*Decemberstoppers 2007* 8 baby's, we duimen heel erg voor 2!

Kim, Lola had hetzelfde! Veel spuitluiers door de Comfort, zij bleek gewoon niet tegen dat johannesbroodpitmeel te kunnen!!! Ik kon wel leven met die spuitluiers, maar toen ik haar liet wegen op het CB bleek dat ze ook nauwelijks was aangekomen…

Zit maar 1 ding op meid…stoppen! Ik weet dat Nutrilon ook een voeding heeft voor slecht poepen en spugen/krampen, namelijk Omneo! Maar ik weet niet of daar ook dat johannebroodpitmeel inzit!!!

En schema? Heb ik niet :lol: Lola begint iedere dag op een ander tijdstip met haar 1e fles! En vanaf die tijd geven we haar iedere 3,5 a 4 uur een fles. Slapen op verzoek, soms na iedere fles 2 a 3 uur, soms een uurtje/drie kwartier…geen PIJL op te trekken dus! hahahahaha

Karen, fijn dat het allemaal zo lekker loopt meid!!! Heerlijk van genieten!!! En waarom wil je met die tepelhoedjes stoppen eigenlijk? Is het zo’n gedoe?

Balen van jullie auto…ze zijn zo handig he, maar er kunnen me toch kosten aan zitten!! grrrrr…

Joli, en en en??? Veel kijker gehad vandaag? En heeft jullie meisje d;r ritme weer gevonden vandaag?

Cariska, ben benieuwd hoe je verjaardag is geweest! Maar als ik zo jou verhalen hoor over Tanisha, zal dat vast geen moeilijkheden geven!!! Veel plezier!~

Tanja, errug he om je meisje uit handen te moeten geven…ik vind dat ook moeilijk hoor! Mijn moeder komt woensdag even proefoppassen, omdat ik een sollicitatie heb…ik vind het vreselijk!!! hahahahahaha

Ach, komt allemaal goed!

Enne als Cinababy niet werkt (bij mijn meiden niet…). vind ik persoonlijk venkelwater errug goed! Alleen tegenwoordig doen ze opeens moeilijk over venkel…terwijl het drie jaar terug nog aangeraden werd.

Geen ervaring met een inbakerdoek! We hebben lola enkele keren ingebakerd, maar dat deed ik gewoon met een hydrofiele luier en wat tape! :mrgreen:

Zo druk dagje gehad…wasjes gedraait, huisje schoongemaakt en mijn meiden bezig gehouden. Nien was erg hyper vandaag, heb niets anders gehoord dan MAMA, MAMA, MAMA, MAMA …aaaaaah. Soms zou je d’r mondje wel eens willen :silenced: :silenced: hahahahahaha

Ach nee hoor,tis zo’n gezellig wijffie, maar d’r mondje gaat geen seconde dicht hahahahahaha

Lola is nog steeds erg aan het hoesten, dus we zijn druk in de weer met hoestdrank, tijmsiroop, neusspray, luuf en d’r oogzafje! Oh en dan natuurlijk d;r Zantac…lijk wel een apotheek af en toe!!! :mrgreen:

Ga nu lekker luieren, Paul de Leeuw kijken!!

Fijne avond iedereen!

Tanja, weet niet goed of de cinababy werkt…Fijn dat de spruw bijna weg is! Nee gebruiken hier het inbakeren niet… ohhhh sneu zeg dat ze ook pukkeltjes krijgt!

kim, wij geven ook johannesbroodpitmeel tegen het spugen maar goed als dat al in die voeding zit…geen idee… kan je er niet mee helpen!

Wij hebben nog niet echt een schema hier, ik voed haar wanneer ze erom vraagt, soms keurig na 4 of 5 uur, soms na 2 uur…

Ga zo ff kijken in showforum!!

karen, balen dat jullie auto zo stuk is! Nog een leuke 2de hands gevonden?

lisajoy, verjaardag gaan we zo heen, zal morgen vertellen of ze zich gedragen heeft hahaha.

Lijkt idd wel een hele apotheek bij jullie zeg :wink:

Is natuurlijk ook een optie, inbakeren met hydrofiel luier en tape!

Joli, hoe is het afgelopen met de open dag???

Open dag was dus open huis! Dus in ons nieuwe huis! Was super gezellig, maar ben nu wel KAPOT! Luv was namelijk gister jarig en dat vierden we vandaag, tegelijk met open huis. Het was een high tea, dus met allemaal lekkere zoete hapjes. We hebben zo veel over, dus dat wordt morgen nog smullen :smiley: Roos heeft het zooo goed gedaan, alleen maar lachen en lief en gezellig. Was zo trots op mijn meissie :inlove: :inlove:

Heb ff geen puf om op iedereen te reageren, ga ff lekker bankhangen en nog maar iets zoets nemen :drool:

ooooooooooooooooooooooooooooooh nou snap ik het Joli!!!

En ik maar denken dat je open huis had in jullie oude woning! :mrgreen: blond he!?

ook ik snap het nu haha…en veel over??? Jammer dat ik niet in de buurt woon :mrgreen:

Hoihoi,

Allemaal van de zondag en het mooie weer aan het genieten?

Joli, haha we hadden het dus allemaal verkeerd geinterpreteerd, je ‘Open Huis’. Top dat Roos zich zo goed gedragen heeft :thumbup: Enneh nu lekker aan het smullen van de ‘left-overs’?

Kim, wat vervelend! Nooit geweten dat beebs spuitluiers konden krijgen van de Comfort :think: …Kan je verder niet helpen denk ik.

Hoeveel voedingen geef je op een dag? Wij zijn nl pas vanaf vandaag over op de 120 cc (6x), geven wij nou tekort? Hiervoor hadden we nog 7 voedingen, waarvan ca 5x 90 en 2x 120 (de 5x 90 werd 1 of 2x vervangen door BV) Maar omdat Jara s nachts steeds langer slaapt, sloegen we vaak een voeding over, dus we zijn nu over op 6 voedingen.

De Cinababy en de inbakeringsdoek in gebruik, gaat top! Maar wat nou precies helpt :think: hihi eigenlijk wel een btje dom om 2 dingen tegelijk uit te proberen. Het inbakeren wil ik alleen doen als ze erg overstuur is (meestal na een periode van kramp) Jara is gewend om bij ons in slaap te vallen en dat wij haar slapend wegleggen…dat wil ik nu dus anders doen :naughty: ze valt prima zelf in slaap in de inbakeringsdoek :mrgreen: als ze ‘goed onder zeil is’ maak ik haar weer los (vind het nl een zielig gezicht en ze kan zo heeeeeerlijk rekken en strekken bij het wakker worden :lol: , dat wil ik haar niet ontnemen). Ze heeft nu iig 3x mee geslapen!! Kramp heeft ze nog wel maar veeeeeeel minder dan de dagen hiervoor.

De afgelopen 2 dagen heeft ze trouwen niks anders gedaan dan slapen :shock: eten, slapen, eten slapen… :lol: groeispurtje?

Tanja, fijn dat de inbakeringsdoek en cinababy werkt! Heb gisteren Tanisha ook ff (voor de grap) in een doek gewikkeld en ze sliep binnen een minuut haha…mooi truckje dus!

hallo hallo

nou hier wel even gekeken naar een tweede hands auto maar waarschijnlijk gaan we nog even met die man in conclaaf over beter zoeken enz. maar goed waarschijnlijk laten we hem maken omdat de auto verder nog helemaal goed is.

maar goed jacco gaat morgen met die man overleggen en bellen.

he meiden in heb een vraag.

nu ik BV geef heb ik al een tijd geen macaroni of nasi gegeten i.v.m krampen enz. ik wil het wel uit gaan breiden maar voor zichtig maar nou ik morgen mijn vader jarig en gaan we chinees eten.

maar nu heb ik al drie weken geen nasi gegeten.

hoe moet ik dat oplossen want ik denk als ik alles gewoon lekker ga eten dat die kleine daar de problemen van moet ondervinden.

hebben jullie een idee wat ik wel en niet kan eten.

bedankt alvast

hier een lekker dagje gehad twee vrienden van ons zijn de halve middag en avond op bezoek geweest en blijven eten. het was erg gezellig. lekker geklets en schaatsen gekeken. vind ik altijd zo leuk

en natuurlij sven kramer die wereld kampioen is geworden. helemaal top.

morgen naar de KNO arts weer voor mij zlef voor controle. nou het gaat echt beter met mijn neus dus bel helemaal blij. zal ik morgen ook even aan de arts vertellen.

ooo we zijn vandaag voor het eerst met zijn drieen naar de kerk geweest ooo wat was dat leuk echt iedereen voor noemi een heel mooi meisje.

we had ik zoiets van ooo gelukkig is de dienst afgelopen en kan ik haar weer ophalen uit de creche ze heeft wel de hele dienst geslapen dus ze hebben helemaal niks aan haar hoeven doen. dus helemaal top

zo weer ff wat verteld

@joli ooo o dus het was open huis en wij allemaal maar denken dat het een open dag was van je vorige huis. hihihih

karen, ik eet gewoon alles. het ene kind reageert wel op eten het andere niet of minder. bij tanisha heben we nog niets ontdekt waar ze meer krampen van krijgt. ook ij chinees of pasta niets ontdekt dus ik zou zeggen … eetse en gewoon kijken hoe ze reageert

fijn dat het met je neus beter gaat!!!

ga vanmiddag ff naar de hunkelmoller. mijn moeder had daar 2 bh’s en 3 broekjes weg voor 24 euro!!! koopje dus!!

hoi hoi,

Hier ook een lekkere zondag gehad! Gistermiddag had ik een babyshower van mijn vriendin, dus lekker even kinderloos een momentje voor mezelf! En ik wist niet hoe graag ik naar huis wilde :mrgreen: :mrgreen: Stom he! hahahahahahaha

Thuisgekomen had manlief al gekookt, waren mijn wasjes weggewassen en hadden Nien en papa zelfs een chocoladetaart gebakken voor als toetje!!!

Was dus helemaal blij met mijn man :inlove:

Met Lola gaat alles goed, ze is nog steeds snotverkouden en hoest ook nog, maarja bij die kleintjes duurt het gewoon even voordat het over is! Mijn vriendin vertelde gisteren dat pas bij het programma Kassa! het over Bisolvon ging en dat dit gevaarlijk kan zijn voor baby’s…iets over de ademprikkel die minder wordt en wiegendood kan veroorzaken???

Ben meteen gestopt met Bisolvon, maar kan er verder niks over teruglezen op internet! Dus of ik het nou moet geloven? :think:

Vanochtend lag Lola boven op het speelkleed, en ze had praatjes voor tien!!! Zo lief om te horen…ze is echt haar stem aan het ontdekken, helemaal aan het gorgelen enzo!!! En af en toe gaat opeens zo’n handje tegen een beestje aan! Ze krijgt het echt door nu! Geweldig!

Denk dus dat het sprongetje voorbij is…al is dit echt appeltje-eitje hoor!! Nien was altijd helemaal uit d;r hum, sliep slecht, at slecht…

Lolaatje niet hoor, ideaal!!!

Nog twee weken en dan moet ik weer werken :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Morgen gaat Lola 3 uurtjes wennen…BOEHOE!!!

Vindt het altijd zo’n leuk gezicht die kleintjes op het speelkleed!

Kan je je huisarts/apotheek niet bellen met die vraag over bisolvon? Wel raar dat er niets op internet over staan idd.

Enne … doe mij zo’n man die een chocoladetaart gaat bakken als toetje!!!

Karen, mij is door de wijkverpleegkundige verteld, dat het allemaal niet zoveel uitmaakt wat je eet. baby’s hebben gewoon last van kramp de eerste tijd.

Lisajoy, hmmm chocoladetaart :drool: Lola gaat morgen dus wennen, spannend hoor! En bah over twee weken alweer werken. Ik ben ff aan het kijken of ik nog wat levensloop in zal zetten, blijf ik nog ff langer thuis!

Leuk he die geluidjes. Jara gaat nu ook steeds meer/ andere geluidjes maken zo leuk! En gericht lachen :smelt: :inlove: .

Cariska, shopse! Kun je je man weer eens verleiden :wink:

Hier al: flessen uitgekookt, was gedraaid, was opgevouwen (moet nog opgeruimd), Jara in bad gedaan, boodschappen gehaald en opgeruimd, flesje, Jara in bed, ben nu een lekker mosterdsoepje voor mezelf aant maken (ben echt verslaafd aan soep :drool: )

Had me 3 a 4 weken geleden verteld dat ik dit allemaal in een ochtendje zou doen als ik alleen met Jara thuis was…had ik er niks van geloofd :lol:

:wall: :wall: :wall: de soep is overgekookt…de helft ligt nu over de kookplaat…nou ja…zat toch lekker op schema vandaag, kan er nog wel bij :evil:

hallo hallo

zo ik ebn weer terug van de KNO arts, alles was goed alleen mijn rechter neus tussenschot staat iets scheef waardoor als ik verkouden ben deze sneller dicht gaat zitten, maar ik moet nu de spray gaan afbouwen en kijken of dat goed gaat.

dus ben helemaal blij.

echt een leuke arts hij ging ook nog ff bij Noëmi kijken en zei van ook ze ademd door de neus wat goed hij zie ook van daar moet je goed op letten want dat het consultatie buro niet.

dus dat vond ik wel heel aardig van die man

nou ik ben nu lekker bij mijn ouders mijn vader is jarig vandaag.

en de kleine meid ligt heerlijk bij oma te slapen. echt schattig.

maar ik ga gewoon chinees eten en we zien wel wat er gebeurt.

ik hoop dat ze neit zo heftig reageert lijkt me zo zielig.

Tanja, drukke ochtend dus! Balen dat de soep is overgekookt.

Jij verslaafd aan soep? Ik lust het helemaal niet, geen 1 soort. Maar ja … lus niets wat je warm kunt drinken, dus geen koffie thee warme chocolademelk enzo…

Karen, eetse vanavond en gefeliciteerd met je vader!

Heb ff lekker kunnen shoppen. Heb 2 bh’s gekocht en 3 broekjes. En dat voor maar 20 euro haha. Dus vond ik dat ik nog wel wat kleertjes en slabben voor Tanisha mocht kopen. Gingen met de bus heen en weer. In de bus kreeg ik me toch een grote lach van haar :inlove: en daarna heeft ze de hele tijd geslapen (en nu ook nog…)

Tanja, jij was lekker bezig zeg vanochtend!!! Heerlijk he, als het allemaal zo lekker loopt!! Alleen beetje jammer van de soep…

Ben ook GEK op soep, maar niet zo’n kookprinses dus ik maak het niet snel… Weet je wat ik heerlijke soep vind: linzensoep mmmmmmmm heerlijk bij de turk :drool: :drool: :drool:

Cariska, lekker geshopt dus! Is idd geen geld zeg! En geweldig he die mooie lach!!!

Karen, ik at gewoon alles hoor! JE komt er (helaas…) vanzelf wel achter waar ze krampjes van krijgen of niet! Nina kon bijv niet tegen bruine bonen (best logisch hahahaha).

Eetse!!!

Heerlijk dagje gehad met Lola, ze was zo lief en vrolijk! Alleen wel 2x wakker moeten maken voor de fles! Is zoooo fijn dat ze s’ochtends zo lekker uitslaapt, alleen moet ik wel 5 flessen geven over de hele dag, en ik wil perse om 19.00 uur de 4e geven. Nu moest ik haar dus na krap 3 uur wakker maken en daar had ze eigenlijk niet zo’n zin in! Maar wel eten natuurlijk he, bollie!!! :mrgreen:

Alleen is ze er een beetje door ontregeld volgens mij, want nu ligt ze al 20 min. te mekkeren. Nou ja, ze piept een beetje! hahahaha Oh, nu is het stil! Gelukkig!!!

Ga zo voor het eerst aquajoggen :shock: Heb echt al 6 jr niks aan sport gedaan, dus ik zal wel na een kwartier uitgeput zijn :lol:

Ik ga ook zo voor het eerst weer aquajoggen! Heb er zo’n zin in, ff wat voor mezelf :mrgreen:

Tot later!

Tanja en Lisajoy, hoe was het aquajoggen??? Ik doe niets aan sport :oops: Loop rondjes met Kyra en veel met Tanisha, daar blijft het voorlopig bij haha…

Mijn ouders zitten deze week een midweek in centerparcs en wij gaan er donderdag een dagje heen. Gaan we zwemmen met Tanisha :inlove:

Zoooo ben ik weer, hélemaal gesloopt :zzz: , haha en dat van een beetje aquajoggen…poeh he!! Had wel weer wat last van mn schaambotje en mn liezen (en ik had het gevoel dat mn doos een groot gapent gat was dat volliep met water :oops: )

Cariska, lekker hoor. Donderdag dus voor het eerst zwemmen met Tanischa? Heb je al een zwembroekje voor dr? SHOWEN!! Zoooo schattig vind ik dat, ik heb een leukie geleend van een vriendin.

ja heb al een zwembroekje voor haar! Zal hem straks ff op foto zetten!