Hey meiden,
Ik breek ff in…
BUB melding van Kim…
Vandaag 21 januari is Amy geboren.
8,5 pond en helemaal gezond.
Alles is goed gegaan.
Kus Moon
zo dat is snel gegaan dan :shock:
van harte gefeliciteerd met jullie dochter amy
hoop dat alles goed is gegaan dat jullie nu heerlijk kunnen genieten van jullie prinses.
en hmmmzzzz de boys zijn nu zeker in de minderheid
Jaaa Kim, ook voor jou is het wachten voorbij! Gefeliciteerd met jullie dochter!! Nu genieten!!
Kim Ger en Lars gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!
Tanja, Tanisha spuugt ook meer, ook wel meer als een mondje soms. Ze krijgt soms gewoon teveel voeding en ons meisje boert heel moeilijk…
Drinkt Jara goed als je haar wakker maakt? Wij kunnen Tanisha namelijk wel proberen wakker te maken maar dan drinkt ze 1 minuut en … valt weer heerlijk in slaap :lol:
Lisajoy, gelukkig krijgt je man weer wat praatjes! auw…nina sprong boven op hem… :?
Kan je die pillen niet gewoon bij de fles in doen??? Dan bijvoorbeeld eerst een fles klaarmaken met 30 cc zodat ze echt alles opdrinkt?
Kim van harte gefeliciteerd met Amy!!! :inlove:
hier alles prima, straks ff naar opa en oma van johan toe en verder gewoon wat prutsen in huis, beetje opruimen, boodschappen doen en eten bij ouders van johan. Lekker makkelijk dagje dus!
Hoi Allemaal,
Van harte gefeliciteerd allemaal met de prachtige baby´s!!!
Ik heb al een hele tijd niets meer van me laten horen, helaas. Ik vind het zo gezellig om mee te kletsen maar op het moment heb ik het er heel erg moeilijk mee dat het bij ons niet wil lukken.
Het is nu meer dan een jaar geleden dat ik met de pil ben gestopt en vooral de feestdagen waren erg confronterend omdat we een jaar geleden hoopten en tja je gaat er toch eigenlijk vanuit wat natuurlijk niet moet, dat je er het jaar erna er anders bij zit. Met baby of iig met een baby in je buik. En als het dan een jaar later is en er is nog niets veranderd is dat best pijnlijk. En hoe vervelend ik dat ook vind dan heb ik het ook zwaar als ik zie dat jullie rond die tijd of bevielen of bijna.
Ik hoop niet dat jullie dit lezen als jaloezie want zo bedoel ik het absoluut niet. En ik gun het jullie van harte. Maar het is zooooo confronterend omdat je het zo verschrikkelijk graag wil.
Ik wilde toch even iets laten horen. En jullie feliciteren met de prachtige dochters, want volgens mij zijn de laatsten allemaal meisjes toch?
Ik zal af en toe wel komen buurten en als er iets verandert in de situatie dan zal ik jullie op de hoogte houden!
Morgen ochtend weer een zaadtest. Hopen op beterschap.
Liefs Sereph.
Sereph, wat fijn dat je even iets van je laat horen! Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt! Een jaar is zo lang als je iets heel graag wilt! Vervelend ook dat je nu in de medische molen terechtkomt, wat je liever ook niet wilt. Aan de andere kant is het wel fijn dat er nu gekeken wordt waar het probleem ligt, zodat je hopelijk snel wel zwanger bent! Heel veel succes morgen en hopelijk is de uitslag goed. In ieder geval even een hele dikke :hug: :hug: voor jou!! En als je zin hebt kom je gewoon langs, ook als je even wilt uithuilen hoor, want daar is dit forum ook voor!
lieve sereph en honing
kan me heel goed indenken wat voor moeilijke en ook pijnlijke dagen momenten jullie mee maken.
dik 1 jaar geleden zijn we vrolijk als een groepje begonnen de 1 na de andere zwanger melding kwam er helaas voor jullie niet maar meiden wees sterk geef niet op voor jullie is er ook een wonder.
heb zelf in vrienden kring mee gemaakt en na een lange weg is daar ook een wonder gekomen.
kijk na voren
kijk niet om
wees sterk vecht
jullie weten waarom!!!
het klinkt zo gek en misschien willen jullie het niet horen maar zoek afleiding ga leuke dingen doen en wees niet te druk met het eventueel zwanger worden dit kan ook invloed hebben.
ik ga en zit nog steeds voor jullie te duimen :thumbup: :thumbup: voor een wonder voor een lief klein mensje dat jullie zeker hebben verdiend die jullie zo veel liefde en zo warme en vertrouwd nest zullen geven.
meiden kom op dit wordt jullie jaar.
ik wil niemand kwetsen maar moest het gewoon even van me afschrijven heb het zo met die meiden te doen
:dance: Kim, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Amy!!! :dance:
Hoop snel je bevallingsverhaal te kunnen lezen en natuurlijk een foto van Amy!!! Hoe vind grote broer het allemaal???
Sereph…meid, ik kan me zo voorstellen dat het gezellig meekletsen met ons, helemaal niet meer zo gezellig is voor jou! Ik vind het al geweldig dat je af en toe nog iets schrijft!!! Het is gewoon ontzettend klote en oneerlijk dat het bij jullie niet wil lukken! Ik hoop dan ook echt met heel mijn hart dat de medische wereld er WEL voor kan zorgen en je dit jaar met een heeeeeele dikke buik rondloopt!!!
Een hele dikke :hug: voor jou!
En Honing…voor jou geldt hetzelfde meid!!! ik hoop echt dat dit JULLIE jaar wordt, en we in 2009 nog 2x in spanning mogen zitten of jullie ukkepuk al geboren is!!! :hug:
hallo hallo
@kim… ooooo meid geweldig van harte met je kleine maar jihihihihhihi flinke meid. het wachten is beloond.
geweldig meid en nu lekker gaan genieten.
@sereph oooo meid wat lijkt mij het moeilijk. ik kan het helaas niet met je meevoelen maar ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen.
en het voelt echt niet als jaloezie. het is gewoon mega moeilijk…heel veel sterkte…
:hug: :hug: :hug: :hug:
nou hier gaat het goed. het gaat gelukkig weer beter de nachten waren echt een ramp maar door tips en adviezen gaat het gelukkig weer beter.
ook heb ik nog steeds erg last van kraamtranen wanneer houden die eens op…heb er de hele week al last van niet een bepaalde dag maar echt de hele week… ooo maar jacco is echt een schat… echt zo lief
heb nog een kadotje van hem gehad een kinderkopje met haar naam erop voor aan mijn bedelarmbandje…
nou ik ga er weer vandoor…
Kim gefeliciteerd met jullie dochter Amy!!!
Wat een mooie naam! En idd de meiden zijn in de meerderheid
Sereph, :hug: :hug: :hug: ik snap je gevoelens volkomen! En nee we zien het niet als jaloezie! Natuurlijk gun je het ons, maar het is jou net zo gegund! Hebben jullie al uitslagen van andere onderzoeken? Wij zijn vorig jaar jan de medische molen ingegaan en in maart/april waren we zwanger. Ik wens je heel veel succes! En hoop je gauw terug te zien bij ons (met of zonder goed nieuws :hug: )
Karen, :hug: akelige kraamtranen :twisted: ! Ik had hier met name 's avonds last van…Laat ze maar komen, het mag! En leuk cadeau van je hub :thumbup: ! Ik heb een kettinkje gekregen van mn moeder met een kinderkopje en haar naam, ga em ruilen voor een armbandje :oops: Voor Jara ook een armbandje gekregen met haar naam en geboortedatum, echt zo leuk!
Nou meiden weltrusten!
:-*
Sereph, fijn dat je iets van je hebt laten horen! Kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor! Stiekem hoop je het idd toch en al die babyverhalen die wij typen zijn dan best confronterend.
Heel veel succes met de zaadtest, hopenlijk is er snel een beebje voor jullie. Dikke :hug:
Tanja, Tanisha heeft ook een armbandje met haar naam erop! staat zo lief!!!
Karen, balen die kraamtranen, ik had er ook vooral 's avonds last van als we lekker met z’n 3-en waren…
hoi hoi,
Zo hier een heeeeerlijk nachtje achter de rug!!! Lola was gisteren erg hongerig, heeft de hele dag 180 cc gehad en om 20.30 uur de laatste fles. Ik zag de bui al hangen, dat ik 2x eruit zou moeten vanacht…maar niks was minder waar!! Ze kwam om 06.15 uur!!! :dance: :dance: En daarna nog even lekker geslapen tot 09.00 uur want toen werd Nina pas wakker! En Lola om 10.00 uur!! Heerlijk!!!
Gisteren even bij de Prenetal een slaapzak gekocht, want ze lag steeds boven haar dekentje met ijskoude beentjes! Ziet er wel heel schetig uit hoor, zo’n hummeltje in een slaapzak!!! :inlove: En nog een shirtje gekocht met daarop: Proud to be Stout! hahahaha
Oh en 2 kaartjes voor de negenmaanden beurs!! Ga ik ff lekker shoppen, heb daar helemaal zin in!!!
Nu mijn buurmeisje te spelen, haar moeder ligt hoogzwanger in het ZH, ze is zwanger van een tweeling!! 2 meisjes!! Maar ze mag vandaag gelukkig naar huis! Wel leuk, want onze oudste meiden schelen 6 dagen, en nu onze jongste straks 2 a 3 maanden hooguit!
Nou, ga ff pannekoeken bakken voor de meiden!!!
lisajoy, wanneer ga jij naar de 9maandenbeurs?? Wij gaan 18-2
Karen, hoe is het met de kraamtranen? :hug: Lekker laten komen hoor, dat hoort er ook bij. Ik heb de meeste van mijn kraamtranen op de 3de en 4de dag gehad, omdat we toen in het zkh waren, kwam het er allemaal in 1 keer uit. Vooral de 3de dag kon ik niets anders dan huilen!
Lisajoy, lief he, je meisje in een slaapzakje :inlove: Roos ligt er al heel lang in, want ze lag telkens zonder deken! En een lekkere nacht achter de rug!
T@nj@, hoe gaat het bij jou? Ik had nog even je topic over de bv helemaal gelezen. Poe meid, wat heb jij het zwaar gehad! Ben erg benieuwd of het nu goed gaat, met de combi bv en fv?
Cariska, bij jou ook alles goed?
Meiden, het is ook weer tijd voor foto’s hoor! En Kim, vooral van Amy willen we graag een foto!!
Hier alles prima. Vanmorgen toch zo heerlijk verwend! Ik moest voor mijn werk een massage ondergaan, erg he Precies tussen de voedingen in twee uur lang genoten van een heerlijke massage! Ik had wel een beetje gekolfd, voor de zekerheid. Was meteen een goede test of Roos uit het flesje zou drinken. Nou dat ging dus super!! Ik ga vanaf nu daarom ook wat voorraad kolven, altijd handig om wat in de vriezer te hebben. Verder ook een goede nacht gehad, Roos sliep van 21.30 tot 5.30!
En hier nog een foto van mijn schat :inlove:
oooh Joli, wat een geweldige foto weer van Roos!!! Hoe vind ze dat, op d’r buikje liggen??? Lola vind het vreselijk en krijst meteen de boel bij elkaar!!!
En lekkerrrrrrrr zeg een massage!!! Heerlijk!!!
Nou die Lola is me toch een slaapkop vandaag…Ze is, in totaal, zo’n 3 a 4 uurtjes wakker geweest vandaag!!!
Of dat nou door de medicatie komt, door d’r slaapzak of door de 180 cc…ik weet het niet, maar ze is duidelijk slaap aan het inhalen hahahaha
Tis trouwens zoiezo een luilakje hoor, ze is bijna 12 weken, maar onderneemt nog weinig. Nien lag rond die tijd al te draaien, van d’r rug naar d’r zij enzo…maar Lola ligt lekker op haar rug hahahahaahaha
Joli, wat een prachtige foto!!! Leuk dat je daar handig mee bent! Lekker dat je een voorraadje kunt gaan kolven, heb je ff wat meer vrijdheid. Enneh, zo’n massage klinkt goed :thumbup:
Lisajoy, ook al zo’n slaapkop in huis?
Jara heeft van8 geslapen van 01:00 tot 9:00, ik heb dr echt wakker moetne maken, half slapend aan de borst :inlove: daarna toch maar weer in dr bedje gelegd, nog moe. Arm kind…
Nu toch echt besloten de borstvoeding te stoppen, het arme kind heeft er helemaal niks aan. Ze moet elke keer een uur lang keihard werken en heeft dan nog honger! Alleen maar omdat moeders het zo graag wil?! De melkproductie komt nog steeds niet op gang. Di-middag een voeding gekolfd (3 uur na de laatste voeding) 60 cc (das de ong de helft van wat ze moet krijgen) Vervolgens wéér 3 dagen aanleggen, aanleggen, aanleggen…gisteren weer een voeding gekolfd (weer 3 uur na de vorige voeding) 50 cc :? .
Gisteravond haar nog een fles nagegeven en het arme kind viel als een blok in slaap en heeft dus tot vanmorgen 9 uur liggen snurken…wat deed ik dr aan!?
Tis klaar! Dit weekend gebruik ik om het voor mezelf ook af te ronden, ik laat haar, als dat nodig is, de ‘druk eraf drinken’ (die kolf kan ik niet meer zien ) Mijn moppie wordt ook groot van de fles! Bij een eventuele volgende gaan we er gewoon weer voor!
Nou ik ga me even aankleden!
Tanja, wat fijn dat je zo achter deze beslissing staat nu!!! En NIEMAND kan zeggen dat je het niet geprobeerd hebt hoor, er zouden al genoeg mama;s veel eerder gestopt zijn!!! Dus voor jou!!!
En idd meid, Jara wordt echt wel groot en gezond van de FV!!!
Vandaag is Lolaatje gelukkig wat wakkerder, vind dat toch wel gezelliger hoor! hihi
Wel weer lekker geslapen tot 05.50 uur!! Echt voor ons is dat zo’n verademing!!! En ze gaat vanzelf wel doorslapen tot 08.00 uur ofzo…
Vandaag mijn wipstoel teruggebracht! Er was gewoon een pootje afgebroken :naughty: tijdens het stofzuigen brak ik mijn nek er haast over en klapte hij tegen de box. Maar toch, dat mag toch niet zomaar gebeuren :naughty: Dus teruggegaan met de bon en nu wordt hij teruggestuurd naar de fabriek. Alleen balen dat ik geen vervanging kreeg…maarja gelukkig had mijn moeder nog een wipstoeltje dus die hebben we nu even te leen!!!
En ook nog een babygym gekocht voor bij de wipstoel!! Helemaal leuk, je kunt er ook een zittafeltje van maken en een groot tafeltje voor als ze wat ouder is! Ideaal…
Maar voorlopig is Nina er mee aan het spelen :mrgreen: is zo leuk he dat babyspeelgoed hahahahahaha
hey meiden
julie hebben het al gelezen
van onze amy
het is een heerlijke meid rustig en zoet
de bevalling is heel snel gegaan om half 3 in de middag de 1e
steekjes en om 17.33 uur is ze geboren
4250 gram schoon aan de haak en 51 cm
hier is ze dan :inlove:
:inlove: