? Tanisha moet de 19de heen ā¦
joli, ja kolf idd voor als ik ga werken
Karen, leuk pakje hebben wij hier ook!
Hoeveel zoogcompressen??? Niet aan te slepen hier :mrgreen:
Tanisha begint weer meer te spugen, ondanks het johannesbroodpitmeel⦠En vandaag is het spugen en dan heel hard en zielig huilenā¦Kijk het vandaag en morgen nog ff aan anders ga ik langs de huisartsā¦denk soms wel ⦠zou het reflux zijn??
Cariska, hoop niet dat Tanisha reflux heeft meidā¦We hebben natuurlijk ook zo lopen klooien met Lola voordat het duidelijk was! Anders idd even naar de huisarts gaan meid!
En ja onze nachten zijn TOP! :thumbup: Lola slaapt nu al 3 weken door en komt 's ochtends meestal tussen 08.00 en 08.45 uur!!! Heerlijke tijden!!
Net terug van het CBā¦liep een half uur uit daar :wall: heeeeel irritant als je met een moe kind zit!!
Enfin, prikjes gehad, even huilen en toen was het verdriet alweer over, gelukkig!!
En onze bollie weegt nu 6560 gram en is 62 cm lang!! Ze groeit dus goed, gelukkig!!!
hallo halo
@cariska. ooo gelukkig ben ik niet de enige. moet vandaag weer nieuwe halen want anders red ik het morgen nog niet eens.
wel merk heb jij?? ik haal ze bij de etos.
en nog even een vraagje. waarom kolf jij nu al zoveel? doe je dat voor je werk alvast of anders.
straks dus even weer naar de stad wandelen.
ooo meiden waarschijnlijk gaat het voor de auto 500 euro kosten dus gelukkig niet de 2000 euro.
maar goed 500 euro is ook best wel veel. maar goed ik hoop dat we de auto gauw weer terug hebben want ik houd er niet van om van andere te moeten lenen. maar mijn ouders en zus vinden het geen probleem maar goed ik houd er niet zo van om het elke keer te vragen.
nou ik ga zo even slapen. NoĆĀ«mi ligt in haar eigen bed, maar helaas is ze bij mij op de arm in slaap gevallen na het eten. ze was zo moe dus viel tijdens de BV al in slaap.
zal ze staks wel lekker vee honger hebben. denk ik
karen ik kolf idd alvast voor het werk, wil ff een voorraadje opbouwen! Balen dat de auto 500 euro kost, maar idd beter dan 2000 euro! Ook hier valt Tanisha tijdens de bv regelmatig in slaap hoor! Wel leggen wij haar ook vaak wakker in bed, zodat ze dat ook leert!
Lisajoy, fijn dat Lola weer goed gegroeid is!!!
fotoās in showforum!!!
Hier alles prima. Vanavond is Tanisha lekker gebaddert door mijn zusjeā¦zo leuk om te zien! Nu wachten tot Johan thuis komt van een late dienst en dan slapen ⦠en morgen gaan we dus zwemmen!!! Heb er zoān zin in!!!
Vrijdag komt er zoān vrouw van felicitas. Had het gepland op een dag dat johan ook vrij was omdat je vaak verhalen hoort dat ze je vanalles aansmerenā¦Nu zitten ze bij johanās werk zo omhoog dat ze hebben gevraagd of hij kon werken. Dus ben ik alleen met die vrouwā¦
Heb besloten dat ik haar geen koffie o.i.d. aan ga bieden in de hoop dat ze snel weg gaat :mrgreen:
hallo,
heb het de laatste tijd een beetje druk met van alles dus post niet veel.
hier gaat alles goed ik heb de kleine man van het weekend geprobeerd op de rijstebloem te zetten en het was helemaal mis dus hier doen wij niet aan bij voeden tot ie 6 maand is durf het gewoon niet aan.
vandaag had ie een verrassing voor ons hij draaide zich in een keer om zo snel van zn buik na zn rug en later in de box van zn rug na zn zij en probeerd ook al verder te draaien zijn er meer die dit al doen?
cariska wij hebben een tijd geleden ook felicitas gehad en inderdaad proberen ze alles aan te smeren zelf ik heb nu alleen een abonement genomen op de kek mama zo leuk blad voor onze meid hebben we toen die tijd hotel de botel genomen.
Karen, gelukkig vallen de kosten van je auto mee!! Nou ja 500 euro is nog een hoop geld, maar beter dan eerst toch?!
Cariska, ga zo meteen ff foto;s kijken!!! En veel plezier met zwemmen he! Ben benieuwd!!! Ik heb nog niet zoān zwembandā¦wil die volgende wk op de negenmaandenbeurs kopen, en dan gaan we ook een keertje zwemmen!!
Enne, Felicitas wil je van alles verkopen, maar als je nee zegt, is het ook goed hoor! Ze gaan niks opdringen ofzp :mrgreen:
Hendrika, hoe ging het dan mis met Maurice??? Ging hij spugen of kreeg hij last van zijn buikje???
Hoest met je crea-bea spulletjes???
Lola is een beetje uit dār hum, misschien door de prikjes??? Gisteren huilde ze (en dat doet ze bijna nietā¦) om alles, en wilde eigenlijk alleen maar slapen. Tut. Vanochtend was ze ook opeens heel vroeg, ik hoorde dār al om 06.20 uur en uiteindelijk om 7 uur al de eerste fles gehadā¦Daarna wel in slaap gevallen, na veeeeeeeel gemopper.
Uurtje terug werd ze wakker, beetje verhoging 37.8 en een wit koppieā¦Nu slaapt ze alweer. Bah, hoop niet dat ze ziek wordt hoor!!!
Ze heeft trouwens ook een plek van het prikjeā¦een bult zeg maar. Die arts heeft 'm echt te hard geprikt volgens mij :twisted:
Nou ga nina even aankleden, en zo naar de kapper voor Nien!!! Fijn in de sneeuwā¦
nou het was mis kwa spugen en ook bultjes op zn buikje en had ook het idee dat zn buikje wat onrustig ervan werdt.
met mn crea dingen gaat het goed ben nog steeds aan het knutselen :lol: erwas hier toch ook iemand die zelf glaskralen maakt?
hallo hallo
hier even heel ego berichtje hoor
maar ik ben zo trots op mijn kleine meid NoĆĀ«mi.
ze is in haar eigen bedje in slaap gevallen wel huilend maar op eens was ze stil.
ik was wel boven was wat aan het rommelen in de andere slaap kamers dus misschien wist ze wel dat ik ook boven was.
maar ze is dus in haar eigen bedje in slaap gevallen.
het begin is er. echt ben zo blij.
Ook ben ik opzoek naar van die zakjes waar je je borstvoeding in kan bewaren in de vriezer.
zijn best prijzig 20 stuks voor 12.50 maar ik heb er ook 1 gevonden 25 stuks voor 9.50
maar goed misschien hebben jullie nog een idee waar ik goedkopere kan vinden??
@cariska hoe doe jij dat waar bewaar jij het in??
ooo ben zo blij.